Ontzettend dik feest gehad. Eerste keer Qlimax heeft alle verwachtingen ovetroffen! Stage was gaaf, show eromheen was ook goed uitgewerkt!
Setje van Tuneboy was prima om in te komen, leuke platen gehoord als Respect, Next Dimensional World en Get Hit. Vervolgens Audiotricz waar ik niet heel veel van mee heb gekregen, wel heeel gaaf dat ze Nomansland draaiden!
Eerste half uurtje Brennan Heart werd ik niet echt warm van, maar die Blademasterz set maakte dat weer helemaal goed. Wat gaat One Blade toch hard!

Vervolgens Coone die een prima setje neerzette, had er wat minder van verwacht eerlijk gezegd. Ook erg onverwachts dat hij opeens Shiverz draaide, blijft altijd leuk om te horen!
Daarna Project One, echt heel de set met kippenvel gestaan en flink genoten van hun set. Heerlijk om te zien dat Headhunterz het flink naar z'n zin had!

Bass Modulators was ook weer erg leuk, evenals Frequencerz. Met de set van Ran-D kon ik helaas vrij weinig en vond het geen toegevoegde waarde voor het feest eerlijk gezegd. Vervolgens B-Front die voor mij de set van de avond heeft neergezet. Heerlijk dat losgaan in combinatie met al die sfeerplaten!

Nieuwe tracks van hem klonken ook weer veelbelovend!

Wel ontzettend zonde dat 'ie maar 45minuten kreeg. Angerfist was echt heel gaaf, dikke set om de laatste energie eruit te gooien!
Vond dat wallet systeem maar kut eerlijk gezegd. Elke keer apart om drinken, duurde lang om op te waarderen en rond een uur of 6 lag heel het systeem eruit waardoor je gewoon geen drinken meer kon bestellen
+++ B-Front, Project One, Blademasterz
++ Bass Modulators Angerfist
++ Audiotricz die Nomansland draaiden
++ Stage en Show
-- Wallet systeem
-- B-Front maar 45 minuten
- Ran-D
- Drukte soms