wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ken Willem en Joram persoonlijk dus mag P1 zeggen.wrote:waar staat p1 voor? is dat een verwijzing naar psyko punkz? dan de p voor psyko punkz en die 1 wordt nog even duidelijk mee gemaakt die die voortaan alleen is?
Ook goedwrote:Pleur maar gewoon die warmup van jou aan. Met Story Unfolds vocalswrote: Hoop zo dat P1 (of wie dan ook) Power Of The Mind erop gooit, dé perfecte Qlimax plaat gewoon
Ja echt, verwacht eigenlijk gewoon de grootste hits (met wat edits) en 1 a 2 nieuwe tracks.wrote:wrote:Heeft er iemand bezwaar tegen als ik even iets serieus ga zeggen?
Hoop zo dat P1 (of wie dan ook) Power Of The Mind erop gooit, dé perfecte Qlimax plaat gewoon
RTben echt benieuwd naar de set van P1.
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Denk je serieus op nieuwe tracks van p1?
Wildstylez postte dit weekend wel het volgende op Facebook:wrote:Denk je serieus op nieuwe tracks van p1?
Germany is on fire lately. Thanks Clubbing Base! Now back to the studio, got some stuff to finish before Qlimax (P1)
-
S
wrote: Ik ken Willem en Joram persoonlijk dus mag P1 zeggen.
hmu if you agree
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Clubbin @ Qlimax confirmedwrote:Wildstylez postte dit weekend wel het volgende op Facebook:wrote:Denk je serieus op nieuwe tracks van p1?
Germany is on fire lately. Thanks Clubbing Base! Now back to the studio, got some stuff to finish before Qlimax (P1)
Clubbin, it's a sine, fantasy or reality, Numbers, art of creation en power of the mind, deze tracks wil ik heeeeeeeel graag live horen 
Ben er ook van overtuigd dat we (een) nieuwe track (s) gaan horenwrote:Denk je serieus op nieuwe tracks van p1?
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik hoorde van een betrouwbare bron dat ze een paar platen van Slayer gaan remixen en dat Slayer meteen ook de surprise act is die dag.
Neewrote:Ik hoorde van een betrouwbare bron dat ze een paar platen van Slayer gaan remixen en dat Slayer meteen ook de surprise act is die dag.
Gaan we nog met z'n allen meeten dit jaar?
Neewrote:Jezus Dennis wat doe je nou stoerwrote:Beter 99 paginas aan speculaties en een pagina daadwerkelijke info.
Laat ik jullie uit de droom halen, een directe bron die meewerkt aan Qlimax dit jaar heeft me verteld dat er geen surprise acts zijn. Het is zoals het er staat. Niks komt.Met die hele TT er achteraan... Snap je nou echt niet dat het hele speculeren om de TT bij de magie hoort die Qlimax heet?
Daten?
Tuurlijk niet haha wat een dom idee doeiwrote:Gaan we nog met z'n allen meeten dit jaar?
Die beheerders van tegenwoordig kennen ook helemaal geen manieren meer.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Kut Kees, ga dippen.
Ohja ter aanvulling ik lulde maar wat over die vaste line up.
Doei.
Gaat u verder met speculeren.
Doei.
Gaat u verder met speculeren.
Tuurlijk gaan wij meeten Patrick.wrote:Die beheerders van tegenwoordig kennen ook helemaal geen manieren meer.
Als je mij maar niet dronken gaat voeren.wrote:Tuurlijk gaan wij meeten Patrick.wrote:Die beheerders van tegenwoordig kennen ook helemaal geen manieren meer.
Dan ga ik rare dingen doen, zoals m'n ex een smsje sturen.
Dat is inderdaad raar. Wie stuurt er nou nog smsjes?wrote:Als je mij maar niet dronken gaat voeren.wrote:Tuurlijk gaan wij meeten Patrick.wrote:Die beheerders van tegenwoordig kennen ook helemaal geen manieren meer.
Dan ga ik rare dingen doen, zoals m'n ex een smsje sturen.
SL8492wrote: Dat is inderdaad raar. Wie stuurt er nou nog smsjes?
-
LHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Gaat Qlimax nog door nu Donald de Amerikaanse verkiezingen heeft gewonnen?
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
Hoe zit het eigenlijk met Brennan Heart? Gaat hij nu daadwerkelijk optreden als Bladmasterz? Na zijn post (vraag) of Facebook eigenlijk niks meer over gehoord, ook niks officieels. Zou een tegenvaller zijn als het niet zo is 
-
T
Ik denk gewoon als Brennan Heart, maar hij zal wat meer Blademasterzplaatjes draaien dan normaal. Denk dat q-dance liever gewoon Brennan Heart heeft staan omdat anders alle buitenlanders raar op kijken als ze op eens blademasterz aangekondigd horen worden terwijl ze speciaal voor lose my mind waren gekomenwrote:Hoe zit het eigenlijk met Brennan Heart? Gaat hij nu daadwerkelijk optreden als Bladmasterz? Na zijn post (vraag) of Facebook eigenlijk niks meer over gehoord, ook niks officieels. Zou een tegenvaller zijn als het niet zo is