Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
76 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Pantermaat wrote:
Vanavond kijken of er nog milfies te vinden zijn in de Arnhemse kroegen en dan morgen Qlimax!!!!
Bij Loft, een paar deuren naast De Schoof hebben ze dit! Dark Chemistry gaat een Headhunterz tribute set neerzetten & Twice een Qlimax tribute set, de rest er om heen wordt vast ook gaaf! Vorig jaar was het volle bak! :bomb:

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials (19-11-2016, Gelredome, Arnhem)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
ErikZ wrote:2098 verkocht maar ze hebben hier € 20.000 aan verdient volgens jou :huh: ?

Verklaar u nader
De koper moet servicekosten betalen en de verkoper ook. Ticketswap verdient dus wel ongeveer €9,- per verkochte kaart van €96,-.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
De koper en verkopen betalen beiden 5% van de verkoopprijs aan servicekosten aan ticketswap (bij de koper komt dat dus bovenop het genoemde bedrag, bij de verkoper wordt dat van het uit te betalen bedrag afgetrokken). Oftewel er wordt voor 10% van het genoemde bedrag aan servicekosten betaald. Dus 2000x9,60 per kaartje van 96 euro.

Edit: ik moet mn pagina wat vaker refreshen voordat ik reageer :P Kut melvin
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Doe je gelukkig nog niet vaak genoeg he Randy :$
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Maar weer is een keer defqon B-Front op... Begin aardig zin te krijgen in morgen! 21.00 al op station arnhem, lekker vroeg erbij :D
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Norther66 wrote:Kut melvin
Zemmertje
R
7 posts member since 2016
last seen Aug 2018
Zijn er meer mensen die de bus richting de Gelredome pakken vanaf treinstation Elst i.p.v. Arnhem Centraal?
NS App geeft aan dat dit ruim 20 minuten scheelt vanuit Tilburg..
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Vanaf Arnhem rijden speciale pendelbussen, die zijn er binnen 5 minuten.
Vanaf Elst moet je dan de stadsbus pakken denk ik?

De intercity vanaf Tilburg is er om bijvoorbeeld 20:37. Als je dan nog de bus pakt, ben je er ongeveer 20:45.
Volgens 9292 ben je vanaf Elst met de bus er om 20:50.
Dus als het niet druk is op Arnhem bij de bussen is dat de beste optie.

Overigens de volgende ochtend is de eerste reismogelijkheid terug pas om 8:00. Dus dan ben je ook weer aangewezen op die pendelbus.
R
last seen Aug 2018
Ja klopt, maar als dat 20 minuten scheelt pak ik liever de stadsbus vanuit Elst.
Dus hoop eigenlijk dat iemand hier daar ervaring mee heeft.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Vanuit Elst kun je 331 inderdaad wel pakken, of 14.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
RevadeHo wrote:Zijn er meer mensen die de bus richting de Gelredome pakken vanaf treinstation Elst i.p.v. Arnhem Centraal?
Maar hoe kom je dan terug zonder shuttlebuskaartje?
R
last seen Aug 2018
Blear wrote:Vanuit Elst kun je 331 inderdaad wel pakken, of 14.
Thanks voor je reactie!
Redman wrote:
RevadeHo wrote:Zijn er meer mensen die de bus richting de Gelredome pakken vanaf treinstation Elst i.p.v. Arnhem Centraal?
Maar hoe kom je dan terug zonder shuttlebuskaartje?
We gaan met de taxi terug, gaan op verschillende tijden heen en dan wordt de taxi wel heel prijzig p.p.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Hoop trouwens dat Tuneboy morgen gewoon de originele Next Dimensional World gaat draaien en niet die 2012 edit erop gooit.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
ik kan helaas niet aanwezig zijn. veel plezier alvast dropjes (L)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
En ook dit jaar wordt het hele spektakel weer door een tiental goed opgestelde full-HD-camera's vastgelegd, dus het is niet nodig om bij elke nieuwe intro collectief uw telefoon in de lucht te houden. Gewoon een gratis tip.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
wesbdj wrote:
Pantermaat wrote:
Vanavond kijken of er nog milfies te vinden zijn in de Arnhemse kroegen en dan morgen Qlimax!!!!
Bij Loft, een paar deuren naast De Schoof hebben ze dit! Dark Chemistry gaat een Headhunterz tribute set neerzetten & Twice een Qlimax tribute set, de rest er om heen wordt vast ook gaaf! Vorig jaar was het volle bak! :bomb:

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials (19-11-2016, Gelredome, Arnhem)
Zeker! tot straks :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
WEEKEND GODVERDOMME
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Voor iedereen die nog geen kaartje heeft.. Ik keek net toevallig voor hoeveel ze de kaartjes aanboden. 96 euro. De tering... Maar goed er waren nog 7 mensen die een kaartje kwijt wilden!

https://www.ticketswap.nl/event/qlimax- ... 1821/22329

Edit: nu nog 3!
Hardtraxx Veteran
8665 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Veel plezier morgen dushi's, zal zwaaien vanachter de computer vandaan. En doe vooral veel dingen die ik niet zou doen :D
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Japper28 wrote:Eerste keer Qlimax en volgens mij heb ik meteen een van de beste edities gekozen :$
S
Grim wrote:
Japper28 wrote:Eerste keer Qlimax en volgens mij heb ik meteen een van de beste edities gekozen :$
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Heb er echt zin in. Ben alleen in 2008 geweest, maar denk dat deze net zo magisch kan worden ^^
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Sound rush zal dus zeker een nummer meedraaien of misschien suprise setje. Weer een post op fb: witness our best sound rush moment so far #qlimax
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Kan het niet gewoon zijn dat iemand een van hun nummers draait of iets dergelijks? Lijkt me echt bijzonder vroeg als ze nu al daar mogen staan, al is het maar voor 1 plaatje. Vind het aannemelijker dat bijvoorbeeld Audiotricz of Bass Modulators hebben toegezegd dat ze Back To The Roots gaan draaien, of dat die Ultimate Headhunterz Mashup aangeslingerd wordt. Voor hun nog steeds een bijzonder moment, maar is iets realistischer.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Deanster wrote:Sound rush zal dus zeker een nummer meedraaien of misschien suprise setje. Weer een post op fb: witness our best sound rush moment so far #qlimax
Je vergeet de hashtag #project1 ;)

Dan is het wel duidelijk dat ze gewoon on stage komen tijdens het draaien van dat nummer, of ze draaien gewoon dat nummer.