Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:00 

Hardtraxxer

Eerste minuut wilde mijn telefoon niet focussen maar :love: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:01 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Oja, die nieuwe plaat van Noisecontrollers, godverdommedegodverdeverdomme wat een fakking heilige plaat. Was die plaat met die E-Force / Noisecontrollers kick die ook ook in de outro van die Let me see ya rmx zit

Bedoelde je deze? http://hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/noisecontrollers-tba-t56538.html
Die plaat is inderdaad echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:01 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

wootum schreef:
Ook nog props voor Bass Modulators trouwens voor het draaien van Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix) ^^

Jup, en The Space We Created!

En Rockin Ur Loopmachine en Kingdom remix :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:08 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
steeds meer artiesten (Audiotricz en Bass Modulators bijv.) pakken er altijd wat oudere plaatjes bij. Misschien komt het ooit weer goed.

In dit geval wil ik wel mijn credits uitspreken naar Sound Rush. Die hebben vanaf t begin dat ze zijn gaan draaien oud en nieuw gebruikt wat altijd zeer werd gewaardeerd. Dit hebben andere artiesten ook wel opgemerkt en zijn hier ook mee begonnen of iig mee doorgegaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:14 

Hardtraxxer

Volgend jaar is de 25e editie van Qlimax. Met X-Qlusive deden ze X-Qlusive Legends en dat was in principe een early/classics avond.

Hopen dat ze dat volgend jaar ook met Qlimax gaan doen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:33 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Astronaut schreef:
Ik hoorde trouwens meerdere mensen van te voren zeggen dat Ran-D wss zou komen. Maar dit werd toch nergens van te voren aangekondigd?

Volgens mij niet. Ik zag tijdens de nieuwe artiest aankondiging na Frequencerz al iemand met een Ran-D vlag staan en ik zei al tegen een vriend van mij: 'Wat doet die mogool daar vooraan nou weer met een Ran-D vlag, die draait zo meteen niet eens xd'. En toen hoorde ik: Bla bla bla 'Ran-D'. Toen was het wel even wtf en teleurstelling opzich, want ik was al helemaal klaar voor B-Front!

Haha ja snap ik. Ik vond Ran-D opzich nog wel prima. Die zombie remix aan het begin klonk wel erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:42 

Hardtraxxer

Astronaut schreef:
TSFH schreef:
Astronaut schreef:
Ik hoorde trouwens meerdere mensen van te voren zeggen dat Ran-D wss zou komen. Maar dit werd toch nergens van te voren aangekondigd?

Volgens mij niet. Ik zag tijdens de nieuwe artiest aankondiging na Frequencerz al iemand met een Ran-D vlag staan en ik zei al tegen een vriend van mij: 'Wat doet die mogool daar vooraan nou weer met een Ran-D vlag, die draait zo meteen niet eens xd'. En toen hoorde ik: Bla bla bla 'Ran-D'. Toen was het wel even wtf en teleurstelling opzich, want ik was al helemaal klaar voor B-Front!

Haha ja snap ik. Ik vond Ran-D opzich nog wel prima. Die zombie remix aan het begin klonk wel erg lekker!

Ik heb niks met Ran-D maar die plaat klonk inderdaad erg fijn, toch maar ff gefilmd dus :$

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:48 

Hardtraxx Elite

Wat een heerlijke avond. Beste editie die ik heb meegemaakt sinds 2013!

Paar puntjes:

Viel me op dat het ontzettend druk was, lijkt echt jaarlijks drukker en drukker te worden. In het begin had ik daar wat meer moeite mee, maar later op de avond was er genoeg plaats.

Het betaalsysteem heb ik als erg prettig ervaren. Afgezien van de redelijk hoge prijzen, werkte het allemaal uitstekend bij mij.

Muzikaal gezien echt een top avond gehad. Echt hulde voor met name Project One en B-Front. Wat een sets waren dat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:48 

Hardtraxxer

Rick B schreef:
Ik heb niks met Ran-D maar die plaat klonk inderdaad erg fijn, toch maar ff gefilmd dus :$

Zo hé, die is inderdaad best wel lekker. Goeie filmkwaliteit trouwens. Met welke telefoon heb je het gefilmd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:53 

Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
Zo hé, die is inderdaad best wel lekker. Goeie filmkwaliteit trouwens. Met welke telefoon heb je het gefilmd?

