Mn 1e x qlimax! Benieuwd hoe t is!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).
Enkelbanden afgescheurd 
Heb eventueel 2 kaartjes over, wel verschillende ingangen. PM maar als je interesse hebt.
EDIT: kaartjes zijn verkocht
Heb eventueel 2 kaartjes over, wel verschillende ingangen. PM maar als je interesse hebt.
EDIT: kaartjes zijn verkocht
Last edited by Flake on , edited 1 time in total.
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Ik had gehoopt van wel, maar er staat bij: stay with the project, move with the one, dus het zullen wel edits zijn.wrote:Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).
Ik hoop echt niet dat ze hun nummers gaan remixen

Ik durf echt geen verwachtingen te hebben van Project One. Als ze remixes gaan maken in hedendaagse stijl dan ga ik janken, niet van blijdschap, maar van enorme teleurstelling.
Van die verneukte kick edits net als Mean Machine op Hard Bass 
Oh niet eens gezienwrote:Ik had gehoopt van wel, maar er staat bij: stay with the project, move with the one, dus het zullen wel edits zijn.wrote:Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).
Haha wilde net zeggen, krijg je dalijk van die Mean Machine-achtige neuq edits. 
Kan ook gewoon zijn dat ze hun set aan het voorbereiden zijn toch?wrote:Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).
Je zag (volgens mij) dat ze bezig waren met een track. Al dan niet een bestaande om te editten.wrote:Kan ook gewoon zijn dat ze hun set aan het voorbereiden zijn toch?wrote:Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Ik zie de toegevoegde waarde van een sitdown niet en ik vind het ook echt niks om daaraan mee te doen. Dus daarom doe ik er ook nooit aan mee. Waarom zou ik dan?wrote:Haha ja, het is wel heel stoer en rebels om dan expres niet mee te doen natuurlijk. Zit zelf ook niet te wachten op die onzin, maar moet je dan per se de beleving verpesten voor de mensen die dat wel leuk vinden door als een lamme zak te blijven staan? Zo'n sitdown is 1 keer op een feest, en het is toch een kleine moeite omeven wat omlaag te gaan, zou je zeggen.wrote:Ik vind een sit-down altijd wel mooi. Heb ik midden in de zaal een mooi overzicht van de mensen. Altijd leuk die mensen die dan zeggen dat je moet zitten terwijl je rustig met je biertje in je handen staat om je heen te kijken.
Als ze dan toch een sitdown willen doen mogen ze dat trouwens lekker tijdens Brennan Heart of Coone doen wat mij betreft. Van een plaat als Wake Up word ik toch al niet vrolijk dus dan kan dat er ook nog wel bij. Nah goed, zo lang ze Project One maar niet stilleggen voor een afval moment of een sitdown ben ik eigenlijk al tevreden.
1e keer Qlimax !
Hoe zit het met de ruimte die je hebt ?, is het helemaal vol gepropt of kun je nog wel een voet uitsteken.
Hoe zit het met de ruimte die je hebt ?, is het helemaal vol gepropt of kun je nog wel een voet uitsteken.
ik ben 1x geweest en dat was 3/4 jaar terug. Toen was het prima te doen.wrote:1e keer Qlimax !
Vorig jaar was het alleen aan het begin wat druk maar in de loop van de nacht krijg je meer ruimte. In principe prima te doen.wrote:ik ben 1x geweest en dat was 3/4 jaar terug. Toen was het prima te doen.wrote:1e keer Qlimax !
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Linksvoor altijd ruimtewrote:1e keer Qlimax !
Pringles dop toch? Of was jij niet degene die met dat idee kwam?wrote:Voor bier heb je geen dop nodig!!!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Inb4 heel HT rechtsvoor
Niet om 12:00 ergens in het midden gaan staan. Vanaf een uurtje of 3 / 4 heb je overal wel ruimte.wrote: Linksvoor altijd ruimte
wrote:Pringles dop toch? Of was jij niet degene die met dat idee kwam?
Ben nu toch wel benieuwd of het daadwerkelijk werkt.wrote:Even een tip die ik op Emporium van iemand kreeg: Neem een pringlesdop mee. Pasr precies over een beker en blijft ook goed zitten
Heb me altijd voorgenomen het een keer te proberen, maar tot nu toe nog nooit gedaan, in theorie klinkt het briljant 
Daarnaast hebben we het wel over Heady en Wsz hè, die mannen kunnen echt wel wat! Niet bang voor dat het gaat tegenvallen, sterker nog, wordt een hele dikke set!wrote:Kan ook gewoon zijn dat ze hun set aan het voorbereiden zijn toch?wrote:Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).
Sound Rush heeft een remix gemaakt van Life Beyond Earth dus ben er heel erg bang voor dat ze die gaan draaien.wrote:Daarnaast hebben we het wel over Heady en Wsz hè, die mannen kunnen echt wel wat! Niet bang voor dat het gaat tegenvallen, sterker nog, wordt een hele dikke set!
wrote:Ik neem geen doppen mee hoor, regel er daar wel 2
Last edited by TBA-ID on , edited 1 time in total.