Nee.wrote:Ja.wrote:Ben ik de enige die Frequencerz saai vond en Ran-D echt helemaal tof vond?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Tja lekker in het rood blijven draaien...wrote:Met B-Front en Freqz het beste. Tijdens Angerfist was het echt totaalkut ineens zeg. Alleen CD kwam echt goed door, daarna begon het te kraken en ging het gehele volume omlaag..wrote:Hoe was het gesteld met het geluid in Gelredome?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Nee natuurlijk is hij niet de enige. Er lopen daar 30.000 man rond. Zal vast wel iemand dezelfde mening hebbenwrote:Nee.wrote:Ja.wrote:Ben ik de enige die Frequencerz saai vond en Ran-D echt helemaal tof vond?
Toen ik tijdens Brennan Heart rechtsvoor stond (bij de bar ongeveer) was de bass een tijdje zo intens dat ik met oordoppen in geen kicks meer van elkaar kon onderscheiden. Het was toen gewoon een muur van bass. Later werd het wel weer beter.
Uh ja. Al die nieuwe tracks gemist?wrote:Ben ik de enige die Frequencerz saai vond en Ran-D echt helemaal tof vond?
allebei erg tofwrote:Ben ik de enige die Frequencerz saai vond en Ran-D echt helemaal tof vond?
Wel mooi dat het feest de grootsheid van dit topic heeft kunnen evenaren. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Nu nog de 100K topic views 
Waarom zeg je dan "Ja"?wrote: Nee natuurlijk is hij niet de enige. Er lopen daar 30.000 man rond. Zal vast wel iemand dezelfde mening hebben
Echt hewrote:Waarom zeg je dan "Ja"?wrote: Nee natuurlijk is hij niet de enige. Er lopen daar 30.000 man rond. Zal vast wel iemand dezelfde mening hebben
Ik vond beide setjes gewoon lekker maar ze hadden andersom op de timetable moeten staan.
Dan was Ran-D beter tot zijn recht gekomen.
Dan was Ran-D beter tot zijn recht gekomen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Sarcasm do you know it?wrote:Waarom zeg je dan "Ja"?wrote: Nee natuurlijk is hij niet de enige. Er lopen daar 30.000 man rond. Zal vast wel iemand dezelfde mening hebben
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hoeveel heipalen heeft iedereen eigenlijk geslagen?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Beetje apart dat die Wonderwall remix er een onder het Blademasterz alias is, is gewoon een typische goedkope BH remix om het bot te zeggen. Heeft iig niets met de Blademasterz sound te maken. 
Was halverwege de nacht de tel kwijtwrote:Hoeveel heipalen heeft iedereen eigenlijk geslagen?
Ben een fan van Frequencerz, daar niet van. Maar vind dat ze de laatste tijden alleen maar dezelfde setjes draaien. (of dat lijkt maar zo)wrote:Uh ja. Al die nieuwe tracks gemist?wrote:Ben ik de enige die Frequencerz saai vond en Ran-D echt helemaal tof vond?
mee eens, supervet dat ze er weer nummers bijpakken als The world en Tomorrow & Beyond, maar ze draaien die nu ook gewoon letterlijk elke setwrote:Ben een fan van Frequencerz, daar niet van. Maar vind dat ze de laatste tijden alleen maar dezelfde setjes draaien. (of dat lijkt maar zo)wrote:Uh ja. Al die nieuwe tracks gemist?wrote:Ben ik de enige die Frequencerz saai vond en Ran-D echt helemaal tof vond?
Ik snap je punt, dat heb ik echter meer bij Uber Mashup en Shotgun, al zijn die niet zo oud. Overplayed zijn ze zeker.mee eens, supervet dat ze er weer nummers bijpakken als The world en Tomorrow & Beyond, maar ze draaien die nu ook gewoon letterlijk elke set
Die Ubermashup ja, denk je eindelijk de originele Smack my Derb nog eens te horen, komen zij weer met die uber mashup 
-
MHardtraxxer
- 104 posts member since 2014
- last seen Mar 2020
vond het erger dat ze Rellen zuipen snuiven draaiden....wrote:Ik snap je punt, dat heb ik echter meer bij Uber Mashup en Shotgun, al zijn die niet zo oud. Overplayed zijn ze zeker.mee eens, supervet dat ze er weer nummers bijpakken als The world en Tomorrow & Beyond, maar ze draaien die nu ook gewoon letterlijk elke set
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Had toevallig de set van Frequencerz op Qlimax 2015 weer op, vond die set toch echt stukken fijner dan de set van dit jaar. In 2015 zaten daar de Uber Mashup en Shotgun ook al in, net als Wolfpack en Getting Off. Die laatste twee zijn nog begrijpelijk, gewoon grote hits die het in een zaal altijd goed doen. De eerste twee platen zijn toch niet zo bijzonder dat ze een jaar later nog gedraaid moeten worden? Vond dat de set in 2015 echt de typische Frequencerz vibe had, die miste ik dit jaar een beetje.
Opzich een leuke plaat, maar jezus, die lyricswrote:vond het erger dat ze Rellen zuipen snuiven draaiden....wrote:Ik snap je punt, dat heb ik echter meer bij Uber Mashup en Shotgun, al zijn die niet zo oud. Overplayed zijn ze zeker.mee eens, supervet dat ze er weer nummers bijpakken als The world en Tomorrow & Beyond, maar ze draaien die nu ook gewoon letterlijk elke set
Wie heeft een idee welk nummer er in de 'end-show' van Qlimax gebruikt werd?
Het werk van Sogma?
View on YouTube
@3:25
Het werk van Sogma?
View on YouTube
@3:25