Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 139  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om jullie uit je nachtmerrie te halen, Zatox komt niet ;)
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox heeft dit jaar dan ook maar 7 gigs gehad in NL. (tot nu toe, niks in NL op de planning ook) Dus ga er maar vanuit dat Zatox er niet staat.

Edit; zoals Tropische Danny dus zegt.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als Tropischedennis het zegt moet het wel waar zijn ;) Wie komen er dan wel Danny?
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vrees weer het ergste, aangezien hij er in 2014 nog een jaartje tussenuit is geweest.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie Sound Rush hier wel staan ja.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:thumbsup: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Ik zie Sound Rush hier wel staan ja.


Ik ook! En ik gok op ALLSTVRS i.p.v NCBM
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Afbeelding

:thumbsup: :thumbsup:


Dit is misschien nog wel beter nieuws dan project one :worship:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 21:20 
 
Hardtraxxer

Sound rush poste net op facebook : QLIMAX en daarnaast hebben ze een remix voor project one gemaakt. Zie de kans heel groot dat ze mogen openen.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Sound rush poste net op facebook : QLIMAX en daarnaast hebben ze een remix voor project one gemaakt. Zie de kans heel groot dat ze mogen openen.

Zou dat heel gaaf vinden! Voor mij momenteel toch wel de meest interessante namen aan de euforische kant. :)
Denk alleen niet dat ze openen, maar dan om 11 uur staan. Normaal is het altijd een act die classics/subground/hardtrance/whatever draait.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een classic opening zoals vorig jaar zou al geweldig zijn! Dat eerste half uur van Isaac was zo genieten :love:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Een classic opening zoals vorig jaar zou al geweldig zijn! Dat eerste half uur van Isaac was zo genieten :love:

Als ze dan ook even alle hee hoo roepers pas daarna binnen laten :P
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk eerder wat gevestigde namen als opener en daarna een Sound rush, als je bijv kijkt naar voorgaande jaren

2013 opening door acti en daarna wildatylez & max enforcer waarbij max enforcer nooit eerder op qlimax stond
2014 opening door audiofreq en technoboy, daarna headhunterz, en atmozfears als nieuw iemand op qlimax
2015 opening door Isaac en daarna bass modulators als nieuwe artiesten
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Sound rush poste net op facebook : QLIMAX en daarnaast hebben ze een remix voor project one gemaakt. Zie de kans heel groot dat ze mogen openen.

Een interessante post van hun :oh:

Het is tot nu toe altijd zo geweest dat geen enkele geboekte artiest ook maar iets voor de officiƫle bekendmaking iets uitlekte. `

Nu is de bekendmaking van P1 ook al een soort van "uitlekken".
Maar als SR er echt staat (wat ik echt heel erg hoop en ze ook gun) zou zo'n post wel bijzonder zijn.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Een classic opening zoals vorig jaar zou al geweldig zijn!


Gaat ook gewoon weer gebeuren ;)
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Quint schreef:
Rickzel schreef:
Een classic opening zoals vorig jaar zou al geweldig zijn!


Gaat ook gewoon weer gebeuren ;)

Hartstikke leuk en stoer dat je die informatie allemaal hebt, maar post dan ook gewoon de details ipv dat achterlijke interessant doenerij waar niemand wat aan heeft. Of post gewoon helemaal niks.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft een Q-Dance avatar dat bewijst het toch
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de avons afgesloten wordt door een hardcore dj maar meer mag ik niet zeggen.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Quint schreef:
Rickzel schreef:
Een classic opening zoals vorig jaar zou al geweldig zijn!


Gaat ook gewoon weer gebeuren ;)

PM het even naar de moderators, die willen het graag weten
Bericht Geplaatst op 20 sep 2016 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Quint schreef:
Rickzel schreef:
Een classic opening zoals vorig jaar zou al geweldig zijn!


Gaat ook gewoon weer gebeuren ;)

PM het even naar de moderators, die willen het graag weten


PM mij ook maar, ik wil het ook graag weten.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2016 06:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat je inderdaad iemand als Luna kan verwachten als opener en dan vervolgens Sound Rush
Bericht Geplaatst op 20 sep 2016 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verwacht Sound rush hier ook wel. ook verdiend, een van de meest verfrissende namen aan de euforische kant op het moment. Kan altijd zo blij worden van hun muziek :clap: . Hoop ook echt op een classic set als opwarmer een geen Dr Rude ofzo.

En wtf gaan mensen daadwerkelijk naar die droeftoetoer Dave Revan vragen? :surrender:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2016 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die hoopt op Geck-o als opening :surrender:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2016 09:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
En wtf gaan mensen daadwerkelijk naar die droeftoetoer Dave Revan vragen? :surrender:

Misschien wou die persoon op Twitter ook gewoon graag horen dat ze niet kwamen.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2016 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat van Sound Rush is natuurlijk omdat Project One op Qlimax staat (Voor zover wij weten) en dat daarom de hashtag Qlimax er staat. Ze kunnen er alsnog wel staan, maar ga er niet van uit door die post.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten