Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 23:57 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Hahahahaha idd "dan hen" Zeg Sander, als je iemand niet correct kan verbeteren, doe het dan aub niet :lol:

Godver, was zelf ook niet helemaal wakker >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 00:32 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha ben jij nu ook ineens al Del Mare? Zijn twee verschillende Sanders dacht ik altijd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 14:41 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Hahahahaha ben jij nu ook ineens al Del Mare? Zijn twee verschillende Sanders dacht ik altijd :x

Jeetje gelukkig wel zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:09 

Hardtraxxer

Allemaal aan de pasjes! http://bit.ly/Qlimax16-Payment. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:13 

Hardtraxxer

Seneeq schreef:

Is het niet alleen optie? Of zijn de muntjes er helemaal uit?
Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:16 

Hardtraxx Addict

Seneeq schreef:

Mmm.

Ik heb afgelopen zomer op Electronic Family voor eerst gebruikt van een gepersonaliseerd pasje en het gebruik viel mij alles mee. Mensen stonden netjes in de rij, muntjes kun je bijwerken via een app en mocht je munten over hebben kun je ze terugstorten. Nadeel is wel dat, wanneer je met een grote groep gaat, iemand moet voorschieten. Ik weet namelijk niet of het al mogelijk is om muntjes over te boeken naar één kaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:16 

Hardtraxx Veteran

Seneeq schreef:

Wat een onhandig systeem zeg. Niet blij mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:29 

Bierkoning

Wat was er nou weer mis met die muntjes... Volgens mij gaat dat een stuk sneller ook dan dit systeem (kan me Tomorrowland herinneren waar het af en toe ook niet echt soepel liep).

Of het moet net zo'n mooi pasje worden als met 10 years Q-Dance, dan is het nog wel leuk om te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:35 

Hardtraxx Veteran

Denk dat het gewoon een Gelredome pasje is die je bij elk bezoek kunt gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:36 

Hardtraxx Veteran

Seneeq schreef:

Why the fuck staat die tekst er in alle talen behalve Nederlands? Ik snap dit dus echt niet. 75% van het publiek is Nederlandstalig. Valt me trouwens meer en meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:37 

Hardtraxx Veteran

Hoe waardeloos is dat pasjes systeem dan met rondjes halen. Het is al helemaal ruk om door die menigte naar de bar te moeten, word er ook nog verwacht dat je voor iedereen even een rondje haalt met je eigen pasje.

Doe mij maar gewoon muntjes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:38 

Hardtraxx Elite

Ben wel blij dat je geld terug kan krijgen en dat ze ook tijdens andere concerten en voetbalwedstrijden te gebruiken zijn, maar ik hou van muntjes verzamelen dus dat is minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:55 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Seneeq schreef:

Why the fuck staat die tekst er in alle talen behalve Nederlands? Ik snap dit dus echt niet. 75% van het publiek is Nederlandstalig. Valt me trouwens meer en meer op.

Omdat Nederlanders in staat zijn engels te lezen, maar die fransen en heel de meuk te lui/nationalistisch zijn om dit te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:56 

Hardtraxx Veteran

Tekst is gewoon in het Nederlands te lezen hoor als je op de Nederlandse site zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:02 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Tekst is gewoon in het Nederlands te lezen hoor als je op de Nederlandse site zit.

Ja, heb ik net ook ontdekt. Maar je kan ook de site op Duits/Spaans zetten en die talen werden wel bij dat bericht van de betalingswijze geplaatst. Uiteindelijk boeit het me niet veel hoor, het viel me gewoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:06 

Hardtraxx Veteran

Heel leuk systeem wanneer je met maximaal 3 man naar een feest gaat. Daarna wordt het moeilijk bij te houden (of je moet met heel de groep hetzelfde en even veel drinken).

Ik snap dat contactloos betalen de toekomst heeft maar het systeem is nu nog niet zo ver om al overal in te voeren. Op tomorrowland werkte het ook niet super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:32 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben ons al bedacht om gewoon 1 kaart te halen waar we met z'n allen de bierpot op doen, zijn met 5 bierdrinkers geloof ik :P

Geen idee of dat de handigste manier is maargoed >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:37 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wij hebben ons al bedacht om gewoon 1 kaart te halen waar we met z'n allen de bierpot op doen, zijn met 5 bierdrinkers geloof ik :P

Geen idee of dat de handigste manier is maargoed >.<

Zou en oplossing kunnen zijn maar dan moet je wel de hele avond bij elkaar blijven en hopen dat iedereen op het zelfde tempo drinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:39 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
hopen dat iedereen op het zelfde tempo drinkt.

Als je je hier druk om maakt kun je het best niet potten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:39 

Hardtraxx Veteran

Stok achter de deur noemen we dat, gewoon door zoep'n :beer:

edit: wel super handig uitrekenen als een biertje 2,85 wordt, hoe de fuck ga je onthouden hoeveel saldo je hebt? Moet je eerst in de rij wachten tot je geholpen wordt door iemand, kom je er achter dat je geld op is, moet je in de rij staan pasje opladen, en opnieuw in de rij om je drankje te halen :lol: Gelukkig draait Brennan Heart nog, kun je uitgebreid de tijd nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:45 

Hardtraxx Veteran

Zou bij mij al niet werken omdat ik de hele avond rond loop en steeds bij andere mensen sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:49 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Zou bij mij al niet werken omdat ik de hele avond rond loop en steeds bij andere mensen sta.

Jij hebt geen pas nodig. Jij krijgt toch bier van iedereen ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:50 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Dit. Hopen dat ze het op andere feestjes lekker bij munten houden (ja, ik weet dat dit op het moment alleen voor het Gelredome geldt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 20:10 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Joey schreef:

Jij hebt geen pas nodig. Jij krijgt toch bier van iedereen ofniet?

Was het maar zo'n feest... Ik ben helaas geen mooie vrouw, dus zo makkelijk werkt het niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 20:12 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Joey schreef:

Dit. Hopen dat ze het op andere feestjes lekker bij munten houden (ja, ik weet dat dit op het moment alleen voor het Gelredome geldt)

Als ik het goed lees is het een systeem vanuit GelreDome zelf en kan Q-Dance er dus niets aan veranderen.
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten