Wat een legendarisch feestje was dit! Ben er speciaal voor teruggevlogen vanuit mijn stage in het buitenland, en daar heb ik absoluut geen spijt van!
Als ik zo de tracklist van Tuneboy bekijk vind ik het jammer dat ik het begin gemist heb. Volgend jaar toch maar eens echt voor het begin aanwezig zijn. Audiotricz draaide prima, maar bij Brennan Heart daarna vond ik de sfeer al inkakken. Echer zette Blademasterz daarna dat weer goed
Speciale vermelding voor Project One nog, wat was dat ontzettend vet zeg. Ik heb overigens op film staan dat er wel degelijk hee-hoo wordt geroepen tijdens die set

Stond toen helemaal vooraan op die verhogingen. Daar was het echter stervensdruk dus gingen wat meer naar achter daarna. Vet om te zien dat ze op de eerste plaat hetzelfde los gingen als op dat bekende gifje van ze.
Bass Modulators vanaf de tribune gekeken, maar was ook een erg lekker setje dit! De show en de lasers waren echt adembenemend mooi vanaf een plekje achterin het Gelredome. Zat daar boven die geluidsmensen.
Angerfist vond ik overigens maar saai, vooral de eerste helft van die set. Vond Tha Playah vorig jaar veel leuker.
Pasjessysteem werkte ook prima!
Hier gaat niet zo snel meer een feestje overheen, door de samenloop van omstandigheden was dit echt een van mijn vetste feesten ooit
Over die zakkenrollers.. ik probeer altijd zo min mogelijk in mijn zakken te hebben. Mobiel en portemonnee, meer niet. Stop ze allebei in mijn voorste broekzakken.
Dit is echt perfect verwoord
Chroman schreef:
En toen Project One. Ik was gewoon zenuwachtig voor de set. En als dan alles samenkomt, de muziek, de show, de emotie, de sfeer. In één woord fantastisch. Hardstyle zoals het ooit bedoeld is. Geen slappe kicks of afgezaagde screeches, geen hee-hoo of pingpongkickrolls, maar gewoon euforie met stevige kicks. Er ontstond ook meteen een soort verbroedering door heel het Gelredome, en ik heb nooit zoveel gejuich en geklap gehoord op een hardstylefeest als bij Project One.