Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
yowan wrote:
Rickzel wrote:Kan via Q voor 20 euro een NS ticket halen waarmee je ook gelijk de pendelbus betaald.
Ooh, hoe werkt dat met die poortjes dan? Vond het een beetje een vaag overkomen aangezien ik al 10 jaar geen treinkaart meer in mijn handen heb gehad xd
Kaartje uitprinten, zit zo'n QR-code op, die de poortjes ook kunnen scannen
D
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2009
last seen Jul 2017
zojuist maar even uitgeprint staat er op geldig van 19-11-2016 t/m 19-11-2016
benieuwd of dit nog problemen gaat opleveren op de terugweg
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Vanavond Project One bij Slam FM
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Project one vanavond bij slamfm! Hype Hype
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Davidoff wrote:zojuist maar even uitgeprint staat er op geldig van 19-11-2016 t/m 19-11-2016
Volgens mij zijn dat dagretours, dan heb je geloof ik wel een probleem.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Davidoff wrote:zojuist maar even uitgeprint staat er op geldig van 19-11-2016 t/m 19-11-2016
Je kon bij het valideren kiezen bij terugreisdatum voor 19 of 20 november. Als je de 19e hebt gekozen is ie alleen die dag geldig.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Nou lekker zeg. Slam moet het weer eens verneuken.
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Vanavond al bij Slam Fm ja :thumbdown: nu weet ik ook weer waarom ik aantal jaar terug headhunterz beu was. Lag niet aan zijn muziek producties maar de commercie er om heen..
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Seneeq wrote:
Je kon bij het valideren kiezen bij terugreisdatum voor 19 of 20 november. Als je de 19e hebt gekozen is ie alleen die dag geldig.
Beetje dom ingesteld ook, je biedt retours aan maar vult automatisch als datum voor de terugreis de 19e in, die iedereen handmatig weer op de 20e moet zetten. Terwijl er normaal gesproken niemand is die de 19e terug gaat. Vroeg me al af bij hoeveel mensen dit mis zou gaan xd
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Casey wrote:Vanavond Project One bij Slam FM
Voor zover de exclusiviteit, uitmelken maar!
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Svennn wrote:
Seneeq wrote:
Beetje dom ingesteld ook, je biedt retours aan maar vult automatisch als datum voor de terugreis de 19e in, die iedereen handmatig weer op de 20e moet zetten. Terwijl er normaal gesproken niemand is die de 19e terug gaat. Vroeg me al af bij hoeveel mensen dit mis zou gaan xd
Zijn gewoon standaard tickets van de NS. Worden ook aangeboden in combinatie met bijvoorbeeld een dagje Efteling of een dagje Amsterdam. En dan is het niet meer dan normaal dat je dezelfde dag weer terug gaat.

Heb je heen 19 en terug 19 aangeklikt dan is je kaartje zondag ochtend gewoon niet geldig en kun je een boete krijgen van de conducteur op de trein.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Al uitgemolken voordat Qlimax begonnen is. Ik ben er oprecht alweer klaar mee. Nu zal ik wel losgaan op Qlimax als ze draaien, maar gevoel blijft alweer anders. Echt gadverdamme Slam, durf te wedden dat ze paar weken of maanden geleden nog nooit van Project One gehoord hadden. Komen ze weer stoer doen. :mad:
Hardtraxx Veteran
We hoeven toch ook niet te kijken vanavond? Je kunt het zo exclusief houden als je zelf wilt.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Wat een gejank zeg. Ligt het weer aan slam, wildstylez en headhunterz gaan er zeker tegen hun zin met een pipa op het achterhoofd naar toe.

Ben wel benieuwd wat ze te vertellen hebben "we hebben een aantal nieuwe platen voor zaterdag, voor nu een voorproefje van zaterdag van het oude album" hoop iets in deze zin.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Van mij mogen ze langsgaan om een verhaal te vertellen, maar setje draaien hoeft gewoon niet vind ik!
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Exterkate wrote:Ik heb ook gehoord dat Sound Rush een sitdown gaat organiseren tijdens Project One waarbij je moet hee-hoo'en.
Oké, honderd pagina's terug dit, maar :lol: :lol: :lol: :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Ik snap de frustratie van sommigen hier.. Doe dit dan na Qlimax..
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Unknown wrote:We hoeven toch ook niet te kijken vanavond? Je kunt het zo exclusief houden als je zelf wilt.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Enige wat ik erg zou vinden is als ze nieuw spul/edits hebben gemaakt en die dan vanavond draaien al ipv pas op Qlimax.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Ik ben echt extreem bang dat ze kick edits gemaakt hebben he.
Hardtraxx Veteran
urbandesigner wrote:
Unknown wrote:We hoeven toch ook niet te kijken vanavond? Je kunt het zo exclusief houden als je zelf wilt.
Zoals ik al zei :P
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Je moest zelf de terug reis datum aanpassen, staat standaard op de 19e, maar je moet hem handmatig naar 20ezetten.
D
8 posts member since 2016
last seen Apr 2017
OutsideSpacer wrote:Enige wat ik erg zou vinden is als ze nieuw spul/edits hebben gemaakt en die dan vanavond draaien al ipv pas op Qlimax.
Precies, gewoon lekker wachten tot na Qlimax met eventueel nieuw spul, heb niet voor niets speciaal een kaartje gekocht voor Qlimax omdat Project One draait.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Het probleem is dat ik gewoon bijna zeker weet dat eventueel nieuw spul gewoon niet kan tippen aan hun oude spul. Net alsof ze tracks in oude stijl gemaakt hebben. Daar zie ik Headhunterz en Wildstylez gewoon niet voor aan. Die hebben waarschijnlijk gewoon weer een standaard hedendaagse hardstyle plaat gemaakt, dus ik kijk helemaal niet uit naar nieuw spul. Al draaien ze hetzelfde setje als op qlimax 2008, dan ben ik gewoon dik en dik tevreden. Maar hopelijk heb ik het wat betreft nieuw spul fout.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ben benieuwd, wil het liever niet horen maar als er een nieuwe track tussen zit kan ik het waarschijnlijk toch niet laten om even te luisteren :P Als het maar geen kopie wordt van de Qlimax set, dan is de lol er snel af op Qlimax.

Hopen dat het meer een soort van promomixje wordt van een kwartier ofzo.
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.