Is die money card de enige manier om te betalen nu of is de oude manier + money card mogelijk?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Je zou maar de vriendin van HHZ zijn, zelfs de Slam webcam ontwijken met je hoofd. 
Haha maar toen wel met haar tietjes op snapchat!wrote:Je zou maar de vriendin van HHZ zijn, zelfs de Slam webcam ontwijken met je hoofd.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Trouwens deze slam setjes komen altijd op hun YT kanaal dus voor de mensen die niet mee kunnen kijken en/of alleen luisteren.
Ik ga hem wel gewoon bekijken. zeer benieuwd naar het interview en of er iets wordt verteld over aankomende zaterdag wat we kunnen verwachten.
Ik ga hem wel gewoon bekijken. zeer benieuwd naar het interview en of er iets wordt verteld over aankomende zaterdag wat we kunnen verwachten.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
wrote:Haha maar toen wel met haar tietjes op snapchat!wrote:Je zou maar de vriendin van HHZ zijn, zelfs de Slam webcam ontwijken met je hoofd.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Wat heb ik gemist?wrote:Haha maar toen wel met haar tietjes op snapchat!wrote:Je zou maar de vriendin van HHZ zijn, zelfs de Slam webcam ontwijken met je hoofd.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Check het Headhunterz toppa maar eenswrote:Wat heb ik gemist?wrote:Haha maar toen wel met haar tietjes op snapchat!wrote:Je zou maar de vriendin van HHZ zijn, zelfs de Slam webcam ontwijken met je hoofd.
Weet niet meer wat het was, zij was jarig ofzo en toen gingen ze samen in bad. Dachten even dat de zeep genoeg zou verbergenwrote:Wat heb ik gemist?wrote:Haha maar toen wel met haar tietjes op snapchat!wrote:Je zou maar de vriendin van HHZ zijn, zelfs de Slam webcam ontwijken met je hoofd.
Munten doen ze helaas niet meer aan, dus je kan inderdaad alleen met die kutpas betalen. https://twitter.com/Q_dance/status/797766061517111296wrote:Is die money card de enige manier om te betalen nu of is de oude manier + money card mogelijk?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
En moet je die via internet bestellen of kun je die in het Gelredome ophalen en er dan geld op zetten? Lijkt me niet dat alle 27k+ Qlimaxgangers social media zo goed in de gaten houden..wrote:Munten doen ze helaas niet meer aan, dus je kan inderdaad alleen met die kutpas betalen. https://twitter.com/Q_dance/status/797766061517111296wrote:Is die money card de enige manier om te betalen nu of is de oude manier + money card mogelijk?
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
Helden goede beslissing om geen Project One set te doen

-
D
- 8 posts member since 2016
- last seen Apr 2017
wrote:Helden goede beslissing om geen Project One set te doen![]()
![]()
'We gaan raw hardstyle maken onder Willem&Joram'. Meui. 
Nou kunnen we allemaal weer met een gerust hart slapen. Tenzij je natuurlijk andere problemen hebt.
Ze zeggen dat ze een pakkie aantrekken, dus dit jaar weer allemala verkleed? Baas
Ze zeggen dat ze een pakkie aantrekken, dus dit jaar weer allemala verkleed? Baas
wrote:wrote:Helden goede beslissing om geen Project One set te doen![]()
![]()
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Mooi momentjewrote:'We gaan raw hardstyle maken onder Willem&Joram'. Meui.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
wrote:'We gaan raw hardstyle maken onder Willem&Joram'. Meui.
Wel leuk dat ze geen P1 materiaal draaien. Nu de rest van de set maar
Gelukkig dat ze er ook zo over denken. Doet me goed.
-
D
- last seen Apr 2017
Inderdaad, kan niet wachten!wrote:Respect dat ze het zo doen! En oh oh oh, ik krijg nu gewoon nóg meer zin in zaterdag
Ditwrote:Respect dat ze het zo doen! En oh oh oh, ik krijg nu gewoon nóg meer zin in zaterdag
Ik meen gelezen te hebben dat je de wallets bij de kluisjes kon halen en volgens mij ook binnen nog kon kopen.wrote:En moet je die via internet bestellen of kun je die in het Gelredome ophalen en er dan geld op zetten? Lijkt me niet dat alle 27k+ Qlimaxgangers social media zo goed in de gaten houden..wrote:Munten doen ze helaas niet meer aan, dus je kan inderdaad alleen met die kutpas betalen. https://twitter.com/Q_dance/status/797766061517111296wrote:Is die money card de enige manier om te betalen nu of is de oude manier + money card mogelijk?
Overigens is een Headhunterz en Wildstylez set inderdaad wel de beste beslissing geweest, slimme zet. Kan er trouwens toch om de een of andere reden iedere keer erg blij van worden als ik Headhunterz hardstyle zie draaien.
Last edited by Pannenkoek on , edited 1 time in total.
Idd zeg.. als je ze zo ziet draaien dan kriebelt het toch lichtelijk.wrote:Respect dat ze het zo doen! En oh oh oh, ik krijg nu gewoon nóg meer zin in zaterdag
Zaterdag wordt echt een bizarre avond.
-
D
- last seen Apr 2017
Hopelijk dragen ze zaterdag dezelfde kleding als qlimax 2008