wrote:Maar niet zo hard als goede techno. Dusjawrote:De waarheid is hard.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Als je dit soort bagger echt wil horen op Qlimax. Wat is dit zeg..
Een hele vette plaat.wrote:Wat is dit zeg..
Als het minstens zo hard is als het nieuwe Ghost In The Machine EP is en KRTM en Dep Affect hun techno platen dan ja. Doe moar eem. Anders pleur ik in slaap.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 23 days ago
Kut techno
View on YouTube openen met dit
View on SoundCloudwrote:Als het minstens zo hard is als het nieuwe Ghost In The Machine EP is en KRTM en Dep Affect hun techno platen dan ja. Doe moar eem. Anders pleur ik in slaap.
Hoorde dat Audiotricz deze gaan draaien
Kunnen we gelijk naar huis na die setwrote:View on YouTube openen met dit
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
wrote:Kut techno
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 23 days ago
Als je Goddomme ook nadenkt over techno op qlimax kun je beter ook gewoon kappen en het topic dichtgooienwrote:Inb4 slotje
Werd de eerste edities wel gedraaid geloof ik. In het beursgebouw. Ook meer hardtrance wnzo.
Steffnov idd geloof ik, toch wel een erg lekker plaatje
Ik heb hem wel eens gedraaid in een setje ja
Maar de eer gaat natuurlijk naar de heer Sacerdos zelf.
Zou Project One met nieuwe muziek gaan komen voor Qlimax?
Volgens mij wordt er op Qlimax geen techno gedraaid, dus die discussie hoeft hier niet gevoerd te worden 
Weet niemand natuurlijk.wrote:Zou Project One met nieuwe muziek gaan komen voor Qlimax?
Het zou leuk zijn als ze 1 nummer maken, in de stijl van Project One, maar ik hoop dat de rest gewoon albumtracks zijn (En eventueel Numbers/Rate Reducer Remix)
Mogen we het wel over Technoboy hebben?
wrote:Mogen we het wel over Technoboy hebben?
OT: Zou er nog iets van een ticketverkoop met die geannuleerde tickets komen of zo?
Hier sluit ik me bij aan. Ga echt huilen als ze ineens allemaal nieuwe housey-platen gaan draaienwrote:Weet niemand natuurlijk.wrote:Zou Project One met nieuwe muziek gaan komen voor Qlimax?
Het zou leuk zijn als ze 1 nummer maken, in de stijl van Project One, maar ik hoop dat de rest gewoon albumtracks zijn (En eventueel Numbers/Rate Reducer Remix)