Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:03 

Hardtraxx Veteran

LaBierre schreef:
Gaat Qlimax nog door nu Donald de Amerikaanse verkiezingen heeft gewonnen?

Jij mag Donald zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:05 

Hardtraxx Veteran

Wie is Donald? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:07 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Wie is Donald? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.

Ja, inderdaad, wat Radical zegt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:17 

Hardtraxx Veteran

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:48 

Hardtraxx Newbie

Heeft iemand een recent setje van Bass Modulators en van Angerfist voor de voorpret? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:59 

Hardtraxx Veteran

Roelb schreef:
Heeft iemand een recent setje van Bass Modulators en van Angerfist voor de voorpret? :love:

https://lsdb.nl/artists/view/461/bass-modulators
https://lsdb.nl/artists/view/303/angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:59 

Hardtraxxer

Roelb schreef:

Check even Bass Modulators Defqon 2016. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 14:00 

Hardtraxxer

Roelb schreef:

Bass Modulators set van vorig jaar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 16:44 

Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
Roelb schreef:

https://lsdb.nl/artists/view/461/bass-modulators
https://lsdb.nl/artists/view/303/angerfist

Thanks! genoeg voorpret gevonden voor anderhalve week :thumbsup:
Vind alleen de volgorde van 'Project One -> Bass Modulators -> Frequencerz' niet echt logisch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 17:15 

Bierkoning

Ik vind het wel chill, niet gelijk na die mooie euforische nummers van P1 over op de hardere platen van Frequencerz. Bass Modulators kunnnen daar mooi naar toe opbouwen, hebben ze al vaker bewezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 17:31 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Ik vind het wel chill, niet gelijk na die mooie euforische nummers van P1 over op de hardere platen van Frequencerz. Bass Modulators kunnnen daar mooi naar toe opbouwen, hebben ze al vaker bewezen :)

Kunnen ze weer afsluiten met Bounce & Break remix, zoals altijd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 17:32 

Hardtraxxer

Bass Modulators zette de laatste jaren toch altijd een topset neer (met atijd prima classic platen in de set), ben blij dat ze nu lekker later op de avond staan!

Tot 4 uur lekker Euforische/mainstream/classic platen en dan een prima overgang naar Frequencerz & B-Front die tenminste gevoel leggen in Raw platen (of medium raw, hoe je het ook wilt noemen xd ) Q heeft dit jaar echt een goede line up neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 17:57 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop wel dat Frequencerz (Of mag ik Niels en Pepijn zeggen) ondertussen wat nieuwe nummers klaar heeft, en aub niet in de stijl van Freqolution en Torture remix. Ik heb geen zin in weer het standaard lijstje. Voor de rest beginnen de kriebels wel te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 18:01 

Hardtraxx Newbie

Criticaster schreef:
Bass Modulators zette de laatste jaren toch altijd een topset neer (met atijd prima classic platen in de set), ben blij dat ze nu lekker later op de avond staan!

Tot 4 uur lekker Euforische/mainstream/classic platen en dan een prima overgang naar Frequencerz & B-Front die tenminste gevoel leggen in Raw platen (of medium raw, hoe je het ook wilt noemen xd ) Q heeft dit jaar echt een goede line up neergezet.

Eens tot op zekere hoogte, dit jaar staan ze een stuk later op de ''Time Table'' dan vorig jaar. Vorig jaar vond ik het een nagenoeg perfecte 2de set, maar om dit nou rond 4 uur te horen. Dan hoor ik liever Project One en vervolgens Frequencerz. Frequencerz en aansluitend B-front brengen heerlijke euforische raw, dus zou die aansluiting niet gek vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 18:04 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Ik hoop wel dat Frequencerz (Of mag ik Niels en Pepijn zeggen) ondertussen wat nieuwe nummers klaar heeft, en aub niet in de stijl van Freqolution en Torture remix. Ik heb geen zin in weer het standaard lijstje. Voor de rest beginnen de kriebels wel te komen.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 18:04 

Bierkoning

MeneerEend schreef:
Pommer schreef:

Ja dat mag idd wel eens ophouden, maar goed vorig jaar verrasten ze ook met een edit van Science & Religion als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 18:09 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
MeneerEend schreef:
Pommer schreef:

Ja dat mag idd wel eens ophouden, maar goed vorig jaar verrasten ze ook met een edit van Science & Religion als afsluiter.

Zal dit jaar wel die Dominator remix zijn :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 18:21 

Hardtraxx Newbie

http://www.qlimax.com/line-up/bass-modulators/

Was het iemand trouwens al opgevallen dat op de site van Qlimax staat dat BM een live set draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 18:41 

Hardtraxx Addict

Roelb schreef:
http://www.qlimax.com/line-up/bass-modulators/

Was het iemand trouwens al opgevallen dat op de site van Qlimax staat dat BM een live set draaien?

Daarmee bedoelen ze volgens mij gewoon hun set, maar kan aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 18:54 

Hardtraxx Addict

Geloof wel dat Bass Modulators kunnen opbouwen naar een act als Frequencerz, maar ik ben er toch vrij zeker van dat Brennan Heart wat opbouw betreft gepaster was op die plek in de timetable. Niet dat mij dat verder iets uitmaakt, nu heb ik al mijn favoriete artiesten van de avond achter elkaar staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:12 

Hardtraxx Veteran

Vind die juist gewoon goed passen, als je kijkt naar 2013, waar noisecontrollers na gunz 4 hire moest, en een veel betere set neerzetten dan hun, valt hier weinig over te klagen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:47 

Hardtraxxer

nee beter hèèè
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 20:46 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:

Koen schreef:
dan hun

als hun

Dan hen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 21:54 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Cruelty schreef:
Koen schreef:
dan hun

als hun

Dan hen

Dan zij

Getekend een Neerlandicus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 23:49 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha idd "dan hen" Zeg Sander, als je iemand niet correct kan verbeteren, doe het dan aub niet :lol:
Broken Balance schreef:
The Skribbler schreef:
Broken Balance schreef:
Beter 99 paginas aan speculaties en een pagina daadwerkelijke info.

Laat ik jullie uit de droom halen, een directe bron die meewerkt aan Qlimax dit jaar heeft me verteld dat er geen surprise acts zijn. Het is zoals het er staat. Niks komt.

Jezus Dennis wat doe je nou stoer :lol: Met die hele TT er achteraan... Snap je nou echt niet dat het hele speculeren om de TT bij de magie hoort die Qlimax heet?

Nee

Daten?

Heel graag :loving:
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten