Ik ben al maanden niet meer actief geweest hier omdat ik hardstyle op een gegeven moment echt compleet zat was. Ik ben in de afgelopen 2 jaar naar 2 feesten geweest, beide keren tijdmachine met kerst. Het was leuk, maar zelfs daar begon de lol af te raken. Toen werd het op een gegeven moment duidelijk dat Project One op Qlimax zou staan en heb ik besloten om het toch nog één laatste keer te proberen. Als dit hem niet zou worden zou ik er echt definitief klaar mee zijn, had ik mezelf beloofd. Ben ik me even een partij omgeslagen zeg
Deze nacht had alles. Dit was met afstand het allerbeste feest waar ik ooit ben geweest, niks komt ook maar enigzins in de buurt. Ik ben iedereen van Q-dance en alle DJs en iedereen in het publiek intens dankbaar voor de meest perfecte nacht die ik ooit heb meegemaakt

Echt bizar. Het is nu ongeveer 48 uur geleden en ik ben echt nog steeds aan het nagenieten. Ik moet zeggen, ik vond hardstyle op een gegeven moment niet zo interessant meer en ik wou niet meer naar feesten etc, maar ik vond dat toch ergens echt ontzettend jammer. Ik heb het echt gemist.. Maar dat magische gevoel dat ik een aantal jaren had is weer compleet terug!
Mooiste muziek-moment uit mijn leven ook meegemaakt afgelopen zaterdag: het moment dat The World Is Yours opkwam tijdens Project One (mijn favoriete plaat aller tijden dus). Heb staan janken midden op de vloer

Beetje apart maar ik hield het niet meer haha.
Andere hoogtepunten: Nomansland bij Audiotricz, Still Here bij Blademasterz, de rest van de set van Project One in zn geheel, de anthem show bij Coone, Zombie bij Ran-D (wat een sfeervolle plaat

), The Paradox, Our Soul en Dark Moon bij B-Front. Ik heb eigenlijk niet echt iets negatiefs te melden aan het feest. Heb me nergens aan gestoord gedurende de nacht.
Over de zakkenrollers: bij mijn groepje was ook iemand van zn portemonnee beroofd. Heel vervelend dat dit zo veel gebeurt. Ik had mijn telefoon maar in mn kluisje achtergelaten omdat ik als de dood was dat ik hem kwijt zou raken (ik ben een ongelooflijke kluns en het was een toestel geleend van mn huisgenoot). Misschien iets wat anderen ook zouden kunnen overwegen. Niet ideaal natuurlijk, maar misschien liever het zekere voor het onzekere in dit geval.
Ik hoop jullie te zien op Tijdmachine, belooft ook een prachtig feest te worden