Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
273 posts member since 2016
last seen Jan 2023
Man man man.. :/
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Zolang hij wake up, lose my mind and imaginary maar thuis laat kan het nog wel een leuk setje worden.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Leuke setjes en Brennan Heart op een mainstream aangelegenheid is niet echt een combinatie die lekker samengaat helaas :/

Jammer, alhoewel er ook gegeten moet worden natuurlijk op zo'n avond.
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
ach ja weet je, op zo'n feest ben ik vooral om mezelf te vermaken en dat brennan heart 1 uurtje draait ga ik mijn feest niet door laten verprutsen. sfeer zal er wel zijn :D tot nu toe nog leuke line up iig haha! zooo fucking veel zin in
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
zolang hij de blademasterz tracks maar draait vind ik het goed, anders neem ik pauze
Hardtraxxer
153 posts member since 2014
last seen Jul 2024
Miwer wrote:Zolang hij wake up, lose my mind and imaginary maar thuis laat kan het nog wel een leuk setje worden.

heb begrepen dat er op Q-base best een aardig setje is gedraaid door hem. Bovenstaande hoeft inderdaad niet meer al is het Qlimax, ook daar zijn ze nu wel genoeg gedraaid.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Wil ik een keer heen gaan, zie ik de namen Brennan Heart en Coone voorbij komen.. Man man.. wat denken ze wel bij Q-Dance. Nou ik kijk de rest wel aan, anders gaat de hele feest niet door voor mij :sleep: :sleep:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Koen wrote:zolang hij de blademasterz tracks maar draait vind ik het goed, anders neem ik pauze
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
G1LL wrote:Wil ik een keer heen gaan, zie ik de namen Brennan Heart en Coone voorbij komen.. Man man.. wat denken ze wel bij Q-Dance. Nou ik kijk de rest wel aan, anders gaat de hele feest niet door voor mij :sleep: :sleep:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Koen wrote:zolang hij de blademasterz tracks maar draait vind ik het goed, anders neem ik pauze
Hoe wil je dat gaan doen? Hij gaat van tevoren niet zijn tracklist online gooien of zo
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
G1LL wrote:Wil ik een keer heen gaan, zie ik de namen Brennan Heart en Coone voorbij komen.. Man man.. wat denken ze wel bij Q-Dance. Nou ik kijk de rest wel aan, anders gaat de hele feest niet door voor mij :sleep: :sleep:
Wat is er dan mis met deze 2, laatste tijd toch wel weer lekker bezig. Als je dit 2 jaar terug had gezegd gaf ik je gelijk
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Miwer wrote:
Wat is er dan mis met deze 2, laatste tijd toch wel weer lekker bezig. Als je dit 2 jaar terug had gezegd gaf ik je gelijk
Coone was vet in zijn jump tijd, daarna nooit meer kunnen overtuigen. Slappe house synths met slappe kicks, hier zit ik echt niet op te wachten.

Brennan Heart idem, het is gewoon niks.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
BH album was deels vet dus prima dit.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 25 days ago
Ik vond het Coone album en BH album anders ook best goed. Paar slappe platen er tussen maar ook hele goede.

Moet eerlijk zeggen dat ik ook liever geen BH had gezien, maar er zijn ergere artiesten :)
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 18 days ago
Niet echt fan van Brennan Heart, had hier liever iets anders voor in de plaats gezien.
Dan maar hopen op een kort setje van hem waarin hij in ieder geval wat Blademasterz spul draait, dan valt het nog te overzien...
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Zou het niet kunnen dat sommige van deze namen samen draaien? net als brennan heart en ran-d of adaro en zatox vorig jaar? of zijn dit zeker solo sets?
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Hopelijk draait BH niet te laat, maar eigk ben ik er sowieso niet blij mee xd

Een setje zoals op DQ UV of Q-base 10 years We R zal er niet inzitten :/

Ik denk wel dat dit de draai volgorde wordt. De volgende act zal denk ik P1 worden met hun aankondiging gok ik
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Godver, van Coone en Brennan Heart word ik absoluut niet blij :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
geert3ssen wrote:Zou het niet kunnen dat sommige van deze namen samen draaien? net als brennan heart en ran-d of adaro en zatox vorig jaar? of zijn dit zeker solo sets?
Denk dat we daarvoor moeten wachten tot dat iedere artiest bekend heeft gemaakt dat die er staat, en de volledige line-up door q-dance bekend wordt gemaaakt.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Krijg je Coone en Brennan Heart voorgeschoteld, daar zit toch ook niemand meer op te wachten tegenwoordig. Kan me geen degelijk setje van deze mannen herinneren de afgelopen 2/3 jaar.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
TSFH wrote:Godver, van Coone en Brennan Heart word ik absoluut niet blij :thumbdown:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik vind dat Coone helemaal niet slecht bezig is eigk. Platen als Robotz vind ik echt vet. Alleen zonde dat zijn setjes altijd zo kut zijn, gaat altijd trap in zn sets mikken en allemaal van die meuk :/
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Ik hoop dat ze deze twee namen nog goed maken met psyko punkz, ncbm, atmozfears of (ookal past het iets minder bij qlimax, code black) :/
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Confirmed dus:

Audiotricz
Brennan Heart
Coone
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ronzz wrote:Confirmed dus:

Tuneboy