Gelukkig maarwrote:Frontliner staat er iedergeval niet zei hij net op facebook
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jonguh, je gaat Project One toch niet als tweede neerzettenwrote:Nu nog (een te pushe dj) --> Project One --> Coone --> NCBM --> B-Frontliner --> E-Force --> Radical Redemption -->Angerfist?![]()
Edit: laat maar ik las het verkeerd
Veeg mij maar opwrote:Hallo?wrote:Pannenkoek
Ik begrijp echt oprecht niet waarom je technoboy boven tuneboy zou verkiezen. Hij staat altijd als een alien achter de draaitafels, mixt tergend langzaam en draait nog veel meer de hitjes dan tuneboy (op het gebied van classics dan)wrote:Wat een overdreven reactie zeg, al wilt hij dat Frans Bauer als openingsact op Qlimax staat, dan is het toch alsnog zijn eigen mening?wrote:HHahahaahahahahhaa wat de fak zeg jij nou. Zelfde platen maar jij hebt ze liever nog veel langzamer gemixt???wrote: Nee. Had ook liever Technoboy er zien staan.![]()
![]()
Pannenkoek
hoezo denken jullie allemaal dat dit op qliamx staat waar zijn de tijden gebleven dat er nog HARDstyle werd gedraaid jezus dit is net house man
View on YouTube
View on YouTube
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Mag toch hopen dat dit niet serieus is xDwrote:hoezo denken jullie allemaal dat dit op qliamx staat waar zijn de tijden gebleven dat er nog HARDstyle werd gedraaid jezus dit is net house man
View on YouTube
Mag toch hopen dat dit niet serieus is.wrote:Mag toch hopen dat dit niet serieus is xDwrote:hoezo denken jullie allemaal dat dit op qliamx staat waar zijn de tijden gebleven dat er nog HARDstyle werd gedraaid jezus dit is net house man
View on YouTube
wrote:hoezo denken jullie allemaal dat dit op qliamx staat waar zijn de tijden gebleven dat er nog HARDstyle werd gedraaid jezus dit is net house man
View on YouTube
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
wrote:wrote:Heel stiekem hoop ik op Delete en Phuture Noize
Haha oke deze vond ik wel leuk
Mooi dat er nog mensen reageren die er geen kloot van snappen.
View on Facebook
View on Facebook
Hahah best wel goeie eigenlijkwrote:Haha oke deze vond ik wel leukMooi dat er nog mensen reageren die er geen kloot van snappen.
View on Facebook
Lekker scheel over Audiotricz heen geplakt
Helft van de mensen kijken het filmpje niet eens af vgm
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Iemand reageerd "ghostproducer confirmed?" Waar hij zelf "we have a winner" op reageertwrote:Lekker scheel over Audiotricz heen geplaktHelft van de mensen kijken het filmpje niet eens af vgm
Ja sommige mensen snappen er echt geen bal van 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
En Coone staat er ook
Ben benieuwd of er nu nog mensen zijn die denken dat hij het anthem niet maakt :pwrote:En Coone staat er ook
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Als ze op volgorde van de TT bekend maken zal hij het anthem niet maken hahawrote:Ben benieuwd of er nu nog mensen zijn die denken dat hij het anthem niet maakt :pwrote:En Coone staat er ook
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Hoop dat hij dan wel een leuk anthem maakt en geen kak anthem. Dan ga ik huilen.. 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Geld dat niet voor elke dj?wrote:Hoop dat hij dan wel een leuk anthem maakt en geen kak anthem. Dan ga ik huilen..
Denk serieus dat Coone er wel wat van kan maken, veel kutter dan dat G4H anthem gaat eht niet worden namelijk.
Kun je wel zeggen. Wat mij betreft een van de slechtste anthems voor een feest ooit.wrote:Denk serieus dat Coone er wel wat van kan maken, veel kutter dan dat G4H anthem gaat eht niet worden namelijk.
-
K
Want? Dit was het vorig jaar:wrote:Als ze op volgorde van de TT bekend maken zal hij het anthem niet maken hahawrote:Ben benieuwd of er nu nog mensen zijn die denken dat hij het anthem niet maakt :pwrote:En Coone staat er ook
Isaac
Bass Modulators
Atmozfears (anthem)
En dit jaar:
Tuneboy
Audiotricz
Coone
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Alsjeblieft geen coone anthem..
m'n verwachtingen zijn heel erg laag dan iedergeval.