Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor dit topic overspoeld wordt door reacties over het anthem, hier staat hij ook :P

hardstyle-releases/coone-rise-of-the-celestials-qlimax-anthem-2016-q0-t57101.html

Het is volgens mij lang geleden dat een topic 59 pagina's had voordat het feest überhaupt is begonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 11:10 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Voor dit topic overspoeld wordt door reacties over het anthem, hier staat hij ook :P

hardstyle-releases/coone-rise-of-the-celestials-qlimax-anthem-2016-q0-t57101.html

Het is volgens mij lang geleden dat een topic 59 pagina's had voordat het feest überhaupt is begonnen.


Vorig jaar 69 pagina's in totaal, dat gaat inderdaad behoorlijk hard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax toppa is toch altijd weer één van de topics van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hmmm mid-intro heeft wel energieke elementen, maar dat spellen van Qlimax haalt alle drive uit dat deel van de mid-intro voor mij :/ . Break bevat wel een leuke duistere sfeer en de build-up naar de melodie is leuk gedaan. Had de melodie in de climax liever wat duisterder gehad, kick valt me niet eens tegen. Geen slecht anthem, maar misschien dat ik hem na een paar keer luisteren vetter vind.

Ohja, #RIPMiwer2016


Amen!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Voor dit topic overspoeld wordt door reacties over het anthem, hier staat hij ook :P

hardstyle-releases/coone-rise-of-the-celestials-qlimax-anthem-2016-q0-t57101.html

Het is volgens mij lang geleden dat een topic 59 pagina's had voordat het feest überhaupt is begonnen.


Daar is dit topic toch voor? Alles omtrent het feest Qlimax. Iedere keer dat doorverwijzen naar andere topics :list: .. Een voorspelling van een line-up moet ergens anders, het praten over het anthem etc. Laat iedereen lekker hier ouwehoeren over alles wat met Qlimax te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Rowan gedraag jij je eens een beetje!!

Als je wilt klagen van mag dat hier:
http://hardtraxx.nl/forum/off-topic/irritatiemomentjes-t11578-23975.html :list:

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
patrickjeb schreef:
Voor dit topic overspoeld wordt door reacties over het anthem, hier staat hij ook :P

hardstyle-releases/coone-rise-of-the-celestials-qlimax-anthem-2016-q0-t57101.html

Het is volgens mij lang geleden dat een topic 59 pagina's had voordat het feest überhaupt is begonnen.


Vorig jaar 69 pagina's in totaal, dat gaat inderdaad behoorlijk hard :P


Nu de line-up bekend is, het anthem bekend is, Miwer een ban heeft en er nog geen teken van Poephark is
(ja ik noem hem wéér :lol: ) ben ik wel weer toe aan een nieuwe controverse.

De stage? Staan er honden? Nog iemand een kaartje te koop voor 120 euro? Ik heb mijn dosis Qlimax drama wel weer even nodig hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gehoord dat ze dit jaar weer de stage aan de lange zijde doen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanbass schreef:
patrickjeb schreef:
Voor dit topic overspoeld wordt door reacties over het anthem, hier staat hij ook :P

hardstyle-releases/coone-rise-of-the-celestials-qlimax-anthem-2016-q0-t57101.html

Het is volgens mij lang geleden dat een topic 59 pagina's had voordat het feest überhaupt is begonnen.


Daar is dit topic toch voor? Alles omtrent het feest Qlimax. Iedere keer dat doorverwijzen naar andere topics :list: .. Een voorspelling van een line-up moet ergens anders, het praten over het anthem etc. Laat iedereen lekker hier ouwehoeren over alles wat met Qlimax te maken heeft.


Zodat het topic overzichtelijk blijft.

Zenda schreef:
Voor de droom line-ups hebben we, net als voor Hard Bass, dit topic: algemeen/hoe-zou-jij-de-line-up-maken-t1369.html . De opbouwfoto's zien we vanzelf in algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik heb gehoord dat ze dit jaar weer de stage aan de lange zijde doen :corn:



Ik heb gehoord dat de stage dit jaar outdoor is bij het gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Rowanbass schreef:
patrickjeb schreef:
Voor dit topic overspoeld wordt door reacties over het anthem, hier staat hij ook :P

hardstyle-releases/coone-rise-of-the-celestials-qlimax-anthem-2016-q0-t57101.html

Het is volgens mij lang geleden dat een topic 59 pagina's had voordat het feest überhaupt is begonnen.


Daar is dit topic toch voor? Alles omtrent het feest Qlimax. Iedere keer dat doorverwijzen naar andere topics :list: .. Een voorspelling van een line-up moet ergens anders, het praten over het anthem etc. Laat iedereen lekker hier ouwehoeren over alles wat met Qlimax te maken heeft.


Zodat het topic overzichtelijk blijft.

Zenda schreef:
Voor de droom line-ups hebben we, net als voor Hard Bass, dit topic: algemeen/hoe-zou-jij-de-line-up-maken-t1369.html . De opbouwfoto's zien we vanzelf in algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html verschijnen.


Dat begrijp ik wel, maar anders krijg je 10 pagina's over de kluisjes, de locatie en 'hey, ik heb nog een plekje over in de auto'. Haalt de lol er wel vanaf. Ik snap best dat er regels of richtlijnen zijn, ik snap alleen niet dat mensen behalve mods erover kunnen zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanbass schreef:
Dat begrijp ik wel, maar anders krijg je 10 pagina's over de kluisjes, de locatie en 'hey, ik heb nog een plekje over in de auto'. Haalt de lol er wel vanaf. Ik snap best dat er regels of richtlijnen zijn, ik snap alleen niet dat mensen behalve mods erover kunnen zeiken.


Vervoer kan worden geregeld via het volgende topic: feesten/carpoolservice-kiss-ride-t23202.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rody. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 12:44 
 

hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 12:54 
 
Artiest

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha Rody :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :lol:

Rowanbass schreef:
Koen schreef:
Zodat het topic overzichtelijk blijft.

Dat begrijp ik wel, maar anders krijg je 10 pagina's over de kluisjes, de locatie en 'hey, ik heb nog een plekje over in de auto'. Haalt de lol er wel vanaf. Ik snap best dat er regels of richtlijnen zijn, ik snap alleen niet dat mensen behalve mods erover kunnen zeiken.

Dat van die kluisjes, locatie en of iemand een plek heeft hou je sowieso, dus dat maakt weinig uit of reactie sover het anthem in het topic met de release wordt geplaatst of niet.

Maar zoals Koen zegt, het houdt het topic overzichtelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
hardstyle-releases/coone-rise-of-the-celestials-qlimax-anthem-2016-q0-t57101.html

Het is volgens mij lang geleden dat een topic 59 pagina's had voordat het feest überhaupt is begonnen.

Klopt, hou dit vast jongens!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

In 4 pagina 61
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet je rekenen dat er wel minstens 20 extra pagina's zijn door de dubbelposts van Miwer. #RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoe draait Angerfist tegenwoordig? Draait ie nog wel eens plaatjes van voor 2010/2011? Toen volgde ik hem nog op de voet.

Om hier nog op terug te komen. Ga er maar niet vanuit. Veelal zijn het tracks van zijn albums The Deadfaced Dimension, Raise & Revolt, Miss K8 album en Radium - Rockin Fire. Weet niet waarom altijd dat Frenchcore nummer maar ik vind hem best wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 16:23 
 
Hardtraxxer

Angerfist draait ook wel eens een paar plaatjes van zijn eerste 3 albums
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom zeg ik ook veelal. Ik ga zelf uit van niet, als er dan pre-2010 plaatjes voorbij komen wordt het alleen maar mooier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop stiekem wel op In A Million Years, die wil hij er nog wel eens bij pakken ^^
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten