Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:59 

Hardtraxx Addict

Zijn jullie nou Mean Machine met Project One aan het vergelijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 01:03 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Heb me altijd voorgenomen het een keer te proberen, maar tot nu toe nog nooit gedaan, in theorie klinkt het briljant :lol:

Kan confirmen dat het op 75% van de feesten werkt. Bij sommigen is het zo dat de bekers een iets ander formaat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 01:04 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Jeroen23 schreef:
Daarnaast hebben we het wel over Heady en Wsz hè, die mannen kunnen echt wel wat! Niet bang voor dat het gaat tegenvallen, sterker nog, wordt een hele dikke set!

Sound Rush heeft een remix gemaakt van Life Beyond Earth dus ben er heel erg bang voor dat ze die gaan draaien. :cry:

Dat zou een domper zijn ja, maar kan me haast niet voorstellen. Of heeft Wsz goeie connecties met Sound Rush ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 01:07 

Hardtraxx Addict

Bachelor gehaald dus snel kaartje gescoord. Meer dan 100 pleuro's maar dat mag vandaag niet meer uitmaken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 09:03 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Pannenkoek schreef:
Pipa schreef:
Ik vind een sit-down altijd wel mooi. Heb ik midden in de zaal een mooi overzicht van de mensen. Altijd leuk die mensen die dan zeggen dat je moet zitten terwijl je rustig met je biertje in je handen staat om je heen te kijken.

Haha ja, het is wel heel stoer en rebels om dan expres niet mee te doen natuurlijk. Zit zelf ook niet te wachten op die onzin, maar moet je dan per se de beleving verpesten voor de mensen die dat wel leuk vinden door als een lamme zak te blijven staan? Zo'n sitdown is 1 keer op een feest, en het is toch een kleine moeite omeven wat omlaag te gaan, zou je zeggen.

Als ze dan toch een sitdown willen doen mogen ze dat trouwens lekker tijdens Brennan Heart of Coone doen wat mij betreft. Van een plaat als Wake Up word ik toch al niet vrolijk dus dan kan dat er ook nog wel bij. Nah goed, zo lang ze Project One maar niet stilleggen voor een afval moment of een sitdown ben ik eigenlijk al tevreden.

Ik zie de toegevoegde waarde van een sitdown niet en ik vind het ook echt niks om daaraan mee te doen. Dus daarom doe ik er ook nooit aan mee. Waarom zou ik dan?

Nou ja waarschijnlijk gaan we het toch niet eens worden, maar andere mensen zullen het waarschijnlijk wel tof vinden om op zo'n feest een keer een sitdown te doen (anders beginnen ze er niet aan neem ik aan). Van mij hoeft die ongein ook allemaal niet maar als andere lui er wel plezier aan beleven als iedereen even een minuut wat omlaag gaat, wie ben ik dan om eigenwijs te blijven staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 09:23 

Donateur

Jezus de nachtploeg moet echt meer gaan posten, zo gaat het never nooit lukken. Verzakers
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 10:11 

Hardtraxx Veteran

Ik zie 'ik denk dat ze merk a water hebben', maar weet iemand zeker welk merk water er in het Gelredome is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 10:19 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Ik zie 'ik denk dat ze merk a water hebben', maar weet iemand zeker welk merk water er in het Gelredome is?

Vorig jaar was Sourcy. Volgens mij dan, weet het voor 85% zeker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 10:21 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:

Ik check vaak partyfoto's van vorig jaar via partyflock of op de fb pagina ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 10:26 

Hardtraxx Elite

Festicap, ben je van meteen van dat gezeik af :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:03 

Hardtraxx Veteran

JonasWolters schreef:
[Sound Rush heeft nog nooit een Life Beyond Earth remix gemaakt. Vanwaar die info

Het kan toch zijn dat ze die nu hebben gemaakt en niet in het verleden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:07 

Hardtraxx Veteran

Sound rush loopt niet voor niets zoveel te hinten dat er iets speciaals aankomt op qlimax, dus die remix zal daar wel voor het eerst gedraaid worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:21 

Hardtraxx Veteran

Ze hadden een remix van Project 1 (Als in, de track) gemaakt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:28 

Donateur

patrickjeb schreef:
Ze hadden een remix van Project 1 (Als in, de track) gemaakt toch?

en een HHz mashup en die Dragonborn track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:29 

Hardtraxxer

Ja en tijdens de sit down, wordt er meteen ook gecrowdsurft, geeft echt een unieke ervaring :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:36 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Ik heb ook gehoord dat Sound Rush een sitdown gaat organiseren tijdens Project One waarbij je moet hee-hoo'en.

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:36 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik haat het als je 10 minuten naar een Chansey zoekt, hem vind, er op klikt en hij vervolgens verdwijnt.

Dit gaat m'n redding worden aangezien ik waarschijnlijk niet heen kan (geopereerd aan m'n oor). Toch nog een beetje Qlimax meemaken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:42 

Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
patrickjeb schreef:
Ik haat het als je 10 minuten naar een Chansey zoekt, hem vind, er op klikt en hij vervolgens verdwijnt.

Dit gaat m'n redding worden aangezien ik waarschijnlijk niet heen kan (geopereerd aan m'n oor). Toch nog een beetje Qlimax meemaken :cool:

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:48 

Hardtraxxer

Ik heb wel zin in die sitdown, maar ik vind wel dat iedereen dan keihard ooooooooohhh moet roepen als de kick er in komt. Daarnaast lijkt het me vet als iedereen gehurkt van links-links-links naar rechts-rechts-rechts huppelt terwijl je je t-shirt in de lucht rondzwiert als een helikopter.

Oh ja, GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME :love: Treinticket is ook binnen nu, laat het maar snel zaterdag zijn :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:49 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:

Moet het even aankijken Juul. Maar denk dat m'n moeder me echt niet laat gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:58 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Seeker Of Fire schreef:

Moet het even aankijken Juul. Maar denk dat m'n moeder me echt niet laat gaan :x

Komop Corneel. Je bent een vrij man in een vrij land! Nee grapje. ik weet niet wat voor operatie je hebt gehad, maar als je hechtingen hebt of iets dergelijks, kan het best gevaarlijk zijn om in een drukke dansende menigte te staan, mochten mensen er per ongeluk tegenaan slaan of dergelijk. Zou er wel goed over nadenken of het slim is om te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 12:12 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Jeroen23 schreef:
Daarnaast hebben we het wel over Heady en Wsz hè, die mannen kunnen echt wel wat! Niet bang voor dat het gaat tegenvallen, sterker nog, wordt een hele dikke set!

Sound Rush heeft een remix gemaakt van Life Beyond Earth dus ben er heel erg bang voor dat ze die gaan draaien. :cry:

Bron? Als dit zo is zou dat enorm zonde zijn. Life Beyond Earth hoort niemand meer aan te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 12:19 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
MelvinFR schreef:
Jeroen23 schreef:

Bron? Als dit zo is zou dat enorm zonde zijn. Life Beyond Earth hoort niemand meer aan te raken.

Terwijl als ik het iemand zou moeten toevertrouwen, zou het Sound Rush wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 12:21 

Hardtraxx Veteran

Zou ook betekenen dat we het origineel niet gaan horen op Qlimax, gaan niet origineel en remix draaien.

Alleen dat zou al een reden zijn dat ik het kut zou vinden.
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten