Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:38 

Hardtraxx Veteran

davefr010 schreef:
OutsideSpacer schreef:
Enige wat ik erg zou vinden is als ze nieuw spul/edits hebben gemaakt en die dan vanavond draaien al ipv pas op Qlimax.

Precies, gewoon lekker wachten tot na Qlimax met eventueel nieuw spul, heb niet voor niets speciaal een kaartje gekocht voor Qlimax omdat Project One draait.

Eens ja. Zou het erg jammer vinden. Maar tegelijkertijd is die set/interview wel weer wat om naar uit te kijken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:43 

Hardtraxx Newbie

OutsideSpacer schreef:
davefr010 schreef:
OutsideSpacer schreef:
Enige wat ik erg zou vinden is als ze nieuw spul/edits hebben gemaakt en die dan vanavond draaien al ipv pas op Qlimax.

Precies, gewoon lekker wachten tot na Qlimax met eventueel nieuw spul, heb niet voor niets speciaal een kaartje gekocht voor Qlimax omdat Project One draait.

Eens ja. Zou het erg jammer vinden. Maar tegelijkertijd is die set/interview wel weer wat om naar uit te kijken imo.

Interview is prima. Maar de set moeten ze gewoon exclusief houden vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:43 

Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Al uitgemolken voordat Qlimax begonnen is. Ik ben er oprecht alweer klaar mee. Nu zal ik wel losgaan op Qlimax als ze draaien, maar gevoel blijft alweer anders. Echt gadverdamme Slam, durf te wedden dat ze paar weken of maanden geleden nog nooit van Project One gehoord hadden. Komen ze weer stoer doen. :mad:

Tering, dit doet echt pijn aan mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:44 

Hardtraxx Newbie

Koen schreef:
Davidoff schreef:
zojuist maar even uitgeprint staat er op geldig van 19-11-2016 t/m 19-11-2016
benieuwd of dit nog problemen gaat opleveren op de terugweg

Je moest zelf de terug reis datum aanpassen, staat standaard op de 19e, maar je moet hem handmatig naar 20ezetten.

Dat is goed kut zeg, hopelijk kan Paylogic hierin iets betekenen anders is het dag 60 euro :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:46 

Hardtraxx Veteran

Davidoff schreef:
Koen schreef:
Davidoff schreef:
zojuist maar even uitgeprint staat er op geldig van 19-11-2016 t/m 19-11-2016
benieuwd of dit nog problemen gaat opleveren op de terugweg

Je moest zelf de terug reis datum aanpassen, staat standaard op de 19e, maar je moet hem handmatig naar 20ezetten.

Dat is goed kut zeg, hopelijk kan Paylogic hierin iets betekenen anders is het dag 60 euro :cry:

Paylogic zal denk ik weinig kunnen doen, moet je voor bij NS zijn

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
TSFH schreef:
Al uitgemolken voordat Qlimax begonnen is. Ik ben er oprecht alweer klaar mee. Nu zal ik wel losgaan op Qlimax als ze draaien, maar gevoel blijft alweer anders. Echt gadverdamme Slam, durf te wedden dat ze paar weken of maanden geleden nog nooit van Project One gehoord hadden. Komen ze weer stoer doen. :mad:

Tering, dit doet echt pijn aan mijn ogen.

Sorry dat ik teleurgesteld ben

Hardtraxx Veteran

Tsja, die set gaat er gewoon komen vanavond. Alleen hopelijk zonder nieuw spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:47 

Hardtraxxer

Laat ze maar lekker Sound Rush draaien vanavond, hoeven we die zaterdag niet te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:49 

Hardtraxx Veteran

Jeroen23 schreef:
Laat ze maar lekker Sound Rush draaien vanavond, hoeven we die zaterdag niet te horen!

Zal wel aan mij liggen maar wat is er zo verschrikkelijk aan Sound Rush? Zijn in mijn ogen (en die van velen) wel een van de betere 'nieuwkomers'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:50 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Jeroen23 schreef:

Zal wel aan mij liggen maar wat is er zo verschrikkelijk aan Sound Rush? Zijn in mijn ogen (en die van velen) wel een van de betere 'nieuwkomers'.

Er is helemaal niks mis met Sound Rush alleen we horen liever de originele Project One platen dan een hedendaagse remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:51 

Hardtraxx Veteran

Die originele P1 tracks gaan ze hoogstwaarschijnlijk gewoon draaien.. alleen misschien met 1 SR remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:54 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Wat een gejank zeg. Ligt het weer aan slam, wildstylez en headhunterz gaan er zeker tegen hun zin met een pipa op het achterhoofd naar toe.

Ben wel benieuwd wat ze te vertellen hebben "we hebben een aantal nieuwe platen voor zaterdag, voor nu een voorproefje van zaterdag van het oude album" hoop iets in deze zin.

Nou nou nou! Je hoeft mij er niet bij te betrekken hoor. Al zou ik het wel interessant vinden hoe de wereld eruit ziet vanuit hun achterhoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 19:12 

Hardtraxx Veteran

Wat is dan het nut van een remix? Ik zou raiders of the sun wel een geschikte plaat vinden om te remixen, maar vaak is er sprake bij een remix van een verandering van kicks, maar dat is totaal niet nodig bij de meeste p1 platen. Ik wil geen p1 platen horen met hedendaagse slappe kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 19:13 

Hardtraxx Addict

OutsideSpacer schreef:

Ben het hier wel mee eens. Zou ook zeer verbaasd zijn als ze Slam die primeur geven. Ik gok dat ze gewoon de bekendste platen als Art of Creation en Life Beyond Earth er even opgooien, en in het interview vermelden dat ze wel nieuw spul hebben maar dat nog even exclusief willen houden. Ben overigens wel erg benieuwd hoe die nieuwe P1 tracks dan zouden klinken, maar daar komen we zaterdag vast wel (of misschien toch niet) achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 19:15 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
OutsideSpacer schreef:
Jeroen23 schreef:

Er is helemaal niks mis met Sound Rush alleen we horen liever de originele Project One platen dan een hedendaagse remix.

Precies dit, Sound Rush prima DJs maar heb zoiets van, P1 staat op de line up, die platen wil ik horen. En niet wat Sound Rush heeft gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 19:42 

Donateur

Dit topic is de shoutbox voor als we live zijn straks neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 20:30 

Hardtraxxer

3 dagen 5 pagina's... moet te doen zijn hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 20:41 

Hardtraxx Veteran

Jeroen23 schreef:
3 dagen 5 pagina's... moet te doen zijn hoor

Denk na de uitzending vanavond op slam al wel pagina 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 20:44 

Hardtraxx Veteran

Die 100 komt er gemakkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 20:47 

Hardtraxx Veteran

Is er bij de uitzending ook beeldmateriaal of niet? Wie van jullie gaat luisteren/kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 20:55 

Hardtraxxer

Ik ga wel lekker kijken hoor. Volgens mij komen ze tussen 21.00 en 22.00, ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 21:21 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Is er bij de uitzending ook beeldmateriaal of niet? Wie van jullie gaat luisteren/kijken?

Ja je kunt meekijken via de livestream:
http://www.slam.nl/live/slamwebcam.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 21:27 

Hardtraxxer

Zal het sowieso opnemen voor de mensen die er helaas geen tijd voor hebben :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 21:29 

Hardtraxx Addict

Denk niet bepaald dat er kickedits van oude platen zullen komen.

Headhunterz heeft vorig jaar toch zijn tracks opnieuw gemasterd met zijn Origins project. Waaronder ook vgm de meeste Project One platen. Ik denk dat ze die gewoon zullen gebruiken dan(?)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten