Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Pannenkoek wrote:We moeten ons wel degelijk zorgen maken, want we zitten nog steeds niet aan de 100 pagina's :list:
Na het feest komt nog het grote cumfest van Project 1 en B-Front. Die 100 gaat wel lukken. :thumbsup:
C
Hardtraxxer
157 posts member since 2014
last seen Nov 2018
Patjee410 wrote:Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.

Bij zijn is mee maken!! :lol: Er is natuurlijk wat van te zeggen, maar ik vind het al een serieuze verbetering dat sinds afgelopen jaar alle video livesets online komen. Kun je achteraf alles nog een keer nagenieten! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Ik haat dat mens met zon spleet in dr smoel die zogenaamd de london look heeft
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Royvn_ wrote:Ik haat dat mens met zon spleet in dr smoel die zogenaamd de london look heeft
Net Goofy inderdaad
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Patjee410 wrote:
Duke wrote:Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host :).
Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.
Zelf vind ik het best wel jammer dat tegenwoordig op feestjes alles wordt vastgelegd. Audio-opnames zijn nog wel fijn, maar al die foto's en video's... Op de een of andere manier doet het een beetje afbreuk aan de magie en de exclusiviteit van een feestje. Snap wel dat het voor thuisblijvers leuk is, zo'n livestream met beeld, maar het is ook best wel een beetje een inbreuk op het feestje van de mensen die er wel zijn, althans vind ik dan.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Sarabande wrote:Zelf vind ik het best wel jammer dat tegenwoordig op feestjes alles wordt vastgelegd. Audio-opnames zijn nog wel fijn, maar al die foto's en video's... Op de een of andere manier doet het een beetje afbreuk aan de magie en de exclusiviteit van een feestje. Snap wel dat het voor thuisblijvers leuk is, zo'n livestream met beeld, maar het is ook best wel een beetje een inbreuk op het feestje van de mensen die er wel zijn, althans vind ik dan.
Wat een ongelofelijke onzin. Maar als hier een paar man nog op wil inhaken zijn we in ieder geval weer een pagina verder.

Edit: gelukt!
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Sarabande wrote:
Patjee410 wrote:
Duke wrote:Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host :).
Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.
Zelf vind ik het best wel jammer dat tegenwoordig op feestjes alles wordt vastgelegd. Audio-opnames zijn nog wel fijn, maar al die foto's en video's... Op de een of andere manier doet het een beetje afbreuk aan de magie en de exclusiviteit van een feestje. Snap wel dat het voor thuisblijvers leuk is, zo'n livestream met beeld, maar het is ook best wel een beetje een inbreuk op het feestje van de mensen die er wel zijn, althans vind ik dan.
Mee eens.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Sarabande wrote:Zelf vind ik het best wel jammer dat tegenwoordig op feestjes alles wordt vastgelegd. Audio-opnames zijn nog wel fijn, maar al die foto's en video's... Op de een of andere manier doet het een beetje afbreuk aan de magie en de exclusiviteit van een feestje. Snap wel dat het voor thuisblijvers leuk is, zo'n livestream met beeld, maar het is ook best wel een beetje een inbreuk op het feestje van de mensen die er wel zijn, althans vind ik dan.
Inbreuk op het feestje :huh: je weet het wel heel mooi te brengen xd Nog even en je gaat klagen over inbreuk op je privacy

Vind het zelf juist top die videoregistraties, heerlijk nagenieten na een top feest vaak of acts zien die je juist gemist hebt (DefQon/Q-Base)

Snap voor Qlimax wel dat ze het niet live uitzenden met beeld, dat willen ze toch wel exclusief houden denk ik.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Zorgen dat je er bij bent en anders moet je het maar lekker doen met een 92 kbps livestream waarbij er op de meest irritante momenten een interview doorheen komt. :whistle:
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Via radiostream uitzenden is prima toch, exclusieve nummers worden er meestal wel uit gecut. Zo blijft een feest ook mooi exclusief!
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Het dak heeft de hele week opengestaan, alles is nat geworden en Qlimax gaat niet door!
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Heady heeft blindedarm ontsteking... Kans is 95% dat het niet doorgaat...
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Villain kan toch gewoon draaien ofzo
S
Lenny wrote:Heady heeft blindedarm ontsteking... Kans is 95% dat het niet doorgaat...
Heady heeft geen blinde darm
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Trouwens eitje op ticketswap. Beetje aandachtig f5'en en binnen t uur 2 kaarten gefixt!!

Wel 101,25 euro per stuk xd
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
O wacht, ik dacht dat Sarabande het over livestreams had. Daar ben ik het wel mee eens, maar over volledige registraties in het algemeen die bijv een week later worden geupload. Dat vind ik wel vet. Het is net zoals Erikz zegt, je kan dan lekker nagenieten! Livestreams vind ik inderdaad niet nodig. Dan had je maar een kaartje moeten kopen.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Weet iemand trouwens hoeveel retourtje pendelbus kost vanaf Arnhem Centraal?
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
TSFH wrote:Weet iemand trouwens hoeveel retourtje pendelbus kost vanaf Arnhem Centraal?
5 euro
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Scotty018 wrote:Trouwens eitje op ticketswap. Beetje aandachtig f5'en en binnen t uur 2 kaarten gefixt!!

Wel 101,25 euro per stuk xd
Geluksvogel

tering wat een geld :lol:
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
Norther66 wrote:
TSFH wrote:Weet iemand trouwens hoeveel retourtje pendelbus kost vanaf Arnhem Centraal?
5 euro
Op je m...

Ohnee toch niet
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 27 days ago
Sound Rush facebook:
See you again for something special..

#Qlimax #ProjectOne
Foto met heady. Collab? Of vinden ze het gewoon speciaal dat p1 draait op qlimax?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Misschien een remix ofzo.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Pommer wrote:Misschien een remix ofzo.
Yep, wss mogen ze even op de stage komen als P1 de Sound Rush remix draait van die P1 track?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Rickzel wrote:
Pommer wrote:Misschien een remix ofzo.
Yep, wss mogen ze even op de stage komen als P1 de Sound Rush remix draait van die P1 track?
Ga er maar niet van uit, dat gebeurt alleen bij kleinere evenementen
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Omdat? Is dat een regel? >.<

Zou niet weten wat het anders kan zijn.