Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:33 

Hardtraxx Addict

Royvn_ schreef:
Ey, anders laten we mensen lekker doen wat ze willen? Je bent niet verplicht om mee te doen weetje. :whistle:

Nou, toen ik niet mee deed tijdens de sitdown op Defqon werd ik helemaal stijf gevloekt door een paar kut moffen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:33 

Hardtraxx Veteran

Gaan we mensen ook verbieden dat ze gaan staan huilen tijdens P1 net als bij Headhunterz op Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:35 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Ik vind een sit-down altijd wel mooi. Heb ik midden in de zaal een mooi overzicht van de mensen. Altijd leuk die mensen die dan zeggen dat je moet zitten terwijl je rustig met je biertje in je handen staat om je heen te kijken.

Haha ja, het is wel heel stoer en rebels om dan expres niet mee te doen natuurlijk. Zit zelf ook niet te wachten op die onzin, maar moet je dan per se de beleving verpesten voor de mensen die dat wel leuk vinden door als een lamme zak te blijven staan? Zo'n sitdown is 1 keer op een feest, en het is toch een kleine moeite omeven wat omlaag te gaan, zou je zeggen.

Als ze dan toch een sitdown willen doen mogen ze dat trouwens lekker tijdens Brennan Heart of Coone doen wat mij betreft. Van een plaat als Wake Up word ik toch al niet vrolijk dus dan kan dat er ook nog wel bij. Nah goed, zo lang ze Project One maar niet stilleggen voor een afval moment of een sitdown ben ik eigenlijk al tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:44 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Royvn_ schreef:
Ey, anders laten we mensen lekker doen wat ze willen? Je bent niet verplicht om mee te doen weetje. :whistle:

Nou, toen ik niet mee deed tijdens de sitdown op Defqon werd ik helemaal stijf gevloekt door een paar kut moffen :lol:

En terecht hoor :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:46 

Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Royvn_ schreef:

En terecht hoor :list:

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 14:54 

Hardtraxx Veteran

Er wordt wellicht 1 poging gedaan aankomende zaterdag voor een sitdown wat faalt, want gelredome, en daarna wordt het niet meer gedaan. Dus mensen hoeven zich helemaal geen zorgen te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:26 

Hardtraxx Addict

We moeten ons wel degelijk zorgen maken, want we zitten nog steeds niet aan de 100 pagina's :list:
Heeft iemand nog iets waar we met z'n allen een paar pagina's over kunnen zeuren? Het afval gooi-moment wellicht? Fransen? Italianen? Moderators? Duitsers? Belgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:30 

Donateur

Finnen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:32 

Hardtraxx Addict

Belgen! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:35 

Hardtraxx Addict

Sylvana Simons :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:40 

Hardtraxx Veteran

Wie gaat er dit jaar in z'n bek gespoten worden met pepperspray?

of was dat hardbass :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:41 

Hardtraxx Veteran

Ik haat fransen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:47 

Hardtraxxer

Ik haat het als ik met mijn sokken in iets nats ga staan in de badkamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:50 

Hardtraxx Addict

Jeroen23 schreef:
Ik haat het als ik met mijn sokken in iets nats ga staan in de badkamer.

:yes:

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wie gaat er dit jaar in z'n bek gespoten worden met pepperspray?

of was dat hardbass :$

Harmony toch?

Hardtraxxer

Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:51 

Hardtraxx Veteran

Ik haat het als je 10 minuten naar een Chansey zoekt, hem vind, er op klikt en hij vervolgens verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:52 

Donateur

Duke schreef:
Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host :).

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:52 

Hardtraxx Elite

Nog 4 dagen en nog steeds geen timetable. Jeetje wat een slechte communicatie weer van Q-dance. Zal het toch wel doorgaan jongens?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:54 

Hardtraxx Addict

Ik haat het dat mijn hand niet in een pringels bus past waardoor ik niet meer bij mijn pringels kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:55 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Nog 4 dagen en nog steeds geen timetable. Jeetje wat een slechte communicatie weer van Q-dance. Zal het toch wel doorgaan jongens?!

En ons constant aan het lijntje houden met 'HET KOMT HOOR JONGEN NOG EVEN GEDULD'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:00 

Hardtraxxer

Bowlingbal schreef:
Ik haat het dat mijn hand niet in een pringels bus past waardoor ik niet meer bij mijn pringels kan.

Of als er alleen maar kapotte beschuitjes in je rol beschuit zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:23 

Hardtraxx Addict

Duke schreef:

Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:24 

Hardtraxxer

Duke schreef:

Nice! Alles beter dan die keel die het een paar jaar geleden nog deed. Die kon geen Engels en zei zo'n beetje alle artiesten fout. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:26 

Hardtraxxer

Ik haat die reclames van Oral-B met die snol die "poetst als een echte tandarts" en die vervolgens in een groene appel bijt.
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten