Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 20:02 

Hardtraxx Veteran

Even kort verslagje van mijn kant.

++++ Eindelijk eens ruim op tijd aanwezig op een feest/festival, waardoor je ook vrijwel alles kunt zien, vanuit Zuid-Limburg wil dat nog wel eens lastig zijn. Daardoor ook tijd genoeg om een Wallet te halen en bij het fouilleren waren we ook zo door.
++ Set van B-Front, bij Zero Gravity zwaar staan genieten.
++ Project One, ook goed dat ze drie kwartier kregen en niet maar een half uurtje. :loving:
+ Blademasterz, maakte wel even een vreugde sprongetje toen ik dat hoorde.
+ Afsluiting van Angerfist met ook wat leuke industrial plaatjes tussendoor.

- Misschien ergens iets te veel gedronken waardoor ik om 4 uur al aardig moe was, dus toen maar even op de tribune gaan zitten.
- Lichte teleurstelling dat je B-Front verwacht, maar Ran-D wordt aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 20:04 

Hardtraxx Veteran

Ontzettend dik feest gehad. Eerste keer Qlimax heeft alle verwachtingen ovetroffen! Stage was gaaf, show eromheen was ook goed uitgewerkt!

Setje van Tuneboy was prima om in te komen, leuke platen gehoord als Respect, Next Dimensional World en Get Hit. Vervolgens Audiotricz waar ik niet heel veel van mee heb gekregen, wel heeel gaaf dat ze Nomansland draaiden! :love:

Eerste half uurtje Brennan Heart werd ik niet echt warm van, maar die Blademasterz set maakte dat weer helemaal goed. Wat gaat One Blade toch hard! :drool: Vervolgens Coone die een prima setje neerzette, had er wat minder van verwacht eerlijk gezegd. Ook erg onverwachts dat hij opeens Shiverz draaide, blijft altijd leuk om te horen! :D

Daarna Project One, echt heel de set met kippenvel gestaan en flink genoten van hun set. Heerlijk om te zien dat Headhunterz het flink naar z'n zin had! :thumbsup: Bass Modulators was ook weer erg leuk, evenals Frequencerz. Met de set van Ran-D kon ik helaas vrij weinig en vond het geen toegevoegde waarde voor het feest eerlijk gezegd. Vervolgens B-Front die voor mij de set van de avond heeft neergezet. Heerlijk dat losgaan in combinatie met al die sfeerplaten! :loving: Nieuwe tracks van hem klonken ook weer veelbelovend! :D Wel ontzettend zonde dat 'ie maar 45minuten kreeg. Angerfist was echt heel gaaf, dikke set om de laatste energie eruit te gooien! :thumbsup:

Vond dat wallet systeem maar kut eerlijk gezegd. Elke keer apart om drinken, duurde lang om op te waarderen en rond een uur of 6 lag heel het systeem eruit waardoor je gewoon geen drinken meer kon bestellen :x

+++ B-Front, Project One, Blademasterz
++ Bass Modulators Angerfist
++ Audiotricz die Nomansland draaiden
++ Stage en Show

-- Wallet systeem
-- B-Front maar 45 minuten
- Ran-D
- Drukte soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 20:09 

Was mooi om hier nog ff bij te kunnen zijn en dan natuurlijk voor P1. Natuurlijk weer te veel gezopen en verder niet veel bijzonders te melden buiten ff met Pommer kunne praten.

Oja, Angerfist wtf was dat, het gelredome leek net een spookhuis.

en dat walletsysteem was echt hoerenkut, als je een beetje pendelt tussen bekende vriendengroepen en 1 persoon die niet meegaat heeft dan dat pasje dan kan je dus om de haverklap geen bier halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 20:22 

Hardtraxxer

Wat een geweldige avond. We kwamen binnen bij Tuneboy toen ie Brennan Heart & TNT - It's My Style aan het draaien was, zoals elk jaar weer op de "vaste plek" gestaan op de verhoging rechts van het podium bij de bewegende camera.

Wallet systeem vond ik juist erg meevallen! Met 1 minuut hadden we zo'n ding in handen en afrekenen ging ook prima en snel. Geen storing gehad. (wel een paar irritantjes die per persoon een flesje water willen afrekenen enzo, zucht)
Helaas de oudere Italiaanse klappers gemist maar wel dik dat Binary Finary - 1998 (TNT Remix) nog langskwam. Dikke plaat.

Toen Audiotricz wat ook meteen van m'n favoriete DJs van dit moment zijn. Erg veel afwisseling wat goed was, maar had toch wat meer gehoopt op oudere platen zoals Dash Berlin Ft. Emma Hewitt - Waiting (Audiotricz Bootleg), Never Leaving of Momentum.

Brennan Heart heb ik overgeslagen. Blademasterz waren dik, Coone was ook te pruimen, maar geen zin om hier verder op in te gaan.

