Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 12:12 

Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oh ja:

Eeuwig jammer dat die booth zo laag stond. Hierdoor werkelijk geen enkele DJ kunnen zien. Toch wel een smetje aangezien ik P1 of B-Front toch wel graag had gezien. Buiten muziek geen joker van meegekregen.

Ja hier heb ik het tijdens het feest ook nog met mensen over gehad. Ook al stond je een stukje verder naar voren, je zag eigenlijk nog steeds amper wat er op het podium afspeelde. Best jammer

Dit dus ja. Normaal maakt het me niet zoveel uit als ik de DJs niet kan zien (ben nogal klein, dus je went eraan). Maar bij P1 vond ik dit wel jammer. Af en toe op m'n tenen gestaan, maar zelfs dat hielp niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 12:17 

Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nee klopt, alleen als je op die verhoging helemaal vooraan stond, maar daar was het dan weer constant vlaggenzwaaiers ontwijken.

Eensch. En de irritante vent die de hele avond met een opblaasbare palmboom in z'n handen stond. Ik vraag me dan echt af waar je in godsnaam zin in hebt? :lol:

Twee zelfs xd
Wel handig om je vrienden aan te herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 12:27 

Donateur

Hahahahaha die stond een metertje of 15 van ons vandaan. Ongeveer op dezelfde plaats als die vent met die opblaasbanaan. Triest eigenlijk als je je bedenkt dat je voor die €85 meer opblaasspullen dan DJ's hebt gezien. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 12:28 

Hardtraxxer

davinstyle schreef:
MokumsKid schreef:
Thommy schreef:
Niemand anders hier last gehad van zakkenrollers? Bij een vriend was de telefoon uit de zak gehaald, gelukkig zag een andere vriend dit op tijd en kon hij er nog achteraan. En dan direct de telefoon teruggeven. Vies, laf en triest volk is dat toch.

Zal je het nog mooier vertellen..

Wij zijn met een redelijke grote groep naar Qlimax gegaan dit jaar, waarvan er twee personen voor het eerst meegingen naar een groot indoor feest alla Qlimax. Persoon 1 is hoogstwaarschijnlijk moedwillig gedrogeerd (anti drugs, zonder in detail te gaan: hij ging vrij snel volledig 'out'). Persoon 2 in dit verhaal (zijn vriendin) is tijdens het toedienen van hulp gerolt van haar telefoon. Alsof dat nog niet erg genoeg is hebben ze vervolgens haar sim-kaart eruit getrokken en voor +€600,- gebeld naar een betaallijn. Door alle hectiek natuurlijk pas achter gekomen toen het kwaad al geschied was..

Lekker dan, je eerste indruk van de feestjes waar iedereen een liefde en passie met mekaar deelt..

Direct een steward erop aangesproken (toevallig ook nog de hoofd-steward van die avond), maar die geeft je nou niet echt het gevoel dat ze er actief iets aan doen. Het had natuurlijk fijn geweest als je direct aangifte kan doen (sta je vaak sterker tegenover je provider) of hij ons allerminst had gealarmeerd dat je zo snel mogelijk je provider op de hoogte moet stellen.

Het schijnt zelfs dat er iemand beroofd was van zijn ketting, midden op het feest..

Zakkenrollers op feesten is echt een serieus probleem aan het worden, gezien de grote groepen waarin ze zich bevinden. Q-Dance en alle andere organisaties doen naar mijn mening echt veel te weinig om dit soort volk buiten de deur te houden. Dat je je bezoekers ervoor waarschuwt is naar mijn mening niet genoeg. Het is elke keer raak, zelfs met pepperspray.

Bij onze groep inderdaad iemand midden in de zaal beroofd van zijn ketting, alsnog op de grond zoeken ookal weetje dat het kwaad al geschied is, vervolgens meerdere mensen waarvan een ketting gestolen werd rond datzelfde moment

Bij ons was de inhoud van ons kluisje weg, inclusief autosleutel. Heeft iemand waarschijnlijk staan meekijken, want het kaartje met de code hadden we nog gewoon. Ook wij kregen niet echt de indruk alsof het ze iets kan schelen, we konden na het melden gewoon naar buiten toe zonder jas en zonder vervoer. Voordat alles dan geregeld is met de verzekering en vervangend vervoer, ben je zo een aantal uur verder. De politie kon overigens op dat moment ook niets doen, behalve melden dat ik een aangifte via internet moest doen.

Het feest zelf was wel echt geweldig! Ze hebben voor mij 2013 en 2014 overtroffen, die voor mij tegenvielen. 2009 blijft voor mij echter onverslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 12:56 

Hardtraxx Veteran

Jezus auto ook weg?

Blij dat wij daar allemaal niks van meegekregen hebben, laatste keer dat ik zoveel verhalen hoorde over diefstal was in het Ziggodome bij Qapital afgelopen editie. Erg triest dat het nu weer zo vaak raak was. Teringlijers :/

Toch wel een klein smetje op zo'n geweldige avond, ondanks dat ik er zelf geen last van gehad heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:13 

Donateur

Rickzel schreef:
Jezus auto ook weg?

Ik denk dat de code niet op hun auto paste Rick..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:13 

Hardtraxx Elite

Als ik dit zo allemaal lees wat betreft de zakkenrollers krijg ik hier toch een beetje een naar gevoel van..

Triest volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:20 

Hardtraxx Veteran

Dat zou voor mij zon feest voor eeuwig verpesten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:
Jezus auto ook weg?

Ik denk dat de code niet op hun auto paste Rick..

Maar de autosleutel die ze uit het kluisje gepakt hebben wel in de auto denk ik? :$

Als je al een boefje bent dat kluisjes leeg haalt, dan zou het een kleine moeite zijn om de parkeerplaats rond te lopen, beetje op je sleutel klikken en afwachten of er een auto open gaat toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:28 

Hardtraxxer

Gruwelijk fantastisch feest gehad, na Xqlusive Legends mijn beste feest gehad. Helemaal gelukkig mee en alles is hier voor al door anderen perfect verwoord :)

Lees inderdaad ook erg veel verhalen van lui die bestolen zijn, ook op partyflock. Heb er tijdens het feesten nog even aan gedacht, je ziet dan wel eens van die groepjes buitenlanders staan. Van die kleine ietwat Oostblok uitziende gluiperige mannetjes die allemaal stil staan en om zich heen kijken, allemaal voor een bus gooien dat volk bah.

Bij Hardbass ook al iemand uit onze groep waarbij haar telefoon gewoon uit de hand gerukt werd, Qapital idem ditto: ook een bekende waarbij een ketting van de nek gerukt werd en een bekende die zijn knip kwijt was. Lijkt me mega lastig te bestrijden maar je zou toch zeggen dat er wat aan gedaan moet worden, heb in ieder geval nog niet eerder gelezen dat zoveel mensen er last van hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:33 

Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
Dat zou voor mij zon feest voor eeuwig verpesten...

Ja, voor mij ook denk ik. Echt triest dat er zulke mensen bestaan.

Neem zelf overigens nooit mijn telefoon mee, maar dat is meer omdat ik bang ben dat ik hem zelf kwijtraak en omdat ik niet uit mijn feestje gehaald wil worden door de "buitenwereld". Voor mij is zo'n feestje/festival echt even volledig de wereld vergeten, dus wil ik op geen enkele manier door mijn telefoon gestoord worden. Wel jammer dat ik daardoor soms vrienden misloop, maar soit, genoeg andere feestjes waarop we elkaar wel weer zien. Plus: van tevoren een tijd en meetingpunt afspreken werkt vaak heel prima.

Vervelende aan die zakkenrollers is dat Q-dance (of andere organisaties) er niet zo gek veel aan kan doen. Als je wilt kun je zo'n beetje alles mee naar binnen krijgen, hoe streng de controle ook is. Het enige wat echt zou helpen is als bezoekers zelf geen (dure) telefoons of sieraden meer meenemen. Als er niks te halen valt, is de lol er voor zakkenrollers natuurlijk snel af. Dus allemaal een goedkope prepaid telefoon kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:38 

Hardtraxxer

Ooit in 2011 of 2012 op Intents gezien dat 2 achterlijke oostblokkers de telefoon uit de handen trokken van een meisje, welke aanwezig was met een groep van 15 anabolen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ze konden in een envelop terug naar het oosten. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:43 

Hardtraxx Veteran

Naast onze groep stonden ook twee van die rare figuren die hele tijd stil stonden en om zich heen aan het kijken waren. Maar lekker uit de buurt gaan staan want voor je het weet zitten die tyfus lui je zakken leeg te roven. Die zou je toch gewoon legaal een flinke rotschop moeten geven joh :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:44 

Hardtraxx Elite

Blear schreef:
Ooit in 2011 of 2012 op Intents gezien dat 2 achterlijke oostblokkers de telefoon uit de handen trokken van een meisje, welke aanwezig was met een groep van 15 anabolen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ze konden in een envelop terug naar het oosten. :worship:

:lol: :lol: :lol:

Ik heb zelf niks meegekregen van zakkenrollers, maar wel heel triest dat dit gebeurd. :/ Zou ook niet weten wat Q-dance hier preventief aan zou kunnen doen. Er loopt zoveel vaag volk naar binnen dat je zakkenrollers er niet echt uit kan filteren ofzo. Fouilleren als je naar buitengaat is een optie, maar dat gaat veels te lang duren
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 14:02 

Hardtraxx Addict

Wat een legendarisch feestje was dit! Ben er speciaal voor teruggevlogen vanuit mijn stage in het buitenland, en daar heb ik absoluut geen spijt van!

Als ik zo de tracklist van Tuneboy bekijk vind ik het jammer dat ik het begin gemist heb. Volgend jaar toch maar eens echt voor het begin aanwezig zijn. Audiotricz draaide prima, maar bij Brennan Heart daarna vond ik de sfeer al inkakken. Echer zette Blademasterz daarna dat weer goed :thumbsup:

Speciale vermelding voor Project One nog, wat was dat ontzettend vet zeg. Ik heb overigens op film staan dat er wel degelijk hee-hoo wordt geroepen tijdens die set xd Stond toen helemaal vooraan op die verhogingen. Daar was het echter stervensdruk dus gingen wat meer naar achter daarna. Vet om te zien dat ze op de eerste plaat hetzelfde los gingen als op dat bekende gifje van ze.

Bass Modulators vanaf de tribune gekeken, maar was ook een erg lekker setje dit! De show en de lasers waren echt adembenemend mooi vanaf een plekje achterin het Gelredome. Zat daar boven die geluidsmensen.

Angerfist vond ik overigens maar saai, vooral de eerste helft van die set. Vond Tha Playah vorig jaar veel leuker.

Pasjessysteem werkte ook prima!

Hier gaat niet zo snel meer een feestje overheen, door de samenloop van omstandigheden was dit echt een van mijn vetste feesten ooit :D

Over die zakkenrollers.. ik probeer altijd zo min mogelijk in mijn zakken te hebben. Mobiel en portemonnee, meer niet. Stop ze allebei in mijn voorste broekzakken.

Dit is echt perfect verwoord :worship:
Chroman schreef:

En toen Project One. Ik was gewoon zenuwachtig voor de set. En als dan alles samenkomt, de muziek, de show, de emotie, de sfeer. In één woord fantastisch. Hardstyle zoals het ooit bedoeld is. Geen slappe kicks of afgezaagde screeches, geen hee-hoo of pingpongkickrolls, maar gewoon euforie met stevige kicks. Er ontstond ook meteen een soort verbroedering door heel het Gelredome, en ik heb nooit zoveel gejuich en geklap gehoord op een hardstylefeest als bij Project One.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:02 

Donateur

over de veiligheid van die kluisjes gesproken. Een vriend van me probeerde voor de gein de code die hij gekregen had voor zijn kluisje uit op het kluisje naast hem. tot zijn stomme verbazing ging dat kluisje nog open ook. uiteindelijk bleken er in het hele blok nog 2 andere kluisjes te zijn die open gingen met zijn code.

Als dat bij alle kluisjes zo is begin ik me toch erg zorgen maken over de veiligheid van die kluisjes en hoop ik niet dat dat code systeem de traditionele kluissleutel helemaal gaat vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:07 

Hardtraxx Addict

TheNabster schreef:
over de veiligheid van die kluisjes gesproken. Een vriend van me probeerde voor de gein de code die hij gekregen had voor zijn kluisje uit op het kluisje naast hem. tot zijn stomme verbazing ging dat kluisje nog open ook. uiteindelijk bleken er in het hele blok nog 2 andere kluisjes te zijn die open gingen met zijn code.

Als dat bij alle kluisjes zo is begin ik me toch erg zorgen maken over de veiligheid van die kluisjes en hoop ik niet dat dat code systeem de traditionele kluissleutel helemaal gaat vervangen.

Oh wauw, wat slecht.
Op Decibel 2015 hadden ze kluisjes met een bandje met een soort van chipje eraan. Dat was echt een geweldig systeem. Jammer dat ik dat daarna nooit weer heb gezien op een festival/feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:08 

Donateur

TheNabster schreef:

Wel even gefilmd neem ik aan? Om het aan te kaarten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:37 

Hardtraxx Addict

Nog steeds keihard aan t nagenieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:57 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Nog steeds keihard aan t nagenieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 16:07 

Hardtraxxer

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 16:23 

Hardtraxxer

Wat een schandalig dik feest was dit, nu drie dagen later eigenlijk alsnog nauwelijks te beschrijven :loving:

Was vooraf bang dat de torenhoge verwachtingen in de praktijk wel eens tegen konden vallen, maar niets bleek gelukkig minder waar. Het enige mindere halfuurtje, Brennan Heart, bleek achteraf een perfect getimed moment om wat te eten. Tot ongeveer 0200 vond ik het wel vrij druk op de vloer, dat werd daarna gelukkig wel minder.

Zelfs dat betaalsysteem viel reuze mee. Mooi goedkope avond door gehad. Tot tweemaal toe 7 bier voor niks gehad omdat er kwam te staan 'betaling mislukt' maar het barmeisje dacht dat er betaald was en vrolijk wegliep om een ander te gaan helpen. Tjah, dan waggel ik ook weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 16:49 

Hardtraxx Veteran

Aangezien we met een man of 10 waren gingen er altijd willekeurig mensen bier halen. Halverwege tijdens audiotricz hadden 3 personen hetzelfde gedacht en toen stonden we daar plots met 18 bier. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:33 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Aangezien we met een man of 10 waren gingen er altijd willekeurig mensen bier halen. Halverwege tijdens audiotricz hadden 3 personen hetzelfde gedacht en toen stonden we daar plots met 18 bier. :lol:

Haha mooi taferelen zijn dat altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:56 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Fouilleren als je naar buitengaat

Zou ik niks op tegen hebben als je op die manier dit soort criminaliteit tegen kan gaan.
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten