Ik vond die van Reverze juist wel heel vet!!wrote:Alsjeblieft geen coone anthem..m'n verwachtingen zijn heel erg laag dan iedergeval.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
hmm ja, heb je wel een beetje gelijk in. Maar ik heb gewoon niet zo veel met het stijltje van coone. Ik zie veel liever een wildstylez of b-front anthem.wrote:Ik vond die van Reverze juist wel heel vet!!wrote:Alsjeblieft geen coone anthem..m'n verwachtingen zijn heel erg laag dan iedergeval.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Mijn foutwrote: Want? Dit was het vorig jaar:
Isaac
Bass Modulators
Atmozfears (anthem)
En dit jaar:
Tuneboy
Audiotricz
Coone
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Sound Rush zullen er dan dus niet staan gok ik. Die worden echt niet nog na Coone geplaatst. Verrassend, gezien hun eerdere Facebook bericht.. 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Vermoed hier na project onewrote:Sound Rush zullen er dan dus niet staan gok ik. Die worden echt niet nog na Coone geplaatst. Verrassend, gezien hun eerdere Facebook bericht..
daarna iets als noisecontrollers
b-front
raw iets
hardcore iets
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Er is wel een mini kans dat ze er alsnog staan maar classics draaien en wat hardere platen, zoals ze op elk feest eigenlijk wel doen. Alleen.. openingsact is ook al classicswrote:Sound Rush zullen er dan dus niet staan gok ik. Die worden echt niet nog na Coone geplaatst. Verrassend, gezien hun eerdere Facebook bericht..
nu ik erbij nadenk. ik denk niet dat ze er staan helaas.
Ik verwacht ook geen Sound Rush meer.
Ik denk dat Project One, NCBM, B-Front, Frequencerz en Miss K8 nog aangekondigd worden
Ik denk dat Project One, NCBM, B-Front, Frequencerz en Miss K8 nog aangekondigd worden
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Als p1 en B-front er maar staan ben ik tevreden. Anders ben ik toch zo van me ticket af.
-
C
- 3 posts member since 2016
- last seen Oct 2016
Dat zijn in totaal 8 acts, de laatste 2 jaar waren er 10 acts.wrote:Vermoed hier na project onewrote:Sound Rush zullen er dan dus niet staan gok ik. Die worden echt niet nog na Coone geplaatst. Verrassend, gezien hun eerdere Facebook bericht..
daarna iets als noisecontrollers
b-front
raw iets
hardcore iets
Hoop op Wildstylez, Project One, Bass Modulators/NCBM, B-front, Raw Act, Hardcore Act.
En denk dat ze Brennan Heart er nog tussen proppen.
Zou zonde zijn toch?wrote:Als p1 en B-front er maar staan ben ik tevreden. Anders ben ik toch zo van me ticket af.
Ik verwacht ook niet dat Wildstylez na Project One nog een solo-act gaat krijgen 
Leugens!!! Qlimax draait louter en alleen om P1 en B-Front, ben het volledig eens met RTM94wrote:Zou zonde zijn toch?wrote:Als p1 en B-front er maar staan ben ik tevreden. Anders ben ik toch zo van me ticket af.Qlimax is een grote ervaring, alleen de show er omheen is al retevet
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Ik hoop zo op B-Front! Frequencerz mogen van mij er ook wel staan!
En misschien iets als een B-Frontliner ala Hard Bass, dat was zooo episch!
Nou ja, Brennan Heart en Ran-D stonden ook samen op de tt maar draaiden beiden ook apartwrote:Ik verwacht ook niet dat Wildstylez na Project One nog een solo-act gaat krijgen
B-frontliner zou echt heel erg vet zijn iddwrote:Ik hoop zo op B-Front! Frequencerz mogen van mij er ook wel staan!
Eerlijk is eerlijk, het is toch ook gewoon veeeeeel te vroeg voor Sound Rush om daar te staan.
Best tevreden met de line up tot nu toe, als Project One en B-Front er nou ook nog staan wordt dit gewoon weer een ontzettend goede editie
Best tevreden met de line up tot nu toe, als Project One en B-Front er nou ook nog staan wordt dit gewoon weer een ontzettend goede editie
B-Front solo zou leuker zijn, bij B-Frontliner kun je de tracklist al invullen.wrote:B-frontliner zou echt heel erg vet zijn iddwrote:Ik hoop zo op B-Front! Frequencerz mogen van mij er ook wel staan!
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
B-Frontliner zou ik echt wel vet vinden hoor! Die tracks van hun zijn echt wel dik! 
Maar frontliner staat er niet gaf die aan, waarom dan wel als bfrontliner?
Volgens mij mogen artiesten het niet van te voren al aankondigen van Q dat ze er staan.
Dus als Frontliner er staat is het niet meer dan logisch dat ie van te voren zegt dat ie er niet staat.
Dus als Frontliner er staat is het niet meer dan logisch dat ie van te voren zegt dat ie er niet staat.
Nee, zoals eerder in topic al gezegd; vaak zeggen de artiesten die er niet staan ook eerlijk dat ze er niet staan.
Artiesten die er wel staan ontwijken vaker dit soort vragen of geven een onduidelijk antwoord
Artiesten die er wel staan ontwijken vaker dit soort vragen of geven een onduidelijk antwoord
En we verwachten dat het gaat in de volgorde van de line-up, maar dat is nergens bevestigd.
Als diegene die de line-up in het zever topic plaatste gelijk heeft, zijn nu nummer 1, 3 en 5 op de lijst bekend gemaakt.
Als diegene die de line-up in het zever topic plaatste gelijk heeft, zijn nu nummer 1, 3 en 5 op de lijst bekend gemaakt.
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2024
Brennan heart staat er..
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Waar haal je dit vandaan?wrote:Brennan heart staat er..
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2024
Filmpje op z'n instagramwrote:Waar haal je dit vandaan?wrote:Brennan heart staat er..