Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 14:22 

Hardtraxx Veteran

Qlimax vind ik eigenlijk ook veel te duur maar toch ga ik gek genoeg ieder jaar.
Sinds 2011 elk jaar aanwezig, nu alweer mn 6e dus :)

Hopelijk is het minder druk op de beneden vloer, dat vind ik altijd wel een dik minpunt aan Qlimax (maar ook Hardbass wel) dat het gewoon veel te druk is om lekker te kunnen bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 14:38 

Hardtraxxer

Ik heb om de een of andere rare reden net om 2 uur nog een vip ticket kunnen krijgen. Maar wat houd dit precies in en is het m'n geld waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 14:43 

Kaartjes binnen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 14:45 

Hardtraxx Veteran

RikxMusic schreef:
Ik heb om de een of andere rare reden net om 2 uur nog een vip ticket kunnen krijgen. Maar wat houd dit precies in en is het m'n geld waard?

Vip ingang, vip bandje, gratis kluisje, vip area(s), stond op de website

En ja ik vind het mijn geld waard (al heb ik dit jaar geen vip kunnen krijgen), maar dat is persoonlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 14:49 

Hardtraxxer

Koen schreef:
RikxMusic schreef:

En ja ik vind het mijn geld waard (al heb ik dit jaar geen vip kunnen krijgen), maar dat is persoonlijk

Okee, maar zijn de vip area's beter dan gewoon tussen de rest staan(kwa uitzicht en ruimte)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 15:01 

Hardtraxx Veteran

RikxMusic schreef:
Koen schreef:
RikxMusic schreef:

Okee, maar zijn de vip area's beter dan gewoon tussen de rest staan(kwa uitzicht en ruimte)?

Goeie vraag, vorig jaar had je die vip box bovenin links van de stage, en verder geen vip deck of iets. Bij hardbass had je dit jaar echt een vip deck aan de korte zijde tegenover de stage, maar er stond nu juist area(s) bij, dus ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 15:26 

Hardtraxxer

Zo triest dat er nu een groot deel kaarten op Marktplaats staat voor €150,- per stuk. Iedereen op ticketswap heeft ook ineens 'te veel kaarten gekocht door miscommunicatie' maar wil wel graag €15,- per kaart winst maken. Te triest voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 15:26 

Hardtraxxer

Verdomme, had nachtdienst tot 6:00, wekker gezet en er doorheen geslapen :cry: ,nu ticketswap maar afstruinen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 15:40 

Hardtraxxer

Kaarten binnen! Zin in!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 17:01 

Hardtraxxer

Eigenlijk vanwege Project 1 een kaartje gekocht, anders hoogstwaarschijnlijk niet gegaan. Hopelijk stelt de rest van de line-up ook niet teleur.
En ja, al die verkochte kaartjes op ticketswap doet pijn aan m'n ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 17:04 

Hardtraxx Newbie

Kaartjes zijn gelukkig binnen!
Ik ben nu op minor in Finland, maar voor P1 kom ik wel een weekendje terug naar nederland!
Voeg verder Phuture Noize en B-front toe aan de line-up en mijn avond kan niet meer stuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 17:40 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Hebben ze! Aanwezig met Zygobas, Zendamans, Ajay (Voor wie hem kent) en Anne :D

:D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 17:51 

Hardtraxxer

Krijg nu al enorm veel zin in Qlimax en ik HOOP zo dat B-Front er staat! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 18:00 

geen ticket kunnen krijgen :( hopen dat er nog wat komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 19:26 

Hardtraxx Elite

Zin in, vierde jaar op rij dat ik aanwezig ben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 20:07 

Hardtraxx Veteran

Trajanusch schreef:
Zo triest dat er nu een groot deel kaarten op Marktplaats staat voor €150,- per stuk. Iedereen op ticketswap heeft ook ineens 'te veel kaarten gekocht door miscommunicatie' maar wil wel graag €15,- per kaart winst maken. Te triest voor woorden.

Elk jaar zo, ik vind echt dat er betere wetgeving moet komen op dit gebied...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 20:12 

Hardtraxx Veteran

Kaarten binnen. Met 11 vrienden voor het eerst Qlimax bezoeken, ik ben erg benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 20:37 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Trajanusch schreef:

Als alles doorgaat (1e kamer stemming) dan mag er max. 20% winst worden gemaakt.
Ticketswap doet dit al vrijwillig.
Eigenlijk vind ik dat Marktplaats dat nu al moet gaan doen, dus ook zonder nieuwe wet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 21:19 

hurricane schreef:
The Skribbler schreef:
Trajanusch schreef:

Als alles doorgaat (1e kamer stemming) dan mag er max. 20% winst worden gemaakt.
Ticketswap doet dit al vrijwillig.
Eigenlijk vind ik dat Marktplaats dat nu al moet gaan doen, dus ook zonder nieuwe wet.

Ik snap sws niet waarom je in ticketswap winst kan maken. Logisch dat de kaartjes iets duurder worden omdat ticketswap ook wat moet vangen, maar voor de rest zou je er niet meer voor moeten kunnen vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 23:55 

Hardtraxx Veteran

TheCrazyDutch schreef:
Ik snap sws niet waarom je in ticketswap winst kan maken. Logisch dat de kaartjes iets duurder worden omdat ticketswap ook wat moet vangen, maar voor de rest zou je er niet meer voor moeten kunnen vragen

Waarschijnlijk omdat er dan minder via tickets verkocht worden via TS.
Je gaat nu van een ideale wereld uit dat niemand winst vraagt.
Misschien doe jij dat niet maar veel mensen wel. Als TS minder dan 20% winst accepteerd, gaat men wss naar Marktplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 13:49 

Hardtraxx Veteran

Zodra ik het van p1 las toch maar besloten om dit jaar weer een keer te gaan. Nu hopen dat we niet teleurgesteld gaan worden net als bij Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 19:26 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Kaartjes binnen! Qlimax was nog een van de laatste grote feesten waar ik nog nooit geweest was, dus laat maar komen :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 07:22 

Hardtraxx Veteran

ik heb kaarten, maar twijfel om te gaan. wordt even line-up afwachten. ben er nog nooit geweest, maar op de een of andere manier spreekt het me niet super erg aan. muzikaal niet helemaal mijn ding. vind het bijvoorbeeld misschien wel interessanter om de week ervoor naar loudness te gaan.
maar goed, misschien wel alle twee. of ik onderschat qlimax gewoon heel erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 08:05 

Hardtraxx Addict

Als je voornamelijk van raw hardstyle houdt, kom je bij Qlimax wellicht niet zo goed aan je trekken... Maar Qlimax is qua stage en lichtshow wel één van de vetste indoorfeestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 09:09 

Hardtraxx Elite

Wil altijd al eens 1 keer qlimax meemaken. Was van plan om dit jaar weer over te slaan, totdat de Project One hype begon :P . Muzikaal gezien zal dit buiten P1 geen bijzondere avond worden. Hopen op redelijke line-up, maar ga vooral lekker van de show genieten denk ik :thumbsup:
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten