Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 20:44 

Hardtraxxer

Man man man.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 20:46 

Hardtraxx Addict

Zolang hij wake up, lose my mind and imaginary maar thuis laat kan het nog wel een leuk setje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 20:51 

Hardtraxxer

Leuke setjes en Brennan Heart op een mainstream aangelegenheid is niet echt een combinatie die lekker samengaat helaas :/

Jammer, alhoewel er ook gegeten moet worden natuurlijk op zo'n avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 20:57 

Hardtraxxer

ach ja weet je, op zo'n feest ben ik vooral om mezelf te vermaken en dat brennan heart 1 uurtje draait ga ik mijn feest niet door laten verprutsen. sfeer zal er wel zijn :D tot nu toe nog leuke line up iig haha! zooo fucking veel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 20:58 

Hardtraxx Veteran

zolang hij de blademasterz tracks maar draait vind ik het goed, anders neem ik pauze
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 20:59 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
Zolang hij wake up, lose my mind and imaginary maar thuis laat kan het nog wel een leuk setje worden.

heb begrepen dat er op Q-base best een aardig setje is gedraaid door hem. Bovenstaande hoeft inderdaad niet meer al is het Qlimax, ook daar zijn ze nu wel genoeg gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 21:10 

Hardtraxx Veteran

Wil ik een keer heen gaan, zie ik de namen Brennan Heart en Coone voorbij komen.. Man man.. wat denken ze wel bij Q-Dance. Nou ik kijk de rest wel aan, anders gaat de hele feest niet door voor mij :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 21:11 

Hardtraxx Elite

Koen schreef:
zolang hij de blademasterz tracks maar draait vind ik het goed, anders neem ik pauze
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 21:13 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Wil ik een keer heen gaan, zie ik de namen Brennan Heart en Coone voorbij komen.. Man man.. wat denken ze wel bij Q-Dance. Nou ik kijk de rest wel aan, anders gaat de hele feest niet door voor mij :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 21:17 

Hardtraxx Veteran

Koen schreef:

Hoe wil je dat gaan doen? Hij gaat van tevoren niet zijn tracklist online gooien of zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 21:26 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:

Wat is er dan mis met deze 2, laatste tijd toch wel weer lekker bezig. Als je dit 2 jaar terug had gezegd gaf ik je gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 21:33 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
G1LL schreef:

Wat is er dan mis met deze 2, laatste tijd toch wel weer lekker bezig. Als je dit 2 jaar terug had gezegd gaf ik je gelijk

Coone was vet in zijn jump tijd, daarna nooit meer kunnen overtuigen. Slappe house synths met slappe kicks, hier zit ik echt niet op te wachten.

Brennan Heart idem, het is gewoon niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 21:55 

Kraak... Piep...

BH album was deels vet dus prima dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 22:07 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het Coone album en BH album anders ook best goed. Paar slappe platen er tussen maar ook hele goede.

Moet eerlijk zeggen dat ik ook liever geen BH had gezien, maar er zijn ergere artiesten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 22:19 

Hardtraxx Elite

Niet echt fan van Brennan Heart, had hier liever iets anders voor in de plaats gezien.
Dan maar hopen op een kort setje van hem waarin hij in ieder geval wat Blademasterz spul draait, dan valt het nog te overzien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 22:25 

Hardtraxxer

Zou het niet kunnen dat sommige van deze namen samen draaien? net als brennan heart en ran-d of adaro en zatox vorig jaar? of zijn dit zeker solo sets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 22:30 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk draait BH niet te laat, maar eigk ben ik er sowieso niet blij mee xd

Een setje zoals op DQ UV of Q-base 10 years We R zal er niet inzitten :/

Ik denk wel dat dit de draai volgorde wordt. De volgende act zal denk ik P1 worden met hun aankondiging gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 22:32 

Hardtraxx Veteran

Godver, van Coone en Brennan Heart word ik absoluut niet blij :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 23:36 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Zou het niet kunnen dat sommige van deze namen samen draaien? net als brennan heart en ran-d of adaro en zatox vorig jaar? of zijn dit zeker solo sets?

Denk dat we daarvoor moeten wachten tot dat iedere artiest bekend heeft gemaakt dat die er staat, en de volledige line-up door q-dance bekend wordt gemaaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 00:11 

Hardtraxx Veteran

Krijg je Coone en Brennan Heart voorgeschoteld, daar zit toch ook niemand meer op te wachten tegenwoordig. Kan me geen degelijk setje van deze mannen herinneren de afgelopen 2/3 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 09:59 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Godver, van Coone en Brennan Heart word ik absoluut niet blij :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 10:44 

Hardtraxx Elite

Ik vind dat Coone helemaal niet slecht bezig is eigk. Platen als Robotz vind ik echt vet. Alleen zonde dat zijn setjes altijd zo kut zijn, gaat altijd trap in zn sets mikken en allemaal van die meuk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 10:55 

Hardtraxxer

Ik hoop dat ze deze twee namen nog goed maken met psyko punkz, ncbm, atmozfears of (ookal past het iets minder bij qlimax, code black) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 10:59 

Hardtraxxer

Confirmed dus:

Audiotricz
Brennan Heart
Coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 11:02 

Hardtraxx Elite

Ronzz schreef:
Confirmed dus:

Tuneboy
Audiotricz