Project One. HET moment van de nacht. Ik hou nooit van dat domme gelul van magisch, gevoel enz enz.
Maar tering. Wat was dit vet. Show, de lol van Heady en Wildy en de heerlijke platen die door het Gelredome galmden. Paar kick edits heb ik gehoord wat me wel positief verraste. Prachtig. Kippenvel als ik er weer aan denk.

Dan de raw waar ik eigenlijk niet zo'n fan van ben. Frequencerz weten me wat dat betreft altijd erg mee te vallen. Met Fire, Crew en de Uber Mashup toch wel weten te vermaken.

Ran-D even op de tribune gezeten. Trekt me niet zo.

B-Front was wel genieten. Begin steeds meer 'fan' te worden dus begin langzaam jullie Hardtraxxers ook te begrijpen.

Angerfist was apart, maar wel lekker. Benen waren helaas op dus vooral genoten hoe iedereen de laatste energie opmaakte.

Verder:

GODVERDOMME WAT EEN LEKKERE WIJVEN :drool: :worship: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 20:57 

Hardtraxxer

Prima vermaakt :thumbsup:

Project one momentje met de fakkels deed me denken aan Hardbass 2012 met D-Block & S-te-Fan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:05 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor dus nu dat Project One toch allemaal kick edits heeft gemaakt. Live had ik het niet altijd in de gaten, maar nu ik het zo terughoor baal ik wel een beetje dat ze dat gedaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:06 

Hardtraxx Veteran

Als je het live niet in de gaten had dan maakt het toch niet uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:10 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Als je het live niet in de gaten had dan maakt het toch niet uit?

De live ervaring valt er niet onder, maar als ik zo meteen de registration terug ga kijken, dan ga ik mij er denk ik wel een beetje aan storen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:14 

Hardtraxx Veteran

Mijn review zou precies hetzelfde zijn als die van Chroman, precies dezelfde mening en op dezelfde manier ervaren!

Wat een feest was dit :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:25 

Hardtraxx Veteran

Godsamme wat was dit een dikke editie zeg (heb er pas 2 gehad), maar ongelooflijk genoten. Het werd voor mij wel echt interessant na Coone, al vond ik Blademasterz ook gaaf.

En Pommer had je je vrienden nog teruggevonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:32 

TSFH schreef:
Ik hoor dus nu dat Project One toch allemaal kick edits heeft gemaakt. Live had ik het niet altijd in de gaten, maar nu ik het zo terughoor baal ik wel een beetje dat ze dat gedaan hebben.

Ik vond dit juist goed, Platen, en dan vooral de kicks en leads, klonken veel scherper. Ook niet overal zaten nieuwe kicks onder. ik vond het een goede combinatie van oud en nieuw werk/edits. Je kan niet alleen in het verleden blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:34 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
TSFH schreef:

Ik vond dit juist goed, Platen, en dan vooral de kicks en leads, klonken veel scherper. Ook niet overal zaten nieuwe kicks onder. ik vond het een goede combinatie van oud en nieuw werk/edits. Je kan niet alleen in het verleden blijven hangen.

Opzich heb je wel gelijk, maar ik vind het altijd zonde als men oude kicks gaan recyclen die eigenlijk gewoon goed zijn en daardoor de hardheid van de kicks af neemt. Is gewoon niet nodig. Desondanks merkte ik live het verschil niet echt en heb ik echt heel erg genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:35 

Hardtraxx Veteran

Trouwens deze stage :woot: :woot:

Hardtraxxer

Wat een gaaf feest! Ben benieuwd hoe Q-dance dit volgend jaar gaat overtreffen.

Bierkoning

Heb die livestream van Project One inmiddels al 5 of 6 keer helemaal terug gekeken, godverdomme wat prachtig godverdomme, word er gewoon emotioneel van (al kan dat ook andere oorzaken hebben). Zoals iemand voor mij ook al zei, dit is toch gewoon hoe hardstyle bedoelt is, en des te kutter is het dat er tegenwoordig niks meer in de buurt komt van dit. Heb in de 7 jaar dat ik naar feesten ga toch al veel gezien en meegemaakt, maar dit was toch wel heel speciaal.

*jankmodus uit*

stefaneke schreef:
Was mooi om hier nog ff bij te kunnen zijn en dan natuurlijk voor P1. Natuurlijk weer te veel gezopen en verder niet veel bijzonders te melden buiten ff met Pommer kunne praten.

Voel me toch wel vereerd dat je dat bijzonder vind. Was gezellig :thumbup:

Unknown schreef:

En Pommer had je je vrienden nog teruggevonden?

Ja was wel een half uur aan het zoeken maar uiteindelijk is het gelukt, gelukkig was er goed bereik :P Niet echt ideaal als je eigenlijk met 2 groepen bent waarvan de ene linksvoor staat en de ander rechtsachter, wat een hel steeds door die mensenmassa heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:42 

Hardtraxxer

Ik hoorde trouwens meerdere mensen van te voren zeggen dat Ran-D wss zou komen. Maar dit werd toch nergens van te voren aangekondigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:47 

Hardtraxx Veteran

Astronaut schreef:
Ik hoorde trouwens meerdere mensen van te voren zeggen dat Ran-D wss zou komen. Maar dit werd toch nergens van te voren aangekondigd?

Volgens mij niet. Ik zag tijdens de nieuwe artiest aankondiging na Frequencerz al iemand met een Ran-D vlag staan en ik zei al tegen een vriend van mij: 'Wat doet die mogool daar vooraan nou weer met een Ran-D vlag, die draait zo meteen niet eens xd'. En toen hoorde ik: Bla bla bla 'Ran-D'. Toen was het wel even wtf en teleurstelling opzich, want ik was al helemaal klaar voor B-Front!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Heb die livestream van Project One inmiddels al 5 of 6 keer helemaal terug gekeken, godverdomme wat prachtig godverdomme, word er gewoon emotioneel van (al kan dat ook andere oorzaken hebben). Zoals iemand voor mij ook al zei, dit is toch gewoon hoe hardstyle bedoelt is, en des te kutter is het dat er tegenwoordig niks meer in de buurt komt van dit. Heb in de 7 jaar dat ik naar feesten ga toch al veel gezien en meegemaakt, maar dit was toch wel heel speciaal.

*jankmodus uit*

Mijn vertrouwen in de toekomst van hardstyle is met de terugkomst van Project One (en in mindere mate Blademasterz) toch wel hersteld. Als je die overweldigende reacties van het publiek zag, kan dit wel eens een nieuw hoofdstuk in de hardstyle betekenen. Steeds meer artiesten kiezen meer een tussenweg tusen 'raw' en 'euphoric', steeds meer artiesten (Audiotricz en Bass Modulators bijv.) pakken er altijd wat oudere plaatjes bij. Misschien komt het ooit weer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:51 

Hardtraxx Elite

TSFH schreef:

Totaal niet mee eens. Naar mijn mening zorgde dit voor een perfecte drive gedurende de hele set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:52 

Hardtraxx Crew

Ook nog props voor Bass Modulators trouwens voor het draaien van Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:56 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ook nog props voor Bass Modulators trouwens voor het draaien van Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix) ^^

Idd zeg, eerst dacht ik dat het het origineel was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:56 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Pommer schreef:

*jankmodus uit*

Mijn vertrouwen in de toekomst van hardstyle is met de terugkomst van Project One (en in mindere mate Blademasterz) toch wel hersteld. Als je die overweldigende reacties van het publiek zag, kan dit wel eens een nieuw hoofdstuk in de hardstyle betekenen. Steeds meer artiesten kiezen meer een tussenweg tusen 'raw' en 'euphoric', steeds meer artiesten (Audiotricz en Bass Modulators bijv.) pakken er altijd wat oudere plaatjes bij. Misschien komt het ooit weer goed.

Ik was met een aantal mensen die normaal altijd van de raw enzo zijn en die zeiden van tevoren al dat ze vonden dat er te weinig raw stond in de line-up, maar ze zijn toch meegegaan en na afloop zeiden ze dat ze echt een gigantisch dik feestje hebben meegemaakt en ze het eigenlijk wel heel chill vonden dat de hele avond de muziek werd opgebouwd naar hard - harder - hardst. Op bijv. Qapital begin je al bij het hardst en dat blijft dan de gehele avond hetzelfde. Die variatie vonden ze juist heel dik vannacht. Als meerdere rawheads nu ook even uit hun hokje komen, dan heb ik er zeker vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. Zeker met Project One en Blademasterz, die echt een super setje neerzette gisteren. (vond hem op defqon nogal tegenvallen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:58 

Hardtraxx Elite

Ik heb mijn liefde voor de euforische hardstyle ook weer wat terug gekregen sinds gisteren.
9/10 van de 2016 platen heb ik niks mee maar die oude klappers van vroeger daarentegen :love:
Laat aub Qlimax 2016 het kantelpunt zijn om terug naar die oude stijl te grijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:58 

Bierkoning

Chroman schreef:
Pommer schreef:

*jankmodus uit*

Dat wel, maar die perfecte combinatie maken van goeie ouwe harde kicks en epische melodieën is maar voor weinigen gegeven, Bass Modulators vind ik altijd leuke nummers maken maar het is toch niet van dezelfde klasse als P1. Laten we hopen dat het idd door Project 1 en Blademasterz weer een beetje terug komt. Moet zeggen dat die Blademasterz nummers wel allemaal geweldig zijn!

wootum schreef:

Jup, en The Space We Created!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:59 

Oja, die nieuwe plaat van Noisecontrollers, godverdommedegodverdeverdomme wat een fakking heilige plaat. Was die plaat met die E-Force / Noisecontrollers kick die ook ook in de outro van die Let me see ya rmx zit
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten