Is dat Nicky Romero?wrote:Die vent op 2:23 is het in elk geval met iedereen eens denk ik
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nu je het zegt.wrote:Is dat Nicky Romero?
wrote:Hoi ik zit op Hardtraxx en ben fan van Main Concern
Dat zijn niet mijn woorden vriend
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 20 days ago
Zo'n event aanmaken op Facebook is net zo kansloos als het Hee Hoo zelf 
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
sorry ik moest stiekem lachen... is dit erg? haha!
Facebook event aanmaken is natuurlijk dan een beetje jammer....
Facebook event aanmaken is natuurlijk dan een beetje jammer....
-
T
wrote:Hee-Hoo'en is gewoon leuk als je zelf meedoet.
wrote:Hee-Hoo'en is gewoon leuk als je zelf meedoet.
Joh het is voor de grap. Ik verwacht heus niet dat ik geen irritante Fransen op Qlimax hoor doordat ik infantiele filmpjes maak van Noord-Korea, het is gewoon voor de lol.wrote:Zo'n event aanmaken op Facebook is net zo kansloos als het Hee Hoo zelf
En als die buitenlanders nou elke keer dit soort onzin voorbij zien komen waarin dat achterlijke Hee-Hoo voorbij komt, dan zullen het er misschien eens een paar laten. Die trend is ontstaan binnen korte tijd en kan dus ook uitsterven.
Haattraxx strikes again.wrote:Joh het is voor de grap. Ik verwacht heus niet dat ik geen irritante Fransen op Qlimax hoor doordat ik infantiele filmpjes maak van Noord-Korea, het is gewoon voor de lol.wrote:Zo'n event aanmaken op Facebook is net zo kansloos als het Hee Hoo zelf![]()
En als die buitenlanders nou elke keer dit soort onzin voorbij zien komen waarin dat achterlijke Hee-Hoo voorbij komt, dan zullen het er misschien eens een paar laten. Die trend is ontstaan binnen korte tijd en kan dus ook uitsterven.
Ik vind het leuk!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik vind het wel super(cola)
Ben benieuwd wanneer er weer nuttige informatie voorbij komt. 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 20 days ago
wrote:Haattraxx strikes again.wrote:Joh het is voor de grap. Ik verwacht heus niet dat ik geen irritante Fransen op Qlimax hoor doordat ik infantiele filmpjes maak van Noord-Korea, het is gewoon voor de lol.wrote:Zo'n event aanmaken op Facebook is net zo kansloos als het Hee Hoo zelf![]()
Ik vind het leuk!
Nou ja zegwrote:jezus wat kut
Ik vind jou ietwat homo-erotische aandoende fascinatie met B-front's muziek ook kut maar dat zeg ik toch ook niet.
zoiets heet b-seksueelwrote:ietwat homo-erotische aandoende fascinatie met B-front's muziek ook kut maar dat zeg ik toch ook niet.wrote:jezus wat kut
wrote:zoiets heet b-seksueelwrote:etwat homo-erotische aandoende fascinatie met B-front's muziek ook kut maar dat zeg ik toch ook niet.wrote:jezus wat kut
Second that!wrote:Haattraxx strikes again.
Ik vind het leuk!
Vind t grappig gedaan inderdaad.
Facebook evenement heb ik zelf niks mee, maar deste minder het doen deste beter. We zijn niet bij Partysquad vs Yellowclaw
Facebook evenement heb ik zelf niks mee, maar deste minder het doen deste beter. We zijn niet bij Partysquad vs Yellowclaw
wrote:Vind t grappig gedaan inderdaad.
Exact dat!! Ben alleen bang dat we het bij Qlimax nog vaak gaan horen in het begin, maar hoop dat tegen de tijd dat Project One begint de meeste Hee-Hoo'ers uitgeteld op de tribune liggen.
Vorig jaar eigenlijk alleen tijdens Isaac gehoord en een paar keer bij Bass Mods maar de rest van de avond bijna niet gehoord.
Tijdens Zatox' "Fantastische" set ook nog, hij draaide toen een edit van Rock Civilization en daar moest natuurlijk doorheen geschreeuwd wordenwrote:Vorig jaar eigenlijk alleen tijdens Isaac gehoord en een paar keer bij Bass Mods maar de rest van de avond bijna niet gehoord.