Beste indoorfeest dat ik tot nu toe gehad heb. Nog nooit zo'n bizarre show gezien
Het meeste is hiervoor al verteld. Vond Brennan Heart nog best oke, had 't vele male erger verwacht. Ran-D vond ik echter heel saai. Bijna alleen maar eentonige rawplaten die me flink lieten inkakken. Rest van de setjes vond ik meer dan prima met als hoogtepunten Blademasterz en P1. Frequencerz mogen trouwens ook wel wat meer gaan afwisselen qua platenkeuze, vond hun nieuwe platen gelukkig heel vet wat de set nog best leuk maakte.
Millard Fillmore schreef:
Thommy schreef:
Niemand anders hier last gehad van zakkenrollers? Bij een vriend was de telefoon uit de zak gehaald, gelukkig zag een andere vriend dit op tijd en kon hij er nog achteraan. En dan direct de telefoon teruggeven. Vies, laf en triest volk is dat toch.
Die waren heel aanwezig, zag continue een groepje heen en weer door de zaal lopen.
Ik had halverwege de avond nog wel een man die tegen me aanbotste en waarbij ik dacht datie m'n zak aanraakte. Gelijk achter hem aangesprint om hem achteraan te gaan. Toen ik bij hem stond, kwam ik echter tot de conclusie dat ik al daarvoor aan het whatsappen was en dus m'n telefoon gewoon in m'n hand had

. Dacht dus dat ik het me verbeeld had. Als ik dit zo lees zou het ook best kunnen dat ik geluk heb gehad en dat 't toch een zakkenroller was. Het waren in ieder geval 2 mannen die eruitzagen als Bulgaren.