Nou, toen ik niet mee deed tijdens de sitdown op Defqon werd ik helemaal stijf gevloekt door een paar kut moffenwrote:Ey, anders laten we mensen lekker doen wat ze willen? Je bent niet verplicht om mee te doen weetje.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Gaan we mensen ook verbieden dat ze gaan staan huilen tijdens P1 net als bij Headhunterz op Defqon?
Haha ja, het is wel heel stoer en rebels om dan expres niet mee te doen natuurlijk. Zit zelf ook niet te wachten op die onzin, maar moet je dan per se de beleving verpesten voor de mensen die dat wel leuk vinden door als een lamme zak te blijven staan? Zo'n sitdown is 1 keer op een feest, en het is toch een kleine moeite omeven wat omlaag te gaan, zou je zeggen.wrote:Ik vind een sit-down altijd wel mooi. Heb ik midden in de zaal een mooi overzicht van de mensen. Altijd leuk die mensen die dan zeggen dat je moet zitten terwijl je rustig met je biertje in je handen staat om je heen te kijken.
Als ze dan toch een sitdown willen doen mogen ze dat trouwens lekker tijdens Brennan Heart of Coone doen wat mij betreft. Van een plaat als Wake Up word ik toch al niet vrolijk dus dan kan dat er ook nog wel bij. Nah goed, zo lang ze Project One maar niet stilleggen voor een afval moment of een sitdown ben ik eigenlijk al tevreden.
Last edited by Pannenkoek on , edited 1 time in total.
En terecht hoorwrote:Nou, toen ik niet mee deed tijdens de sitdown op Defqon werd ik helemaal stijf gevloekt door een paar kut moffenwrote:Ey, anders laten we mensen lekker doen wat ze willen? Je bent niet verplicht om mee te doen weetje.
wrote:En terecht hoorwrote:Nou, toen ik niet mee deed tijdens de sitdown op Defqon werd ik helemaal stijf gevloekt door een paar kut moffenwrote:Ey, anders laten we mensen lekker doen wat ze willen? Je bent niet verplicht om mee te doen weetje.
Er wordt wellicht 1 poging gedaan aankomende zaterdag voor een sitdown wat faalt, want gelredome, en daarna wordt het niet meer gedaan. Dus mensen hoeven zich helemaal geen zorgen te maken.
We moeten ons wel degelijk zorgen maken, want we zitten nog steeds niet aan de 100 pagina's 
Heeft iemand nog iets waar we met z'n allen een paar pagina's over kunnen zeuren? Het afval gooi-moment wellicht? Fransen? Italianen? Moderators? Duitsers? Belgen?
Heeft iemand nog iets waar we met z'n allen een paar pagina's over kunnen zeuren? Het afval gooi-moment wellicht? Fransen? Italianen? Moderators? Duitsers? Belgen?
Wie gaat er dit jaar in z'n bek gespoten worden met pepperspray?
of was dat hardbass
of was dat hardbass
Ik haat het als ik met mijn sokken in iets nats ga staan in de badkamer.
wrote:Ik haat het als ik met mijn sokken in iets nats ga staan in de badkamer.
Harmony toch?wrote:Wie gaat er dit jaar in z'n bek gespoten worden met pepperspray?
of was dat hardbass
Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host
.
Ik haat het als je 10 minuten naar een Chansey zoekt, hem vind, er op klikt en hij vervolgens verdwijnt.
Topwrote:Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host.
Nog 4 dagen en nog steeds geen timetable. Jeetje wat een slechte communicatie weer van Q-dance. Zal het toch wel doorgaan jongens?!
Ik haat het dat mijn hand niet in een pringels bus past waardoor ik niet meer bij mijn pringels kan.
En ons constant aan het lijntje houden met 'HET KOMT HOOR JONGEN NOG EVEN GEDULD'wrote:Nog 4 dagen en nog steeds geen timetable. Jeetje wat een slechte communicatie weer van Q-dance. Zal het toch wel doorgaan jongens?!
Of als er alleen maar kapotte beschuitjes in je rol beschuit zittenwrote:Ik haat het dat mijn hand niet in een pringels bus past waardoor ik niet meer bij mijn pringels kan.
Wat vinden jullie ervan dat Q nog altijd gebruikt van 'slechts' een radio uitzending. De technologie om dergelijke evenementen door middel van streams uit te zenden is er allang en wordt bv op Awakenings wel al gebruikt. Ik, als thuisblijver, vind het jammer dat Q daar niets mee doet.wrote:Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host.
Nice! Alles beter dan die keel die het een paar jaar geleden nog deed. Die kon geen Engels en zei zo'n beetje alle artiesten fout.wrote:Het gaat live uitgezonden worden op Q-dance Radio van 20:00 tot 07:00 met Audiofreq als host.