Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:49 

Hardtraxxer

Mn 1e x qlimax! Benieuwd hoe t is!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:03 

Bierkoning

Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:05 

Hardtraxxer

Enkelbanden afgescheurd :cry:

Heb eventueel 2 kaartjes over, wel verschillende ingangen. PM maar als je interesse hebt.
EDIT: kaartjes zijn verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:12 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).

Ik had gehoopt van wel, maar er staat bij: stay with the project, move with the one, dus het zullen wel edits zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:21 

Hardtraxx Elite

Ik hoop echt niet dat ze hun nummers gaan remixen :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:25 

Hardtraxx Veteran

Ik durf echt geen verwachtingen te hebben van Project One. Als ze remixes gaan maken in hedendaagse stijl dan ga ik janken, niet van blijdschap, maar van enorme teleurstelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:25 

Hardtraxx Veteran

Van die verneukte kick edits net als Mean Machine op Hard Bass :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:27 

Bierkoning

RikxMusic schreef:
Pommer schreef:

Ik had gehoopt van wel, maar er staat bij: stay with the project, move with the one, dus het zullen wel edits zijn.

Oh niet eens gezien xd Nouja hopen dat ze idd niet al te veel veranderen mochten het edits worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:28 

Hardtraxx Veteran

Haha wilde net zeggen, krijg je dalijk van die Mean Machine-achtige neuq edits. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:30 

Hardtraxx Veteran

Dan word ik gewoon echt kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:31 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Kan ook gewoon zijn dat ze hun set aan het voorbereiden zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 22:14 

Bierkoning

Vitality schreef:
Pommer schreef:

Je zag (volgens mij) dat ze bezig waren met een track. Al dan niet een bestaande om te editten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 22:40 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Pipa schreef:
Ik vind een sit-down altijd wel mooi. Heb ik midden in de zaal een mooi overzicht van de mensen. Altijd leuk die mensen die dan zeggen dat je moet zitten terwijl je rustig met je biertje in je handen staat om je heen te kijken.

Haha ja, het is wel heel stoer en rebels om dan expres niet mee te doen natuurlijk. Zit zelf ook niet te wachten op die onzin, maar moet je dan per se de beleving verpesten voor de mensen die dat wel leuk vinden door als een lamme zak te blijven staan? Zo'n sitdown is 1 keer op een feest, en het is toch een kleine moeite omeven wat omlaag te gaan, zou je zeggen.

Als ze dan toch een sitdown willen doen mogen ze dat trouwens lekker tijdens Brennan Heart of Coone doen wat mij betreft. Van een plaat als Wake Up word ik toch al niet vrolijk dus dan kan dat er ook nog wel bij. Nah goed, zo lang ze Project One maar niet stilleggen voor een afval moment of een sitdown ben ik eigenlijk al tevreden.

Ik zie de toegevoegde waarde van een sitdown niet en ik vind het ook echt niks om daaraan mee te doen. Dus daarom doe ik er ook nooit aan mee. Waarom zou ik dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:39 

Hardtraxxer

1e keer Qlimax !
Hoe zit het met de ruimte die je hebt ?, is het helemaal vol gepropt of kun je nog wel een voet uitsteken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:40 

Hardtraxx Elite

Tomyio schreef:
1e keer Qlimax !
Hoe zit het met de ruimte die je hebt ?, is het helemaal vol gepropt of kun je nog wel een voet uitsteken.

ik ben 1x geweest en dat was 3/4 jaar terug. Toen was het prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:52 

Hardtraxxer

pim__ schreef:
Tomyio schreef:
1e keer Qlimax !

ik ben 1x geweest en dat was 3/4 jaar terug. Toen was het prima te doen.

Vorig jaar was het alleen aan het begin wat druk maar in de loop van de nacht krijg je meer ruimte. In principe prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:00 

Hardtraxx Veteran

Tomyio schreef:
1e keer Qlimax !

Linksvoor altijd ruimte :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:01 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Voor bier heb je geen dop nodig!!!

Pringles dop toch? Of was jij niet degene die met dat idee kwam? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:01 

Hardtraxx Veteran

Inb4 heel HT rechtsvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:29 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Linksvoor altijd ruimte :worship:

Niet om 12:00 ergens in het midden gaan staan. Vanaf een uurtje of 3 / 4 heb je overal wel ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:34 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pringles dop toch? Of was jij niet degene die met dat idee kwam? :lol:

Fuzzylogic schreef:
Even een tip die ik op Emporium van iemand kreeg: Neem een pringlesdop mee. Pasr precies over een beker en blijft ook goed zitten :thumbsup:

Ben nu toch wel benieuwd of het daadwerkelijk werkt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:38 

Hardtraxx Veteran

Heb me altijd voorgenomen het een keer te proberen, maar tot nu toe nog nooit gedaan, in theorie klinkt het briljant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:47 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
Pommer schreef:

Daarnaast hebben we het wel over Heady en Wsz hè, die mannen kunnen echt wel wat! Niet bang voor dat het gaat tegenvallen, sterker nog, wordt een hele dikke set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:48 

Hardtraxx Veteran

Jeroen23 schreef:
Daarnaast hebben we het wel over Heady en Wsz hè, die mannen kunnen echt wel wat! Niet bang voor dat het gaat tegenvallen, sterker nog, wordt een hele dikke set!

Sound Rush heeft een remix gemaakt van Life Beyond Earth dus ben er heel erg bang voor dat ze die gaan draaien. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:59 

Hardtraxxer

Naad schreef:
Ik neem geen doppen mee hoor, regel er daar wel 2 :whistle:

:bomb: - :bomb:
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten