Heerlijk feestje gehad! Tuneboy opening was genieten! Erg vet dat die respect draaide, altijd al willen horen. Daarna Audiotricz. Die vond ik eerlijk gezegd aardig tegenvallen en is mij ook wel een beetje ontschoten.
Brennan Heart was zoals gewoonlijk weer kut, maar Blademasterz damnn

. Heb een paar heerlijke nieuwe platen van hem gehoord! Coone zette eigenlijk best een leuk setje neer. Heb mij er aardig op vermaakt, anthem show was erg mooi.
Maar daarna de helden van de avond: Project One!

Man wat was dat genieten zeg! Sommige edits hadden niet gehoeven en die nieuwe plateb zijn vet, maar had eigenlijk op platen in oude stijl gehoopt. Desondanks wel echt kippenvel gehad deze set!
Na Project One Bass Modulators en die zette ook weer een prima setje neer zoals altijd. Frequencerz vond ik prima dit keer. Setje op unlocked was erg saai, maar dit keer draaide ze redelijk wat nieuwe platen. Oja, en fire

. Na Frequencerz werd ik gigantisch teleurgesteld, want ik dacht dat B-Front gelijk zou draaien, maar Ran-D moest een surprise set doen. Ik vond het niet van toegevoegde waarde helaas
Hierna was eindelijk B-Front aan de buurt en omgg

. Wat een absolute eindbaas! Immens kippenvel gehad bij Zero Gravity en World Outside

.
Angerfist afsluiting was wel leuk, maar ik heb nu een aantal keer Angerfist setjes bijgewoond en wat mij opvalt is dat die eigenlijk nooit platen draait als Knock Knock, Santiago, Outta Control of wat oudere platen (ben niet super bekend met Angerfist)?! Opzich wel jammer.
Even de plus en min op een rij
+++++ Project One en B-Front!
++++ Blademasterz
+++ Tuneboy
++ Bass Modulators
++ Stage, show etc.
+ Frequencerz
- Audiotricz en Ran-D
- B-Front maar 45 min, door overbodige act van Ran-D
-- Brennan Heart
-- Lange wachtrij voor die kut wallet.