Eerste keer Qlimax, meteen een legendarisch feest uitgekozen.
Tuneboy heerlijke klassiekers om mee te beginnen. Audiotricz gingen daar lekker op door met als hoogtepunt Nomansland. Brennan Heart vond ik niet eens zo heel slecht met o.a. Pandora (Psy Edit) en You Got The Love. Maar toen hij er na een half uur mee stopte en Blademasterz werd aangekondigd was toch wel een geweldig moment. Kicks

.
Coone begon ook goed met leuke platen, later werd het wat meer freestyle-achtig.
En toen Project One. Ik was gewoon zenuwachtig voor de set. En als dan alles samenkomt, de muziek, de show, de emotie, de sfeer. In één woord fantastisch. Hardstyle zoals het ooit bedoeld is. Geen slappe kicks of afgezaagde screeches, geen hee-hoo of pingpongkickrolls, maar gewoon euforie met stevige kicks. Er ontstond ook meteen een soort verbroedering door heel het Gelredome, en ik heb nooit zoveel gejuich en geklap gehoord op een hardstylefeest als bij Project One.
Bass Modulators was wel een degelijke set, maar viel een beetje in het niet bij P1. Frequencerz was leuk, erg veel drive gedurende de hele set. Ran-D was niet slecht, maar als je B-Front verwacht is dit toch wel een tegenvallertje.
B-Front dus helaas maar 45 minuten, maar wat geniaal weer. Elk nummer is gewoon geweldig, de nieuwe ook weer. Flink op los gegaan met onze B-Front-fangroep

Angerfist zette de afsluitset die ik verwachtte neer, paar industrial plaatjes waren leuk.
+++ P1, B-Front, Blademasterz
++ Frequencerz, Tuneboy
+ Audiotricz, Angerfist
- slechts 3 kwartier B-Front
Verder eigenlijk geen minpunten te bedenken.