Samsung Galexy S7 edge.

Deze 2 deel ik dan ook meteen maar even ;)

Wat een geweldig fijne plaat is dit geworden.

De intro van B-Front was ook behoorlijk Episch, (je had het moeten zien vanuit de zaal, B-front :drool: )

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:55 

Hardtraxx Addict

ShatterDJ schreef:
Volgend jaar is de 25e editie van Qlimax. Met X-Qlusive deden ze X-Qlusive Legends en dat was in principe een early/classics avond.

Waar kan ik kaarten bestellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:00 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
ShatterDJ schreef:

Haha xd
Zou wel vet zijn als ze een line-up maken van alle anthem makers :innocent:
Het is dan alleen de vraag welke hc dj je laat afsluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:02 

Hardtraxxer

Van mij mag de anthem maker van Dominator Qlimax afsluiten, Domintaro anthem is de grootste eer in de Hardcore scene lijkt me, dus laat ze dan ook Qlimax afsluiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:08 

Hardtraxx Elite

Wat. Een. Nacht.

Binnen rond 21.15, wallet gehaald, petje gekocht, beetje rondgelopen. Opening met die vuurspuwers voor dat doek en een verklede Villain was vet! Mooie Qlimax versie ook van Phases met die aangepaste vocals, gaf gelijk een lekker sfeertje. Tuneboy die vervolgens opent met Hear This :love: Heerlijk setje, hele dikke platen gehoord, niet alleen maar de standaard hitjes, top! Mixwerk mag wel iiieeetsje vlotter :P

Audiotricz ook prima op vermaakt, leuke oudjes ertussen. E=nc² (L) Enige minpunt was dat ik tijdens United As One in de rij stondbij de bar :(

Brennan Heart was ronduit schandalig. De man mixt niet eens. Het is premixed of hij draait met radio edits, heb hem namelijk geen enkele keer een overgang horen/zien maken of een nieuwe plaat zien instarten terwijl de vorige nog liep. Tel daar de vreselijk goedkope plaatjes zoals die remixes van Sandstorm (niet van hemzelf, I know) en l'Amour Toujours bij op en het feest is helemaal compleet. Vervolgens gaat hij draaien als Blademasterz en zet hij een vd beste setjes van de avond neer xd Wat een heerlijke tracks kwamen er voorbij. Meerdere malen gedacht "oh kut, wat gaan we voor vreselijke kick edit krijgen", wat dan gewoon het origineel bleek te zijn :love: The Prophecy, One Blade, Acid Nightmare (Blademasterz Remix?) en de nieuwere Blademasterz plaatjes, heerlijk! Eerste half uur heeft hij ruimschoots gecompenseerd :D

Coone was volgens mij ook best leuk, alleen niet zo heel veel van meegekregen, aangezien ik goed beslagen ten ijs wilde zijn voor Project One. Sorry Coone :x Tijd besteed aan eten, drinken en flesje bijvullen. Tegen het einde met Zenda weer de zaal in gegaan om een goed plekje te zoeken voor het moment suprème.

En toen was het moment daar. En wat was het prachtig. Het mooiste dat ik ooit op een evenement heb meegemaakt. Nog nooit zo veel volwassen kerels bij elkaar geëmotioneerd gezien. Zelf ook aan meegedaan. Afgelopen jaar grote hoogtepunten en diepe dalen meegemaakt, dat samen met de show en vooral de muziek was echt heel mooi. Alles gehoord wat ik wilde horen, de hype volledig waargemaakt. Prachtig. Fantastische ervaring. Dank (L)

Bij Bass Modulators even van de vloer afgegaan. Was nog een beetje beduusd van Project One en had honger en dorst, dus maar even gaan bijkomen op de tribune. Voor zover ik het mee heb gekregen wederom een fijne set, eigen werk vind ik van BM vaak wel puik, net als NCBM (Holding On :loving: ). Oude plaatjes ook erg leuk! Loopmachine, Venom remix, The Space We Created, Kingdom remix, top! ^^

Frequencerz vind ik vaak ook prima te pruimen, maar zat nog wel lekker dus ben op de tribune gebleven en vanaf daar zitten kijken en luisteren. Lekker tempo zat er wel in de set :) Minpuntje: rellen zuipen snuiven. Droevige plaat vind ik dat. :whistle:

Ondertussen al berichten ontvangen dat Ran-D zou komen, dus die tijd maar gebruikt om weer wat te eten, water bij te vullen en een plekje te zoeken voor B-Front. Ik doe echt mijn best, maar het lukt me gewoon niet om de muziek van Ran-D leuk te vinden. Al die 'stoere' vocalen en die kickrolls waarvan de punch imo nét iets te hoog gaat zijn gewoon echt mijn smaak niet. Gebruikt ook al jaren dezelfde synths, waardoor het een beetje eentonig wordt soms.

B-Front vond ik erg leuk. Iets minder gericht op puur beuken dan Frequencerz en (met name) Ran-D, maar meer op mystiek, waardoor zijn muziek echt bij uitstek geschikt is voor een feest als Qlimax. Gaat ook altijd lekker los achter de decks. Prima op vermaakt :)

Angerfist was een leuke afsluiter. Ik vond hem iets minder binnen het concept passen dan bijv Tha Playah vorig jaar, maar desondanks wel erg van genoten. Enorme drive in de set! Minpuntje was al het vdk publiek dat ineens allemaal naar de uitgang moet lopen en denkt dat het door je heen kan.

Show was super. Vette stage, mooie lichtshow, cool vuurwerk. Intro's waren ook echt briljant uitgewerkt af en toe. Geluid viel soms op sommige plekken wel een beetje tegen :$

Wat de randzaken betreft: Wallet vond ik wel prima, afrekenen ging wel snel. Was alleen een beetje onhandig met bijhouden hoeveel je er nog op had staan, moest je steeds onthouden. Barpersoneel was alleen een beetje kneuzig af en toe, geen slechte wil maar gewoon niet capabel genoeg. Temperatuur was prima, maakte ik me aan het begin vd avond enigszins zorgen om toen het vrij snel al warm begon te worden. Volk is vervelend af en toe, maar dat weet je met Qlimax. Weinig heehoo gelukkig. En oja mensen, tyf alsjeblieft op van de trappen, je kon totaal niet doorlopen af en toe.

Al met al een legendarische avond gehad. Bedankt allemaal! :D

tl;dr
++++++++ Project One
+++ Blademasterz
++ B-Front, Tuneboy
++ Show
+ Angerfist, Bass Modulators, Audiotricz, Villain

- Ran-D
-- Brennan Heart
-- Volk op de trappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:16 

Hardtraxx Veteran

Wat een ongelofelijk vette editie. Heeft voor mij de editie van vorig jaar op alle fronten overtroffen.

Ik kwam de zaal binnenlopen toen Tuneboy Hear This erop gooide. Erg fijne binnenkomer. Hele dikke set verder, sfeer zat er echt heel goed in. Minpunten waren wel het trage mixwerk en de 2012 edit van Next Dimensional World ipv origineel, why :cry: . Audiotricz heb ik me verrassend goed op vermaakt. Inception is echt een top plaat, en E=NC2 en Part of the Hard waren leuke verrassingen :) om over Nomansland nog maar te zwijgen, die zag ik echt niet aankomen, was genieten.
Toen Brennan Heart, eerste half uur was echt een pannenkoekenset de christus. Geen mixwerk ofzo en alleen maar dikke schijt platen. Tweede half uur met Blademasterz maakte alles goed, originele Masterblade draaien in het Gelredome, hoe vet is dat zeg. Verder ook geweldige edits van Acid Nightmare en The Prophecy (je hoort toch liever het origineel natuurlijk, maar dat is alleen maar dromen :P je verwacht dan een kut edit maar dan is ie toch mega vet en dat is top doei). Oh en die nieuwe Melody of the Blade ofzo :loving: :loving: echt het beste wat ik in tijden van hem heb gehoord.
Tijdens Coone wezen eten, alleen DWX, Power of the Mind live edit en Shiverz meegekregen. Project One daarna was goud. Nieuwe platen waren ook top, weinig gemerkt dat de meeste edits waren. Hoogtepuntjes waren voor mij Life Beyond Earth, The World is Yours en Zero Hour.
Bass Modulators hadden daarna een geweldige set neergezet. Ben sowieso best wel fan van hun producties maar voor zo'n set ga ik naar Qlimax. Eigen euforische platen, oude platen (hulde voor Kingdom Re-amp en The Space we Created!!!!!) en wat harder afsluiten. Top!
Frequencerz kon ik dit keer niet zoveel mee. Op de tribune wezen zitten tijdens deze set en soms best wel moeten lachen van bepaalde kicks, zoals die van Revolution 2016 edit. Sjongejonge wat een blafkicks :lol: Tijdens Ran-D weer de zaal in, had van tevoren al geruchten gehoord dat hij als surprise act stond, dus was voor mij geen hele grote anti-climax. Wel zonde dat B-Front maar een half uurtje stond. Op zich nog best vermaakt op deze set, beter dan ik verwachtte.
B-Front, tja, alles wat hij aanraakt verandert in goud. Wat vet om platen als Zero Gravity remix, Paradox, Mysterias en Undiscovered in het Gelredome te horen :loving: Hij draaide ook 3 nieuwe platen waarvan er 2 me toch een partij goed klonken zeg, wtf :surrender:
Angerfist was een top afsluiter, lekker hakken enzo en er zaten me echt prachtige kicks tussen haha.

Alles even op een rijtje

+++++ Project One & B-Front
++++ Blademasterz
+++ Wat een teringzieke stage en lichtshow zeg
+++ Weinig tot geen dood en verderf Raw gehoord. Nouja Frequencerz was dan het ergste, daar zaten er nog wel een aantal tussen. Ran-D was opzich wel prima te verdragen daarentegen.
++ Bass Modulators, Tuneboy en Angerfist
+ Audiotricz
++ Villain die verre van storend was. Soms dacht ik al van die zegt bijna TE weinig xd
++ Gezelligheid

+/- Geluid. Was meestal goed in orde maar op sommige plekken rechtsvoor was het wel ruk.

- Brennan Heart & Frequencerz (waren eigenlijk nog niet extreem slechte setjes, maar wel tov de rest)
- Wallet systeem was wel even wennen, vond t geen heel slecht systeem maar stond 3x in een rij achter een buitenlander die niet snapte dat je geen drinken kan halen met een te laag saldo..

Beste indoor feest geweest voor mij denk ik. Wat een nacht meegemaakt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:17 

Hardtraxxer

Blijft magisch om te zien als je in het midden van de vloer staat. 9 van de 10 staan wij in het Gelredome op de tribunes voor de ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:24 

Hardtraxx Elite

ShatterDJ schreef:
Patjee410 schreef:
ShatterDJ schreef:

Haha xd
Zou wel vet zijn als ze een line-up maken van alle anthem makers :innocent:
Het is dan alleen de vraag welke hc dj je laat afsluiten

Deepack
The Prophet
Zany
Alpha2
Headhunterz
Technoboy
D-Block & S-te-Fan
Brennan Heart
Zatox
Psyko Punkz
Gunz For Hire
Noisecontrollers
Atmozfears
Coone

Skip een paar namen ervan en je hebt een leuke line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:25 

Hardtraxx Veteran

uit dat lijstje vind ik het nog steeds wonderbaarlijk dat Wildstylez geen anthem gemaakt heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:38 

Hardtraxx Addict

Iemand beelden van PN - Fire (tijdens Freqz) toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:44 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf me verbazen over het verschil tussen Brennan Heart en Blademasterz xd
Alsof er echt twee totaal verschillende personen staan xd
Het ene is soms zaaddodend terwijl het andere weer ubervet is
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:54 

Hardtraxx Veteran

wat muziek toch wel niet met je kan doen eh (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 00:05 

Hardtraxxer

Godverdomme wat een nacht. Beste indoorfeest wat ik ooit heb meegemaakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 00:20 

Hardtraxxer

Trajanusch schreef:
Godverdomme wat een nacht. Beste indoorfeest wat ik ooit heb meegemaakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 00:28 

Hardtraxx Veteran

Ik heb trouwens gisteren best vaak gejuich gehoord bij binnenkomst van een kick (of een reversed bass). Wat vinden jullie daarvan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 00:54 

Hardtraxxer

:lol:

Afbeelding
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten