Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
davefr010 wrote:
OutsideSpacer wrote:Enige wat ik erg zou vinden is als ze nieuw spul/edits hebben gemaakt en die dan vanavond draaien al ipv pas op Qlimax.
Precies, gewoon lekker wachten tot na Qlimax met eventueel nieuw spul, heb niet voor niets speciaal een kaartje gekocht voor Qlimax omdat Project One draait.
Eens ja. Zou het erg jammer vinden. Maar tegelijkertijd is die set/interview wel weer wat om naar uit te kijken imo.
D
8 posts member since 2016
last seen Apr 2017
OutsideSpacer wrote:
davefr010 wrote:
OutsideSpacer wrote:Enige wat ik erg zou vinden is als ze nieuw spul/edits hebben gemaakt en die dan vanavond draaien al ipv pas op Qlimax.
Precies, gewoon lekker wachten tot na Qlimax met eventueel nieuw spul, heb niet voor niets speciaal een kaartje gekocht voor Qlimax omdat Project One draait.
Eens ja. Zou het erg jammer vinden. Maar tegelijkertijd is die set/interview wel weer wat om naar uit te kijken imo.
Interview is prima. Maar de set moeten ze gewoon exclusief houden vind ik.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
TSFH wrote:Al uitgemolken voordat Qlimax begonnen is. Ik ben er oprecht alweer klaar mee. Nu zal ik wel losgaan op Qlimax als ze draaien, maar gevoel blijft alweer anders. Echt gadverdamme Slam, durf te wedden dat ze paar weken of maanden geleden nog nooit van Project One gehoord hadden. Komen ze weer stoer doen. :mad:
Tering, dit doet echt pijn aan mijn ogen.
D
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2009
last seen Jul 2017
Koen wrote:
Davidoff wrote:zojuist maar even uitgeprint staat er op geldig van 19-11-2016 t/m 19-11-2016
benieuwd of dit nog problemen gaat opleveren op de terugweg
Je moest zelf de terug reis datum aanpassen, staat standaard op de 19e, maar je moet hem handmatig naar 20ezetten.
Dat is goed kut zeg, hopelijk kan Paylogic hierin iets betekenen anders is het dag 60 euro :cry:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Davidoff wrote:
Koen wrote:
Davidoff wrote:zojuist maar even uitgeprint staat er op geldig van 19-11-2016 t/m 19-11-2016
benieuwd of dit nog problemen gaat opleveren op de terugweg
Je moest zelf de terug reis datum aanpassen, staat standaard op de 19e, maar je moet hem handmatig naar 20ezetten.
Dat is goed kut zeg, hopelijk kan Paylogic hierin iets betekenen anders is het dag 60 euro :cry:
Paylogic zal denk ik weinig kunnen doen, moet je voor bij NS zijn
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Millard Fillmore wrote:
TSFH wrote:Al uitgemolken voordat Qlimax begonnen is. Ik ben er oprecht alweer klaar mee. Nu zal ik wel losgaan op Qlimax als ze draaien, maar gevoel blijft alweer anders. Echt gadverdamme Slam, durf te wedden dat ze paar weken of maanden geleden nog nooit van Project One gehoord hadden. Komen ze weer stoer doen. :mad:
Tering, dit doet echt pijn aan mijn ogen.
Sorry dat ik teleurgesteld ben
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Tsja, die set gaat er gewoon komen vanavond. Alleen hopelijk zonder nieuw spul.
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Laat ze maar lekker Sound Rush draaien vanavond, hoeven we die zaterdag niet te horen!
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Jeroen23 wrote:Laat ze maar lekker Sound Rush draaien vanavond, hoeven we die zaterdag niet te horen!
Zal wel aan mij liggen maar wat is er zo verschrikkelijk aan Sound Rush? Zijn in mijn ogen (en die van velen) wel een van de betere 'nieuwkomers'.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
OutsideSpacer wrote:
Jeroen23 wrote:Laat ze maar lekker Sound Rush draaien vanavond, hoeven we die zaterdag niet te horen!
Zal wel aan mij liggen maar wat is er zo verschrikkelijk aan Sound Rush? Zijn in mijn ogen (en die van velen) wel een van de betere 'nieuwkomers'.
Er is helemaal niks mis met Sound Rush alleen we horen liever de originele Project One platen dan een hedendaagse remix.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Die originele P1 tracks gaan ze hoogstwaarschijnlijk gewoon draaien.. alleen misschien met 1 SR remix.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 9 minutes ago
ThaBomba. wrote:Wat een gejank zeg. Ligt het weer aan slam, wildstylez en headhunterz gaan er zeker tegen hun zin met een pipa op het achterhoofd naar toe.

Ben wel benieuwd wat ze te vertellen hebben "we hebben een aantal nieuwe platen voor zaterdag, voor nu een voorproefje van zaterdag van het oude album" hoop iets in deze zin.
Nou nou nou! Je hoeft mij er niet bij te betrekken hoor. Al zou ik het wel interessant vinden hoe de wereld eruit ziet vanuit hun achterhoofd
J
TSFH wrote:
OutsideSpacer wrote:
Er is helemaal niks mis met Sound Rush alleen we horen liever de originele Project One platen dan een hedendaagse remix.
Hedendaagse.. misschien is het wel in een oud jasje gestoken net als hun back to the roots plaat (iedergeval.. dat hoop ik)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Wat is dan het nut van een remix? Ik zou raiders of the sun wel een geschikte plaat vinden om te remixen, maar vaak is er sprake bij een remix van een verandering van kicks, maar dat is totaal niet nodig bij de meeste p1 platen. Ik wil geen p1 platen horen met hedendaagse slappe kicks.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Ben het hier wel mee eens. Zou ook zeer verbaasd zijn als ze Slam die primeur geven. Ik gok dat ze gewoon de bekendste platen als Art of Creation en Life Beyond Earth er even opgooien, en in het interview vermelden dat ze wel nieuw spul hebben maar dat nog even exclusief willen houden. Ben overigens wel erg benieuwd hoe die nieuwe P1 tracks dan zouden klinken, maar daar komen we zaterdag vast wel (of misschien toch niet) achter.
Hardtraxxer
last seen Apr 2025
TSFH wrote:
OutsideSpacer wrote:
Precies dit, Sound Rush prima DJs maar heb zoiets van, P1 staat op de line up, die platen wil ik horen. En niet wat Sound Rush heeft gemaakt
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dit topic is de shoutbox voor als we live zijn straks neem ik aan?
Hardtraxxer
last seen Apr 2025
3 dagen 5 pagina's... moet te doen zijn hoor
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Jeroen23 wrote:3 dagen 5 pagina's... moet te doen zijn hoor
Denk na de uitzending vanavond op slam al wel pagina 100
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Die 100 komt er gemakkelijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Is er bij de uitzending ook beeldmateriaal of niet? Wie van jullie gaat luisteren/kijken?
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Ik ga wel lekker kijken hoor. Volgens mij komen ze tussen 21.00 en 22.00, ben benieuwd
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
TSFH wrote:Is er bij de uitzending ook beeldmateriaal of niet? Wie van jullie gaat luisteren/kijken?
Ja je kunt meekijken via de livestream:
http://www.slam.nl/live/slamwebcam.php
S
Hardtraxxer
96 posts member since 2016
last seen Sep 2019
Zal het sowieso opnemen voor de mensen die er helaas geen tijd voor hebben :clap: :yay:
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Denk niet bepaald dat er kickedits van oude platen zullen komen.

Headhunterz heeft vorig jaar toch zijn tracks opnieuw gemasterd met zijn Origins project. Waaronder ook vgm de meeste Project One platen. Ik denk dat ze die gewoon zullen gebruiken dan(?)