zal ik m maar aftrappen dan? 
edit: godver, telfout
edit: godver, telfout

Heb ik gescoord?wrote:Dan probeer ik het een keer![]()
Thankswrote:Gefeliciteerd trouwens degene die het 1e op de 122e pagina staat, je hebt Hardtraxx geschiedenis geschreven!
wrote:Thankswrote:Gefeliciteerd trouwens degene die het 1e op de 122e pagina staat, je hebt Hardtraxx geschiedenis geschreven!
XQ Bfront was muzikaal gezien absoluut geweldig, maar als liefhebber van euforisch kwam ik hier meer aan m'n trekkenwrote:Qua show was dit zeker het vetste wat ik heb meegemaakt maar muzikaal gezien toch minder dan XQ-bfront.
Hecht daar zelf meer waarde aan.
Bizar.. hoe maakt hij het?wrote:Zal je het nog mooier vertellen..wrote:Niemand anders hier last gehad van zakkenrollers? Bij een vriend was de telefoon uit de zak gehaald, gelukkig zag een andere vriend dit op tijd en kon hij er nog achteraan. En dan direct de telefoon teruggeven. Vies, laf en triest volk is dat toch.
Wij zijn met een redelijke grote groep naar Qlimax gegaan dit jaar, waarvan er twee personen voor het eerst meegingen naar een groot indoor feest alla Qlimax. Persoon 1 is hoogstwaarschijnlijk moedwillig gedrogeerd (anti drugs, zonder in detail te gaan: hij ging vrij snel volledig 'out'). Persoon 2 in dit verhaal (zijn vriendin) is tijdens het toedienen van hulp gerolt van haar telefoon. Alsof dat nog niet erg genoeg is hebben ze vervolgens haar sim-kaart eruit getrokken en voor +€600,- gebeld naar een betaallijn. Door alle hectiek natuurlijk pas achter gekomen toen het kwaad al geschied was..
Lekker dan, je eerste indruk van de feestjes waar iedereen een liefde en passie met mekaar deelt..
Direct een steward erop aangesproken (toevallig ook nog de hoofd-steward van die avond), maar die geeft je nou niet echt het gevoel dat ze er actief iets aan doen. Het had natuurlijk fijn geweest als je direct aangifte kan doen (sta je vaak sterker tegenover je provider) of hij ons allerminst had gealarmeerd dat je zo snel mogelijk je provider op de hoogte moet stellen.
Het schijnt zelfs dat er iemand beroofd was van zijn ketting, midden op het feest..
Zakkenrollers op feesten is echt een serieus probleem aan het worden, gezien de grote groepen waarin ze zich bevinden. Q-Dance en alle andere organisaties doen naar mijn mening echt veel te weinig om dit soort volk buiten de deur te houden. Dat je je bezoekers ervoor waarschuwt is naar mijn mening niet genoeg. Het is elke keer raak, zelfs met pepperspray.
Ja hier heb ik het tijdens het feest ook nog met mensen over gehad. Ook al stond je een stukje verder naar voren, je zag eigenlijk nog steeds amper wat er op het podium afspeelde. Best jammerwrote:Oh ja:
Eeuwig jammer dat die booth zo laag stond. Hierdoor werkelijk geen enkele DJ kunnen zien. Toch wel een smetje aangezien ik P1 of B-Front toch wel graag had gezien. Buiten muziek geen joker van meegekregen.
Bij onze groep inderdaad iemand midden in de zaal beroofd van zijn ketting, alsnog op de grond zoeken ookal weetje dat het kwaad al geschied is, vervolgens meerdere mensen waarvan een ketting gestolen werd rond datzelfde momentwrote:Zal je het nog mooier vertellen..wrote:Niemand anders hier last gehad van zakkenrollers? Bij een vriend was de telefoon uit de zak gehaald, gelukkig zag een andere vriend dit op tijd en kon hij er nog achteraan. En dan direct de telefoon teruggeven. Vies, laf en triest volk is dat toch.
Wij zijn met een redelijke grote groep naar Qlimax gegaan dit jaar, waarvan er twee personen voor het eerst meegingen naar een groot indoor feest alla Qlimax. Persoon 1 is hoogstwaarschijnlijk moedwillig gedrogeerd (anti drugs, zonder in detail te gaan: hij ging vrij snel volledig 'out'). Persoon 2 in dit verhaal (zijn vriendin) is tijdens het toedienen van hulp gerolt van haar telefoon. Alsof dat nog niet erg genoeg is hebben ze vervolgens haar sim-kaart eruit getrokken en voor +€600,- gebeld naar een betaallijn. Door alle hectiek natuurlijk pas achter gekomen toen het kwaad al geschied was..
Lekker dan, je eerste indruk van de feestjes waar iedereen een liefde en passie met mekaar deelt..
Direct een steward erop aangesproken (toevallig ook nog de hoofd-steward van die avond), maar die geeft je nou niet echt het gevoel dat ze er actief iets aan doen. Het had natuurlijk fijn geweest als je direct aangifte kan doen (sta je vaak sterker tegenover je provider) of hij ons allerminst had gealarmeerd dat je zo snel mogelijk je provider op de hoogte moet stellen.
Het schijnt zelfs dat er iemand beroofd was van zijn ketting, midden op het feest..
Zakkenrollers op feesten is echt een serieus probleem aan het worden, gezien de grote groepen waarin ze zich bevinden. Q-Dance en alle andere organisaties doen naar mijn mening echt veel te weinig om dit soort volk buiten de deur te houden. Dat je je bezoekers ervoor waarschuwt is naar mijn mening niet genoeg. Het is elke keer raak, zelfs met pepperspray.