Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 47 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
En tassen nooit meer toelaten tot het feest zelf, hebben ze ook veel minder om al die gestolen telefoons in op te bergen
K
Hardtraxxer
334 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
View on YouTube

Wat is dit toch geweldig.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Wat een dikke show was het toch :love:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Supervet gave show :worship:
Het anthem komt er ook supergoed uit nu :loving:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Exterkate wrote:Zal met hardstyle events wel niet werken aangezien de helft z'n beeldscherm niet eens normaal kan zien maar ik vond dat daar wel een goede oplossing.
xd xd xd

Verder. Krijg gewoon weer overal kippenvel als ik die anthemshow weer zie. Zo mooi.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Godsamme niet normaal zeg.. meeeeters kippenvel weer :loving:
Die break is zo fucking mooi. Vooral vanaf 6:11... en die show maakt het helemaal af. 10/10 (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Geweldig :loving:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
View on Facebook

The Paradox officieel beeldmateriaal van Q

Veeg mij maar weg (L) :cry:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Geen close-ups, geen beeld/audio sync. Upload die drie kwartier B-Front maar gewoon wat mij betreft.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Exterkate wrote:
Zal met hardstyle events wel niet werken aangezien de helft z'n beeldscherm niet eens normaal kan zien maar ik vond dat daar wel een goede oplossing.
:lol:

Hoe is de dinsdag jongens? Ik moest net bijna janken toen ik Halfway There luisterde in de bus, is dat normaal?
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
ik wil nog even mijn verbazing uitspreken over The Zero Hour tijdens Project One. jezus, wat gaat die hard, was even een wauw momentje voor mij :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Vond het alleen jammer dat de mid niet gedraaid werd, die vind ik super vet! ^^
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ultraterrorloudsound wrote:ik wil nog even mijn verbazing uitspreken over The Zero Hour tijdens Project One. jezus, wat gaat die hard, was even een wauw momentje voor mij :thumbsup:
Ja mooi, nog even het gas volop open na al die melodieen, mijn god :lol:
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Rickzel wrote:Jezus auto ook weg?

Blij dat wij daar allemaal niks van meegekregen hebben, laatste keer dat ik zoveel verhalen hoorde over diefstal was in het Ziggodome bij Qapital afgelopen editie. Erg triest dat het nu weer zo vaak raak was. Teringlijers :/

Toch wel een klein smetje op zo'n geweldige avond, ondanks dat ik er zelf geen last van gehad heb.
Auto stond er gelukkig nog wel. Weg laten slepen door de verzekering voor de zekerheid. Geeft een nare bijsmaak na zo'n geweldig feest
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Mag ik terug :cry:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
TheNabster wrote:over de veiligheid van die kluisjes gesproken. Een vriend van me probeerde voor de gein de code die hij gekregen had voor zijn kluisje uit op het kluisje naast hem. tot zijn stomme verbazing ging dat kluisje nog open ook. uiteindelijk bleken er in het hele blok nog 2 andere kluisjes te zijn die open gingen met zijn code.

Als dat bij alle kluisjes zo is begin ik me toch erg zorgen maken over de veiligheid van die kluisjes en hoop ik niet dat dat code systeem de traditionele kluissleutel helemaal gaat vervangen.
Wauw. Dit mag wel even snel aangekaart worden..
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Railion wrote:
TheNabster wrote:over de veiligheid van die kluisjes gesproken. Een vriend van me probeerde voor de gein de code die hij gekregen had voor zijn kluisje uit op het kluisje naast hem. tot zijn stomme verbazing ging dat kluisje nog open ook. uiteindelijk bleken er in het hele blok nog 2 andere kluisjes te zijn die open gingen met zijn code.

Als dat bij alle kluisjes zo is begin ik me toch erg zorgen maken over de veiligheid van die kluisjes en hoop ik niet dat dat code systeem de traditionele kluissleutel helemaal gaat vervangen.
Met zoveel duizenden kluisjes en 'slechts' 9999 verschillende code combinaties raken die combinaties natuurlijk wel eens op.
Al zou een code niet zó vaak en zó dicht bij andere kluisjes voor mogen komen...
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
ULTIMO wrote:
Railion wrote:

Met zoveel duizenden kluisjes en 'slechts' 9999 verschillende code combinaties raken die combinaties natuurlijk wel eens op.
Al zou een code niet zó vaak en zó dicht bij andere kluisjes voor mogen komen...
?
27500 bezoekers
10.000 mogelijke codes (incl 0000)
Q: "easily 3 jackets per locker" (denk ook wel 4)
27500/3=9133
De codes hoeven echt niet op te raken. Zeker niet als je ervan uitgaat dat elke code 1x per ingang voor mag komen.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Ik had er niet eens bij stil gestaan dat er zo weinig combinaties waren met 4 cijfers maar als je dat bekijkt dat er 3x zoveel kluisjes minimaal zijn is dat wel een zaak omgaan te kaarten.

En wat was er mis met een kluisje met sleutel..
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
RTM93 wrote:En wat was er mis met een kluisje met sleutel..
Gedoe met borg na afloop, wordt volop gebruikt om te scheppen, kwijtgeraakte sleutels die ze moeten vervangen, etc
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Is het iemand opgevallen dat er allemaal van die duistere figuren buiten het gelredome stonden die een ticket wilden kopen? Normaal zijn het die figuren die hun kaart juist willen verkopen in mijn beleving.
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Jeroen23 wrote:Is het iemand opgevallen dat er allemaal van die duistere figuren buiten het gelredome stonden die een ticket wilden kopen? Normaal zijn het die figuren die hun kaart juist willen verkopen in mijn beleving.
Hoorde beetje bij het thema dit jaar, ze wilden het weer lekker duister houden net als vroeger xd :x

Wij zelf geen last gehad van diefstal gelukkig. Verziekt heel je avond. Wel op Defqon gouden ketting van een maatje z'n nek getrokken.

Denk toch dat deze editie voor mij de beste was sinds 2009 jaren niet meer zo genoten van een feest :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Jeroen23 wrote:Is het iemand opgevallen dat er allemaal van die duistere figuren buiten het gelredome stonden die een ticket wilden kopen? Normaal zijn het die figuren die hun kaart juist willen verkopen in mijn beleving.
Ik was dus niet de enige die het opviel!
Het leken mij echt asielzoekers en zwerf immigranten. Zo zagen ze er uit. Smekend om een kaartje in het Engels..
Heel apart.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
RTM93 wrote:
Ik was dus niet de enige die het opviel!
Het leken mij echt asielzoekers en zwerf immigranten. Zo zagen ze er uit. Smekend om een kaartje in het Engels..
Heel apart.
Ik zie het wel vaker bij andere feesten of festivals. Afgelopen zomer nog bij Extrema Outdoor zo'n vent die daar buiten stond te schooien.
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Civitas wrote:
Hoorde beetje bij het thema dit jaar, ze wilden het weer lekker duister houden net als vroeger xd :x
xd xd
RTM93 wrote: Ik was dus niet de enige die het opviel!
Heel apart.
Ja precies, wat moet dat volk nou op Qlimax? Enige wat ik me dan kan bedenken is naar binnen gaan en roven wat ze roven kunnen.