Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Qlimax vind ik eigenlijk ook veel te duur maar toch ga ik gek genoeg ieder jaar.
Sinds 2011 elk jaar aanwezig, nu alweer mn 6e dus :)

Hopelijk is het minder druk op de beneden vloer, dat vind ik altijd wel een dik minpunt aan Qlimax (maar ook Hardbass wel) dat het gewoon veel te druk is om lekker te kunnen bewegen.
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Ik heb om de een of andere rare reden net om 2 uur nog een vip ticket kunnen krijgen. Maar wat houd dit precies in en is het m'n geld waard?
T
Kaartjes binnen :clap:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
RikxMusic wrote:Ik heb om de een of andere rare reden net om 2 uur nog een vip ticket kunnen krijgen. Maar wat houd dit precies in en is het m'n geld waard?
Vip ingang, vip bandje, gratis kluisje, vip area(s), stond op de website

En ja ik vind het mijn geld waard (al heb ik dit jaar geen vip kunnen krijgen), maar dat is persoonlijk
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Koen wrote:
RikxMusic wrote:Ik heb om de een of andere rare reden net om 2 uur nog een vip ticket kunnen krijgen. Maar wat houd dit precies in en is het m'n geld waard?

En ja ik vind het mijn geld waard (al heb ik dit jaar geen vip kunnen krijgen), maar dat is persoonlijk
Okee, maar zijn de vip area's beter dan gewoon tussen de rest staan(kwa uitzicht en ruimte)?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
RikxMusic wrote:
Koen wrote:

Okee, maar zijn de vip area's beter dan gewoon tussen de rest staan(kwa uitzicht en ruimte)?
Goeie vraag, vorig jaar had je die vip box bovenin links van de stage, en verder geen vip deck of iets. Bij hardbass had je dit jaar echt een vip deck aan de korte zijde tegenover de stage, maar er stond nu juist area(s) bij, dus ben benieuwd
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Zo triest dat er nu een groot deel kaarten op Marktplaats staat voor €150,- per stuk. Iedereen op ticketswap heeft ook ineens 'te veel kaarten gekocht door miscommunicatie' maar wil wel graag €15,- per kaart winst maken. Te triest voor woorden.
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Verdomme, had nachtdienst tot 6:00, wekker gezet en er doorheen geslapen :cry: ,nu ticketswap maar afstruinen
H
Hardtraxxer
808 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Kaarten binnen! Zin in!! :thumbsup:
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Eigenlijk vanwege Project 1 een kaartje gekocht, anders hoogstwaarschijnlijk niet gegaan. Hopelijk stelt de rest van de line-up ook niet teleur.
En ja, al die verkochte kaartjes op ticketswap doet pijn aan m'n ogen.
S
9 posts member since 2015
last seen Jun 2017
Kaartjes zijn gelukkig binnen!
Ik ben nu op minor in Finland, maar voor P1 kom ik wel een weekendje terug naar nederland!
Voeg verder Phuture Noize en B-front toe aan de line-up en mijn avond kan niet meer stuk :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 19 days ago
patrickjeb wrote:Hebben ze! Aanwezig met Zygobas, Zendamans, Ajay (Voor wie hem kent) en Anne :D
:D :D :D
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Krijg nu al enorm veel zin in Qlimax en ik HOOP zo dat B-Front er staat! :clap:
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
geen ticket kunnen krijgen :( hopen dat er nog wat komt
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Zin in, vierde jaar op rij dat ik aanwezig ben. :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Trajanusch wrote:Zo triest dat er nu een groot deel kaarten op Marktplaats staat voor €150,- per stuk. Iedereen op ticketswap heeft ook ineens 'te veel kaarten gekocht door miscommunicatie' maar wil wel graag €15,- per kaart winst maken. Te triest voor woorden.
Elk jaar zo, ik vind echt dat er betere wetgeving moet komen op dit gebied...
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Kaarten binnen. Met 11 vrienden voor het eerst Qlimax bezoeken, ik ben erg benieuwd.
Last edited by corneelwr on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
The Skribbler wrote:
Trajanusch wrote:Zo triest dat er nu een groot deel kaarten op Marktplaats staat voor €150,- per stuk. Iedereen op ticketswap heeft ook ineens 'te veel kaarten gekocht door miscommunicatie' maar wil wel graag €15,- per kaart winst maken. Te triest voor woorden.
Als alles doorgaat (1e kamer stemming) dan mag er max. 20% winst worden gemaakt.
Ticketswap doet dit al vrijwillig.
Eigenlijk vind ik dat Marktplaats dat nu al moet gaan doen, dus ook zonder nieuwe wet.
T
hurricane wrote:
The Skribbler wrote:
Als alles doorgaat (1e kamer stemming) dan mag er max. 20% winst worden gemaakt.
Ticketswap doet dit al vrijwillig.
Eigenlijk vind ik dat Marktplaats dat nu al moet gaan doen, dus ook zonder nieuwe wet.
Ik snap sws niet waarom je in ticketswap winst kan maken. Logisch dat de kaartjes iets duurder worden omdat ticketswap ook wat moet vangen, maar voor de rest zou je er niet meer voor moeten kunnen vragen
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
TheCrazyDutch wrote:Ik snap sws niet waarom je in ticketswap winst kan maken. Logisch dat de kaartjes iets duurder worden omdat ticketswap ook wat moet vangen, maar voor de rest zou je er niet meer voor moeten kunnen vragen
Waarschijnlijk omdat er dan minder via tickets verkocht worden via TS.
Je gaat nu van een ideale wereld uit dat niemand winst vraagt.
Misschien doe jij dat niet maar veel mensen wel. Als TS minder dan 20% winst accepteerd, gaat men wss naar Marktplaats.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Zodra ik het van p1 las toch maar besloten om dit jaar weer een keer te gaan. Nu hopen dat we niet teleurgesteld gaan worden net als bij Tijdmachine
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
RomanAnthony wrote:Kaartjes binnen! Qlimax was nog een van de laatste grote feesten waar ik nog nooit geweest was, dus laat maar komen :woot: .
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
ik heb kaarten, maar twijfel om te gaan. wordt even line-up afwachten. ben er nog nooit geweest, maar op de een of andere manier spreekt het me niet super erg aan. muzikaal niet helemaal mijn ding. vind het bijvoorbeeld misschien wel interessanter om de week ervoor naar loudness te gaan.
maar goed, misschien wel alle twee. of ik onderschat qlimax gewoon heel erg.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Als je voornamelijk van raw hardstyle houdt, kom je bij Qlimax wellicht niet zo goed aan je trekken... Maar Qlimax is qua stage en lichtshow wel één van de vetste indoorfeestjes.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Wil altijd al eens 1 keer qlimax meemaken. Was van plan om dit jaar weer over te slaan, totdat de Project One hype begon :P . Muzikaal gezien zal dit buiten P1 geen bijzondere avond worden. Hopen op redelijke line-up, maar ga vooral lekker van de show genieten denk ik :thumbsup: