Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:15 

Hardtraxx Veteran

Niemand anders hier last gehad van zakkenrollers? Bij een vriend was de telefoon uit de zak gehaald, gelukkig zag een andere vriend dit op tijd en kon hij er nog achteraan. En dan direct de telefoon teruggeven. Vies, laf en triest volk is dat toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:15 

Hardtraxxer

Hamstert schreef:

btw: ik wilde het nog checken, maar ben het vergeten. Is er rechts of linksvoor bij het podium ook een korte weg naar de wc? Wij merken namelijk dat je achteraan vaak overal rustig kunt staan, midden haast nergens en vooraan links en rechts ook weer met veel ruimte. Dit jaar waren we met 17 man en er waren mensen die de voorkeur gaven aan achteraan vanwege korte weg naar de wc en bar. Ik had nog het idee om even te checken of die daar niet ook was. Maar ik ben toen wel daarheen gelopen, maar zonder ook maar iets te checken teruggelopen na een half uur

Rechts vooraan was heel veel ruimte en er waren ook wc's die buiten het stadion stonden waar het heel rustig was. Minpunt is wel dat je eigenlijk 'naast' het podium staat en de hele stage en licht-show mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:31 

Hardtraxxer

Vraag: Die vrouw achterin, wat dat een hologram? Die vleugels ook?

Afbeelding
Hier lijkt het hoofd "eruit" te komen, hoe doen ze dat?

Baggervet gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:35 

Hardtraxx Veteran

Robuust schreef:

Hier lijkt het hoofd "eruit" te komen, hoe doen ze dat?

Baggervet gedaan :thumbsup:

Die vrouw was wel echt, die vleugels waren een soort vuurfonteinen die ergens aan moeten hebben gehangen.

Het hoofd van de feniks hing een stukje voor het scherm, later hesen ze hem ook omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:35 

Donateur

Dit zou alweer mijn 7e editie worden van Qlimax, en de verwachtingen lagen heel erg hoog. De pret begon al bij het parkeren. Iets over 9 bij het gelredome en moesten gelijk al ergens anders parkeren. Geen idee waarom want aan de achterkant van het gelredome stond nog geen auto geparkeerd. Uiteindelijk auto verderop op de parkeerplaats bij de decathlon neergezet wat ongeveer 5 minuten lopen was.

Bij de ingang ging alles super snel. kon meteen mn ticket laten scannen en ook een code voor de kluis had ik binnen 2 minuten. Voor de balie voor die betaalkaarten stond een enorme rij dus daar hebben we ons maar niet aan gewaagd en zijn direct door gelopen voor het fouilleren. in hoeverre je dat fouilleren mag noemen??.

Bij binnenkomst was Tuneboy al begonnen, en ik zat er gelijk in! Wat een heerlijke platen kwamen er voorbij! Rond half 11 toch maar besloten even zo'n betaalkaart te regelen zodat we ffe snel wat eten konden halen voordat de show echt begon. Binnen 5 minuten bij de automaten achter in de zaal een kaart te pakken kunnen krijgen.

De openingsshow gaven me meteen meters kippenvel. meteen werd duidelijk dat dit wel eens het aller beste feestje ooit kon gaan worden. Audiotricz begon erg lekker, maar uiteindelijk is het voor mij het minste setje van de avond geworden. Het setje miste wat mij betreft erg veel energie.

Brennan Heart had er gelukkig wat dat betreft al een stuk meer energie in zitten en maakte al een heel stuk goed. Maar toen hij na een half uur terug kwam als Blademasterz was het pas echt genieten. One Blade door het gelredome blijft toch elke keer weer magisch :love:

Voor Coone had ik geen grote verwachtingen. Maakt lekkere platen maar over het algemeen niet super bijzonder. Die openingsshow was echter magisch. Die vrouw achterin de zaal met die vleugels uit al dat vuurwerk was ziek. En Q-Dance in de tijd dat iedereen met zn rug naar de main stond stiekem even wat nieuwe decor elementen toevoegen. Gewoonweg geniaal gedaan! De rest van de set van Coone ook enorm genoten en hij heeft mij daarom ook enorm positief verrast.

En toen HET moment van de avond. Nog steeds geen woorden gevonden om te beschrijven hoe vet dit was : Project One. Ondertussen stonden we redelijk vooraan in het midden, en iedereen om me heen ging los! De sfeer was magisch! En het besef dat we al maanden lang geteased zijn met een nieuwe project one plaat is heady zn vlogs was bizar en geniaal tegelijk. Van mij hadden ze tot 7 uur door mogen gaan!

Bass modulators bijna helemaal niks van meegekregen. Hebben toen het rondje WC, Drinken en Eten gedaan dus kan hier verder weinig over zeggen. Het enige dat ik er over kwijt kan is dat ik ze liever een uur had willen zien draaien, zodat B-Front later op de avond wel bijna een heel uur kon draaien.

Frequencerz hadden een hele dikke set! Een set met flink tempo en energie. Heb me enorm vermaakt tijdens deze set en het uurtje was helaas zo voorbij

En dan Ran-D, ik wist dat hij ging komen, en dat is ook nog steeds het enige dat ik weet. Vergeleken met de steengoede set van Frequencerz, zat er gewoon weinig drive en energie in. Ze hadden deze 2 setjes beter om kunnen draaien. Tijdens de set vooral lopen praten met een maat van me, en daardoor is de set voor een groot deel langs me heen gegaan.

B-Front maakte daarentegen alles weer goed! Openen met Paradox :love: Zo jammer dat hij maar 45 minuten mocht draaien. zoals al eerder zei. had die 10 minuten van bass modulators hier bij geplakt, dan had je iedereen tevreden gehad!

En de Hardcore. blijft toch altijd een apart puntje op Qlimax. Ja het is er, maar toch ook weer niet. Bij de hardcore op Qlimax heb ik altijd het idee dat de hardcore artiest zich aanpast aan het hardstyle publiek op Qlimax en daardoor worden er vaak altijd wat slappe hardcore setjes weg gezet op Qlimax. Gelukkig deed Angerfist wat ie moest en jezus wat was dit een dikke set :drool: Met de voorgenoemde verwachting dat het wel weer slapjes zou beginnen was het vanaf plaat 1 keihard rammen. de 3 kwartier die hij moest draaien waren naar mijn gevoel binnen 10 minuten voorbij.

al met al heb ik hier toch wel de ziekste indoor meegemaakt tot nu toe. De kwaliteit lag hoog, en ik wens Q-Dance heel veel succes om met de Qlimax van volgend jaar deze editie te evenaren, laat staan te verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:53 

Hardtraxx Addict

TheNabster schreef:
En dan Ran-D, ik wist dat hij ging komen, en dat is ook nog steeds het enige dat ik weet.

Hoe wisten mensen dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:55 

Hardtraxx Veteran

Timetable was gelekt, gebeurt wel eens vaker volgens sommige mensen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:59 

Donateur

Sarabande schreef:
TheNabster schreef:
En dan Ran-D, ik wist dat hij ging komen, en dat is ook nog steeds het enige dat ik weet.

Hoe wisten mensen dit?

Bronnen die mij een aantal weken geleden al wisten te vertellen dat hij een surprise act zou krijgen omdat hij een XQ zou krijgen. kunnen nu toch wel zeggen dat dat betrouwbare bronnen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:00 

Hardtraxx Veteran

Robuust schreef:

Was gewoon een vrouw die ze later weer naar beneden lieten zakken (Ik denk dezelfde die speelde in de defqon endshow op zaterdag)

Toevallig zat ik eerder op de avond op de tribune achterin, waar ik de foto hieronder maakte, en vroeg me al af wat dat voor vage zwarte dingen waren die er hingen wat later dus die vleugels waren.
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:02 

Hardtraxx Addict

Indyy schreef:
Timetable was gelekt, gebeurt wel eens vaker volgens sommige mensen. :)

Pfff, zou willen dat ik dat geweten had. Als ik me erop in had kunnen stellen had ik het nog niet eens zo vreselijk gevonden, want vind Ran-D over het algemeen een prima producer. Maar nu vond ik het zo'n grote teleurstelling dat B-Front (a) niet direct na Frequencerz kwam en (b) hierdoor korter zou draaien dat ik er echt helemaal niks mee kon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:05 

Hardtraxx Elite

Sarabande schreef:
Solis schreef:
Sarabande schreef:
Kluisje, munten en een waaier halen

Dat is knap!

Ohja :lol:
Ritueel er zo ingebakken.

Ik had hetzelfde op het einde bij de kluisjes. "Moeten we de sleutels niet inleveren?" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:06 

Hardtraxxer

Ik heb serieus nog nooit eerder zoiets moois mee mogen maken :loving: :cry:

Tuneboy heeft alles gedaan wat ik van m kon vragen als opener (L)
Audiotricz waren niet buitengewoon maar hadden wel heerlijke verassingen (E=NC2, die TBA, Nomansland & POTH) :thumbup:
Coone, hmmm de anthem show was geweldig maar wat had je anders verwacht, de set zelf is redelijk te vergeten. Jammer..
Brennan Heart had leuke nieuwe plaatjes maar overall was het wat minder.
Blademasterz: Dikke liefde, WAT een tracks, show en sfeer (L) (L)
Project One. Waar te beginnen.. Iedereen heeft het meegemaakt, de ongekende sfeer, de liefde die er hing. Mooiste set die ik tot nu toe heb mogen meemaken.
Bass Modulators, ondergewaardeerd in mijn ogen. Prima set met heerlijke oude (DBSTF) en nieuwe (NC TBA :loving: ) tracks. Prima genoten. ^^
Frequencerz: Ik had een beetje buikpijn met de gedachten aan nog een keer de freqz, gelukkig hebben ze me positief verrast en draaiden ze opmerkelijk goed (alleen is die remix van torture in mijn ogen nog steeds een gedrocht)
Ran-D: Persoonlijk een beetje een Meh vond m niet perse een toevoeging.
B-Front was voor mij een van de hoogtepunten van de avond, liefde voor deze man en zijn muziek :loving: extreem goede trackkeuzes (World Outside, Paradox, Undiscovered) en die TBA's :love:
Angerfist: Ik ben niet de grootste hardcore fanaat maar kon vorig jaar enorm van Tha Playah genieten, met goede moet deze set tegemoet te gaan om teleurgesteld te worden. Kan er niks anders over zeggen helaas :(

Al met al een 9,7 voor Q-Dance (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:13 

Hardtraxx Veteran

Maareuhhh wat was dat pagina record nou ook alweer ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:47 

Hardtraxx Veteran

Een van de vele hoogtepunten van deze avond, The Prophecy horen in het Gelredome. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:58 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Wat een feest. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:00 

Hardtraxx Elite

Thommy schreef:
Niemand anders hier last gehad van zakkenrollers? Bij een vriend was de telefoon uit de zak gehaald, gelukkig zag een andere vriend dit op tijd en kon hij er nog achteraan. En dan direct de telefoon teruggeven. Vies, laf en triest volk is dat toch.

Die waren heel aanwezig, zag continue een groepje heen en weer door de zaal lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:15 

Hardtraxx Veteran

Ik vond de stage en de show trouwens misschien wel de beste van alle edities die ik heb bezocht (2011 tm nu)

2014 gaf vooral een wow gevoel vanwege de enorme omvang van de stage, 2013 was vet omdat die hele stage transformeerde, maar dit jaar was het gewoon een combinatie van beide :worship:

Ik was ook blij dat het LED scherm niet zo prominent aanwezig was en alleen ter ondersteuning van de show aanwezig was. :thumbsup:
Dat zie je helaas bij veel feesten anders tegenwoordig.
Vooral vorig jaar was wel een dieptepunt wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:15 

Hardtraxxer

Zie net foto's voorbij komen dat de stage bij elke DJ wel veranderd. Was dit duidelijk te merken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:18 

Hardtraxx Addict

Ivey Jones schreef:

Was niet te missen. Heel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:18 

Hardtraxx Veteran

Enemy Contact schreef:
Oprecht het beste indoor feest die ik ooit heb meegemaakt!

Goede sfeer, leuke groep, veel bekenden gezien en muzikaal top. Met P1 en B-Front als absolute hoogte punten.

Alles ging ook lekker snel, met een kwartier stonden we in de zaal nadat we kluisjes en pasje hadden gehaald.

Ook nog een paar hardtraxxers tegen gekomen, al heb ik geen idee meer wie dat waren :whistle:

En als klap op de vuurpijl stond ik stom toevallig ineens met de ouders van B-Front te praten :lol:

Ach verrek, ik ben jou inderdaad ook nog tegengekomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:19 

Donateur

Ivey Jones schreef:

Ja dat was voor mij goed te merken. maar dat kwam ook omdat hij niet alleen tijdens de aankondigingen van een nieuwe artiest veranderde, maar ook tijdens de setjes zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:21 

Hardtraxx Elite

Voor mij was dit het vetste feest in de afgelopen 5/6 jaar. Het enige echte minpunt vond ik eigenlijk Bass Modulators, weet eigenlijk niet waarom. Ik denk dat ik het op dat tijdstip van de avond wel tijd vond voor een ietwat hardere set. Verder eindeloos genoten van de sets van Frequencerz (wat een drive!!) en B-Front. Coone vond ik ook erg goed draaien.

Zo te lezen wordt de aanwezigheid van Ran-D niet zo gewaardeerd. Daar snap ik niks van haha. Hebben jullie je oren dicht gehad bij die bootleg van Zombies? :love: :love: :love: :love:

Conclusie: beste feest in tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:27 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Maareuhhh wat was dat pagina record nou ook alweer ? :lol:

121 pagina's volgens mij? Dan hebben we niet zo lang meer te gaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:27 

Donateur

StevenvanKuijk schreef:
Voor mij was dit het vetste feest in de afgelopen 5/6 jaar. Het enige echte minpunt vond ik eigenlijk Bass Modulators, weet eigenlijk niet waarom. Ik denk dat ik het op dat tijdstip van de avond wel tijd vond voor een ietwat hardere set. Verder eindeloos genoten van de sets van Frequencerz (wat een drive!!) en B-Front. Coone vond ik ook erg goed draaien.

Zo te lezen wordt de aanwezigheid van Ran-D niet zo gewaardeerd. Daar snap ik niks van haha. Hebben jullie je oren dicht gehad bij die bootleg van Zombies? :love: :love: :love: :love:

Conclusie: beste feest in tijden.

Dat heeft voor mij niks te maken met Ran-D zelf of zijn muziek,maar meer met de plaats in de timetable.
Als hij als eerste "RAW" act had gestaan was hij naar mijn mening veel beter tot zijn recht gekomen.
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten