Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:28 

Hardtraxx Veteran

TheNabster schreef:
Ivey Jones schreef:

Ja dat was voor mij goed te merken. maar dat kwam ook omdat hij niet alleen tijdens de aankondigingen van een nieuwe artiest veranderde, maar ook tijdens de setjes zelf.

Ja idd, dat veranderde zelfs tijdens de setjes, niet alleen bij elke nieuwe set volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:32 

Bierkoning

Heb daar echt niks van meegekregen, maar let sws nooit echt op de DJ's of stage ofzo. Als ik die filmpjes van achterin de zaal zie ziet het er wel heel gaaf uit, maar moet zeggen dat ik dat linksvoor waar wij stonden ook niet eens zo in de gaten had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:40 

Hardtraxx Veteran

Wat ik aan de show ook zo gaaf vond waren die ogen, godverdomme wat was dat goed gedaan zeg. Steeds veranderende pupillen en kleuren. Ik denk dat dit wel eens de allerbeste show is geweest waar ik ooit bij ben geweest. Heb op sommige momenten echt met stijgende verbazing gekeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:42 

Hardtraxxer

Ge-wel-dig :drool:

Helemaal uit mn dak toen ik deze hoorde:
- Atmozfears & Audiotricz - Handz Up!
- Warface & Frequencerz - Uber Mashup

Voor de rest was alles goed geregeld, zelfs met de pasjes ging het makkelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:51 

Hardtraxx Elite

DJDarkIdentity schreef:
TheNabster schreef:
al met al heb ik hier toch wel de ziekste indoor meegemaakt tot nu toe. De kwaliteit lag hoog, en ik wens Q-Dance heel veel succes om met de Qlimax van volgend jaar deze editie te evenaren, laat staan te verbeteren.

Dit dus :love: :yes:

Dit dus²
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:57 

Hardtraxxer

Beste indoorfeest dat ik tot nu toe gehad heb. Nog nooit zo'n bizarre show gezien :)

Het meeste is hiervoor al verteld. Vond Brennan Heart nog best oke, had 't vele male erger verwacht. Ran-D vond ik echter heel saai. Bijna alleen maar eentonige rawplaten die me flink lieten inkakken. Rest van de setjes vond ik meer dan prima met als hoogtepunten Blademasterz en P1. Frequencerz mogen trouwens ook wel wat meer gaan afwisselen qua platenkeuze, vond hun nieuwe platen gelukkig heel vet wat de set nog best leuk maakte.

Millard Fillmore schreef:
Thommy schreef:
Niemand anders hier last gehad van zakkenrollers? Bij een vriend was de telefoon uit de zak gehaald, gelukkig zag een andere vriend dit op tijd en kon hij er nog achteraan. En dan direct de telefoon teruggeven. Vies, laf en triest volk is dat toch.

Die waren heel aanwezig, zag continue een groepje heen en weer door de zaal lopen.

Ik had halverwege de avond nog wel een man die tegen me aanbotste en waarbij ik dacht datie m'n zak aanraakte. Gelijk achter hem aangesprint om hem achteraan te gaan. Toen ik bij hem stond, kwam ik echter tot de conclusie dat ik al daarvoor aan het whatsappen was en dus m'n telefoon gewoon in m'n hand had xd. Dacht dus dat ik het me verbeeld had. Als ik dit zo lees zou het ook best kunnen dat ik geluk heb gehad en dat 't toch een zakkenroller was. Het waren in ieder geval 2 mannen die eruitzagen als Bulgaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:58 

Hardtraxx Elite

Trouwens: Frequencerz die The War Machine draaien :love: :love: (Toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:21 

Hardtraxxer

StevenvanKuijk schreef:

Die heb ik de hele avond niet gehoord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:25 

Hardtraxx Veteran

Komt hier trouwens nog een dvd van? De laatste jaren heb ik Qlimax niet meer gevolgd, dus misschien heb ik het wel helemaal gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:27 

Hardtraxx Veteran

Live registratie op Youtube.
Dus gewoon de volledige sets met beeld erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:28 

Hardtraxxer

Thommy schreef:
Niemand anders hier last gehad van zakkenrollers? Bij een vriend was de telefoon uit de zak gehaald, gelukkig zag een andere vriend dit op tijd en kon hij er nog achteraan. En dan direct de telefoon teruggeven. Vies, laf en triest volk is dat toch.

Ja, bij ons in de groep ook iemand wat van gejat, hij merkte 't wel meteen maar was al te laat.. Meerdere mensen ook gesproken die er last van hadden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:29 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Live registratie op Youtube.
Dus gewoon de volledige sets met beeld erbij.

:thumbsup:

Over die zakkenrollers, heb er zelf geen last van gehad, maar wat ongelooflijk sneu dat je naar zo'n feest gaat om mensen te bestelen :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:31 

Bierkoning

davinstyle schreef:
Thommy schreef:

Ja, bij ons in de groep ook iemand wat van gejat, hij merkte 't wel meteen maar was al te laat.. Meerdere mensen ook gesproken die er last van hadden

Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat moet gebeuren, je hebt dat ding toch in je zak? Lijkt me dat je het doorhebt als iemand opeens in je zak loopt te graaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:33 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
davinstyle schreef:
Thommy schreef:

Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat moet gebeuren, je hebt dat ding toch in je zak? Lijkt me dat je het doorhebt als iemand opeens in je zak loopt te graaien.

Nee, daar zijn zakkenrollers erg goed in om ongemerkt van alles uit je zakken te halen en zeker op zo'n druk feest, misschien heb je het wel door, maar ben je te laat in 9/10 gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:40 

Hardtraxx Elite

ShatterDJ schreef:
StevenvanKuijk schreef:

Die heb ik de hele avond niet gehoord xd

Ik hoor het mezelf nog zeggen tegen een maat haha, "wauw de vierde warface plaat al" (na Uber mashup, Elevate en de remix van Menace). Maar nu begin ik ook te twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:51 

Hardtraxx Addict

Ik moet stoppen met het lezen van alle (positieve) comments. Huilon dat ik er niet bij kon zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:52 

Bierkoning

Unknown schreef:
Nee, daar zijn zakkenrollers erg goed in om ongemerkt van alles uit je zakken te halen en zeker op zo'n druk feest, misschien heb je het wel door, maar ben je te laat in 9/10 gevallen.

Ja snap ik, maar toch. Gelukkig heb ik er zelf geen ervaring mee, denk dat ik er te gevaarlijk uit zie voor ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:07 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:11 

Hardtraxxer

Super episch feest! Ik had Project One voor geen goud willen missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:16 

Hardtraxx Elite

Patjee410 schreef:
Ik moet stoppen met het lezen van alle (positieve) comments. Huilon dat ik er niet bij kon zijn :cry:

had hier vroeger ook vaak last van, maar moet zeggen dat het mij hier niet zo heel veel doet. Misschien omdat ik, buiten p1 en bfront, niet het idee krijg dat het echt het beste ooit is/was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Unknown schreef:

Ja snap ik, maar toch. Gelukkig heb ik er zelf geen ervaring mee, denk dat ik er te gevaarlijk uit zie voor ze.

Ja hmm valt wel wat voor te zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:21 

Hardtraxxer

Stond er nog iets nuttigs in het boekje dat achteraf wordt uitgedeeld? Ik heb er helaas geen gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:22 

Hardtraxxer

Ik had wel dat iemand zijn (grote) kluisje aan mij wilde verkopen, omdat hij er per ongeluk twee had gekocht. Zijn maat had namelijk al een kluisje. Eerst had ik zoiets van is goed, hij vroeg er vijf euro voor dus dat vond ik prima. Toen bedacht ik me dat hij m'n pincode van m'n kluisje ook zou weten, aangezien hij dat kluisje al een tijdje had. Onder het mom van ik heb geen kleingeld maar snel doorgelopen xd

Geen idee of dit een truc was. De persoon in kwestie was een Nederlandse jongen, geen vage buitenlander ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:23 

Hardtraxx Elite

Sarabande schreef:
Daarna Frequencerz die een heerlijke set neerzetten. Hun mixwerk maakt me altijd onwijs blij en het was dit keer weer dik in orde.

Jij wordt blij als ze enkele keren er gigantisch naast zitten? Mixwerk van de heren was echt dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:24 

Hardtraxxer

Astronaut schreef:
Stond er nog iets nuttigs in het boekje dat achteraf wordt uitgedeeld? Ik heb er helaas geen gekregen

Nee stond niets interessants in. Verhaaltje van Ran-D over zijn X-Qlusive, voor de rest advertenties van reeds aangekondigde feesten zoals HemQade, Hard Bass, Reverze etc.
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten