Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:08 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Rickzel schreef:
Kan via Q voor 20 euro een NS ticket halen waarmee je ook gelijk de pendelbus betaald.

Ooh, hoe werkt dat met die poortjes dan? Vond het een beetje een vaag overkomen aangezien ik al 10 jaar geen treinkaart meer in mijn handen heb gehad xd

Kaartje uitprinten, zit zo'n QR-code op, die de poortjes ook kunnen scannen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:12 

Hardtraxx Newbie

zojuist maar even uitgeprint staat er op geldig van 19-11-2016 t/m 19-11-2016
benieuwd of dit nog problemen gaat opleveren op de terugweg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:14 

Hardtraxxer

Vanavond Project One bij Slam FM
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:15 

Hardtraxxer

Project one vanavond bij slamfm! Hype Hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:15 

Hardtraxx Veteran

Davidoff schreef:

Volgens mij zijn dat dagretours, dan heb je geloof ik wel een probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:25 

Hardtraxxer

Davidoff schreef:

Je kon bij het valideren kiezen bij terugreisdatum voor 19 of 20 november. Als je de 19e hebt gekozen is ie alleen die dag geldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:33 

Hardtraxx Veteran

Nou lekker zeg. Slam moet het weer eens verneuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:37 

Hardtraxxer

Vanavond al bij Slam Fm ja :thumbdown: nu weet ik ook weer waarom ik aantal jaar terug headhunterz beu was. Lag niet aan zijn muziek producties maar de commercie er om heen..

Hardtraxxer

Seneeq schreef:
Davidoff schreef:

Je kon bij het valideren kiezen bij terugreisdatum voor 19 of 20 november. Als je de 19e hebt gekozen is ie alleen die dag geldig.

Beetje dom ingesteld ook, je biedt retours aan maar vult automatisch als datum voor de terugreis de 19e in, die iedereen handmatig weer op de 20e moet zetten. Terwijl er normaal gesproken niemand is die de 19e terug gaat. Vroeg me al af bij hoeveel mensen dit mis zou gaan xd

Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Vanavond Project One bij Slam FM

Voor zover de exclusiviteit, uitmelken maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:41 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Seneeq schreef:
Davidoff schreef:

Beetje dom ingesteld ook, je biedt retours aan maar vult automatisch als datum voor de terugreis de 19e in, die iedereen handmatig weer op de 20e moet zetten. Terwijl er normaal gesproken niemand is die de 19e terug gaat. Vroeg me al af bij hoeveel mensen dit mis zou gaan xd

Zijn gewoon standaard tickets van de NS. Worden ook aangeboden in combinatie met bijvoorbeeld een dagje Efteling of een dagje Amsterdam. En dan is het niet meer dan normaal dat je dezelfde dag weer terug gaat.

Heb je heen 19 en terug 19 aangeklikt dan is je kaartje zondag ochtend gewoon niet geldig en kun je een boete krijgen van de conducteur op de trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:42 

Hardtraxx Veteran

Al uitgemolken voordat Qlimax begonnen is. Ik ben er oprecht alweer klaar mee. Nu zal ik wel losgaan op Qlimax als ze draaien, maar gevoel blijft alweer anders. Echt gadverdamme Slam, durf te wedden dat ze paar weken of maanden geleden nog nooit van Project One gehoord hadden. Komen ze weer stoer doen. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:49 

Hardtraxx Veteran

We hoeven toch ook niet te kijken vanavond? Je kunt het zo exclusief houden als je zelf wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:49 

Hardtraxx Veteran

Wat een gejank zeg. Ligt het weer aan slam, wildstylez en headhunterz gaan er zeker tegen hun zin met een pipa op het achterhoofd naar toe.

Ben wel benieuwd wat ze te vertellen hebben "we hebben een aantal nieuwe platen voor zaterdag, voor nu een voorproefje van zaterdag van het oude album" hoop iets in deze zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:51 

Hardtraxx Veteran

Van mij mogen ze langsgaan om een verhaal te vertellen, maar setje draaien hoeft gewoon niet vind ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 17:52 

Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Ik heb ook gehoord dat Sound Rush een sitdown gaat organiseren tijdens Project One waarbij je moet hee-hoo'en.

Oké, honderd pagina's terug dit, maar :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:13 

Hardtraxx Veteran

Ik snap de frustratie van sommigen hier.. Doe dit dan na Qlimax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:23 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
We hoeven toch ook niet te kijken vanavond? Je kunt het zo exclusief houden als je zelf wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:26 

Hardtraxx Veteran

Enige wat ik erg zou vinden is als ze nieuw spul/edits hebben gemaakt en die dan vanavond draaien al ipv pas op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:28 

Hardtraxx Veteran

Ik ben echt extreem bang dat ze kick edits gemaakt hebben he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:29 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Unknown schreef:
Unknown schreef:

Zoals ik al zei :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:32 

Hardtraxx Veteran

Davidoff schreef:

Je moest zelf de terug reis datum aanpassen, staat standaard op de 19e, maar je moet hem handmatig naar 20ezetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:32 

Hardtraxx Newbie

OutsideSpacer schreef:
Enige wat ik erg zou vinden is als ze nieuw spul/edits hebben gemaakt en die dan vanavond draaien al ipv pas op Qlimax.

Precies, gewoon lekker wachten tot na Qlimax met eventueel nieuw spul, heb niet voor niets speciaal een kaartje gekocht voor Qlimax omdat Project One draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:36 

Hardtraxx Veteran

Het probleem is dat ik gewoon bijna zeker weet dat eventueel nieuw spul gewoon niet kan tippen aan hun oude spul. Net alsof ze tracks in oude stijl gemaakt hebben. Daar zie ik Headhunterz en Wildstylez gewoon niet voor aan. Die hebben waarschijnlijk gewoon weer een standaard hedendaagse hardstyle plaat gemaakt, dus ik kijk helemaal niet uit naar nieuw spul. Al draaien ze hetzelfde setje als op qlimax 2008, dan ben ik gewoon dik en dik tevreden. Maar hopelijk heb ik het wat betreft nieuw spul fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:37 

Bierkoning

Ben benieuwd, wil het liever niet horen maar als er een nieuwe track tussen zit kan ik het waarschijnlijk toch niet laten om even te luisteren :P Als het maar geen kopie wordt van de Qlimax set, dan is de lol er snel af op Qlimax.

Hopen dat het meer een soort van promomixje wordt van een kwartier ofzo.
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten