Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer :oh: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Miwer :oh: :cry:


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Hoe dit nou weer kan uitlekken :huh: Maar een geslaagd Anthem is het zeker wel. Nu was ik ook een van de enige die wel vertouwen had in Coone aan dit topic te lezen. Prima intro en toffe melodie in de qlimax die ondanks zijn euforische boventoon toch mysterieus is.


Je was zeker niet de enige. Na zijn album en het Reverze anthem hoopte ik, en ging ik er vanuit dat het wel goed zou komen. Maar heb toch wel mixed feelings met dit anthem. er zijn stukken die ik echt heel vet vind, zoals het opkomen van de melodie in de climax. maar er zijn ook dingen waar ik me idioot aan erger, zoals het spellen van Qlimax in de intro. krijgen we er straks een berg cheerleaders bij die het met hun pompons voor ons gaan spellen tijdens de anthem show? ik ga hem nog een paar keer luisteren. slecht is hij zeker niet, maar had stiekem op meer gehoopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#RipMiwer2016.

Wederom verliezen we een uniek lid uit de Hardtraxx Community. We lazen zijn comments soms met een lach, soms met een traan maar Miwer gaat nooit uit ons hart vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm mid-intro heeft wel energieke elementen, maar dat spellen van Qlimax haalt alle drive uit dat deel van de mid-intro voor mij :/ . Break bevat wel een leuke duistere sfeer en de build-up naar de melodie is leuk gedaan. Had de melodie in de climax liever wat duisterder gehad, kick valt me niet eens tegen. Geen slecht anthem, maar misschien dat ik hem na een paar keer luisteren vetter vind.

Ohja, #RIPMiwer2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm mid-intro heeft wel energieke elementen, maar dat spellen van Qlimax haalt alle drive uit dat deel van de mid-intro voor mij :/ . Break bevat wel een leuke duistere sfeer en de build-up naar de melodie is leuk gedaan. Had de melodie in de climax liever wat duisterder gehad, kick valt me niet eens tegen. Geen slecht anthem, maar misschien dat ik hem na een paar keer luisteren vetter vind.

Ohja, #RIPMiwer2016

EDIT: Wel ironisch dat ik precies een dubbelpost krijg bij de RIPMiwer post. Een laatste ode aan deze vent klaarblijkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij is al weer van dropbox gehaald haha, gelukkig kon je hem downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij staat ondertussen al legaal te beluisteren op de Japanse ITunes, waarschijnlijk was het anthem morgen gekomen en is er met de tijdzones verschil iets mis gegaan waardoor hij nu al beschikbaar is in Japan..!

https://itunes.apple.com/jp/album/rise- ... 1163373996
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:53 
 
Hardtraxx Newbie

oops :$ , voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.


Hoop nu wel op een B-front anthem volgend jaar om eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

miwer1000 schreef:
oops :$ , voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.


Hoop nu wel op een B-front anthem volgend jaar om eerlijk te zijn.

Het lag dus niet aan je muis, maar aan je account.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

miwer1000 schreef:
oops :$ , voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.


Hoop nu wel op een B-front anthem volgend jaar om eerlijk te zijn.


Matige trol. Is dubbel acc niet tegen de regels? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:55 
 
Hardtraxxer

Nieuwe ban 3..2..1..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
miwer1000 schreef:
oops :$ , voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.


Hoop nu wel op een B-front anthem volgend jaar om eerlijk te zijn.

Het lag dus niet aan je muis, maar aan je account.


:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:59 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
miwer1000 schreef:
oops :$ , voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.


Hoop nu wel op een B-front anthem volgend jaar om eerlijk te zijn.

Het lag dus niet aan je muis, maar aan je account.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou het is dus coonfirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
miwer1000 schreef:
oops :$ , voortaan iets beter de forum regels lezen en weten dat iets te downloaden is vanaf dropbox.


Hoop nu wel op een B-front anthem volgend jaar om eerlijk te zijn.


Matige trol. Is dubbel acc niet tegen de regels? ;)


Dubbel account is tegen de regels. (Vroeger onder Chris Two nog een gehad voor mislukte troll)

Wel grappig dat de *ahem* almachtige Miwer die oh zo goed alles weet, dit dan over het hoofd ziet.... bwhahaha



On topic:
Gaaf anthem en line up. Ergens heel veel spijt dat ik naar Willem II - PSV ga in plaats van Qlimax. BH classics, B-front, Angerfist en zeker Project One... gaaf.

Maar de liefde voor de bal is inmiddels groter dan het feesten geworden, flink geminderd dit jaar en volgend jaar gaat nog een stapje minder worden. Veel plezier in het Gelredome in ieder geval. Maar dat zal wel goed komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
en is er met de tijdzones verschil iets mis gegaan waardoor hij nu al beschikbaar is in Japan..!


Dat is standaard bij een hoop internationale winkels (iTunes, Google Play). Vandaar dat je de meeste releases al rond een uur of 1 's middags de dag voor de release kunt vinden online. En vandaar ook dat we releases van The Funky Cat al de middag voor de "main" release date op Bandcamp gooien. Liefst niet dat de scene release er al is voordat mensen 'm op de "juiste" manier kunnen downloaden of kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 05:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ouch pijnlijk Miwer.

Toch bedankt voor de gratis download!

Straks nog maar weer een kans geven in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 07:20 
 

Niks mis mee met t anthem. Vette melo en sfeer, verbetering van vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 08:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet! Stukken beter dan vorig jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 09:58 
 

zucht waarom coone.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem leuk klinken. :) Leuker dan Equilibrium in eerste instantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 10:05 
 

Exterkate schreef:
jeffrey2107 schreef:
zucht waarom coone.....


Vooooolgens mij heb jij iets tegen Coone! :whistle:

nee niet echt, ik vond gewoon dat hij nog niet aan de beurt was, en zijn afgelopen anthems vond ik ook niks terwijl ik gewone tracks veel beter vind

en ik vind de track ook gewoon kut, dat helpt ook niet echt mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn verwachting was 0, kon me ook neit voorstellen hoe Coone in godsnaam een Qlimax anthem kon maken, maar in mijn ogen is het toch echt een ruime voldoende geworden die elke keer luisteren beter wordt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 10:27 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Mijn verwachting was 0, kon me ook niet voorstellen hoe Coone in godsnaam een Qlimax anthem kon maken, maar in mijn ogen is het toch echt een ruime voldoende geworden die elke keer luisteren beter wordt :$


Dit had ik dus ook, dit wordt mij een feest :drool: Prima anthem, persoonlijk beter dan vorig jaar. Mijn 10de Qlimax gaat legendarisch worden :D
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten