En tassen nooit meer toelaten tot het feest zelf, hebben ze ook veel minder om al die gestolen telefoons in op te bergen
View on YouTube
Wat is dit toch geweldig.
wrote:Zal met hardstyle events wel niet werken aangezien de helft z'n beeldscherm niet eens normaal kan zien maar ik vond dat daar wel een goede oplossing.
wrote:
Zal met hardstyle events wel niet werken aangezien de helft z'n beeldscherm niet eens normaal kan zien maar ik vond dat daar wel een goede oplossing.
Ja mooi, nog even het gas volop open na al die melodieen, mijn godwrote:ik wil nog even mijn verbazing uitspreken over The Zero Hour tijdens Project One. jezus, wat gaat die hard, was even een wauw momentje voor mij
Auto stond er gelukkig nog wel. Weg laten slepen door de verzekering voor de zekerheid. Geeft een nare bijsmaak na zo'n geweldig feestwrote:Jezus auto ook weg?
Blij dat wij daar allemaal niks van meegekregen hebben, laatste keer dat ik zoveel verhalen hoorde over diefstal was in het Ziggodome bij Qapital afgelopen editie. Erg triest dat het nu weer zo vaak raak was. Teringlijers![]()
Toch wel een klein smetje op zo'n geweldige avond, ondanks dat ik er zelf geen last van gehad heb.
Wauw. Dit mag wel even snel aangekaart worden..wrote:over de veiligheid van die kluisjes gesproken. Een vriend van me probeerde voor de gein de code die hij gekregen had voor zijn kluisje uit op het kluisje naast hem. tot zijn stomme verbazing ging dat kluisje nog open ook. uiteindelijk bleken er in het hele blok nog 2 andere kluisjes te zijn die open gingen met zijn code.
Als dat bij alle kluisjes zo is begin ik me toch erg zorgen maken over de veiligheid van die kluisjes en hoop ik niet dat dat code systeem de traditionele kluissleutel helemaal gaat vervangen.
Met zoveel duizenden kluisjes en 'slechts' 9999 verschillende code combinaties raken die combinaties natuurlijk wel eens op.wrote:Wauw. Dit mag wel even snel aangekaart worden..wrote:over de veiligheid van die kluisjes gesproken. Een vriend van me probeerde voor de gein de code die hij gekregen had voor zijn kluisje uit op het kluisje naast hem. tot zijn stomme verbazing ging dat kluisje nog open ook. uiteindelijk bleken er in het hele blok nog 2 andere kluisjes te zijn die open gingen met zijn code.
Als dat bij alle kluisjes zo is begin ik me toch erg zorgen maken over de veiligheid van die kluisjes en hoop ik niet dat dat code systeem de traditionele kluissleutel helemaal gaat vervangen.
?wrote:Met zoveel duizenden kluisjes en 'slechts' 9999 verschillende code combinaties raken die combinaties natuurlijk wel eens op.wrote:Wauw. Dit mag wel even snel aangekaart worden..wrote:over de veiligheid van die kluisjes gesproken. Een vriend van me probeerde voor de gein de code die hij gekregen had voor zijn kluisje uit op het kluisje naast hem. tot zijn stomme verbazing ging dat kluisje nog open ook. uiteindelijk bleken er in het hele blok nog 2 andere kluisjes te zijn die open gingen met zijn code.
Al zou een code niet zó vaak en zó dicht bij andere kluisjes voor mogen komen...
Gedoe met borg na afloop, wordt volop gebruikt om te scheppen, kwijtgeraakte sleutels die ze moeten vervangen, etcwrote:En wat was er mis met een kluisje met sleutel..
Hoorde beetje bij het thema dit jaar, ze wilden het weer lekker duister houden net als vroegerwrote:Is het iemand opgevallen dat er allemaal van die duistere figuren buiten het gelredome stonden die een ticket wilden kopen? Normaal zijn het die figuren die hun kaart juist willen verkopen in mijn beleving.
Ik was dus niet de enige die het opviel!wrote:Is het iemand opgevallen dat er allemaal van die duistere figuren buiten het gelredome stonden die een ticket wilden kopen? Normaal zijn het die figuren die hun kaart juist willen verkopen in mijn beleving.
Ik zie het wel vaker bij andere feesten of festivals. Afgelopen zomer nog bij Extrema Outdoor zo'n vent die daar buiten stond te schooien.wrote:Ik was dus niet de enige die het opviel!wrote:Is het iemand opgevallen dat er allemaal van die duistere figuren buiten het gelredome stonden die een ticket wilden kopen? Normaal zijn het die figuren die hun kaart juist willen verkopen in mijn beleving.
Het leken mij echt asielzoekers en zwerf immigranten. Zo zagen ze er uit. Smekend om een kaartje in het Engels..
Heel apart.
wrote:
Hoorde beetje bij het thema dit jaar, ze wilden het weer lekker duister houden net als vroeger![]()
![]()
Ja precies, wat moet dat volk nou op Qlimax? Enige wat ik me dan kan bedenken is naar binnen gaan en roven wat ze roven kunnen.wrote: Ik was dus niet de enige die het opviel!
Het leken mij echt asielzoekers en zwerf immigranten. Zo zagen ze er uit. Smekend om een kaartje in het Engels..
Heel apart.