Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 139  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 13:15 

Hardtraxx Veteran

Een echte Bierkoning heeft toch geen last van katers? :P
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 13:18 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jawel :P Echt veel minder energie dan anders, maar verder ging het wel haha. De klap zal morgen wel twee keer zo groot zijn.

Balen man!
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 13:21 

Hardtraxx Beheerder

Mijn eerste keer Qlimax (ondanks dat ik al sinds 2008 meedraai in de scene), maar wat een editie :worship:

Qua setjes
++++Project One
+++ B-front
++ Blademasterz
+ Tuneboy

Hele toffe avond gehad met veel toffe mensen, bedankt :D
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 13:36 

Bierkoning

Helicaze schreef:
Een echte Bierkoning heeft toch geen last van katers? :P

Valt normaal gesproken idd best mee :P Maar was ook van de wodka nu ipv bier, misschien dat dat het was haha.

Net de set van Project 1 teruggekeken, wat prachtig :loving: Na P1 had ik ook echt een gevoel van het zal allemaal wel verder, beter wordt het toch niet meer.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 13:37 

Hardtraxxer

Wat een top feest gehad! Op Brennan Heart en de buitenlanders na was alles helemaal top! Toffe nacht gehad! P1 wat een helden zijn dat ook.

Nee qlimax heeft aan mijn verwachting voldaan
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 13:42 

Hardtraxx Beheerder

Pommer schreef:
Net de set van Project 1 teruggekeken, wat prachtig :loving: Na P1 had ik ook echt een gevoel van het zal allemaal wel verder, beter wordt het toch niet meer.

Dit had ik ook haha, daarna ook twee uurtjes op de tribune gezeten (voornamelijk omdat ik niet echt fit was, verkouden etc)
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 15:10 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Was dat van Ran-d - my way Nou een live edit of remix of zelf opgepoetst.

ANDY SVGE remix.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 15:31 

Hardtraxxer

Geen zin om een heel verslag te typen maar tering wat was het vet!
Normaal luister ik thuis veel euforisch maar op een feest heb ik het liever een tikkeltje harder. Echter, gisteren heb ik oprecht van iedere set intens genoten (P1 & B-Front :worship:). Alleen bij Tuneboy moest ik zelf nog ff inkomen en bij Angerfist wilde mijn benen niet meer.

Over het wallet systeem: nu waren we met zijn vieren en hebben we gewoon €140,- op een pasje gezet en telkens voor iedereen gehaald, dus ik heb geen problemen ondervonden. Dat de een eet, de ander niet, de een drinkt water en de ander wil een biertje of als iemand een ijsje wil moet je dan wel voor lief nemen.
Echter, soms gaan we bijvoorbeeld met tien man naar een festival en dan lijkt het mij wel best kut, maar daar kan ik nu nog niet over oordelen.

Jammer dat B-Front maar 3 kwartier kreeg en had trouwens niet iemand voorspeld dat Ran-D in de line up stond?
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 15:44 

Hardtraxx Veteran

PFf wat gigantisch dik. :bomb: :bomb: :bomb: Gisterenavond al aan het balen dat ik niet gegaan ben en nu al helemaal. :oh: Gelukkig heb ik P1 al eerder gezien in 2008 maar toch.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 15:45 

Hardtraxxer

Wat een feest :loving:
Speciale vermeldingen voor project one, blademasterz, Frequencerz en B-Front, ohja en Audiotricz die Nomansland draait :worship:
Jammer van Ran-D, haalde heel de drive eruit, had hem dan voor de frequencerz gezet.

Bijna heel de avond linksvooraan Gestaan, heel de avond genoeg ruimte gehad. :D
Het vele rare volk dat daar rondloopt, is niet echt mijn ding trouwens btw.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 16:12 

Hardtraxx Elite

wat is dat wallet systeem?
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 16:20 

Hardtraxx Veteran

Wat een feest, erg genoten van eigenlijk bijna alle sets :worship:
Minder; Brennan Heart, Ran-D & Angerfist.

Tijdens Project One echt staan genieten heerlijk die tracks, wel jammer dat het eigenlijk allemaal 2016 edits zijn, maar desalniettemin heerlijk :worship: Ook weer gaaf hoe Headhunterz staat te genieten :thumbsup:

B-Front draaide erg lekker, dacht even hij Gravity ging draaien aangezien ik die sounds hoorde, maar was die collab :thumbsup: Baal wel dat die 45 zo snel voorbij gingen :thumbdown:

Freqeuncerz set was erg genieten, maar het BPM lag best hoog vergelijken met voorgaande sets en de set erna van Ran-D

Bass Modulators ook leuk, leuke afwisseling van tracks, ondertussen erg groot fan van hun sets en tracks :thumbsup:

(Snap persoonlijk de keuze voor een suprisee act niet helemaal (ookal is het ter promotie van Ran-D), aangezien er sinds na 2012 geen surprise acts op qlimax gestaan hebben)

Vond de stage wel gaaf, maar het had geen wauw factor zoals de 2014 stage voor mij had. Leuk dat die vleugels konden bewegen maar ze hadden er denk veel meer uit kunnen halen. De intro's en shows waren wel gaaf :thumbup: Ook gaaf gedaan bij die intro van Coone achterin de zaal :thumbsup:

Zoals je hier ziet vanaf 1:30
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 16:40 

Hardtraxx Veteran

Deze track was wat mij betreft ook wel een hoogtepuntje van de avond hoor, lang geleden dat ik zo'n duistere sfeervolle plaat heb gehoord. Past echt perfect bij Qlimax.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 17:01 

Hardtraxxer

Woow plaatje wel hoor Rick :oh:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 17:14 

Hardtraxx Veteran

Wel vet om te zien dat Heady met Psyko Punkz en G-Fkow op t eind gewoon tussen t publiek staat tijdens de Hardcore :D
https://www.facebook.com/psykopunkz/vid ... 450655542/
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 17:15 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje gehad! Tuneboy opening was genieten! Erg vet dat die respect draaide, altijd al willen horen. Daarna Audiotricz. Die vond ik eerlijk gezegd aardig tegenvallen en is mij ook wel een beetje ontschoten.

Brennan Heart was zoals gewoonlijk weer kut, maar Blademasterz damnn :love:. Heb een paar heerlijke nieuwe platen van hem gehoord! Coone zette eigenlijk best een leuk setje neer. Heb mij er aardig op vermaakt, anthem show was erg mooi.

Maar daarna de helden van de avond: Project One! :loving: Man wat was dat genieten zeg! Sommige edits hadden niet gehoeven en die nieuwe plateb zijn vet, maar had eigenlijk op platen in oude stijl gehoopt. Desondanks wel echt kippenvel gehad deze set!
Na Project One Bass Modulators en die zette ook weer een prima setje neer zoals altijd. Frequencerz vond ik prima dit keer. Setje op unlocked was erg saai, maar dit keer draaide ze redelijk wat nieuwe platen. Oja, en fire :love:. Na Frequencerz werd ik gigantisch teleurgesteld, want ik dacht dat B-Front gelijk zou draaien, maar Ran-D moest een surprise set doen. Ik vond het niet van toegevoegde waarde helaas

Hierna was eindelijk B-Front aan de buurt en omgg :love:. Wat een absolute eindbaas! Immens kippenvel gehad bij Zero Gravity en World Outside :loving:.

Angerfist afsluiting was wel leuk, maar ik heb nu een aantal keer Angerfist setjes bijgewoond en wat mij opvalt is dat die eigenlijk nooit platen draait als Knock Knock, Santiago, Outta Control of wat oudere platen (ben niet super bekend met Angerfist)?! Opzich wel jammer.

Even de plus en min op een rij

+++++ Project One en B-Front!
++++ Blademasterz
+++ Tuneboy
++ Bass Modulators
++ Stage, show etc.
+ Frequencerz

- Audiotricz en Ran-D
- B-Front maar 45 min, door overbodige act van Ran-D
-- Brennan Heart
-- Lange wachtrij voor die kut wallet.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 17:35 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Wel vet om te zien dat Heady met Psyko Punkz en G-Fkow op t eind gewoon tussen t publiek staat tijdens de Hardcore :D
https://www.facebook.com/psykopunkz/vid ... 450655542/

Haha schitterend dit. Niet dat je uit een filmpje van 12 sec veel kunt opmaken, maar het lijkt alsof ze niet worden 'lastig gevallen' door fans ofz. Vorige week bij 30 years The Prophet kwam Ran-D toevallig langs ons lopen omdat hij moest draaien, maar allemaal mensen direct handtekeningen en foto's vragen. Kan me voorstellen dat je als dj zijnde ook weleens in de zaal wilt staan genieten ipv al die aandacht
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 17:38 

Hardtraxxer

Zoo eindelijk wakker naar een gruwelijk feestje! Begonnen met Tuneboy, die echt een heerlijke openingsset had, Respect :loving: Auditricz was aardig maar nou niet echt om over naar huis te schrijven. BH was zoals verwacht een groot drama, en net toen we ff wat te drinken wouden gaan halen kwam opeens blademasterz aanzetten, heerlijk setje daarvan gehoord. Daarna Coone, die toch een prima setje gaf en de tracks van zijn album zijn live best lekker.

Project one :loving: :loving: wat een bazenset! Heerlijke platen gehoord en die nieuwe tracks zijn ook echt om te smullen. Set van de avond, by far! BM prima setje, niks op aan te merken. Had 0 verwachtingen voor Frequencerz maar die hebben toch een aardig setje neergezet, gelukkig niet hun standaard set, maar een stuk gevarieerder met wat nieuwe tracks ertussen. Ran-D in 1 woord, drama.... was echt heel erg slecht. B-Front (L) ben volgensmij nog steeds aan het bijkomen van zijn snoeiharde duistere kicks, die nieuwe platen klinken zoo gruwelijk lekker. Angerfist, zoals verwacht, prima setje.

+++++Project One, B-Front
+++Tuneboy
++Stage(ik vond hem echt heel erg vet), en wij stonden midden vooraan en toch genoeg ruimte
+Coone, Frequencerz, Blademasterz

-Audiotricz
--Hoog vd kaart gehalte(vooral buitenlanders), hee-hoo'en(vooral buitenlanders)
---BH, Ran-D
------Wallet systeem, 2x gehad dat het systeem eruit lag en je moest echt zwaar lang wachten voordat je eindelijk zo'n k*tkaart had

Al met al een meer dan geslaagde avond gehad :beer:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 17:39 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Haha schitterend dit. Niet dat je uit een filmpje van 12 sec veel kunt opmaken, maar het lijkt alsof ze niet worden 'lastig gevallen' door fans ofz. Vorige week bij 30 years The Prophet kwam Ran-D toevallig langs ons lopen omdat hij moest draaien, maar allemaal mensen direct handtekeningen en foto's vragen. Kan me voorstellen dat je als dj zijnde ook weleens in de zaal wilt staan genieten ipv al die aandacht

Denk dat ze het ook graag zo willen zien. In de grotere EDM scene is zoiets helemaal niet mogelijk.
Dit ziet er idd lekker normaal uit ^^
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 17:42 

Hardtraxxer

Wallet systeem vind ik een stuk beter dan voorheen, eerder als je teveel munten gekocht had was je je geld kwijt.. Nu kan je het terug vragen..

Ook vond ik die wachtrij wel meevallen.. alleen voor aan, we gingen omlopen en konden gelijk een kaart halen zonder te wachten..

Vond vooral setje van Bass Modulators tegen vallen.. Maar ik ben ook totaal geen fan van hun..
Verder vond ik Brennan Heart verassend goed en natuurlijk Blademasterz..
Project One en B-Front altijd +1.

Top avond gehad, onvergetelijk !!

Thx Q-Dance!
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 17:55 

Hardtraxxer

Een hele dikke avond gehad! Mijn 5e qlimax en de eerste was in 2008 met ook project one. Maar heb mezelf nog nooit zo de hele avond vermaakt als gister.
Vond alleen de set van coone en ran-d minder. Maar de show maakt die tijd veel goed. Vond de show en geluid echt dik!
Project one was echt vet :love: Al die verwachtingen gewoon dik waarmaken wat een kwaliteit en dikke sfeer ook. Bfront en blademasterz was ook genieten :yay:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:02 

Hardtraxx Crew

Heb echt een ontzettend dik feest gehad. Voor mij paste het ook allemaal perfect, al zal het er ook mee te maken hebben gehad dat het voor mij 8 jaar geleden was dat ik naar Qlimax was geweest.

Tuneboy was heerlijk inkomen. Gave tracks gehoord zoals TNT - Countdown, Mellow en Binary Finary - 1998 (TNT Remix)! Audiotricz begon aan een heel gaaf setje, met 2-Sidez - Nomansland als hoogtepunt! Daarna kakte het voor mij een beetje in. Veel van de standaard Audiotricz/Atmozfears/Energyzed tracks, vond het wat saai en eentonig worden. Brennan Heart kon ik ook wat minder mee, maar laatste half uur Blademasterz was echt genieten :loving: Coone daarna niet veel van mee gekregen omdat we gingen eten. Even het anthem geluisterd nog en daarna tijdens Shiverz weer terug in de zaal gekomen.

Daarna Project One was echt fenomenaal. Sfeer zat er echt goed in in de zaal en zowat het hele album is voorbij gekomen (al dan niet in een edit). Bass Modulators was ook wel leuk. Ene plaat had ik wat meer mee dan met de ander maar heb me hier zeker op vermaakt. Tijdens Frequencerz even op de tribune gezeten en alles van bovenaf meegemaakt. Kakte zelf een beetje in en dat kwam op het goede moment. Want heb tijdens deze set een aantal nummers gehoord waar ik niks mee kan.

Daarna terug de vloer op gegaan in de hoop dat B-Front toch zou beginnen, want het ging al rond dat Ran-D een surprise act zou krijgen. En dat was dus ook zo. Heb toen echt een partij staan balen. Ten eerste omdat ik niks met Ran-D heb (bleek na z'n set nogmaals), maar ook omdat B-Front nu een kwartier minder kreeg. Ik snap die keuze echt niet. Geef dan een Bass Modulators of Frequencerz (gasten die er vorig jaar ook al stonden) drie kwartier en geef die jongen die er in 2012 voor het laatst stond een vol uur.....

Naja, B-Front begon dus en dat was me een partij genieten, geniaal. (L) Eerste nieuwe track was ik al onder de indruk, maar die tweede en derde deden er nog 3 scheppen bovenop. Verder blijven World Outside en Zero Gravity ook geweldig. Angerfist was ook heerlijk. Kende er niet alles van, maar heb me er uitermate op vermaakt.

Ik snap dat niet elke editie zo uitpakt, en dat de magie er een beetje vanaf gaat als je elk jaar gaat. Maar heb echt een topnacht gehad!
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:11 

Hardtraxx Elite

Vanwege de line up had ik niet overdreven veel zin in Qlimax. Maar wat een feest is me dit.
Ik ben werkelijk door alles omvergeblazen. Setjes, show, geluid. Alles viel bij elkaar, gewoon prachtig.

Enige minpunt is misschien de toeristen die je aanstaren als je wat scheef bent lekker los gaat xd
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:20 

Hardtraxxer

Wauw, wat een avond!

Meteen een heerlijk setje van Tuneboy, enorm van genoten gewoon. Audiotricz was ook helemaal prima, wel een enorm WTF momentje tijdens Nomansland :huh: Met open mond staan kijken haha. BH was mwah, Blademasterz daarentegen geweldig dik. Voor mijn gevoel een aantal platen gehoord waarbij ik in eerste instantie dacht dat het een edit zou zijn, maar toch origineel bleek :worship:

Coone was ook wel oke, maar het toeleven naar P1 was toen toch al wel echt begonnen. Tranen stonden in de ogen, wat ik vooraf echt niet had verwacht. Ook die plaat uit zijn vlogs, wat enorm sfeervol. BM niet heel veel van mee gekregen, Frequencerz ietwat saai. Die rellen rotzooi plaat is trouwens echt verschrikkelijk, mega meuk.

Ran-D vond ik echt een enorme kut set neerzetten, geen flikker aan. Daardoor ook iets minder van B-Front kunnen genieten, had eigenlijk toch wel iets meer verwacht, een Donkey Rollers plaatje erin ofzo. Angerfist was wel enorm lijp!

+++ P1
++ Blademasterz
+ Tuneboy
+ Audiotricz
+ Angerfist
+ B-Front

--- Ran-D
- Brennan Heart
- Frequencerz
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:24 

Hardtraxx Crew

Blear schreef:
Voor mijn gevoel een aantal platen gehoord waarbij ik in eerste instantie dacht dat het een edit zou zijn, maar toch origineel bleek :worship:

Haha, dit hadden wij ook. Stonden te hopen op een originele versie en dat kwam regelmatig uit.

En jammer dat ik je niet gezien heb man :(
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten