Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:25 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Sarabande schreef:
Daarna Frequencerz die een heerlijke set neerzetten. Hun mixwerk maakt me altijd onwijs blij en het was dit keer weer dik in orde.

Jij wordt blij als ze enkele keren er gigantisch naast zitten? Mixwerk van de heren was echt dramatisch.

Precies ja. Zaten echt wat flinke fouten tussen, dat is al jaren bij Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:30 

Hardtraxx Elite

Quellas schreef:
Zygoma schreef:
Was alleen een beetje onhandig met bijhouden hoeveel je er nog op had staan, moest je steeds onthouden.

Als je iets ging halen stond er boven op het schermpje hoeveel van je saldo af ging en onderaan stond het saldo wat er nog resterend was. Gewoon een kwestie van goed uit je doppen kijken.

Dan moet je het dus alsnog onthouden.

stefaneke schreef:
Zygoma schreef:
Brennan Heart was ronduit schandalig. De man mixt niet eens. Het is premixed of hij draait met radio edits

Is het je toevallig opgevallen hoe perfect de lichtshow was bij Project One?

Ja, maar bij een liveact weten we allemaal hoe live het is. Daar komt nog bij dat er bij P1 heel veel drive in zat, bij BH was het gewoon aan het einde van de ene plaat de andere instarten. Of, om in zijn eigen terminologie te blijven: "and then you push play!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:30 

Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
DL22 schreef:
Sarabande schreef:
Daarna Frequencerz die een heerlijke set neerzetten. Hun mixwerk maakt me altijd onwijs blij en het was dit keer weer dik in orde.

Jij wordt blij als ze enkele keren er gigantisch naast zitten? Mixwerk van de heren was echt dramatisch.

Precies ja. Zaten echt wat flinke fouten tussen, dat is al jaren bij Frequencerz.

Ik denk dat het vooral Pepijn is die niet zo strak mixt. Was me ooit een keer opgevallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:40 

Hardtraxx Veteran

Astronaut schreef:
Stond er nog iets nuttigs in het boekje dat achteraf wordt uitgedeeld? Ik heb er helaas geen gekregen

Voorgaande jaren stonden er nog wel eens leuke interviews in. Ook kreeg je toen wel eens een krantje met foto's van diezelfde avond nog.
En zelfs een leuke poster van het feest.
Helaas had (behalve de kaft) het hele boekje niks met Qlimax te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:45 

Hardtraxxer

By far het beste feest waar ik ooit ben geweest :$ . Muzikaal heerlijk opbouwend, Tuneboy die er meteen al heerlijke platen opgooit bij binnenkomst(Natural, Respect, Get Hit). Vervolgens Audiotricz, vind die nieuwe plaat met Atmozfears echt heeerlijk(weet de naam zo niet), jammer dat ie zo snel uitgemixt werd.

Brennan Heart deels aan gestoord, omdat ie van hele fijne platen ineens naar totaal niet passende platen wisselt. Dus toen besloten om maar op zoek te gaan naar alvast een beter plekje wat vooraan, even naar de wc. Op het moment dat we terugkomen wordt net One Blade erop gegooid :thumbsup:. De officiële aankondiging van Blademasterz gemist, maar wel precies op het goede moment binnengelopen. Daardoor niet heel bewust het laatste halfuur als Blademasterz-set beleefd, maar wel dusdanig genoten van de vele topplaten die er op dat moment opgegooid werden(still here, the prophecy) erg vet!.

Anthem show was ook weer erg gaaf, sowieso viel de set van Coone me totaal niet tegen. Het moment van de avond was natuurlijk Project 1..

Echt gigantisch genoten, vanaf begin tot eind met kippenvel gestaan, compleet uit m'n dak gegaan en na die 45/50 min echt met de bek vol tanden gestaan.:cry: We keken elkaar aan en wisten dat dit veruit het vetste was wat we ooit hadden meegemaakt. Wisten ook niet meer waar we het moesten zoeken na deze set. :worship: :loving:

Voor m'n gevoel was de avond toen eigenlijk al een beetje klaar, een heel vaag gevoel. Uiteindelijk in het publiek blijven staan bij BM, omdat we deze setjes normaal ook erg kunnen waarderen. Na een tijdje weer compleet in de stemming door de vele klassiekers en NCBM parels(Holdin on, het gevoel van :thumbsup:).

Bij Frequencerz, Ran-D & B-Front eigenlijk hele tijd vrijwel voor de verhoging gestaan, alle ruimte hier en een lekker sfeertje. Vond de set van Ran-D net als vele anderen eigenlijk wat op een rot moment, omdat je zo uitkijkt naar B-Front. Vond het daarentegen wel weer vet dat hij redelijk veel nieuwe platen had. Die My Way remix was echt top :woot: .

B-Front was weer ongekend, had stiekem nog gehoopt op Gravity, en eerder op de avond eigenlijk ook op Encore. Dat deze niet gedraaid zijn was eigenlijk het enige smetje op een verder fantastisch feest. Bij Angerfist al helemaal gesloopt, dus het lekker aangehoord en daarna naar huis gegaan.

Al met al echt het allerbeste waar ik tot nu toe ben geweest. Perfecte show, stage erg vet, muzikaal heerlijk opbouwend en dan nog unieke acts als in P1&(en ook zeker Blademasterz).

StevenvanKuijk schreef:
DJDarkIdentity schreef:
TheNabster schreef:
al met al heb ik hier toch wel de ziekste indoor meegemaakt tot nu toe. De kwaliteit lag hoog, en ik wens Q-Dance heel veel succes om met de Qlimax van volgend jaar deze editie te evenaren, laat staan te verbeteren.

Dit dus :love: :yes:

Dit dus²
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:12 

Hardtraxx Elite

Citaat:

Citaat:
Ik denk dat het vooral Pepijn is die niet zo strak mixt. Was me ooit een keer opgevallen :P

Andersom juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:25 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
hurricane schreef:
Wel vet om te zien dat Heady met Psyko Punkz en G-Fkow op t eind gewoon tussen t publiek staat tijdens de Hardcore :D
https://www.facebook.com/psykopunkz/vid ... 450655542/

Haha schitterend dit. Niet dat je uit een filmpje van 12 sec veel kunt opmaken, maar het lijkt alsof ze niet worden 'lastig gevallen' door fans ofz. Vorige week bij 30 years The Prophet kwam Ran-D toevallig langs ons lopen omdat hij moest draaien, maar allemaal mensen direct handtekeningen en foto's vragen. Kan me voorstellen dat je als dj zijnde ook weleens in de zaal wilt staan genieten ipv al die aandacht

Zag vandaag dat iemand op HHZ zn FB zich kwam beklagen omdat hij geen foto mocht maken >.<
Blijkbaar snapt niet iedereen dat dj's ook hun moment voor zichzelf willen hebben.
Anders kun je wel aan de gang blijven en krijg je nooit de kans om ook eens lekker sfeer te proeven in de zaal.
Nee die jongen was hevig ontdaan alsof hem groot onrecht was aangedaan. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:32 

Hardtraxx Veteran

StevenvanKuijk schreef:
Citaat:

Citaat:

Andersom juist.

Inderdaad, Pepijn mixt ook altijd 8 van de 10 platen in, meestal strak, en gooit er soms zelf een kickswitch uit. Niels staat er meer bij voor de entertainment heb ik altijd het idee. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:39 

Hardtraxx Addict

Complete set Project One :D (L)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:50 

Hardtraxx Veteran

Je zou maar de hele set filmen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:51 

Hardtraxxer

StevenvanKuijk schreef:
ShatterDJ schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Trouwens: Frequencerz die The War Machine draaien :love: :love: (Toch?)

Die heb ik de hele avond niet gehoord xd

Ik hoor het mezelf nog zeggen tegen een maat haha, "wauw de vierde warface plaat al" (na Uber mashup, Elevate en de remix van Menace). Maar nu begin ik ook te twijfelen.

Ik dacht dat je Technoboy - War Machine bedoelde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:52 

Hardtraxx Veteran

Ja en wij kunnen achteraf genieten ^^ Ik vind dat niet zo'n probleem hoor :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:52 

Hardtraxxer

Spanning en sensatie, nog 13 reacties :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:53 

Hardtraxxer

ShatterDJ schreef:
Die komen er wel, nog maar 12 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:53 

Hardtraxx Veteran

Gaat wel lukken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:55 

Hardtraxx Addict

StevenvanKuijk schreef:
Citaat:

Citaat:

Andersom juist.

Pepijn mixt juist strak inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:59 

Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Citaat:

Citaat:

Andersom juist.

Inderdaad, Pepijn mixt ook altijd 8 van de 10 platen in, meestal strak, en gooit er soms zelf een kickswitch uit. Niels staat er meer bij voor de entertainment heb ik altijd het idee. xd

Haha idd, pure marketing. Af en toe een beetje stagediven en klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:01 

Hardtraxx Veteran

Dat Hardnews filmpje van Blademasterz - Masterblade, wat een nostalgie heeft die plaat voor mij. Wat een kippenvel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:16 

Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
ShatterDJ schreef:
Die komen er wel, nog maar 12 >.<

Benieuwd welke aasgier de eer krijgt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:29 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik wil de pret niet bederven, maar je weet in ieder geval dat het nooit meer beter dan dit gaat worden in je feestcarriere. Of er moet ooit een tijdmachine met alle groten namen in de HMH komen ofzo. Dus daar zijn we mooi klaar mee, je wordt bedankt Bob :mad:

En toen kwam dit feest. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:35 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Pommer schreef:
Ik wil de pret niet bederven, maar je weet in ieder geval dat het nooit meer beter dan dit gaat worden in je feestcarriere. Of er moet ooit een tijdmachine met alle groten namen in de HMH komen ofzo. Dus daar zijn we mooi klaar mee, je wordt bedankt Bob :mad:

En toen kwam dit feest. :$

Ook die nog eens in aantocht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:10 

Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
Volgend jaar dan maar X-Qlusive Project One? Nieuwe album uitbrengen met o.a. de nieuwe tracks van zaterdag. Gewoon nog één keer :$

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:10 

Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
Volgend jaar dan maar X-Qlusive Project One? Nieuwe album uitbrengen met o.a. de nieuwe tracks van zaterdag. Gewoon nog één keer :$

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:11 

Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:12 

Hardtraxx Elite

dus.
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten