Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:01 

Hardtraxx Veteran

En tassen nooit meer toelaten tot het feest zelf, hebben ze ook veel minder om al die gestolen telefoons in op te bergen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:01 

Hardtraxxer

Wat is dit toch geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:02 

Hardtraxx Veteran

Wat een dikke show was het toch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:10 

Hardtraxx Veteran

Supervet gave show :worship:
Het anthem komt er ook supergoed uit nu :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:11 

Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Zal met hardstyle events wel niet werken aangezien de helft z'n beeldscherm niet eens normaal kan zien maar ik vond dat daar wel een goede oplossing.

xd xd xd

Verder. Krijg gewoon weer overal kippenvel als ik die anthemshow weer zie. Zo mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:27 

Hardtraxx Addict

Godsamme niet normaal zeg.. meeeeters kippenvel weer :loving:
Die break is zo fucking mooi. Vooral vanaf 6:11... en die show maakt het helemaal af. 10/10 (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:54 

Hardtraxxer

Geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:57 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/QlimaxOfficial ... 944145441/

The Paradox officieel beeldmateriaal van Q

Veeg mij maar weg (L) :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 19:20 

Donateur

Geen close-ups, geen beeld/audio sync. Upload die drie kwartier B-Front maar gewoon wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 19:33 

Bierkoning

Exterkate schreef:

Zal met hardstyle events wel niet werken aangezien de helft z'n beeldscherm niet eens normaal kan zien maar ik vond dat daar wel een goede oplossing.

:lol:

Hoe is de dinsdag jongens? Ik moest net bijna janken toen ik Halfway There luisterde in de bus, is dat normaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 19:47 

Hardtraxxer

ik wil nog even mijn verbazing uitspreken over The Zero Hour tijdens Project One. jezus, wat gaat die hard, was even een wauw momentje voor mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 20:02 

Hardtraxx Veteran

Vond het alleen jammer dat de mid niet gedraaid werd, die vind ik super vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 20:36 

Donateur

Ultraterrorloudsound schreef:
ik wil nog even mijn verbazing uitspreken over The Zero Hour tijdens Project One. jezus, wat gaat die hard, was even een wauw momentje voor mij :thumbsup:

Ja mooi, nog even het gas volop open na al die melodieen, mijn god :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:03 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Jezus auto ook weg?

Blij dat wij daar allemaal niks van meegekregen hebben, laatste keer dat ik zoveel verhalen hoorde over diefstal was in het Ziggodome bij Qapital afgelopen editie. Erg triest dat het nu weer zo vaak raak was. Teringlijers :/

Toch wel een klein smetje op zo'n geweldige avond, ondanks dat ik er zelf geen last van gehad heb.

Auto stond er gelukkig nog wel. Weg laten slepen door de verzekering voor de zekerheid. Geeft een nare bijsmaak na zo'n geweldig feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:10 

Hardtraxx Addict

Mag ik terug :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:26 

Hardtraxx Addict

TheNabster schreef:
over de veiligheid van die kluisjes gesproken. Een vriend van me probeerde voor de gein de code die hij gekregen had voor zijn kluisje uit op het kluisje naast hem. tot zijn stomme verbazing ging dat kluisje nog open ook. uiteindelijk bleken er in het hele blok nog 2 andere kluisjes te zijn die open gingen met zijn code.

Als dat bij alle kluisjes zo is begin ik me toch erg zorgen maken over de veiligheid van die kluisjes en hoop ik niet dat dat code systeem de traditionele kluissleutel helemaal gaat vervangen.

Wauw. Dit mag wel even snel aangekaart worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:35 

Hardtraxx Veteran

Railion schreef:
TheNabster schreef:
over de veiligheid van die kluisjes gesproken. Een vriend van me probeerde voor de gein de code die hij gekregen had voor zijn kluisje uit op het kluisje naast hem. tot zijn stomme verbazing ging dat kluisje nog open ook. uiteindelijk bleken er in het hele blok nog 2 andere kluisjes te zijn die open gingen met zijn code.

Als dat bij alle kluisjes zo is begin ik me toch erg zorgen maken over de veiligheid van die kluisjes en hoop ik niet dat dat code systeem de traditionele kluissleutel helemaal gaat vervangen.

Met zoveel duizenden kluisjes en 'slechts' 9999 verschillende code combinaties raken die combinaties natuurlijk wel eens op.
Al zou een code niet zó vaak en zó dicht bij andere kluisjes voor mogen komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:42 

Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
Railion schreef:
TheNabster schreef:

Met zoveel duizenden kluisjes en 'slechts' 9999 verschillende code combinaties raken die combinaties natuurlijk wel eens op.
Al zou een code niet zó vaak en zó dicht bij andere kluisjes voor mogen komen...

?
27500 bezoekers
10.000 mogelijke codes (incl 0000)
Q: "easily 3 jackets per locker" (denk ook wel 4)
27500/3=9133
De codes hoeven echt niet op te raken. Zeker niet als je ervan uitgaat dat elke code 1x per ingang voor mag komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:47 

Hardtraxx Veteran

Ik had er niet eens bij stil gestaan dat er zo weinig combinaties waren met 4 cijfers maar als je dat bekijkt dat er 3x zoveel kluisjes minimaal zijn is dat wel een zaak omgaan te kaarten.

En wat was er mis met een kluisje met sleutel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:50 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
En wat was er mis met een kluisje met sleutel..

Gedoe met borg na afloop, wordt volop gebruikt om te scheppen, kwijtgeraakte sleutels die ze moeten vervangen, etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:51 

Hardtraxxer

Is het iemand opgevallen dat er allemaal van die duistere figuren buiten het gelredome stonden die een ticket wilden kopen? Normaal zijn het die figuren die hun kaart juist willen verkopen in mijn beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:58 

Hardtraxxer

Jeroen23 schreef:
Is het iemand opgevallen dat er allemaal van die duistere figuren buiten het gelredome stonden die een ticket wilden kopen? Normaal zijn het die figuren die hun kaart juist willen verkopen in mijn beleving.

Hoorde beetje bij het thema dit jaar, ze wilden het weer lekker duister houden net als vroeger xd :x

Wij zelf geen last gehad van diefstal gelukkig. Verziekt heel je avond. Wel op Defqon gouden ketting van een maatje z'n nek getrokken.

Denk toch dat deze editie voor mij de beste was sinds 2009 jaren niet meer zo genoten van een feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:03 

Hardtraxx Veteran

Jeroen23 schreef:

Ik was dus niet de enige die het opviel!
Het leken mij echt asielzoekers en zwerf immigranten. Zo zagen ze er uit. Smekend om een kaartje in het Engels..
Heel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:04 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Jeroen23 schreef:

Het leken mij echt asielzoekers en zwerf immigranten. Zo zagen ze er uit. Smekend om een kaartje in het Engels..
Heel apart.

Ik zie het wel vaker bij andere feesten of festivals. Afgelopen zomer nog bij Extrema Outdoor zo'n vent die daar buiten stond te schooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:17 

Hardtraxxer

Civitas schreef:

Hoorde beetje bij het thema dit jaar, ze wilden het weer lekker duister houden net als vroeger xd :x

xd xd

RTM93 schreef:
Heel apart.

Ja precies, wat moet dat volk nou op Qlimax? Enige wat ik me dan kan bedenken is naar binnen gaan en roven wat ze roven kunnen.
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten