Na het feest komt nog het grote cumfest van Project 1 en B-Front. Die 100 gaat wel lukken.wrote:We moeten ons wel degelijk zorgen maken, want we zitten nog steeds niet aan de 100 pagina's
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
wrote:Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.
Bij zijn is mee maken!!
Ik haat dat mens met zon spleet in dr smoel die zogenaamd de london look heeft
Net Goofy inderdaadwrote:Ik haat dat mens met zon spleet in dr smoel die zogenaamd de london look heeft
Zelf vind ik het best wel jammer dat tegenwoordig op feestjes alles wordt vastgelegd. Audio-opnames zijn nog wel fijn, maar al die foto's en video's... Op de een of andere manier doet het een beetje afbreuk aan de magie en de exclusiviteit van een feestje. Snap wel dat het voor thuisblijvers leuk is, zo'n livestream met beeld, maar het is ook best wel een beetje een inbreuk op het feestje van de mensen die er wel zijn, althans vind ik dan.wrote:Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.wrote:Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host.
Wat een ongelofelijke onzin. Maar als hier een paar man nog op wil inhaken zijn we in ieder geval weer een pagina verder.wrote:Zelf vind ik het best wel jammer dat tegenwoordig op feestjes alles wordt vastgelegd. Audio-opnames zijn nog wel fijn, maar al die foto's en video's... Op de een of andere manier doet het een beetje afbreuk aan de magie en de exclusiviteit van een feestje. Snap wel dat het voor thuisblijvers leuk is, zo'n livestream met beeld, maar het is ook best wel een beetje een inbreuk op het feestje van de mensen die er wel zijn, althans vind ik dan.
Edit: gelukt!
Mee eens.wrote:Zelf vind ik het best wel jammer dat tegenwoordig op feestjes alles wordt vastgelegd. Audio-opnames zijn nog wel fijn, maar al die foto's en video's... Op de een of andere manier doet het een beetje afbreuk aan de magie en de exclusiviteit van een feestje. Snap wel dat het voor thuisblijvers leuk is, zo'n livestream met beeld, maar het is ook best wel een beetje een inbreuk op het feestje van de mensen die er wel zijn, althans vind ik dan.wrote:Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.wrote:Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host.
Inbreuk op het feestjewrote:Zelf vind ik het best wel jammer dat tegenwoordig op feestjes alles wordt vastgelegd. Audio-opnames zijn nog wel fijn, maar al die foto's en video's... Op de een of andere manier doet het een beetje afbreuk aan de magie en de exclusiviteit van een feestje. Snap wel dat het voor thuisblijvers leuk is, zo'n livestream met beeld, maar het is ook best wel een beetje een inbreuk op het feestje van de mensen die er wel zijn, althans vind ik dan.
Vind het zelf juist top die videoregistraties, heerlijk nagenieten na een top feest vaak of acts zien die je juist gemist hebt (DefQon/Q-Base)
Snap voor Qlimax wel dat ze het niet live uitzenden met beeld, dat willen ze toch wel exclusief houden denk ik.
Zorgen dat je er bij bent en anders moet je het maar lekker doen met een 92 kbps livestream waarbij er op de meest irritante momenten een interview doorheen komt. 
Via radiostream uitzenden is prima toch, exclusieve nummers worden er meestal wel uit gecut. Zo blijft een feest ook mooi exclusief!
Het dak heeft de hele week opengestaan, alles is nat geworden en Qlimax gaat niet door!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Heady heeft blindedarm ontsteking... Kans is 95% dat het niet doorgaat...
-
S
Heady heeft geen blinde darmwrote:Heady heeft blindedarm ontsteking... Kans is 95% dat het niet doorgaat...
Trouwens eitje op ticketswap. Beetje aandachtig f5'en en binnen t uur 2 kaarten gefixt!!
Wel 101,25 euro per stuk
Wel 101,25 euro per stuk
O wacht, ik dacht dat Sarabande het over livestreams had. Daar ben ik het wel mee eens, maar over volledige registraties in het algemeen die bijv een week later worden geupload. Dat vind ik wel vet. Het is net zoals Erikz zegt, je kan dan lekker nagenieten! Livestreams vind ik inderdaad niet nodig. Dan had je maar een kaartje moeten kopen.
Weet iemand trouwens hoeveel retourtje pendelbus kost vanaf Arnhem Centraal?
5 eurowrote:Weet iemand trouwens hoeveel retourtje pendelbus kost vanaf Arnhem Centraal?
Geluksvogelwrote:Trouwens eitje op ticketswap. Beetje aandachtig f5'en en binnen t uur 2 kaarten gefixt!!
Wel 101,25 euro per stuk
tering wat een geld
Op je m...wrote:5 eurowrote:Weet iemand trouwens hoeveel retourtje pendelbus kost vanaf Arnhem Centraal?
Ohnee toch niet
Sound Rush facebook:
Foto met heady. Collab? Of vinden ze het gewoon speciaal dat p1 draait op qlimax?See you again for something special..
#Qlimax #ProjectOne
Yep, wss mogen ze even op de stage komen als P1 de Sound Rush remix draait van die P1 track?wrote:Misschien een remix ofzo.
Ga er maar niet van uit, dat gebeurt alleen bij kleinere evenementenwrote:Yep, wss mogen ze even op de stage komen als P1 de Sound Rush remix draait van die P1 track?wrote:Misschien een remix ofzo.