Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Royvn_ wrote:Ey, anders laten we mensen lekker doen wat ze willen? Je bent niet verplicht om mee te doen weetje. :whistle:
Nou, toen ik niet mee deed tijdens de sitdown op Defqon werd ik helemaal stijf gevloekt door een paar kut moffen :lol:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Gaan we mensen ook verbieden dat ze gaan staan huilen tijdens P1 net als bij Headhunterz op Defqon?
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Pipa wrote:Ik vind een sit-down altijd wel mooi. Heb ik midden in de zaal een mooi overzicht van de mensen. Altijd leuk die mensen die dan zeggen dat je moet zitten terwijl je rustig met je biertje in je handen staat om je heen te kijken.
Haha ja, het is wel heel stoer en rebels om dan expres niet mee te doen natuurlijk. Zit zelf ook niet te wachten op die onzin, maar moet je dan per se de beleving verpesten voor de mensen die dat wel leuk vinden door als een lamme zak te blijven staan? Zo'n sitdown is 1 keer op een feest, en het is toch een kleine moeite omeven wat omlaag te gaan, zou je zeggen.

Als ze dan toch een sitdown willen doen mogen ze dat trouwens lekker tijdens Brennan Heart of Coone doen wat mij betreft. Van een plaat als Wake Up word ik toch al niet vrolijk dus dan kan dat er ook nog wel bij. Nah goed, zo lang ze Project One maar niet stilleggen voor een afval moment of een sitdown ben ik eigenlijk al tevreden.
Last edited by Pannenkoek on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Seeker Of Fire wrote:
Royvn_ wrote:Ey, anders laten we mensen lekker doen wat ze willen? Je bent niet verplicht om mee te doen weetje. :whistle:
Nou, toen ik niet mee deed tijdens de sitdown op Defqon werd ik helemaal stijf gevloekt door een paar kut moffen :lol:
En terecht hoor :list:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
Norther66 wrote:
Seeker Of Fire wrote:
En terecht hoor :list:
(L)
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Er wordt wellicht 1 poging gedaan aankomende zaterdag voor een sitdown wat faalt, want gelredome, en daarna wordt het niet meer gedaan. Dus mensen hoeven zich helemaal geen zorgen te maken.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 7 days ago
We moeten ons wel degelijk zorgen maken, want we zitten nog steeds niet aan de 100 pagina's :list:
Heeft iemand nog iets waar we met z'n allen een paar pagina's over kunnen zeuren? Het afval gooi-moment wellicht? Fransen? Italianen? Moderators? Duitsers? Belgen?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Finnen :yes:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Belgen! :sick:
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Sylvana Simons :sick:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Wie gaat er dit jaar in z'n bek gespoten worden met pepperspray?

of was dat hardbass :$
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik haat fransen
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Ik haat het als ik met mijn sokken in iets nats ga staan in de badkamer.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
Jeroen23 wrote:Ik haat het als ik met mijn sokken in iets nats ga staan in de badkamer.
:yes:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Rickzel wrote:Wie gaat er dit jaar in z'n bek gespoten worden met pepperspray?

of was dat hardbass :$
Harmony toch?
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host :).
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik haat het als je 10 minuten naar een Chansey zoekt, hem vind, er op klikt en hij vervolgens verdwijnt.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Duke wrote:Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host :).
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Nog 4 dagen en nog steeds geen timetable. Jeetje wat een slechte communicatie weer van Q-dance. Zal het toch wel doorgaan jongens?!
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik haat het dat mijn hand niet in een pringels bus past waardoor ik niet meer bij mijn pringels kan.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
MeneerEend wrote:Nog 4 dagen en nog steeds geen timetable. Jeetje wat een slechte communicatie weer van Q-dance. Zal het toch wel doorgaan jongens?!
En ons constant aan het lijntje houden met 'HET KOMT HOOR JONGEN NOG EVEN GEDULD'
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Bowlingbal wrote:Ik haat het dat mijn hand niet in een pringels bus past waardoor ik niet meer bij mijn pringels kan.
Of als er alleen maar kapotte beschuitjes in je rol beschuit zitten
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Duke wrote:Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host :).
Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Nice! Alles beter dan die keel die het een paar jaar geleden nog deed. Die kon geen Engels en zei zo'n beetje alle artiesten fout. :lol:
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Ik haat die reclames van Oral-B met die snol die "poetst als een echte tandarts" en die vervolgens in een groene appel bijt.