Wat een feest.
Nog steeds zeer jammer van alle kick edits van P1, maar The Zero Hour
Holy shit, wat ging dat hard.
En Brennan Heart was een lachertje. Na 3 remixen van oude bekende 90's platen zei Zygobas al 'Beetje makkelijk scoren dit' en vervolgens hield BH dat nog een minuut of 20 vol. Als LipDJ je setje opnemen en alleen maar op play drukken. Zeer triest. We wisten al van te voren dat Blademasterz zou draaien, alleen we hadden 15 minuten verwacht. Dit bleek dus 30 te zijn en wat was dat genieten

Jammer van een paar platen, maar die gated kicks waren heerlijk.
Om het op te sommen, Tuneboy eerste helft was leuk, 2e helft meh. Audiotricz prima op vermaakt en met de hele groep een staat van euforie gehad toen we de eerste noten van Nomansland hoorde. Eerste half uur van BH beetje gezellig gedaan met de groep, want muziek was zeer matig, maar Blademasterz was heerlijk. Tijdens Coone gaan eten/drinken/zitten/rondje lopen en 10 minuten van te voren het publiek weer in voor Project One. P1 was magisch op de kick edits na en vond het wel mooi hoe ze zich niet verroerde tijdens de Sound Rush remix met die fakkels. Tijdens BM op de tribune gaan zitten en het is lichtelijk langs me heen gegaan. Wel wat leuke plaatjes gehoord. Wat ik van Freq's meekreeg was niet mijn ding. Kon er weinig mee met rellen in de hel als absolute dieptepunt. Gewacht op de volgende aankondiging voor wij het publiek in gingen, maar toen het Ran-D werd, toch nog 15 min blijven zitten en toen terug het publiek in voor een goed plekje tijdens B-Front. Heel erg gebaald van maar 45 minuten (Q, why!?) maar absoluut genoten van de set. Heerlijk om soms gewoon even stil te staan en te kijken hoe B-Front genoot en mee deed met elke sound in de track. Paar minuten Angerfist meegemaakt, maar toen was het klaar voor ons.
Wat een fantastisch feest was het. Vond de stage wel een beetje karig en had echt veel meer verwacht, want het was nu niet echt heel breed (Op die vleugels aan het plafond na, maar daar gebeurde niet zoveel mee) en ik had wel iets verwacht wat door de complete zaal zou hangen a lá 2014.