wrote:In b4: Gesloten topic

Hahahahahahahahahawrote:wrote:In b4: Gesloten topic![]()
![]()
![]()
Koenwrote:Wie komen er hier nou oprecht voor informatie en onderbouwde discussies over dit feest??
Stoer hoor dat je artiesten bij naam noemt...wrote:Koenwrote:Wie komen er hier nou oprecht voor informatie en onderbouwde discussies over dit feest??
wrote:Ja daarom ook!! Vertel mij nou eens als een echte hardstyle fan, hier nou zo mooi aan is!! hebben dit nou in die hele 10 jaar nooit last van gehad!!Die coone dit zo mooi vindt ga lekker showtek achterna had hier net zo goed arwin van buuren of tiesto kunnen staan!!! oprotten met die achterlijke house achtige boot legs dood ziek een x van!!
Mijn ogenwrote:Laat ik even mijn goeie vrient hardstylboy citerenwrote:Ja daarom ook!! Vertel mij nou eens als een echte hardstyle fan, hier nou zo mooi aan is!! hebben dit nou in die hele 10 jaar nooit last van gehad!!Die coone dit zo mooi vindt ga lekker showtek achterna had hier net zo goed arwin van buuren of tiesto kunnen staan!!! oprotten met die achterlijke house achtige boot legs dood ziek een x van!!
Mijn pupillenwrote:Mijn ogenwrote:Laat ik even mijn goeie vrient hardstylboy citerenwrote:Ja daarom ook!! Vertel mij nou eens als een echte hardstyle fan, hier nou zo mooi aan is!! hebben dit nou in die hele 10 jaar nooit last van gehad!!Die coone dit zo mooi vindt ga lekker showtek achterna had hier net zo goed arwin van buuren of tiesto kunnen staan!!! oprotten met die achterlijke house achtige boot legs dood ziek een x van!!
!!!!!!!!!!wrote:Mijn pupillenwrote:
Mijn ogen-
wrote:Laat ik even mijn goeie vrient hardstylboy citerenwrote:Ja daarom ook!! Vertel mij nou eens als een echte hardstyle fan, hier nou zo mooi aan is!! hebben dit nou in die hele 10 jaar nooit last van gehad!!Die coone dit zo mooi vindt ga lekker showtek achterna had hier net zo goed arwin van buuren of tiesto kunnen staan!!! oprotten met die achterlijke house achtige boot legs dood ziek een x van!!
wrote:Hmmm neh...
Volgende keer beter
wrote:Ik mis "Don't be afraid"
Ochja inderdaad, bedacht me later dat "Use your fist like a hammer" er ook nog bij had gekund.wrote:Ik mis: 'let us know how beautiful you are' en 'Qlimax you are so (damn) beautiful'.
Maar ik vind m leuk!
Ga weg Corneel. 2004 zeetie...wrote:Prophecy Qlimax 2004
Dat weet hij waarschijnlijk ook wel haha, kan moeilijk de naam van die video veranderen.wrote:Ga weg Corneel. 2004 zeetie...)wrote:Prophecy Qlimax 2004