Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 139  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:26 

Pommer schreef:
Hoe is de dinsdag jongens? Ik moest net bijna janken toen ik Halfway There luisterde in de bus, is dat normaal?

Ja prima voetbal ging wel matig, heb ook voor de eerste keer in 2 weken geen college geskipt.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:50 

Hardtraxx Veteran

Hoe was het gesteld met het geluid in Gelredome?
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:51 

Hardtraxx Veteran

Over het algemeen vond ik het uitstekend eigenlijk op de plek waar ik meestal stond, beetje rechts tussen de trap en de bar in.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:56 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:

Heb me op sommige momenten afgevraagd of er ook bass was, vond het af en toe niet heel geweldig
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:02 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Pommer schreef:
Hoe is de dinsdag jongens? Ik moest net bijna janken toen ik Halfway There luisterde in de bus, is dat normaal?

Ja prima voetbal ging wel matig, heb ook voor de eerste keer in 2 weken geen college geskipt.

Ik was zondag om 9:00 uur thuis en had om 9:30 een wedstrijd, ging wel prima eigenlijk.
Rest van het team lachte me wel uit, maar ik was niet de enige die er fucked up uitzag door Qlimax xd
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:03 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik zie het wel vaker bij andere feesten of festivals. Afgelopen zomer nog bij Extrema Outdoor zo'n vent die daar buiten stond te schooien.

bij afgelopen editie van loudness viel me dit ook al op.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:04 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:

Schommelend. Eerste 2u sowieso veel te zacht. Later op de avond werd het beter. Zoals op 95% van de feesten.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:06 

Kraak... Piep...

Duruz schreef:

Matig, hoge bass was in het midden marginaal te horen en meer naar de zijkanten steeds minder. En het stond inderdaad zeer zacht van tijd tot tijd.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:06 

Hardtraxxer

Jeroen23 schreef:
Is het iemand opgevallen dat er allemaal van die duistere figuren buiten het gelredome stonden die een ticket wilden kopen? Normaal zijn het die figuren die hun kaart juist willen verkopen in mijn beleving.

Die willen wsl een ticket voor een goeie prijs kopen en dan duurde doorverkopen. Dat idee krijg ik iig telkens als ik die figuren zie
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:09 

Hardtraxx Addict

Was mij ook opgevallen (omdat ik de verkeerde kant op liep vanaf E. Had niet goed gekeken waar Q was.). Vond het ook heel vreemd!

Hoop trouwens dat Q-Dance niet al te lang laat wachten op de extended aftermovie en setfilmpjes want kan niet wachten om dit opnieuw te beleven. :worship:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:27 

Hardtraxx Elite

Wauw, wat bizar goed was die anthemshow ook weer zeg. Geweldig idee met die engel aan de andere kant van het stadion, om in de tussentijd de stage weer een iets andere look te geven!
Echt één van de absolute hoogtepunten voor mij van de nacht! :loving:
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 01:13 

Hardtraxxer

Ik had trouwens het idee dat het geluid bij Ran-D ook niet helemaal lekker was. Die kicks dreunden veel minder dan bij Frequencerz.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 02:04 

Hardtraxx Addict

Wat erg ook, bij alle upcoming feesten die ik nu op facebook voorbij zie komen denk ik,

...nee...nee...nee....

... ik wil terug ...
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 09:29 

Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Wat erg ook, bij alle upcoming feesten die ik nu op facebook voorbij zie komen denk ik,

...nee...nee...nee....

... ik wil terug ...

:yes:
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 10:21 

Donateur

Duruz schreef:

Met B-Front en Freqz het beste. Tijdens Angerfist was het echt totaalkut ineens zeg. Alleen CD kwam echt goed door, daarna begon het te kraken en ging het gehele volume omlaag..
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 10:23 

Hardtraxxer

De geruchten gaan dat de geluidsman nog steeds bezig is met afstellen
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 10:32 

Hardtraxx Veteran

Afstellen flink uitgesteld dan. Maar dat komt van uitstel.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 10:48 

Hardtraxxer

Ultraterrorloudsound schreef:
ik wil nog even mijn verbazing uitspreken over The Zero Hour tijdens Project One. jezus, wat gaat die hard, was even een wauw momentje voor mij :thumbsup:

Heerlijk moment :worship:
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 11:52 

Hardtraxxer

Vond het geluid in de buurt van de boxen meer dan prima. Als je tussen 2 boxen instond, was het wel wat minder.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 12:06 

Hardtraxx Addict

Ben ik de enige die Frequencerz saai vond en Ran-D echt helemaal tof vond?
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 13:12 

Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:

Ja.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 13:46 

Hardtraxx Newbie

Zakkenrollers... Er worden zelfs lenzen van camera's afgeschroefd. :x
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 14:00 

Hardtraxxer

Royvn_ schreef:

Ik vond beide tof :thumbup: :thumbup: Even knop omzetten dat Ran-D en niet B-front begon, maar toen erg van Ran-D genoten!
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 14:02 

Hardtraxx Addict

Vond Ran-D wel leuk al vond ik het idd heel moeilijk om me eroverheen te zetten dat ik langer moest wachten op The Paradox.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 14:17 

Hardtraxxer

Redman schreef:
Vond Ran-D wel leuk al vond ik het idd heel moeilijk om me eroverheen te zetten dat ik langer moest wachten op The Paradox.

Hahaha dat had ik dus ook. Laatste paar minuten van Freqz even op tribune gezeten. Toen ze klaar waren zei ik tegen mn maten van; KOM GAUW B-FRONT IS NU!!!

en toen was het echt van oh Ran-D. Maar toch wel vermaakt tijdens Ran-D, was best lekker setje
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten