Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
0
Hardtraxxer
88 posts member since 2011
last seen Jan 2017
Mn 1e x qlimax! Benieuwd hoe t is!!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).
Hardtraxxer
64 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Enkelbanden afgescheurd :cry:

Heb eventueel 2 kaartjes over, wel verschillende ingangen. PM maar als je interesse hebt.
EDIT: kaartjes zijn verkocht
Last edited by Flake on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Pommer wrote:Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).
Ik had gehoopt van wel, maar er staat bij: stay with the project, move with the one, dus het zullen wel edits zijn.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik hoop echt niet dat ze hun nummers gaan remixen :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik durf echt geen verwachtingen te hebben van Project One. Als ze remixes gaan maken in hedendaagse stijl dan ga ik janken, niet van blijdschap, maar van enorme teleurstelling.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Van die verneukte kick edits net als Mean Machine op Hard Bass :lol:
Bierkoning
last seen Aug 2026
RikxMusic wrote:
Pommer wrote:Voor wie nog twijfelden over nieuwe P1 tracks, WS en HHZ zitten nu samen in de studio (foto op fb).
Ik had gehoopt van wel, maar er staat bij: stay with the project, move with the one, dus het zullen wel edits zijn.
Oh niet eens gezien xd Nouja hopen dat ze idd niet al te veel veranderen mochten het edits worden...
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Haha wilde net zeggen, krijg je dalijk van die Mean Machine-achtige neuq edits. :lol:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Dan word ik gewoon echt kwaad.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Kan ook gewoon zijn dat ze hun set aan het voorbereiden zijn toch?
Bierkoning
last seen Aug 2026
Vitality wrote:
Je zag (volgens mij) dat ze bezig waren met een track. Al dan niet een bestaande om te editten.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Pannenkoek wrote:
Pipa wrote:Ik vind een sit-down altijd wel mooi. Heb ik midden in de zaal een mooi overzicht van de mensen. Altijd leuk die mensen die dan zeggen dat je moet zitten terwijl je rustig met je biertje in je handen staat om je heen te kijken.
Haha ja, het is wel heel stoer en rebels om dan expres niet mee te doen natuurlijk. Zit zelf ook niet te wachten op die onzin, maar moet je dan per se de beleving verpesten voor de mensen die dat wel leuk vinden door als een lamme zak te blijven staan? Zo'n sitdown is 1 keer op een feest, en het is toch een kleine moeite omeven wat omlaag te gaan, zou je zeggen.

Als ze dan toch een sitdown willen doen mogen ze dat trouwens lekker tijdens Brennan Heart of Coone doen wat mij betreft. Van een plaat als Wake Up word ik toch al niet vrolijk dus dan kan dat er ook nog wel bij. Nah goed, zo lang ze Project One maar niet stilleggen voor een afval moment of een sitdown ben ik eigenlijk al tevreden.
Ik zie de toegevoegde waarde van een sitdown niet en ik vind het ook echt niks om daaraan mee te doen. Dus daarom doe ik er ook nooit aan mee. Waarom zou ik dan?
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
1e keer Qlimax !
Hoe zit het met de ruimte die je hebt ?, is het helemaal vol gepropt of kun je nog wel een voet uitsteken.
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
online now
Tomyio wrote:1e keer Qlimax !
Hoe zit het met de ruimte die je hebt ?, is het helemaal vol gepropt of kun je nog wel een voet uitsteken.
ik ben 1x geweest en dat was 3/4 jaar terug. Toen was het prima te doen.
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
pim__ wrote:
ik ben 1x geweest en dat was 3/4 jaar terug. Toen was het prima te doen.
Vorig jaar was het alleen aan het begin wat druk maar in de loop van de nacht krijg je meer ruimte. In principe prima te doen.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Linksvoor altijd ruimte :worship:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Pommer wrote:Voor bier heb je geen dop nodig!!!
Pringles dop toch? Of was jij niet degene die met dat idee kwam? :lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Inb4 heel HT rechtsvoor
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
RTM93 wrote: Linksvoor altijd ruimte :worship:
Niet om 12:00 ergens in het midden gaan staan. Vanaf een uurtje of 3 / 4 heb je overal wel ruimte.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Rickzel wrote:Pringles dop toch? Of was jij niet degene die met dat idee kwam? :lol:
Fuzzylogic wrote:Even een tip die ik op Emporium van iemand kreeg: Neem een pringlesdop mee. Pasr precies over een beker en blijft ook goed zitten :thumbsup:
Ben nu toch wel benieuwd of het daadwerkelijk werkt. xd
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Heb me altijd voorgenomen het een keer te proberen, maar tot nu toe nog nooit gedaan, in theorie klinkt het briljant :lol:
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Vitality wrote:
Daarnaast hebben we het wel over Heady en Wsz hè, die mannen kunnen echt wel wat! Niet bang voor dat het gaat tegenvallen, sterker nog, wordt een hele dikke set!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Jeroen23 wrote:Daarnaast hebben we het wel over Heady en Wsz hè, die mannen kunnen echt wel wat! Niet bang voor dat het gaat tegenvallen, sterker nog, wordt een hele dikke set!
Sound Rush heeft een remix gemaakt van Life Beyond Earth dus ben er heel erg bang voor dat ze die gaan draaien. :cry:
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Naad wrote:Ik neem geen doppen mee hoor, regel er daar wel 2 :whistle:
:bomb: - :bomb:
Last edited by TBA-ID on , edited 1 time in total.