TBA+ schreef:
Vanavond al bij Slam Fm ja

nu weet ik ook weer waarom ik aantal jaar terug headhunterz beu was. Lag niet aan zijn muziek producties maar de commercie er om heen..
chas1n schreef:
Casey schreef:
Vanavond Project One bij Slam FM
Voor zover de exclusiviteit, uitmelken maar!
TSFH schreef:
Al uitgemolken voordat Qlimax begonnen is. Ik ben er oprecht alweer klaar mee. Nu zal ik wel losgaan op Qlimax als ze draaien, maar gevoel blijft alweer anders. Echt gadverdamme Slam, durf te wedden dat ze paar weken of maanden geleden nog nooit van Project One gehoord hadden. Komen ze weer stoer doen.

RTM93 schreef:
Ik snap de frustratie van sommigen hier.. Doe dit dan na Qlimax..
Holy shit, wat zit jullie boxer strak.
TSFH schreef:
Het probleem is dat ik gewoon bijna zeker weet dat eventueel nieuw spul gewoon niet kan tippen aan hun oude spul. Net alsof ze tracks in oude stijl gemaakt hebben. Daar zie ik Headhunterz en Wildstylez gewoon niet voor aan. Die hebben waarschijnlijk gewoon weer een standaard hedendaagse hardstyle plaat gemaakt, dus ik kijk helemaal niet uit naar nieuw spul. Al draaien ze hetzelfde setje als op qlimax 2008, dan ben ik gewoon dik en dik tevreden. Maar hopelijk heb ik het wat betreft nieuw spul fout.
Kap eens met die aannamen en leg ze niet op wat ze moeten doen. Je roept alleen maar 'Ik denk' en 'waarschijnlijk' en ondertussen reken jij ze af op je aannamen.
Desalniettemin. 2 daagjes