Lekker setje zo. Zo heb ik ze nog niet eerder gehoord op slam.
Ayy, thanks!
Btw, hoor ik nu een kleine edit van Down with the hardstyle?
Klinkt net ff iets anders
Yep, Project One is een live-act, dus ga er maar vanuit dat het een half uur is (ben het wel met je eens overigens)wrote:staan ze trouwens live zaterdag half uur is veels te kort!
Alleen als je een grote zaal hebt .wrote:kunnen we ze niet inhuren voor een avondje?
Kick in intro klonk ook weer anders hahawrote:Mooi, ze draaien de HHZ remix van Rate Reducer. Meer kans op het origineel zaterdag.
Jij vat emwrote:Mooi, ze draaien de HHZ remix van Rate Reducer. Meer kans op het origineel zaterdag.
Ja echt vet om te zien die klik tussen hunwrote:Wildstylez: Ik moest Headhunterz er van weerhouden EDM te draaien.
Headhunterz: Nee ik moest jou weerhouden van het draaien van YoS
![]()
![]()
Die twee hebben het samen erg leuk zo te zien. Was een leuke classic mix .
Nu nog meer zin in zaterdag
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 11-16.htmlwrote:Watskeburt? Heb het niet gezien/gehoord.
Haha ja dat hoorde ik ookwrote:Btw, hoor ik nu een kleine edit van Down with the hardstyle?![]()
Klinkt net ff iets anders
Godverwrote:Ik heb wel zin in die sitdown, maar ik vind wel dat iedereen dan keihard ooooooooohhh moet roepen als de kick er in komt. Daarnaast lijkt het me vet als iedereen gehurkt van links-links-links naar rechts-rechts-rechts huppelt terwijl je je t-shirt in de lucht rondzwiert als een helikopter.
Igmar: hoe vind je het om weer met hem te draaien?
Wildstylez: Ja wennen hij probeert meteen naar 128 bpm te gaan.