Na dat interview wordt het nog wel even heel duidelijk hoe bijzonder P1 zaterdag gaat worden 
Potverdorie zin in potverdorie![]()
Potverdorie zin in potverdorie![]()
zie ongeveer elke pagina hiervoorwrote:Hoelaat begint meestal de eerste dj?
Volgens mij rond 22:00 toch? Of eerder/later?
Anyway veel zin in! Ik verwacht nog suprise acts/dingen
Geen probleem mees, ik snap dat je in dit topic niet meer terug gaat lezenwrote:zie ongeveer elke pagina hiervoorwrote:Hoelaat begint meestal de eerste dj?
Volgens mij rond 22:00 toch? Of eerder/later?
Anyway veel zin in! Ik verwacht nog suprise acts/dingen![]()
maar speciaal voor jou. ja over het algemeen begint de eerste dj om 22:00 MAAR, vorig jaar begon Isaac al om 21:45
Ik verwacht wel weer datzelfde stemmetje om ons wakker te maken hoorwrote:Hierbij nodig ik weer iederen uit om bij moeder Eend in de coupe te zitten richting eindhoven. Was een groot succes na theracords classics!
Ohjeeeeewrote:Hierbij nodig ik weer iederen uit om bij moeder Eend in de coupe te zitten richting eindhoven. Was een groot succes na theracords classics!
Ja dat kan! Als je de helderheid op maximaal zet is dat geen probleem. Ik had vorig jaar m'n ticket weggegooid bleek er daar normaal 1 achter te zitten. M'n vriendin had het blaadje voor het kluisjewrote:Eerste keer Qlimax en volgens mij heb ik meteen een van de beste edities gekozen![]()
Weet iemand trouwens of de tickets ook op mobiel gescand kunnen worden of moeten ze per ce geprint zijn?
wrote:De pleuris zeg, wat heb ik er zin in!
17.00 uur eerst soepke eten bij ons nelleke en dan door naar het vakantiepark waar we verblijven dit weekend.
Vanavond kijken of er nog milfies te vinden zijn in de Arnhemse kroegen en dan morgen Qlimax!!!!
Stampen als afgekeurde ouwe Bengaalse uitgehongerde hyena.
zin an!!!!
Lekker hoorwrote:De pleuris zeg, wat heb ik er zin in!
17.00 uur eerst soepke eten bij ons nelleke en dan door naar het vakantiepark waar we verblijven dit weekend.
Vanavond kijken of er nog milfies te vinden zijn in de Arnhemse kroegen en dan morgen Qlimax!!!!
Stampen als afgekeurde ouwe Bengaalse uitgehongerde hyena.
zin an!!!!
Café De Schoof!!!wrote:
Vanavond kijken of er nog milfies te vinden zijn in de Arnhemse kroegen
Dan gaan we daar eens kijken! dan doe ik mijn jachtolie op en dan moet het goed komen.wrote:Café De Schoof!!!wrote:
Vanavond in Het Moment in Huissen ook zat milfies te spotten.wrote:Café De Schoof!!!wrote:
Jawel, is alleen tot 00:00 jungle geluiden dit keer, dat is anders dan vorige jarenwrote:Dus Tuneboy en Audiotricz worden niet uitgezonden?
haha wtf, 96 euro voor een normale ticket vuile oplichterswrote:Wat moet dat Ticketswap ook een geweldige business zijn, die lui verdienden nu aan Qlimax al meer dan €20.000,- en daar komen vast nog duizenden euro's bij
2098 verkocht maar ze hebben hier € 20.000 aan verdient volgens jouwrote:Wat moet dat Ticketswap ook een geweldige business zijn, die lui verdienden nu aan Qlimax al meer dan €20.000,- en daar komen vast nog duizenden euro's bij