Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 09:53 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
ik heb kaarten, maar twijfel om te gaan. wordt even line-up afwachten. ben er nog nooit geweest, maar op de een of andere manier spreekt het me niet super erg aan. muzikaal niet helemaal mijn ding. vind het bijvoorbeeld misschien wel interessanter om de week ervoor naar loudness te gaan.
maar goed, misschien wel alle twee. of ik onderschat qlimax gewoon heel erg.

Ik heb dus precies hetzelfde. Ik heb liever muzikaal een goede avond dan een mooie show. Maar toch wil ik het eigenlijk wel een keer meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:33 

Hardtraxx Addict

yannickvk schreef:
Ik heb liever muzikaal een goede avond dan een mooie show.

Op Qlimax wordt er juist het allerbeste qua hardstyle geboden.. dus wat versta je onder ''muziekaal goed'' ?

Edit; @ Chroman
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:37 

Hardtraxx Veteran

1e keer Qlimax en ik heb er zin in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:48 

Bowlingbal schreef:
yannickvk schreef:

Op Qlimax wordt er juist het allerbeste qua hardstyle geboden.. dus wat versta je onder ''muziekaal goed'' ?

Iets met smaak binnen een genre
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:50 

Hardtraxx Addict

Bowlingbal schreef:
yannickvk schreef:

Edit; @ Chroman

Qua comerciele hardstyle heb je gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:57 

Hardtraxx Veteran

Wilde dit jaar eigenlijk overslaan, maar na het Project 1 bericht nog maar eens mijn bankrekening lief aangekeken en die ging akkoord. Dus toch weer aanwezig. Nu hopen dat de rest van line-up een beetje naar behoren is en dan ben ik weer tevreden en dan om half 1 op zondag lekker een voetbal wedstrijd kijken.

Als ik dan nog energie heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 12:03 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
Bowlingbal schreef:
yannickvk schreef:

Edit; @ Chroman

Qua comerciele hardstyle heb je gelijk

Volgens mij is nu de rauwe kant veruit het meest commercieel? Laat Qlimax nou net meer van het euforische hebben. Qlimax staat voor gevestigde namen binnen de hardstyle, in de meeste gevallen dan. Alleen de één geeft zijn voorkeur aan de hele avond raw, waar de ander liever een opbouwende line-up ziet. En als je een aantal artiesten hebt waar je normaal geen kaart voor koopt, dan kan ik me voorstellen dat de prijs je al snel te hoog is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 12:08 

Hardtraxx Elite

Bootlegs van house tracks zijn wel iets meer commercieel dan een allesmoetkapottrack
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 12:08 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ik heb dus precies hetzelfde. Ik heb liever muzikaal een goede avond dan een mooie show. Maar toch wil ik het eigenlijk wel een keer meemaken.

Eens. Ook heb ik het bedrag er niet voor over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 12:20 

Hardtraxx Addict

Rutgerrrw schreef:

Volgens mij is nu de rauwe kant veruit het meest commercieel? Laat Qlimax nou net meer van het euforische hebben. Qlimax staat voor gevestigde namen binnen de hardstyle, in de meeste gevallen dan. Alleen de één geeft zijn voorkeur aan de hele avond raw, waar de ander liever een opbouwende line-up ziet. En als je een aantal artiesten hebt waar je normaal geen kaart voor koopt, dan kan ik me voorstellen dat de prijs je al snel te hoog is.

In nederland heb je gelijk, wereldwijd betwijfel ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 12:37 

Hardtraxx Veteran

Wil nog niet zeggen dat iedereen daar heel graag heen wil.

Ik heb bijvoorbeeld de 3 namen die jij net noemt afgelopen jaar al heel veel gezien op feesten en festivals.
Het zou dus een kleine tegenvaller zijn wanneer ze alle 3 op Qlimax staan. Niet dat ze het niet verdienen, maar de muziek heb ik nu al wel redelijk vaak gehoord dit jaar, om dan voor 80 euro wéér die muziek te moeten luisteren is niet waar ik op zit te wachten, en met mij misschien vele anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 14:26 

Hardtraxx Veteran

Op Qlimax kun je veel grote namen verwachten. Als je geen BM, NC of Wildy wil zien dan denk ik dat je er niet van uit moet gaan dat er nu opeens totaal andere namen staan. Twee van de drie zullen er wss wel staan.
Verwacht dus geen The Vision, Thera, JNXD etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 14:28 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers zei een tijd terug, helaas, dat hij er dit jaar niet zal staan, omdat hij er al een paar jaar op rij stond. Kan zo snel alleen het niet meer terug vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 14:57 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Noisecontrollers zei een tijd terug, helaas, dat hij er dit jaar niet zal staan, omdat hij er al een paar jaar op rij stond. Kan zo snel alleen het niet meer terug vinden.

Dan mogen ze Zatox ook wel laten optyfen deze editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 14:59 

Hardtraxx Veteran

Nouja er moet toch een Italiaan staan, en ik denk dat Zatox wel de populairste Italiaan is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:02 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Nouja er moet toch een Italiaan staan, en ik denk dat Zatox wel de populairste Italiaan is...

TnT laten openen of als tweede?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:16 

Hardtraxx Addict

In dat geval zou ik graag Raxtor zien. Maar die is helaas enorm ondergewaardeerd. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:20 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Verwacht dus geen The Vision, Thera, JNXD etc..

Die lijken met ook nog niet klaar voor Qlimax.. Thera misschien wel :P

Ik zou eerder Audiotricz, Cyber of Sound Rush verwachten als nieuwkomer op Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:24 

Hardtraxx Newbie

Er kan natuurlijk ook een Italiaanse hardcore dj afsluiten als er een Italiaan moet komen (Anime). Zie behalve TNT nou niet echt wie er anders zou moeten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:27 

Bierkoning

patrickjeb schreef:

Misschien als NCBM :innocent:

Ik zie het allemaal wel, zolang er maar niet te vroeg op raw wordt overgegaan zoals op Hard Bass de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:09 

Hardtraxx Veteran

Bowlingbal schreef:
yannickvk schreef:

Edit; @ Chroman

Ja een smaakkwestie dus. De grootste artiesten van dit moment zullen hier staan, dus die verdienen het ook. Echter ben ik daar wel een beetje op uitgekeken. Ik zie dan ook liever artiesten die niet op elk feest staan.

Ik heb wel al een kaartje, dus tenzij de line-up echt niet mijn smaak is, wil ik het dit jaar wel een kans geven, want de verhalen zijn altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 18:23 

Hardtraxxer

Ik doe een gokje op sound rush of cyber als openingsset. Ookal is het misschien nog iets te vroeg voor hun om op qlimax te staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 18:39 

Hardtraxxer

Zou er nog een 2e verkoop komen van tickets die teruggenomen zijn ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 18:53 

Hardtraxxer

Ga al jaren naar feesten, maar nooit op Qlimax geweest! Vorig jaar af moeten zeggen voor tentamens, maar dit jaar eindelijk aanwezig! Zal mij benieuwen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 18:55 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
patrickjeb schreef:

Dan mogen ze Zatox ook wel laten optyfen deze editie.

Nou idd wat een nobody is dat geworden zeg :thumbdown:
Dan maar lekker TBY een early setje laten draaien (L)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten