By far het beste feest waar ik ooit ben geweest

. Muzikaal heerlijk opbouwend, Tuneboy die er meteen al heerlijke platen opgooit bij binnenkomst(Natural, Respect, Get Hit). Vervolgens Audiotricz, vind die nieuwe plaat met Atmozfears echt heeerlijk(weet de naam zo niet), jammer dat ie zo snel uitgemixt werd.
Brennan Heart deels aan gestoord, omdat ie van hele fijne platen ineens naar totaal niet passende platen wisselt. Dus toen besloten om maar op zoek te gaan naar alvast een beter plekje wat vooraan, even naar de wc. Op het moment dat we terugkomen wordt net One Blade erop gegooid

. De officiële aankondiging van Blademasterz gemist, maar wel precies op het goede moment binnengelopen. Daardoor niet heel bewust het laatste halfuur als Blademasterz-set beleefd, maar wel dusdanig genoten van de vele topplaten die er op dat moment opgegooid werden(still here, the prophecy) erg vet!.
Anthem show was ook weer erg gaaf, sowieso viel de set van Coone me totaal niet tegen. Het moment van de avond was natuurlijk Project 1..
Echt gigantisch genoten, vanaf begin tot eind met kippenvel gestaan, compleet uit m'n dak gegaan en na die 45/50 min echt met de bek vol tanden gestaan.

We keken elkaar aan en wisten dat dit veruit het vetste was wat we ooit hadden meegemaakt. Wisten ook niet meer waar we het moesten zoeken na deze set.
Voor m'n gevoel was de avond toen eigenlijk al een beetje klaar, een heel vaag gevoel. Uiteindelijk in het publiek blijven staan bij BM, omdat we deze setjes normaal ook erg kunnen waarderen. Na een tijdje weer compleet in de stemming door de vele klassiekers en NCBM parels(Holdin on, het gevoel van

).
Bij Frequencerz, Ran-D & B-Front eigenlijk hele tijd vrijwel voor de verhoging gestaan, alle ruimte hier en een lekker sfeertje. Vond de set van Ran-D net als vele anderen eigenlijk wat op een rot moment, omdat je zo uitkijkt naar B-Front. Vond het daarentegen wel weer vet dat hij redelijk veel nieuwe platen had. Die My Way remix was echt top

.
B-Front was weer ongekend, had stiekem nog gehoopt op Gravity, en eerder op de avond eigenlijk ook op Encore. Dat deze niet gedraaid zijn was eigenlijk het enige smetje op een verder fantastisch feest. Bij Angerfist al helemaal gesloopt, dus het lekker aangehoord en daarna naar huis gegaan.
Al met al echt het allerbeste waar ik tot nu toe ben geweest. Perfecte show, stage erg vet, muzikaal heerlijk opbouwend en dan nog unieke acts als in P1&(en ook zeker Blademasterz).
StevenvanKuijk schreef:
DJDarkIdentity schreef:
TheNabster schreef:
al met al heb ik hier toch wel de ziekste indoor meegemaakt tot nu toe. De kwaliteit lag hoog, en ik wens Q-Dance heel veel succes om met de Qlimax van volgend jaar deze editie te evenaren, laat staan te verbeteren.
Dit dus

Dit dus²