Miwer

wrote:Miwer![]()
Je was zeker niet de enige. Na zijn album en het Reverze anthem hoopte ik, en ging ik er vanuit dat het wel goed zou komen. Maar heb toch wel mixed feelings met dit anthem. er zijn stukken die ik echt heel vet vind, zoals het opkomen van de melodie in de climax. maar er zijn ook dingen waar ik me idioot aan erger, zoals het spellen van Qlimax in de intro. krijgen we er straks een berg cheerleaders bij die het met hun pompons voor ons gaan spellen tijdens de anthem show? ik ga hem nog een paar keer luisteren. slecht is hij zeker niet, maar had stiekem op meer gehooptwrote:Hoe dit nou weer kan uitlekkenMaar een geslaagd Anthem is het zeker wel. Nu was ik ook een van de enige die wel vertouwen had in Coone aan dit topic te lezen. Prima intro en toffe melodie in de qlimax die ondanks zijn euforische boventoon toch mysterieus is.
Het lag dus niet aan je muis, maar aan je account.wrote:oops, voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.
Hoop nu wel op een B-front anthem volgend jaar om eerlijk te zijn.
Matige trol. Is dubbel acc niet tegen de regels?wrote:oops, voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.
wrote:Het lag dus niet aan je muis, maar aan je account.wrote:oops, voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.
wrote:Het lag dus niet aan je muis, maar aan je account.wrote:oops, voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.
Dubbel account is tegen de regels. (Vroeger onder Chris Two nog een gehad voor mislukte troll)wrote:Matige trol. Is dubbel acc niet tegen de regels?wrote:oops, voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.
Dat is standaard bij een hoop internationale winkels (iTunes, Google Play). Vandaar dat je de meeste releases al rond een uur of 1 's middags de dag voor de release kunt vinden online. En vandaar ook dat we releases van The Funky Cat al de middag voor de "main" release date op Bandcamp gooien. Liefst niet dat de scene release er al is voordat mensen 'm op de "juiste" manier kunnen downloaden of kopen.wrote:en is er met de tijdzones verschil iets mis gegaan waardoor hij nu al beschikbaar is in Japan..!
nee niet echt, ik vond gewoon dat hij nog niet aan de beurt was, en zijn afgelopen anthems vond ik ook niks terwijl ik gewone tracks veel beter vindwrote:Vooooolgens mij heb jij iets tegen Coone!wrote:zucht waarom coone.....
Dit had ik dus ook, dit wordt mij een feestwrote:Mijn verwachting was 0, kon me ook niet voorstellen hoe Coone in godsnaam een Qlimax anthem kon maken, maar in mijn ogen is het toch echt een ruime voldoende geworden die elke keer luisteren beter wordt