Dan weet je ook zeker dat P1 minimaal 45min of het liefst nog meer krijgt. Met een halfuurtje hadden ze echt geen tijd ingepast voor een beginnende act als Sound Rush. Lang geleden dat ik zo'n zin in een feest had 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Als Sound Rush een halfuurtje een surprise setje komt doen heb ik daar geen probleem mee hoor. 
Als ze hun Magical en Froz3n etc. een keer links laten liggen kan ik ermee leven.wrote:Als Sound Rush een halfuurtje een surprise setje komt doen heb ik daar geen probleem mee hoor.
-
D
- 7 posts member since 2016
- last seen Feb 2019
Als ik ze zo op Slam hoorde hebben ze heel wat in petto.
Misschien uur de tijd met daarin een live setje, Sound Rush surprise en wie weet nog wel even de Q-Dance Elite.
Dat laatste lijkt me sterk, maar als het een editie zou kunnen is het deze.
Misschien uur de tijd met daarin een live setje, Sound Rush surprise en wie weet nog wel even de Q-Dance Elite.
Dat laatste lijkt me sterk, maar als het een editie zou kunnen is het deze.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Misschien staat Noisecontrollers drm niet in de line-up. Maybe is hij surprise act voor Q-dance Elite. NCBM kan ook nog altijdwrote:Q-Dance Elite
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
Q-Dance Elite heb ik wat gemist? Wat wordt daar mee bedoeld?wrote:wie weet nog wel even de Q-Dance Elite.
Noisecontrollers is op het moment in Canadawrote:Misschien staat Noisecontrollers drm niet in de line-up. Maybe is hij surprise act voor Q-dance Elite. NCBM kan ook nog altijdwrote:Q-Dance Elite
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Het anthem van Defqon.1 2012 'World Of Madness' werd gemaakt door Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers en in een klein filmpje van q-dance werden zij bestempeld als 'Q-dance Elite'wrote:Q-Dance Elite heb ik wat gemist? Wat wordt daar mee bedoeld?wrote:wie weet nog wel even de Q-Dance Elite.
View on YouTube
Last edited by Shatter on , edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Oh dat wist ik nietwrote:Noisecontrollers is op het moment in Canadawrote:Misschien staat Noisecontrollers drm niet in de line-up. Maybe is hij surprise act voor Q-dance Elite. NCBM kan ook nog altijdwrote:Q-Dance Elite
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
Wtf nooit gezien! Ik zie het eigenlijk ook wel zo, dit zijn voor mij echt 3 legendes van "tijdmachine tijdperk" zelf begonnen in 2006/2007.wrote: Het anthem van Defqon.1 2012 'World Of Madness' werd gemaakt door Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers en in een klein filmpje van q-dance werden ze bestempeld als Q-dance Elite
Daarom had ik stiekeme hoop dat a.s. tijdmachine deze 3 b2b zouden draaien (als "the legends")
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Nog 368 reacties, 15 pagina's te gaan voor het nr.1 feest topic qua reacties 
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Dat mag jij nu bijhoudenwrote:En hoeveel nu nog?
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
grapjaswrote:Jawel, is alleen tot 00:00 jungle geluiden dit keer, dat is anders dan vorige jaren
MORGENNNN
Heel veel zin in doei
Heel veel zin in doei
wrote:VANDAAAAAAAG![]()
Heel veel zin in doei
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Last edited by Unknown on , edited 1 time in total.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Wat mij betreft mag Sound Rush wel even hun HHZ mashup komen draaien 
-
RHardtraxxer
- 114 posts member since 2015
- last seen Jul 2025
Als Sound Rush daadwerkelijk in stage komt voor een remix van P1 of hhz dan is het echt wel aannemelijk dat het een langer setje wordt. Zie zelf wel gebeuren dat het hele album + een paar klassiekers World of Madness en blame it on the music wel voorbij komen.
Alles langer dan een half uur zou echt heeeeeerlijk zijn
Zin in godverdomme!
Alles langer dan een half uur zou echt heeeeeerlijk zijn
Zin in godverdomme!
31 minuten inclusief intro.wrote:Alles langer dan een half uur zou echt heeeeeerlijk zijn![]()
Last edited by tommeh on , edited 3 times in total.
-
RHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2016
- last seen Feb 2019
Wij pakken elk jaar ook alleen de pendelbus terug. Kost je ook gewoon €5 mja, kaartjes kunnen je bij de bus opstapplaats kopen.wrote:Maar hoe kom je dan terug zonder shuttlebuskaartje?wrote:Zijn er meer mensen die de bus richting de Gelredome pakken vanaf treinstation Elst i.p.v. Arnhem Centraal?
NS App geeft aan dat dit ruim 20 minuten scheelt vanuit Tilburg..
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Waarom duren die laaste uren het langst 
Zin innn!!! @qlimax2016
Zin innn!!! @qlimax2016
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 18 days ago
Godverdomme jij heb niet gelogen zeg! Loopt 25 jaar herpes bij elkaar.wrote:Café De Schoof!!!wrote:
Vanavond kijken of er nog milfies te vinden zijn in de Arnhemse kroegen
Heerlijke milfen zeg! 'Man man man! Thanks baas!!!