Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:28 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
We moeten ons wel degelijk zorgen maken, want we zitten nog steeds niet aan de 100 pagina's :list:

Na het feest komt nog het grote cumfest van Project 1 en B-Front. Die 100 gaat wel lukken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:29 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.

Bij zijn is mee maken!! :lol: Er is natuurlijk wat van te zeggen, maar ik vind het al een serieuze verbetering dat sinds afgelopen jaar alle video livesets online komen. Kun je achteraf alles nog een keer nagenieten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:30 

Hardtraxx Addict

Ik haat dat mens met zon spleet in dr smoel die zogenaamd de london look heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:33 

Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
Ik haat dat mens met zon spleet in dr smoel die zogenaamd de london look heeft

Net Goofy inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:37 

Hardtraxx Addict

Patjee410 schreef:
Duke schreef:
Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host :).

Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.

Zelf vind ik het best wel jammer dat tegenwoordig op feestjes alles wordt vastgelegd. Audio-opnames zijn nog wel fijn, maar al die foto's en video's... Op de een of andere manier doet het een beetje afbreuk aan de magie en de exclusiviteit van een feestje. Snap wel dat het voor thuisblijvers leuk is, zo'n livestream met beeld, maar het is ook best wel een beetje een inbreuk op het feestje van de mensen die er wel zijn, althans vind ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:56 

Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Zelf vind ik het best wel jammer dat tegenwoordig op feestjes alles wordt vastgelegd. Audio-opnames zijn nog wel fijn, maar al die foto's en video's... Op de een of andere manier doet het een beetje afbreuk aan de magie en de exclusiviteit van een feestje. Snap wel dat het voor thuisblijvers leuk is, zo'n livestream met beeld, maar het is ook best wel een beetje een inbreuk op het feestje van de mensen die er wel zijn, althans vind ik dan.

Wat een ongelofelijke onzin. Maar als hier een paar man nog op wil inhaken zijn we in ieder geval weer een pagina verder.

Edit: gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:12 

Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Patjee410 schreef:
Duke schreef:
Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host :).

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:14 

Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:

Inbreuk op het feestje :huh: je weet het wel heel mooi te brengen xd Nog even en je gaat klagen over inbreuk op je privacy

Vind het zelf juist top die videoregistraties, heerlijk nagenieten na een top feest vaak of acts zien die je juist gemist hebt (DefQon/Q-Base)

Snap voor Qlimax wel dat ze het niet live uitzenden met beeld, dat willen ze toch wel exclusief houden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:15 

Hardtraxxer

Zorgen dat je er bij bent en anders moet je het maar lekker doen met een 92 kbps livestream waarbij er op de meest irritante momenten een interview doorheen komt. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:19 

Hardtraxxer

Via radiostream uitzenden is prima toch, exclusieve nummers worden er meestal wel uit gecut. Zo blijft een feest ook mooi exclusief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:20 

Hardtraxx Elite

Het dak heeft de hele week opengestaan, alles is nat geworden en Qlimax gaat niet door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:22 

Hardtraxx Veteran

Heady heeft blindedarm ontsteking... Kans is 95% dat het niet doorgaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:26 

Donateur

Villain kan toch gewoon draaien ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:26 

Lenny schreef:
Heady heeft blindedarm ontsteking... Kans is 95% dat het niet doorgaat...

Heady heeft geen blinde darm
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:30 

Hardtraxxer

Trouwens eitje op ticketswap. Beetje aandachtig f5'en en binnen t uur 2 kaarten gefixt!!

Wel 101,25 euro per stuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:55 

Hardtraxx Veteran

O wacht, ik dacht dat Sarabande het over livestreams had. Daar ben ik het wel mee eens, maar over volledige registraties in het algemeen die bijv een week later worden geupload. Dat vind ik wel vet. Het is net zoals Erikz zegt, je kan dan lekker nagenieten! Livestreams vind ik inderdaad niet nodig. Dan had je maar een kaartje moeten kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:56 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand trouwens hoeveel retourtje pendelbus kost vanaf Arnhem Centraal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:56 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

5 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:13 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Trouwens eitje op ticketswap. Beetje aandachtig f5'en en binnen t uur 2 kaarten gefixt!!

Wel 101,25 euro per stuk xd

Geluksvogel

tering wat een geld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:14 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
TSFH schreef:

5 euro

Op je m...

Ohnee toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:18 

Hardtraxx Addict

Sound Rush facebook:
Citaat:
See you again for something special..

#Qlimax #ProjectOne

Foto met heady. Collab? Of vinden ze het gewoon speciaal dat p1 draait op qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:19 

Bierkoning

Misschien een remix ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:22 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Yep, wss mogen ze even op de stage komen als P1 de Sound Rush remix draait van die P1 track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:25 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pommer schreef:

Yep, wss mogen ze even op de stage komen als P1 de Sound Rush remix draait van die P1 track?

Ga er maar niet van uit, dat gebeurt alleen bij kleinere evenementen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:29 

Hardtraxx Veteran

Omdat? Is dat een regel? >.<

Zou niet weten wat het anders kan zijn.
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten