Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 01:01 

Hardtraxxer

ShatterDJ schreef:
Volgend jaar is de 25e editie van Qlimax. Met X-Qlusive deden ze X-Qlusive Legends en dat was in principe een early/classics avond.

Hopen dat ze dat volgend jaar ook met Qlimax gaan doen :yay:

Patjee410 schreef:
Waar kan ik kaarten bestellen?

ShatterDJ schreef:
Haha xd
Zou wel vet zijn als ze een line-up maken van alle anthem makers :innocent:
Het is dan alleen de vraag welke hc dj je laat afsluiten

iRon schreef:
Deepack
The Prophet
Zany
Alpha2
Headhunterz
Technoboy
D-Block & S-te-Fan
Brennan Heart
Zatox
Psyko Punkz
Gunz For Hire
Noisecontrollers
Atmozfears
Coone

Skip een paar namen ervan en je hebt een leuke line-up.

Ja zo denk ik ook, maar dan zou het raar zijn als een aantal namen geskipt zouden worden. Geef die namen dan gewoon 15 min ofzo :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 01:47 

Rick B schreef:

Ik heb niks met Ran-D maar die plaat klonk inderdaad erg fijn, toch maar ff gefilmd dus :$

niks gaat boven de Ray knox edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 02:00 

Hardtraxxer

Mogelijk ook eens leuk om terug te kijken. Telefoon boven mn hoofd en zelf flink staan genieten.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 02:37 

Zygoma schreef:
Brennan Heart was ronduit schandalig. De man mixt niet eens. Het is premixed of hij draait met radio edits

Is het je toevallig opgevallen hoe perfect de lichtshow was bij Project One?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 02:41 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Zygoma schreef:
Brennan Heart was ronduit schandalig. De man mixt niet eens. Het is premixed of hij draait met radio edits

Is het je toevallig opgevallen hoe perfect de lichtshow was bij Project One?

Haha, daar zat ik dus net over na te denken en wilde gaan vragen hoe ze dat doen. Had ook gekund dat ze bepaalde tracks al van tevoren doorgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 02:53 

Hardtraxxer

Licht, laser & overige FX is timecode geprogrammeerd tijdens de gehele set van Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 09:00 

Bierkoning

Hoe sommige nummers ook in elkaar over liepen tijdens P1, je kan me niet vertellen dat dat gemixt was (of Crypsis moet er stiekem bij gestaan hebben). Niet dat het me ene fuck boeide trouwens. Alles was mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 09:29 

Hardtraxx Veteran

Duidelijk dat die hele set van te voren al in elkaar gezet was.
Maar inderdaad, dat boeit me helemaal niks. En zeker niet als Ws en Hhz achter de decks staan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 09:43 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
TSFH schreef:
Ik hoor dus nu dat Project One toch allemaal kick edits heeft gemaakt. Live had ik het niet altijd in de gaten, maar nu ik het zo terughoor baal ik wel een beetje dat ze dat gedaan hebben.

Ik vond dit juist goed, Platen, en dan vooral de kicks en leads, klonken veel scherper. Ook niet overal zaten nieuwe kicks onder. ik vond het een goede combinatie van oud en nieuw werk/edits. Je kan niet alleen in het verleden blijven hangen.

Ze hebben ook vaak aangegeven dat ze juist helemaal niet meer zo tevreden zijn over dat album wat betreft kwaliteit. Dus dat ze de boel hebben opgepoetst kon je blind invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 10:02 

Hardtraxx Veteran

Wat een feest.

Nog steeds zeer jammer van alle kick edits van P1, maar The Zero Hour :worship:
Holy shit, wat ging dat hard.

En Brennan Heart was een lachertje. Na 3 remixen van oude bekende 90's platen zei Zygobas al 'Beetje makkelijk scoren dit' en vervolgens hield BH dat nog een minuut of 20 vol. Als LipDJ je setje opnemen en alleen maar op play drukken. Zeer triest. We wisten al van te voren dat Blademasterz zou draaien, alleen we hadden 15 minuten verwacht. Dit bleek dus 30 te zijn en wat was dat genieten :loving: Jammer van een paar platen, maar die gated kicks waren heerlijk.

Om het op te sommen, Tuneboy eerste helft was leuk, 2e helft meh. Audiotricz prima op vermaakt en met de hele groep een staat van euforie gehad toen we de eerste noten van Nomansland hoorde. Eerste half uur van BH beetje gezellig gedaan met de groep, want muziek was zeer matig, maar Blademasterz was heerlijk. Tijdens Coone gaan eten/drinken/zitten/rondje lopen en 10 minuten van te voren het publiek weer in voor Project One. P1 was magisch op de kick edits na en vond het wel mooi hoe ze zich niet verroerde tijdens de Sound Rush remix met die fakkels. Tijdens BM op de tribune gaan zitten en het is lichtelijk langs me heen gegaan. Wel wat leuke plaatjes gehoord. Wat ik van Freq's meekreeg was niet mijn ding. Kon er weinig mee met rellen in de hel als absolute dieptepunt. Gewacht op de volgende aankondiging voor wij het publiek in gingen, maar toen het Ran-D werd, toch nog 15 min blijven zitten en toen terug het publiek in voor een goed plekje tijdens B-Front. Heel erg gebaald van maar 45 minuten (Q, why!?) maar absoluut genoten van de set. Heerlijk om soms gewoon even stil te staan en te kijken hoe B-Front genoot en mee deed met elke sound in de track. Paar minuten Angerfist meegemaakt, maar toen was het klaar voor ons.

Wat een fantastisch feest was het. Vond de stage wel een beetje karig en had echt veel meer verwacht, want het was nu niet echt heel breed (Op die vleugels aan het plafond na, maar daar gebeurde niet zoveel mee) en ik had wel iets verwacht wat door de complete zaal zou hangen a lá 2014.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 10:11 

Hardtraxxer

Wat had b-front gedraaid, tracklist n beetje vergelijkbaar met afgelopen defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 10:14 

Hardtraxx Veteran

Blackness, World Outside, Paradox, Undiscovered, Lost, Dark Moon, Techno, Mysterias, Dream World en 3 nieuwe platen waaronder de collab met ANDY SVGE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 10:27 

Hardtraxx Veteran

Wanneer je op Qlimax staat hoef je niet meer te kunnen mixen? Het was op sommige momenten gewoon dramatisch. Ran-D had een nummer afgelopen, volgend track aanzetten setje en dan laat ik het nog niet hebben over die ongelofelijk lange breaks, wat een ontiegelijke inkak set was dat... En ja ook Frequencerz maakte flink wat mixfouten, bij de rest van de avond mezelf er niet echt op gefocust maar het is wel dramatisch dat je als DJ op Qlimax nog niet eens fatsoenlijk kunt mixen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 10:59 

Hardtraxxer

Moet trouwens zeggen dat Villain het goed deed. Heb me niet echt aan hem geërgerd. Hij wist wanneer hij zijn mond moest houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 11:06 

Hardtraxx Addict

Rick B schreef:
Licht, laser & overige FX is timecode geprogrammeerd tijdens de gehele set van Project One.

Weet je dit of is het een gok?

Vorig jaar tijdens HDE ging het namelijk over liveacts, waarin oa RR en Zany aangaven dat de show op voorhand grotendeels is afgesteld op de set. Ga er dus maar vanuit dat het setje niet 'live live' is gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 11:07 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Blackness, World Outside, Paradox, Undiscovered, Lost, Dark Moon, Techno, Mysterias, Dream World en 3 nieuwe platen waaronder de collab met ANDY SVGE.

Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 11:10 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:

Had Our Soul en Zero Gravity ook gehoord volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 11:21 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
patrickjeb schreef:

Had Our Soul en Zero Gravity ook gehoord volgens mij

Our Soul wou ik er nog bij zetten met een vraagteken, want ik twijfelde. Zero Gravity is inderdaad ook gedraaid (Hoe kan ik die vergeten..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 11:25 

Hardtraxx Addict

En dan is het al weer maandag.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 11:29 

Hardtraxx Veteran

Zero Gravity was zo'n mooi moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:01 

Hardtraxxer

Zero gravity :love:, die draait hij niet meer zo vaak helaas.. Geen pandemonium of take it all trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:05 

Hardtraxx Veteran

Zie net een foto voorbij komen van Blademasterz waar drie personen opstaan, iemand enig idee wie de andere twee waren buiten Brennan Heart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:08 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Was alleen een beetje onhandig met bijhouden hoeveel je er nog op had staan, moest je steeds onthouden.

Als je iets ging halen stond er boven op het schermpje hoeveel van je saldo af ging en onderaan stond het saldo wat er nog resterend was. Gewoon een kwestie van goed uit je doppen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:09 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Zie net een foto voorbij komen van Blademasterz waar drie personen opstaan, iemand enig idee wie de andere twee waren buiten Brennan Heart?

Thera & Blutonium Boy
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:10 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Moet trouwens zeggen dat Villain het goed deed. Heb me niet echt aan hem geërgerd. Hij wist wanneer hij zijn mond moest houden.

Yep mee eens, en die intro die hij deed was ook heel gaaf. Gewoon de beste MC op dit moment voor een feest als Qlimax.
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten