Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 139  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:18 

Hardtraxx Veteran

zal ik m maar aftrappen dan? :D

edit: godver, telfout :lol:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:20 

Hardtraxx Addict

Nou jongens, allemaal een applausje voor jezelf!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:20 

Hardtraxxer

Dan probeer ik het een keer :P xd

Edit: kut.....
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:21 

Hardtraxxer

Carminizerz schreef:
Dan probeer ik het een keer :P xd

Heb ik gescoord?
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:22 

Hardtraxx Veteran

Shhh nu!
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:23 

Hardtraxx Veteran

Dit topic is goddomme ook vaak bekeken.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:24 

Hardtraxx Veteran

Deze gated kicks door het Gelredome horen. :love:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:26 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd trouwens degene die het 1e op de 122e pagina staat, je hebt Hardtraxx geschiedenis geschreven!
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:33 

Hardtraxx Addict

Toen Ran-D aangekondigd werd hoopte ik trouwens wel op Voodoo People. Maar helaas. :cry:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:34 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Gefeliciteerd trouwens degene die het 1e op de 122e pagina staat, je hebt Hardtraxx geschiedenis geschreven!

Thanks
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:36 

Hardtraxx Veteran

DJ JellyBean schreef:
MelvinFR schreef:

Thanks

:beer:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:54 

Hardtraxx Elite

25 berichten per pagina geloof ik!
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 01:05 

Hardtraxxer

Ik heb (op de editie van vorig jaar) alle qlimax-en meegemaakt (ja ben stoffige oude gast :P ) en moet zeggen dat dit 1 van de betere was !!

Stage, sfeer en de muziek was geweldig. Het was wel pokke druk, dus in het begin ff een goed plekje zoeken maar daarna volledig uit mijn plaat !

Ik heb genoten ! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 01:11 

Hardtraxx Addict

Bfront :loving:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 03:12 

Hardtraxxer

Ik ben al maanden niet meer actief geweest hier omdat ik hardstyle op een gegeven moment echt compleet zat was. Ik ben in de afgelopen 2 jaar naar 2 feesten geweest, beide keren tijdmachine met kerst. Het was leuk, maar zelfs daar begon de lol af te raken. Toen werd het op een gegeven moment duidelijk dat Project One op Qlimax zou staan en heb ik besloten om het toch nog één laatste keer te proberen. Als dit hem niet zou worden zou ik er echt definitief klaar mee zijn, had ik mezelf beloofd. Ben ik me even een partij omgeslagen zeg :lol:

Deze nacht had alles. Dit was met afstand het allerbeste feest waar ik ooit ben geweest, niks komt ook maar enigzins in de buurt. Ik ben iedereen van Q-dance en alle DJs en iedereen in het publiek intens dankbaar voor de meest perfecte nacht die ik ooit heb meegemaakt :D Echt bizar. Het is nu ongeveer 48 uur geleden en ik ben echt nog steeds aan het nagenieten. Ik moet zeggen, ik vond hardstyle op een gegeven moment niet zo interessant meer en ik wou niet meer naar feesten etc, maar ik vond dat toch ergens echt ontzettend jammer. Ik heb het echt gemist.. Maar dat magische gevoel dat ik een aantal jaren had is weer compleet terug!

Mooiste muziek-moment uit mijn leven ook meegemaakt afgelopen zaterdag: het moment dat The World Is Yours opkwam tijdens Project One (mijn favoriete plaat aller tijden dus). Heb staan janken midden op de vloer :lol: Beetje apart maar ik hield het niet meer haha.

Andere hoogtepunten: Nomansland bij Audiotricz, Still Here bij Blademasterz, de rest van de set van Project One in zn geheel, de anthem show bij Coone, Zombie bij Ran-D (wat een sfeervolle plaat :oh: ), The Paradox, Our Soul en Dark Moon bij B-Front. Ik heb eigenlijk niet echt iets negatiefs te melden aan het feest. Heb me nergens aan gestoord gedurende de nacht.

Over de zakkenrollers: bij mijn groepje was ook iemand van zn portemonnee beroofd. Heel vervelend dat dit zo veel gebeurt. Ik had mijn telefoon maar in mn kluisje achtergelaten omdat ik als de dood was dat ik hem kwijt zou raken (ik ben een ongelooflijke kluns en het was een toestel geleend van mn huisgenoot). Misschien iets wat anderen ook zouden kunnen overwegen. Niet ideaal natuurlijk, maar misschien liever het zekere voor het onzekere in dit geval.

Ik hoop jullie te zien op Tijdmachine, belooft ook een prachtig feest te worden :)
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 07:35 

Hardtraxx Veteran

Best veel setjes en filmpjes terug gekeken, intens aan het nagenieten. Legendarische nacht.
Zoveel nieuwe maar super vette tracks :worship:
Zoals van Project One, Noisecontrollers, B-Front, (zelfs) Ran-D (al heb ik er vrij weinig mee), Andy Svge, Frequencerz, Coone, Audiotricz, Blademasterz, Bass Modulators :loving:
(Ik was een beetje klaar met hardstyle en met name de hokjes die kwamen, maar door deze nacht is dat gevoel wel weer tegen gesproken)

Ik dacht met x-qlusive Legends al een vette nacht gehad te hebben die niet snel overtroffen kon worden, maar deze overtreft het toch wel degelijk. :worship:
Vond alleen de stage (ook na alle fotos en filmpjes) toch minder gaaf als 2014. Ook nu nog sta ik versteld van deze editie wat er allemaal met de stage gebeurde, zoals in het album van Q-Dance te zien is, elke set veranderde er wel iets. Alles was tot in de details uitgewerkt :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 08:57 

Hardtraxx Veteran

Qua show was dit zeker het vetste wat ik heb meegemaakt maar muzikaal gezien toch minder dan XQ-bfront.

Hecht daar zelf meer waarde aan.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 09:03 

Donateur

Wat een feest :love:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 09:10 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Qua show was dit zeker het vetste wat ik heb meegemaakt maar muzikaal gezien toch minder dan XQ-bfront.

Hecht daar zelf meer waarde aan.

XQ Bfront was muzikaal gezien absoluut geweldig, maar als liefhebber van euforisch kwam ik hier meer aan m'n trekken :)
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 09:40 

Hardtraxx Addict

MokumsKid schreef:
Thommy schreef:
Niemand anders hier last gehad van zakkenrollers? Bij een vriend was de telefoon uit de zak gehaald, gelukkig zag een andere vriend dit op tijd en kon hij er nog achteraan. En dan direct de telefoon teruggeven. Vies, laf en triest volk is dat toch.

Zal je het nog mooier vertellen..

Wij zijn met een redelijke grote groep naar Qlimax gegaan dit jaar, waarvan er twee personen voor het eerst meegingen naar een groot indoor feest alla Qlimax. Persoon 1 is hoogstwaarschijnlijk moedwillig gedrogeerd (anti drugs, zonder in detail te gaan: hij ging vrij snel volledig 'out'). Persoon 2 in dit verhaal (zijn vriendin) is tijdens het toedienen van hulp gerolt van haar telefoon. Alsof dat nog niet erg genoeg is hebben ze vervolgens haar sim-kaart eruit getrokken en voor +€600,- gebeld naar een betaallijn. Door alle hectiek natuurlijk pas achter gekomen toen het kwaad al geschied was..

Lekker dan, je eerste indruk van de feestjes waar iedereen een liefde en passie met mekaar deelt..

Direct een steward erop aangesproken (toevallig ook nog de hoofd-steward van die avond), maar die geeft je nou niet echt het gevoel dat ze er actief iets aan doen. Het had natuurlijk fijn geweest als je direct aangifte kan doen (sta je vaak sterker tegenover je provider) of hij ons allerminst had gealarmeerd dat je zo snel mogelijk je provider op de hoogte moet stellen.

Het schijnt zelfs dat er iemand beroofd was van zijn ketting, midden op het feest..

Zakkenrollers op feesten is echt een serieus probleem aan het worden, gezien de grote groepen waarin ze zich bevinden. Q-Dance en alle andere organisaties doen naar mijn mening echt veel te weinig om dit soort volk buiten de deur te houden. Dat je je bezoekers ervoor waarschuwt is naar mijn mening niet genoeg. Het is elke keer raak, zelfs met pepperspray.

Bizar.. hoe maakt hij het?

Ik werkte dit jaar backstage en ook bij ons was het raak. 2 mensen die plotsing geen telefoon meer hadden. Schaamteloos dat volk.

Bewijst maar weer dat je net zo goed in nuchtere toestand bestolen kan worden.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:00 

Donateur

Oh ja:

Eeuwig jammer dat die booth zo laag stond. Hierdoor werkelijk geen enkele DJ kunnen zien. Toch wel een smetje aangezien ik P1 of B-Front toch wel graag had gezien. Buiten muziek geen joker van meegekregen.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:01 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Oh ja:

Eeuwig jammer dat die booth zo laag stond. Hierdoor werkelijk geen enkele DJ kunnen zien. Toch wel een smetje aangezien ik P1 of B-Front toch wel graag had gezien. Buiten muziek geen joker van meegekregen.

Ja hier heb ik het tijdens het feest ook nog met mensen over gehad. Ook al stond je een stukje verder naar voren, je zag eigenlijk nog steeds amper wat er op het podium afspeelde. Best jammer
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:05 

Donateur

Nee klopt, alleen als je op die verhoging helemaal vooraan stond, maar daar was het dan weer constant vlaggenzwaaiers ontwijken.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:49 

Hardtraxxer

MokumsKid schreef:
Thommy schreef:
Niemand anders hier last gehad van zakkenrollers? Bij een vriend was de telefoon uit de zak gehaald, gelukkig zag een andere vriend dit op tijd en kon hij er nog achteraan. En dan direct de telefoon teruggeven. Vies, laf en triest volk is dat toch.

Zal je het nog mooier vertellen..

Wij zijn met een redelijke grote groep naar Qlimax gegaan dit jaar, waarvan er twee personen voor het eerst meegingen naar een groot indoor feest alla Qlimax. Persoon 1 is hoogstwaarschijnlijk moedwillig gedrogeerd (anti drugs, zonder in detail te gaan: hij ging vrij snel volledig 'out'). Persoon 2 in dit verhaal (zijn vriendin) is tijdens het toedienen van hulp gerolt van haar telefoon. Alsof dat nog niet erg genoeg is hebben ze vervolgens haar sim-kaart eruit getrokken en voor +€600,- gebeld naar een betaallijn. Door alle hectiek natuurlijk pas achter gekomen toen het kwaad al geschied was..

Lekker dan, je eerste indruk van de feestjes waar iedereen een liefde en passie met mekaar deelt..

Direct een steward erop aangesproken (toevallig ook nog de hoofd-steward van die avond), maar die geeft je nou niet echt het gevoel dat ze er actief iets aan doen. Het had natuurlijk fijn geweest als je direct aangifte kan doen (sta je vaak sterker tegenover je provider) of hij ons allerminst had gealarmeerd dat je zo snel mogelijk je provider op de hoogte moet stellen.

Het schijnt zelfs dat er iemand beroofd was van zijn ketting, midden op het feest..

Zakkenrollers op feesten is echt een serieus probleem aan het worden, gezien de grote groepen waarin ze zich bevinden. Q-Dance en alle andere organisaties doen naar mijn mening echt veel te weinig om dit soort volk buiten de deur te houden. Dat je je bezoekers ervoor waarschuwt is naar mijn mening niet genoeg. Het is elke keer raak, zelfs met pepperspray.

Bij onze groep inderdaad iemand midden in de zaal beroofd van zijn ketting, alsnog op de grond zoeken ookal weetje dat het kwaad al geschied is, vervolgens meerdere mensen waarvan een ketting gestolen werd rond datzelfde moment
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:53 

Hardtraxx Elite

Alles is ondertussen zo'n beetje wel gezegd, dus kort maar krachtig: wat was het fantastisch :bomb: :bomb: :bomb: :loving: . Zal wel even duren voordat er een feest is dat hier bij in de buurt komt.
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten