Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:17 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Zie net een foto voorbij komen van Blademasterz waar drie personen opstaan, iemand enig idee wie de andere twee waren buiten Brennan Heart?

Waarschijnlijk gewoon fotografen/stagemanagers
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:17 

Hardtraxxer

Wat een Feest!! Project One (L) (L) (L) Nostalgie, Muziek, Beleving, geweldig!! 2008 was ik erbij maar dit was puur magic, The Story Unfolds (L). Overige pluspunten voor Blademasterz, Bass Modulators (geweldige classics, space we created!!) en B-Front (Genieten). Avond ging te snel....

Dit is een hardstyle avond zoals ik het wil horen (niks geen geforceerde raw) oké half uurtje Brennan Heart was enige minpunt van de avond! Op naar de tijdmachine :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:21 

Hardtraxx Veteran

Wat oor platen draaiden Brennan Heart? Hoor hier alleen slechte verhalen, dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:22 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Fantazoo schreef:
Zie net een foto voorbij komen van Blademasterz waar drie personen opstaan, iemand enig idee wie de andere twee waren buiten Brennan Heart?

Zien er niet echt uit als fotograven/stagemanagers :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:22 

Hardtraxxer

patrickjumpeen schreef:
Zero gravity :love:, die draait hij niet meer zo vaak helaas.. Geen pandemonium of take it all trouwens?

Take it all draaide hij wel, pandemonium niet. Als ik me niet vergis
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:38 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Chroman schreef:
Fantazoo schreef:

Zien er niet echt uit als fotograven/stagemanagers :lol:

Afbeelding

Ze hebben zwaarden vast, zullen wel een soort stagedansers zijn, vergelijkbaar met vuurspuwers. Brennan Heart stond alleen achter de draaitafels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:58 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Rick B schreef:
Licht, laser & overige FX is timecode geprogrammeerd tijdens de gehele set van Project One.

Weet je dit of is het een gok?

Vorig jaar tijdens HDE ging het namelijk over liveacts, waarin oa RR en Zany aangaven dat de show op voorhand grotendeels is afgesteld op de set. Ga er dus maar vanuit dat het setje niet 'live live' is gedaan.

Kan haast niet anders. Veel qlimax shows hebben bepaalde presets en chases lopen waar de regie live mee werkt. Bij de show van P1 kwamen de chases niet terug en verliep alles nog soepeler. Dit moet dus timecode zijn. 100% zeker weet ik het nooit aangezien ik de jongens in de foh niet ken. En het ook niet kan vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 13:09 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
patrickjeb schreef:
Blackness, World Outside, Paradox, Undiscovered, Lost, Dark Moon, Techno, Mysterias, Dream World en 3 nieuwe platen waaronder de collab met ANDY SVGE.

Had Our Soul en Zero Gravity ook gehoord volgens mij

:yes: wat een set was dat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 13:43 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Blackness, World Outside, Paradox, Undiscovered, Lost, Dark Moon, Techno, Mysterias, Dream World en 3 nieuwe platen waaronder de collab met ANDY SVGE.

Dream World heeft 'ie niet gedraaid. Silent Scream mis je ook nog trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:01 

Hardtraxx Addict

Wauw, geen woorden voor afgelopen zaterdagnacht. Zo ontzettend genoten.

We waren rond 21:15 binnen. Kluisje, munten en een waaier halen en rond 21:45 kwamen we de zaal binnen die al lekker vol stond. Tijdens de set van Tuneboy naar het midden van de vloer gegaan en daar heerlijk gedanst op al die geweldige klassiekers. Was meteen een hele goede binnenkomer, waardoor ik er meteen heerlijk inzat. Geweldig om "Natural" van Davide Sonar door het GelreDome te horen galmen. Die kick komt zo goed tot z'n recht op dat dikke geluidssysteem <3

Daarna Audiotricz die een verrassend goede set neerzetten. Traantje moeten wegpinken bij Nomandsland. Godverdorie, wat was ik blij om ook deze plaat door het GelreDome te horen. Echt een genietmomentje, waardoor mijn avond al niet meer stuk kon. Daarna Brennen Heart die een best wel zaadset neerzette. Opzich vind ik sommige tracks van hem nog wel fijn. Heb ook weer een traantje moeten wegpinken bij Be Here Now, die tekst gaat bij mij door alles heen. Ook overeindstaande nekharen bij Lies or Truth, maar de set ging wat jij betreft een beetje te veel van her naar der. Ergens middenin Sub Sonik draaien... Tsja, niet helemaal een logische opbouw. Gelukkig maakte dat halfuurtje Blademasterz een hele hoop goed. Wat heb ik daar staan te genieten zeg. Eén van de betere sets van de avond.

Daarna de anthemshow. Damn, dat was ook prachtig. We stonden de hele avond vrijwel precies in het midden op de vloer. We keken achterom en zagen een vrouw aan het plafond hangen. Het moment dat de lampjes achter haar aangingen en ze een engel bleek te zijn. Wow, kippenvel als ik daar weer aan denk. Na het eerste nummer van Coone was het tijd om wat te gaan eten en even een paar minuutjes uit te rusten op de tribune, we waren per slot van rekening alweer meer dan drie uur non-stop aan het dansen en ik had al flink zere voeten. Uiteindelijk het laatste halfuurtje van Coone zijn set nog meegepakt op de vloer. Moet zeggen dat deze set me alles meeviel en ik van een aantal nummer ontzettend heb genoten. Sowieso +1 dat hij Shiverz draaide. Die klapte er heerlijk op.

Daarna natuurlijk het moment waar iedereen op zat te wachten: Project One. Heb hun hele set zowat met kippenvel gestaan. Echt enorm van genoten. Heb er ook gewoon geen woorden voor. Was zelf erg blij dat ze de HHZ-remix van Rate Reducer draaiden. Die kick. Damn, als je daarop stampt voelt het gewoon alsof je zweeft <3

Na Project One stroomde de vloer een beetje leeg. Na de eerste vier nummers zijn we eventjes naar de wc geweest en weer eventjes op de tribune gezeten. Blijft gaaf om alles vanaf de tribune te observeren. Laatste halfuurtje van Bass Modulators weer meegepakt. Prima set, maar vond Bass Modulators voorheen leuker.

Daarna Frequencerz die een heerlijke set neerzetten. Hun mixwerk maakt me altijd onwijs blij en het was dit keer weer dik in orde. Blijven toch stuk voor stuk geweldige tracks en ook een aantal geweldige nieuwe platen gehoord. Erg genieten van Elevate. Track bezorgt me live altijd kippenvel. Toen de tegenvaller van de avond: Ran-D. Was echt boos en teleurgesteld. Je merkte in de zaal ook een beetje onrust. Had me zo verheugd op de overgang van Frequencerz naar B-Front, was gewoon perfect geweest, maar Ran-D moest het weer verpesten. :thumbdown: Tijdens Ran-D dus maar weer even gaan plassen, maar was er gewoon zo uit door deze teleurstelling dat ik ook minder heb kunnen genieten van B-Front. Moet ook zeggen dat ik de drive in zijn set een beetje miste. Het zijn allemaal stuk voor stuk geweldige nummers en ik heb af en toe heerlijk staan wegdromen op de perfecte melodieën, maar juist doordat ik zo aan het wegdromen was kon ik voor mijn gevoel minder hard losgaan op de kicks. Kan er ook aan hebben gelegen dat ik gewoon een beetje op was van al het dansen en onwijs zere voeten had.

Toen Angerfist. Paar plaatjes van meegepakt, maar vond het echt een zaaddodende set. Veel te veel breaks, veel te veel van die hoempahoempa-kicks. Snapte er ook niks van. Angerfist heeft zoveel geweldige platen, dan mag je drie kwartier draaien op Qlimax en dan kies je zulke poepplaten uit?! Dus zijn maar gewoon naar huis gegaan. Mijn benen waren sowieso op en de rest van mijn lijf ook. Heb van Tuneboy tot Frequencerz zeven uur lang vrijwel non-stop gas gegeven, dus was te verwachten dat ik helemaal leeg zou zijn aan het einde.

Verder: muzikaal was deze avond gewoon perfect. Verder vond ik het pasjessysteem helemaal niet zo erg. Moesten wel lang wachten voordat we er eentje hadden, maar vanaf nu hoeven we nooit meer in de rij te staan, omdat je hem thuis kunt opladen. Erg fijn voor de volgende keer! Vond het helemaal niet zo druk. Had het echt vele malen drukker verwacht. Had eigenlijk vrijwel de hele avond genoeg ruimte om los te gaan, of maakte gewoon ruimte, dat kan ook. Had ook wel het idee dat mensen je de ruimte gunden als ze zagen dat je lekker aan het dansen was. Heb me ook vrijwel niet geërgerd aan mensen, maar goed, niks kon deze avond kapotmaken. Stage was prachtig, vond het zo vet dat hij gedurende de avond veranderde. Lasers waren adembenemend mooi. Op en gegeven moment regenboog-lasers. Wat heb ik daar van staan te genieten. Vooral tijdens B-Front, toe mijn energie een beetje op was, heb ik echt keihard staan te genieten van die prachtige lasers bij die magische melodieën. Heerlijk ook, zo'n overwegend euforische avond. Doet zoveel goeds voor de sfeer. Heb tot en met Bass Modulators (5:00 uur) zoveel mensen met een dikke glimlach gezien en stond zelf ook vrijwel de hele avond met een smile van oor tot oor.

Lang verhaal geworden, dus samengevat:
++++ Project One, Blademasterz, lasers
+++ Tuneboy, Audiotricz die Nomandsland draaiden
++ Anthemshow, Frequencerz
+ Walletsysteem, genoeg ruimte

- Brennen Heart
-- Angerfist
--- Ran-D (ben nog steeds boos)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:13 

Hardtraxx Elite

Wat een ongelovelijk vette nacht heb ik gehad!!
Van alle Qlimax edities die ik zelf heb meegemaakt (2010 t/m 2014 en 2016) staat deze echt op nummer 1!
Muzikaal gezien kon het voor mij bijna niet beter, heb echt genoten van alles sets. De stage zag er ook echt heel erg gaaf uit, om over de licht en lasershow nog maar te zwijgen. Wat was die ontzettend mooi! :love: :worship:

Zelf helaas pas binnen gekomen op het moment dat Out of Space werd gedraaid door Tuneboy, had met name graag het eerste deel van zijn set graag mee willen maken als ik de tracklist daarvan zie. Intussen wel de rest van onze vriendengroep gevonden en toen hij nog even afsloot met Angel kon Qlimax voor mij echt beginnen!

De intro en onthulling van de stage was zoals gewoonlijk weer een mooi moment en toen Audiotricz vervolgens openden met mijn favoriete plaat van het moment, Inception, kwam ik direct in de juiste stemming! Verder een prima set van de heren, met hier en daar een aangename verrassing zoals E=NC² en Part of The Hard.

Van Brennan Heart verwachtte ik vooraf al niet zoveel, dus dit was voor mij een mooi moment om even de wc op te zoeken. Het deel wat ik verder van mee heb gekregen boeide me ook totaal niet. Toen de muziek al na een half uur werd stopgezet, wist ik al genoeg: tijd voor Blademasterz!
Dit werd wel een prachtig setje waarbij ik met name verrast werd door platen zoals Acid Nightmare en The Prophecy.

De set van Coone was voor mij nogal wisselend qua gevoel. De Anthem met bijbehorende show was natuurlijk genieten, maar vervolgens waren het hele toffe tracks zoals Black Submarine en Spaceship afgewisseld met mindere platen zoals Mosh Pit. Het laatste deel was wel weer heel goed met onder andere Meltdown en een nieuwe edit van Monstah.

Dan hét hoogtepunt van de avond, Project One!!!
Nooit gedacht ze ooit nog eens live te kunnen bewonderen en wat was het vet! Super beslissing van Q-Dance om ze 45 minuten te geven, waardoor ook de wat onbekendere tracks zoals Halfway There en It's A Sine gedraaid werden. De nieuwe tracks klonken ook erg goed, en ik heb me zelf ook niet gestoord aan het feit dat de oude tracks voor het grootste gedeelte wat opgefrist waren. Paste op deze manier juist wel goed tussen de rest van de muziek!

Bass Modulators zijn op het moment mijn favoriete artiesten als het gaat om euforische Hardstyle en ze hebben maar weer eens laten zien waarom! Een paar vette nieuwe tracks voorbij horen komen (waarvan er geloof ik ook één van Noisecontrollers bij zat), en wederom een aantal vette classics erbij gepakt zoals The Space We Created en Kingdom (The Pitcher Re-Amp).

Frequencerz zijn met hun huidige stijl natuurlijk uitermate geschikt om de overgang naar het hardere werk te verzorgen. Ook hier weer een aantal heerlijke nieuwe platen voorbij horen komen zoals de collab met Bass Chaserz! Zelf vond ik het wel jammer dat ze qua BPM al wel aan de hoge kant zaten en ze hadden voor mij ook best mogen openen met tracks als Full Control en 12FU.

Dan de surpriseact van de avond, Ran-D. Van te voren had ik het al wel eens gelezen en ook op de avond zelf al meerdere mensen horen zeggen, maar het blijft toch enigszins een verrassing tot dat ie echt aangekondigd wordt.
In tegenstelling tot veel anderen vond ik het wel een lekker half uurtje! Ook hij heeft de afgelopen tijd niet stil gezeten, want ook hier kwamen weer de nodige nieuwe tracks voorbij die mij stuk voor stuk wel blij maakten. Verder zijn Blinded en Firestarter ook tracks die mij altijd een heerlijk gevoel geven!

B-Front is natuurlijk de man die perfect bij de sfeer van Qlimax past en wat heb ik genoten van zijn set!
Precies de tracks die ik graag wilde horen kwamen voorbij Lost, Our Soul, Zero Gravity, Mysterias en zo kan ik nog wel even doorgaan! Openen met de opbouw naar de climax van The Paradox was ook gruwelijk!! Net als zijn twee voorgangers ook hier weer een aantal onwijs vette nieuwe platen voorbij horen komen zeg! Ontzettend balen was het dan ook toen duidelijk werd dat hij maar 45 minuten kreeg.

Na al dit Hardstyle geweld begon bij mij de vermoeidheid behoorlijk toe te slaan, en toen Angerfist in het begin van zijn set ook nog met wat Industrial (?) aan kwam zetten was het voor mij tijd om de tribune op te zoeken. Daar nog wel genoten van The Voice of Mayhem, blijft toch een legendarische plaat!

Qlimax is en blijft voor mij toch echt hét ultieme Hardstyle feest en ik kan dan ook nu al niet meer wachten op de editie van volgend jaar!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:54 

Kraak... Piep...

Beste editie voor mij tot nu toe en ook het beste indoor feest voor mij tot nu toe. (Of nouja gelijk met In Qontrol 2009). P1, B-Front, Bass Mods en Angerfist waren geweldig.

++++ P1, B-Front
++++ Show & Stage
+++ Muziekkeuze
+++ Bass Modulators, Angerfist, Blademasterz
+++ Sfeer
++ Tuneboy, Audiotricz, Ran-D, Villain (props, zei op de sfeermomenten niks en de rest van de momenten was zeer goed)
+ Frequencerz & Coone (voor zover ik ze meekreeg vanaf de tribune)
+ Snelheid van alles (bar, kluisjes, binnenkomen, eten, fouilleren) behalve het betaalsysteem.
+ Weinig tot geen heehoo na Audiotricz
+ Bier was onder de 3,00 wat me nog verbaasde.
+ Vreemd genoeg was er net achter het voorste gedeelte behoorlijk wat ruimte, aan de kanten ook.
+ Ieren en Welshmen zijn geweldig. Tweemaal een groepje bij ons, enorm gezellige en vriendelijke gasten.

---- Geluid, soms te zacht en de hoge bass kwam echt niet goed door. Zelfs in het midden had ik soms hier last van. Verpeste sommige platen wel. Eerste keer dat geluid voor mij echt minder was in het Gelre.
--- Prijzen van eten en water. 5,20 voor een flesje water en 5,00 voor twee loempia's.
-- Wachtrijen voor die betaalpasjes. 8 kassa's voor zo'n 8,000/10,000 man per ingang terwijl die buitenlanders er geen kut van snapten.
-- VERZIN IETS VOOR DIE PENDELBUSSEN, mensen werden gewoon verdrukt daar en hard ook. Moeten ze echt iets van rijen voor verzinnen wat dat kan echt niet.
-- Vervelende Fransen die zich overal doorbeuken. Bijna nog een opstootje bij ons omdat ze dwars door ons heen beukten.
- FeestDJBrennanHeart, eerste half uur had maar twee enigszins leuke platen (Lies Or Truth en Be Here Now)
- HeeHoo bij Tuneboy, viel opzich nog mee maar toch.

Snap die zure gezichten over Ran-D en B-Front ook niet. Alsof Ran-D daar wat aan kan doen. Als hij dat aangeboden krijgt dan zou hij niet zeggen van oh nee is zonde van bob. Persoonlijk had ik ook liever dat ze 15 min van Frequencerz hadden gepakt maar goed. Ik werd er niet minder van op het feest. Het zit je wel diep als je daarom gaat janken.

Eveneens het gejank over het mixwerk. Qlimax is 90% show, show maak je niet zonder dat alles perfect loopt. Natuurlijk is het mixwerk er dan vele keren niet. Dat is hetzelfde als boos worden omdat sinterklaas niet bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:07 

Hardtraxx Elite

Sarabande schreef:
Kluisje, munten en een waaier halen

Dat is knap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:12 

Hardtraxxer

Ik hou 't lekker kort, was geweldig!

+1 voor die man achter de bar rechts voor die compleet los ging bij angerfist :thumbup: Gaaf om te zien dat personeel 't ook zo enorm naar z'n zin kan hebben onder t werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:16 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
- FeestDJBrennanHeart

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:22 

Hardtraxxer

Nog de hele tijd moeten terug denken aan deze legendarische avond.

The Story Unfolds door het Gelredome :love: :love: :love: :love: speciale vermelding :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:25 

Hardtraxx Addict

Solis schreef:
Sarabande schreef:
Kluisje, munten en een waaier halen

Dat is knap!

Ohja :lol:
Ritueel er zo ingebakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:26 

Hardtraxxer

Het wallet systeem is me echt 100% meegevallen.

Ik had binnen een minuut mijn pasje en tijdens het drinken halen kon je gemakkelijk betalen en je saldo controleren. Geen storingen meegemaakt gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:39 

Hardtraxxer

Eerste keer Qlimax, en ook een geslaagd feestje gehad. Tijdens Frequencerz helaas al naar huis gegaan omdat ik kapot was...

++++ Project One. Gewoon perfect, niks meer aan toe te voegen.
+++Brennan Heart/Blademasterz. BH zelf vond ik in tegenstelling tot anderen best wel vet, lekker veel afwisseling (Die Pandora edit, tering :bomb: ) Blademasterz was gewoon dik genieten, ook die nieuwe plaat met kippenvel aan mogen horen.
+++ Show er omheen.
++ Betaalsysteem. Geen problemen mee gehad, alles ging ook veel sneller dan dat gedoe met muntjes.
++ Coone, BM

---Drukte. Of het nou drukker was dan normaal of niet, dat massale is echt niks voor mij. Rijen voor de wc's en eten. Tijdens P1 was het ook heel benauwd, wss daardoor ook ingekakt.
---Geluid. Zoals eerder gezegd, het leek wel of ze de hele avond het geluid liepen af te stellen. Ene keer klonk het zuiver, het volgende moment was het duidelijk slechter.
--Frequencerz. Kan gewoon niks met hun muziek, laat staan de hele raw-scene.
--Prijzen. Blijft toch belachelijk €2,85 voor een biertje.
--Hoog vdk gehalte

Had eigenlijk B-Front nog wel willen zien, maar heb er geen spijt van dat we op ons hoogtepunt zijn weg gegaan ipv nog 2 uur lang liggen creperen op de tribune.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:46 

Artiest

Oprecht het beste indoor feest die ik ooit heb meegemaakt!

Goede sfeer, leuke groep, veel bekenden gezien en muzikaal top. Met P1 en B-Front als absolute hoogte punten.

Alles ging ook lekker snel, met een kwartier stonden we in de zaal nadat we kluisjes en pasje hadden gehaald.

Ook nog een paar hardtraxxers tegen gekomen, al heb ik geen idee meer wie dat waren :whistle:

En als klap op de vuurpijl stond ik stom toevallig ineens met de ouders van B-Front te praten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:53 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand alleen de set van B-Front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:59 

Hardtraxx Newbie

Tweede jaar Qlimax nadat vorig jaar mijn Hardstyle debuut was. Deze editie heeft de editie van vorig jaar sowieso overtroffen. Ik heb nooit Project One meegemaakt, maar die draaide een heerlijke set! De stage was echt super ontworpen, al dacht ik wel dat die eerder zou worden gelanceerd? Ik vond het stukje met Max Verstappen ook tof gemixt, 'Because I am Dutch!'.

Het pasjessysteem was niet slecht, maar moet wel worden verbeterd. Wij kwamen om 21.15 aan en toen wij binnen waren hebben we echt super lang moeten wachten om überhaupt een pasje te krijgen. Dat is wel jammer, gelukkig kan ik deze pas wel bewaren voor volgend jaar Hard Bass. De rijen waren voor mijn gevoel niet te lang.

De kluisjes, dat is wel een punt wat ik enorm triest vind. Wij hebben als groep altijd een/twee of drie kluisjes omdat het gewoon gemakkelijk is. Deo, luchtje, powerbank, kauwgom, extra shirtjes, jasjes/vestjes etc. Naar verloop van tijd was mijn telefoon leeg en wilde ik mijn powerbank halen, mag je gewoon niet meer naar de kluisjes. Ik heb het aan drie verschillende securitymannetjes (en een vrouw) gevraagd. Ze gaven mij allemaal aan dat zodra ik naar de kluisjes zou lopen dat ik dan buiten zou zijn en niet meer binnenkom. Dit zouden ze doen om het binnensmokkelen van allerlei troep tegen te gaan. Ik vind dit dus enorm triest, dit mag je als Qlimax toch wel even vantevoren communiceren? Zo stimuleer je juist die vervelende Fransen die hun rugzak maar meenemen. Ik heb het natuurlijk wel overleefd zonder telefoon, maar het is toch onhandig. Ik hoop dat ze dit voor Hard Bass wel enorm gaan verbeteren.

Ook al heb ik vorig jaar mijn hardstyle debuut gemaakt, ik kan maar niet wennen aan Angerfist. Ik heb in de bus gecontroleerd of me heup nog op dezelfde plek zat als voor de set. Niet bij te houden, dat tempo. Vorig jaar was dat Deetox volgens mij.

btw: ik wilde het nog checken, maar ben het vergeten. Is er rechts of linksvoor bij het podium ook een korte weg naar de wc? Wij merken namelijk dat je achteraan vaak overal rustig kunt staan, midden haast nergens en vooraan links en rechts ook weer met veel ruimte. Dit jaar waren we met 17 man en er waren mensen die de voorkeur gaven aan achteraan vanwege korte weg naar de wc en bar. Ik had nog het idee om even te checken of die daar niet ook was. Maar ik ben toen wel daarheen gelopen, maar zonder ook maar iets te checken teruggelopen na een half uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:02 

Hardtraxx Veteran

Hamstert schreef:
Ik vind dit dus enorm triest, dit mag je als Qlimax toch wel even vantevoren communiceren?

http://www.q-dance.com/nl/news/detail/q ... need-know/

Is netjes gecommuniceerd. Ook op FB (Maar kom ik nu niet bij).
Citaat:
Kluisjes

In de entreetenten zijn kluisjes aanwezig zodat je gemakkelijk je spullen op kunt bergen. Het huren van een kluisje kost €7,-. Je kunt alleen ter plekke een kluis huren. We werken met lockers die je opent met een code in plaats van een sleutel, dus je betaalt geen borg

Let op: je kunt tussendoor niet naar je kluisje! De kluisjes voor bezoekers met een VIP ticket staan in de VIP area en zijn wel toegankelijk tijdens het evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:06 

Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
Hamstert schreef:
Ik vind dit dus enorm triest, dit mag je als Qlimax toch wel even vantevoren communiceren?

http://www.q-dance.com/nl/news/detail/q ... need-know/

Is netjes gecommuniceerd. Ook op FB (Maar kom ik nu niet bij).
Citaat:
Kluisjes

In de entreetenten zijn kluisjes aanwezig zodat je gemakkelijk je spullen op kunt bergen. Het huren van een kluisje kost €7,-. Je kunt alleen ter plekke een kluis huren. We werken met lockers die je opent met een code in plaats van een sleutel, dus je betaalt geen borg

Let op: je kunt tussendoor niet naar je kluisje! De kluisjes voor bezoekers met een VIP ticket staan in de VIP area en zijn wel toegankelijk tijdens het evenement.

Och, helemaal overheen gelezen :whistle:

Maar toch vind ik het wel belachelijk. Dan zou je de hele kraam net zo goed in je bus of auto kunnen laten liggen. En zo stimuleer je dus dat mensen de rugzak meenemen of dat er allemaal groepjes zijn met midden daarin de tassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:10 

Hardtraxx Veteran

Hamstert schreef:
T
De kluisjes, dat is wel een punt wat ik enorm triest vind. Wij hebben als groep altijd een/twee of drie kluisjes omdat het gewoon gemakkelijk is. Deo, luchtje, powerbank, kauwgom, extra shirtjes, jasjes/vestjes etc. Naar verloop van tijd was mijn telefoon leeg en wilde ik mijn powerbank halen, mag je gewoon niet meer naar de kluisjes. Ik heb het aan drie verschillende securitymannetjes (en een vrouw) gevraagd. Ze gaven mij allemaal aan dat zodra ik naar de kluisjes zou lopen dat ik dan buiten zou zijn en niet meer binnenkom. Dit zouden ze doen om het binnensmokkelen van allerlei troep tegen te gaan. Ik vind dit dus enorm triest, dit mag je als Qlimax toch wel even vantevoren communiceren? Zo stimuleer je juist die vervelende Fransen die hun rugzak maar meenemen. Ik heb het natuurlijk wel overleefd zonder telefoon, maar het is toch onhandig. Ik hoop dat ze dit voor Hard Bass wel enorm gaan verbeteren.

Wil ik toch even op reageren, dit ligt aan jou want dit is al jaren zo. Dit staat er in de All You Need To Know en zal hetzelfde met Hard Bass zijn:

Kluisjes

Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten