Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:34 

Hardtraxx Addict

Sound Rush heeft toch laatst een Headhunterz mash up gemaakt, mss referen ze daar naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:35 

Hardtraxx Veteran

Staat niet in het draaiboek van Q-dance denk ik. Maar ik heb nog nooit gezien dat op Qlimax/Hard Bass/Defqon mainstage een DJ even mag joinen on stage vanwege een collab/remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:53 

Bierkoning

Ze hoeven toch niet perse op het podium te komen als ze die remix draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:08 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Staat niet in het draaiboek van Q-dance denk ik. Maar ik heb nog nooit gezien dat op Qlimax/Hard Bass/Defqon mainstage een DJ even mag joinen on stage vanwege een collab/remix

Dan let je nooit op...
Audiotricz afgelopen jaar nog bij Atmozfears
Noicecontrollers jaar ervoor bij Bass Mods en andersom op zaterdag
Demi Kanon bij Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:09 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Chroman schreef:

Dan let je nooit op...
Audiotricz afgelopen jaar nog bij Atmozfears
Noicecontrollers jaar ervoor bij Bass Mods en andersom op zaterdag
Demi Kanon bij Wildstylez

Oké klopt, ik heb ook nooit bij Defqon op de mainstage gestaan xd
Maar er schoot me zo snel niks binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:12 

Hardtraxx Veteran

Defqon mainstage :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:16 

Hardtraxx Veteran

Op defqon vind ik het toch anders dan op Qlimax. Zoals velen het zeggen staat echt alleen de top op Qlimax. Het 'beste van het beste'. Het is voor velen dj's/producers ook een droom om op Qlimax te mogen staan. Als je op Qlimax staat dan heb je het eigenlijk gewoon gemaakt in de Hardstyle scene. Je zet dan niet zomaar een tweede-rangs artiest even op het podium. (niet dat Sound Rush tweede-rangs is ofzo, ik ben namelijk gewoon fan van Sound-Rush, maar jullie snappen wat ik bedoel :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:23 

Hardtraxxer

Komt er nog iets van een timetable? Is dat al bekend? Of iedereen een uur rammen en P1 en Angerfist een half uur ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:23 

Hardtraxx Veteran

Jeroen23 schreef:
Komt er nog iets van een timetable? Is dat al bekend? Of iedereen een uur rammen en P1 en Angerfist een half uur ofzo?

Is er nooit met Qlimax, volgorde zou wel kloppen, alleen de exacte set tijden worden niet bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:25 

Hardtraxxer

All You Need To Know: http://www.q-dance.com/global/news/deta ... -know-eng/

Leuk dat ze die laser lampjes verbieden, maar verbiedt dan ook meteen fluitjes. Die zijn pas verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:27 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Jeroen23 schreef:

Is er nooit met Qlimax, volgorde zou wel kloppen, alleen de exacte set tijden worden niet bekend.

Ah oke, is namelijk mijn eerste Qlimax, maar wil wel bij het moment zijn dat ze de stage revealen. Dat zal rond 23.00 zijn als, ik denk, Audiotricz begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:30 

Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
Leuk dat ze die laser lampjes verbieden, maar verbiedt dan ook meteen fluitjes. Die zijn pas verschrikkelijk.

Och man, ik erger me altijd dood als ik een live set aan het luisteren ben en ik een of andere debiel met de kick hoor meefluiten. Zo'n persoon zou maar naast je staan tijdens het event...

Ga je toch ergens anders staan xd

Ben het verder wel met je eens dat het scheitvervelend is hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:34 

Hardtraxxer

Staat er nou in de All you need to know dat je je flesje water gratis kan laten vullen aan de bar? Dat zou mooi zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:35 

Hardtraxx Elite

Snap ook niet waarom je een fluitje mee zou nemen. Wat voor plezier beleef je daar nou aan? Net als mensen die volledig verkleed komen of in morphsuits of wat dan ook. Maar goed, genoeg gedipt weer.

Hardtraxx Veteran

davinstyle schreef:
Staat er nou in de All you need to know dat je je flesje water gratis kan laten vullen aan de bar? Dat zou mooi zijn!

nope, je kan gratis lege bekertjes vragen aan de bar en die bijvullen op de wc's :P

Hardtraxx Addict

Jeroen23 schreef:
Rickzel schreef:
Jeroen23 schreef:

Ah oke, is namelijk mijn eerste Qlimax, maar wil wel bij het moment zijn dat ze de stage revealen. Dat zal rond 23.00 zijn als, ik denk, Audiotricz begint?

Vorig jaar gingen de schermen aan toen Bass Modulators begonnen, dus ook dit jaar waarschijnlijk om 11 uur na de eerste set inderdaad. Ben verder alleen benieuwd hoe laat Tuneboy begint. Begon Isaac vorig jaar niet om kwart voor 10 al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:40 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
davinstyle schreef:

nope, je kan gratis lege bekertjes vragen aan de bar en die bijvullen op de wc's :P

maar..

'You can always get a free plastic cup at one of the bars or refill a bottle you bought there.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:42 

Hardtraxxer

Wow ja je hebt gelijk, maar sinds wanneer hebben ze normale kranen met water achter de bar? Zou wel veel tijd schelen als je niet de trappen op hoeft/naar buiten gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:47 

Hardtraxxer

Sneerfuljam2948 schreef:
Wow ja je hebt gelijk, maar sinds wanneer hebben ze normale kranen met water achter de bar? Zou wel veel tijd schelen als je niet de trappen op hoeft/naar buiten gaat!

inderdaad, morgen even dopje fixen, chaudfontaine toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:47 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat ze met "bought there" niet bedoelen dat je het daar (dus aan de bar) kunt laten vullen. Ze bedoelen daar waarschijnlijk mee dat je aan de bar gekochte flesjes kunt vullen bij de wc's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:16 

Hardtraxxer

davinstyle schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:

Google op Festicap ;) Nooit meer problemen om dopjes mee te nemen naar binnen. Kan gewoon aan je sleutel bos/rits van je jas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:20 

Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
davinstyle schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:

Google op Festicap ;) Nooit meer problemen om dopjes mee te nemen naar binnen. Kan gewoon aan je sleutel bos/rits van je jas.

Ik heb al twee festicaps versleten. Beide waren niet 100% water dicht. Het idee is leuk maar de uitvoering minder.
Ik neem gewoon weer een pepsi Dopje mee. Sourcy was het toch op evenementen in gelredome. Anders ff een spa Dopje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:25 

Bierkoning

Voor bier heb je geen dop nodig!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:33 

Hardtraxxer

Ik heb er 1 die is 2 jaar oud en werkt nog perfect. Als je hem er niet goed op draait is die niet goed dicht nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:35 

Hardtraxxer

Ik neem geen doppen mee hoor, regel er daar wel 2 :whistle:
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten