Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:26 

Hardtraxx Addict

Vond Ran-D eigenlijk best een prima setje draaien, snap al die kritiek niet zo. Zit iedereen nou zo te janken omdat het echt zo slecht was of is dit puur omdat B-Front korter heeft gekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:31 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het ook echt wel een gave set.
Alleen had Frequencerz er echt wel tempo in zitten en Ran-D deed weer een stapje terug door overal intro's mee te draaien enzo.

Is niet echt de schuld van Ran-D (ook dat B-Front een kwartier minder kreeg) maar gewoon van Q-Dance, die hebben dit niet goed doordacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:38 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Vond Ran-D eigenlijk best een prima setje draaien, snap al die kritiek niet zo. Zit iedereen nou zo te janken omdat het echt zo slecht was of is dit puur omdat B-Front korter heeft gekregen?

Ik vond het zelf gewoon niet van toegevoegde waarde. Hij draaide opzich wel wat lekkere nieuwe plaatjes, maar vind dit gewoon niet echt surprise set waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:45 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Pannenkoek schreef:

Ik vond het zelf gewoon niet van toegevoegde waarde. Hij draaide opzich wel wat lekkere nieuwe plaatjes, maar vind dit gewoon niet echt een surprise set waard.

Mijn gevoel zegt dat Ran-D hebben neergezet met het oog op zijn XQ. Beetje promotie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:50 

Bierkoning

Joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:53 

Hardtraxx Elite

hardstyle007 schreef:
Auditricz was aardig maar nou niet echt om over naar huis te schrijven.

Juist ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:53 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
TSFH schreef:
Pannenkoek schreef:

Ik vond het zelf gewoon niet van toegevoegde waarde. Hij draaide opzich wel wat lekkere nieuwe plaatjes, maar vind dit gewoon niet echt een surprise set waard.

Mijn gevoel zegt dat Ran-D hebben neergezet met het oog op zijn XQ. Beetje promotie.

^ :lol: humor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:55 

Hardtraxx Elite

Project one bazen ik hield het niet droog bij Move with the project, Angerfist was ook baas lekker veel industrial gedraaid :drool:

En dikke probz naar Audiotricz die Fucking Nomansland draaien :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:56 

Hardtraxx Veteran

Deze editie overtrof de editie van 2015 toch wel op alle fronten :loving:

Vrij vroeg binnen, maar door de lange wachtrij voor het halen van de wallet uiteindelijk pas halverwege de set van Tuneboy binnen. (Systeem werkte verder overigens prima en scheelt dat je dat ding maar 1x hoeft te halen).
Hele avond staan genieten, de show en vrijwel iedere set was echt fantastisch, alleen Brennan Heart vond ik niet heel fantastisch, maar ook die heb ik slechter gehoord.
In tegenstelling tot vele anderen hier vond ik het niet erg dat Ran-D ook nog even kwam draaien, die sounds van hem pakken me gewoon volledig en had enorm gebaald als Blinded niet voorbij zou zijn gekomen.
Ook van de drukte eigenlijk nauwelijks last gehad, net als van de buitenlanders.

Dikke plus voor Q-Dance voor het organiseren van een van de vetste feesten waar ik ooit geweest ben.
Tussen die 25000 man wat er waren toch nog voor elkaar gekregen Paultheone te spotten, volgende keer op zoek naar nog wat andere HT'ers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:00 

Artiest

Blear schreef:

Daardoor ook iets minder van B-Front kunnen genieten, had eigenlijk toch wel iets meer verwacht, een Donkey Rollers plaatje erin ofzo.

Wil er heel even kort op reageren :)
Ik had maar 45 min. En daardoor al moeten kiezen wat wel en niet te draaien! Ik had nog wel 6/7 platen willen draaien (collab met warface & hard driver, dreamworld, wat oudere tracks misschien) :) en dus uiteindelijk ervoor gekozen om alleen eigen werk te doen! ;-) natuurlijk hou ik ervan om wat oude klappers of van iemand anders een plaat te draaien. Maar als je 45 min de tijd hebt zou jij denk ik hetzelfde doen :)

Verder heb ik intens genoten!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:01 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Blear schreef:
Voor mijn gevoel een aantal platen gehoord waarbij ik in eerste instantie dacht dat het een edit zou zijn, maar toch origineel bleek :worship:

Haha, dit hadden wij ook. Stonden te hopen op een originele versie en dat kwam regelmatig uit.

En jammer dat ik je niet gezien heb man :(

Verdomme ja :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:06 

Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
Blear schreef:

Daardoor ook iets minder van B-Front kunnen genieten, had eigenlijk toch wel iets meer verwacht, een Donkey Rollers plaatje erin ofzo.

Ik had maar 45 min. En daardoor al moeten kiezen wat wel en niet te draaien! Ik had nog wel 6/7 platen willen draaien (collab met warface & hard driver, dreamworld, wat oudere tracks misschien) :) en dus uiteindelijk ervoor gekozen om alleen eigen werk te doen! ;-) natuurlijk hou ik ervan om wat oude klappers of van iemand anders een plaat te draaien. Maar als je 45 min de tijd hebt zou jij denk ik hetzelfde doen :)

Je hebt Zero Gravity en World Outside gedraaid en daar ben ik je eeuwig dankbaar voor! (L) Wel jammer dat je maar 45 min kreeg, Je verdiende minimaal een uur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:07 

Hardtraxx Elite

Ben in 2010 en in 2012 geweest en ik merkte dat het qua geluid toch echt stukke beter is! Project One was voor mij de reden om het weer een keer te proberen maar
Stefann4 schreef:
Het vele rare volk dat daar rondloopt, is niet echt mijn ding trouwens btw.

En dit is meteen ook de reden dat dit de laatste keer was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:09 

Artiest

TSFH schreef:
B-Front schreef:
Blear schreef:

Je hebt Zero Gravity en World Outside gedraaid en daar ben ik je eeuwig dankbaar voor! (L) Wel jammer dat je maar 45 min kreeg, Je verdiende minimaal een uur!

Ik was blij dat ik er stond en heb genoten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:13 

Hardtraxxer

B-Front schreef:
Blear schreef:

Heel erg begrijpelijk hoor, daar ook absoluut niet van. Maar door de imo saaie set van Ran-D raakte ik de boost een beetje kwijt. Gewoon enorm zonde dat je maar 45 min kreeg, als er vandaag de dag iemand is die een qlimax sfeertje kan neerzetten ben jij het wel namelijk. Oja props voor die plaat met gated kicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:18 

Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
Blear schreef:

Ik ook van je set. Zeg nog even gauw een vraagje, je gooit in langere setjes wel eens een oudere track van je zelf op. Ik heb alleen universe bijvoorbeeld al jaren niet meer gehoord live. Heb je een bepaalde voorkeur voor je eigen oudere Tracks die je graag draait dat je daarom universe er niet bij pakte.

Samen met een maat hoopten we stiekem dat je hem wel zou draaien. In mijn ogen een perfecte 'Qlimax' plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:21 

Hardtraxx Elite

Natuurlijk heb je voorkeuren voor tracks die je draait :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:29 

Bierkoning

Is er een reden dat jouw set (en die van Bass Modulators) nog niet online staan? Was weer genieten, Undiscovered blijft ook goud :love: Al had ik wel gehoopt dat je Gravity of idd iets van een Donkey Rollers plaat er tussen had gestopt. Maar ik begrijp je beweegredenen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:39 

Artiest

Ja nogmaals jongens in 45 min kan je gewoon niet alles draaien! :) en daarom alleen eigen platen! Platen zoals gravity en Donkey platen vind ik te gek! Maar dit zijn keuzes die je moet maken.

Universe heb ik vorige week op loudness gedraaid nog ;) maar je kan ook niet alle sets horen natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:40 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer Qlimax, meteen een legendarisch feest uitgekozen.

Tuneboy heerlijke klassiekers om mee te beginnen. Audiotricz gingen daar lekker op door met als hoogtepunt Nomansland. Brennan Heart vond ik niet eens zo heel slecht met o.a. Pandora (Psy Edit) en You Got The Love. Maar toen hij er na een half uur mee stopte en Blademasterz werd aangekondigd was toch wel een geweldig moment. Kicks :love: .
Coone begon ook goed met leuke platen, later werd het wat meer freestyle-achtig.

En toen Project One. Ik was gewoon zenuwachtig voor de set. En als dan alles samenkomt, de muziek, de show, de emotie, de sfeer. In één woord fantastisch. Hardstyle zoals het ooit bedoeld is. Geen slappe kicks of afgezaagde screeches, geen hee-hoo of pingpongkickrolls, maar gewoon euforie met stevige kicks. Er ontstond ook meteen een soort verbroedering door heel het Gelredome, en ik heb nooit zoveel gejuich en geklap gehoord op een hardstylefeest als bij Project One.

Bass Modulators was wel een degelijke set, maar viel een beetje in het niet bij P1. Frequencerz was leuk, erg veel drive gedurende de hele set. Ran-D was niet slecht, maar als je B-Front verwacht is dit toch wel een tegenvallertje.
B-Front dus helaas maar 45 minuten, maar wat geniaal weer. Elk nummer is gewoon geweldig, de nieuwe ook weer. Flink op los gegaan met onze B-Front-fangroep xd
Angerfist zette de afsluitset die ik verwachtte neer, paar industrial plaatjes waren leuk.

+++ P1, B-Front, Blademasterz
++ Frequencerz, Tuneboy
+ Audiotricz, Angerfist
- slechts 3 kwartier B-Front

Verder eigenlijk geen minpunten te bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:48 

Hardtraxxer

Geweldig feest was het, ook nog even een eervolle vermelding voor Villian. Nauwelijks last van gehad gedurende het hele evenement :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:52 

Hardtraxxer

Geen enorme hardcore fan, maar echt genoten van de Angerfist set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:56 

Hardtraxxer

hardstyle007 schreef:
Zoo eindelijk wakker naar een gruwelijk feestje! Begonnen met Tuneboy, die echt een heerlijke openingsset had, Respect :loving: Auditricz was aardig maar nou niet echt om over naar huis te schrijven. BH was zoals verwacht een groot drama, en net toen we ff wat te drinken wouden gaan halen kwam opeens blademasterz aanzetten, heerlijk setje daarvan gehoord. Daarna Coone, die toch een prima setje gaf en de tracks van zijn album zijn live best lekker.

Project one :loving: :loving: wat een bazenset! Heerlijke platen gehoord en die nieuwe tracks zijn ook echt om te smullen. Set van de avond, by far! BM prima setje, niks op aan te merken. Had 0 verwachtingen voor Frequencerz maar die hebben toch een aardig setje neergezet, gelukkig niet hun standaard set, maar een stuk gevarieerder met wat nieuwe tracks ertussen. Ran-D in 1 woord, drama.... was echt heel erg slecht. B-Front (L) ben volgensmij nog steeds aan het bijkomen van zijn snoeiharde duistere kicks, die nieuwe platen klinken zoo gruwelijk lekker. Angerfist, zoals verwacht, prima setje.

+++++Project One, B-Front
+++Tuneboy
++Stage(ik vond hem echt heel erg vet), en wij stonden midden vooraan en toch genoeg ruimte
+Coone, Frequencerz, Blademasterz

-Audiotricz
--Hoog vd kaart gehalte(vooral buitenlanders), hee-hoo'en(vooral buitenlanders)
---BH, Ran-D
------Wallet systeem, 2x gehad dat het systeem eruit lag en je moest echt zwaar lang wachten voordat je eindelijk zo'n k*tkaart had

Al met al een meer dan geslaagde avond gehad :beer:

Als je verder was doorgelopen/in de zaal zelf kon je met 5 minuten z'n kaart in je handen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:58 

Hardtraxx Crew

@ B-Front: die tweede onbekende/nieuwe plaat in je set. Heeft die al een naam? En is dat een solo van je? Die was echt on-ge-kend goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:59 

Hardtraxxer

In 2014 naar Qlimax gegaan, viel goed tegen mede door de drukte en het kwijtraken van iedereen. Deze editie op het laatste moment impulsief besloten om te gaan, wat een goede keuze was dat. Hele nacht intens staan genieten, prima lineup, veel leuke tracks gehoord en eens een avond die niet staat in het teken van raw. Drukte was overigens ook goed te doen. Tevens ook belachelijk hard genoten van Project One, maar wat gingen die 45 minuten snel... :$ De hele Show + gebruik van FX was ook beyond geweldig. Dikke stage, belachelijk mooie en slim geplaatste laser setup en hele dikke DJ intro's. Al met al een geweldige nacht gehad die zeker voor herhaling vatbaar is. Heb het een en ander op video staan, dat deel ik later misschien nog in dit topic.
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten