Ik vind Hee-Hoo'en ook gewoon kapot kinderachtig.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Daarom past het ook bij hardstyle.wrote:Ik vind Hee-Hoo'en ook gewoon kapot kinderachtig.
Welcome to the world of hardstyle, motherfucker
Hahaha tsja wat kun je hier nog aan toevoegenwrote:zoiets heet b-seksueelwrote:ietwat homo-erotische aandoende fascinatie met B-front's muziek ook kut maar dat zeg ik toch ook niet.wrote:jezus wat kut
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 20 hours ago
Haha dan moeten ze voortaan hee hoo roepen bij die kicks van Rebelionwrote:Daarom past het ook bij hardstyle.wrote:Ik vind Hee-Hoo'en ook gewoon kapot kinderachtig.
Daar laat je de "hee" achterwege en roep je allen maar 'HOOOOOOOOOO' elke keer als er een climax of mid-intro begint.wrote:Haha dan moeten ze voortaan hee hoo roepen bij die kicks van Rebelionwrote:Daarom past het ook bij hardstyle.wrote:Ik vind Hee-Hoo'en ook gewoon kapot kinderachtig.
Jullie kunnen ook een keer naar techno feest geen dubbele platen geen mc geen mondkapjes geen hee ho allemaal veel beter
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Geen dubbele nummers? Je hoort godverdomme de hele tiephus avond het zelfde nummer.wrote:Jullie kunnen ook een keer naar techno feest geen dubbele platen geen mc geen mondkapjes geen hee ho allemaal veel beter
Ben je wel lekker bij je paasei!?
zeg dit nou niet straks komen er radical petjes bij techno feesten o wacht hahawrote:Jullie kunnen ook een keer naar techno feest geen dubbele platen geen mc geen mondkapjes geen hee ho allemaal veel beter
Dit.wrote:Jullie kunnen ook een keer naar techno feest geen dubbele platen geen mc geen mondkapjes geen hee ho allemaal veel beter
wrote:Geen dubbele nummers? Je hoort godverdomme de hele tiephus avond het zelfde nummer.wrote:Jullie kunnen ook een keer naar techno feest geen dubbele platen geen mc geen mondkapjes geen hee ho allemaal veel beter
Ben je wel lekker bij je paasei!?
Ik ga voor 'continu de superioriteit van Techno door m'n strot geduwd krijgen'.
Of doorgesnoven hipsters of doorgesnoven militanten.
Ik ga liever dood denk ik.
Ik ga liever dood denk ik.
Nou, een bandana. Om een mondkapje kun je lachen om een bandana alleen maar huilen.wrote:Wat vind je erger Melvin?
Ik kom niet op een feest om mij dood te ergeren aan andere mensen
En als het mij niet bevalt, ga ik wel ergens anders staan
Wanneer 50% van het publiek meedoet kom je er niet onderuit.wrote:Ik kom niet op een feest om mij dood te ergeren aan andere mensen![]()
Als ze daarmee openen dan gaat het een stuk harder dan de meeste DJ's die op de line-up staan. Wel goeie shit en op techno feesten waar ze deze muziek draaien zie je weinig rondhuppelende hipsters met knotjes en bandana's voor als je bang bent voor dat soort lui.