Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 957, 958, 959, 960, 961, 962, 963 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wifi alweer kapot >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke provider heb je? Had gisteren en gisteravond last van dat de wifi er steeds uit floepte. Ik zelf heb Ziggo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds 2 weken overgestapt naar Ziggo. Echt een drama tot nu toe. Wifi die het vaker niet dan wel doet, tv gemist werkt niet, zelfde geldt voor Ziggo on demand en de tv guide.

Moet wel zeggen de monteurs erg vriendelijk zijn en zich er iig niet simpel vanaf maken, maar oplossen kunnen ze het ook zo 1 2 3 niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Sinds 2 weken overgestapt naar Ziggo. Echt een drama tot nu toe. Wifi die het vaker niet dan wel doet, tv gemist werkt niet, zelfde geldt voor Ziggo on demand en de tv guide.

Moet wel zeggen de monteurs erg vriendelijk zijn en zich er iig niet simpel vanaf maken, maar oplossen kunnen ze het ook zo 1 2 3 niet.

Welkom bij de club, loop er al 2 jaar tegen aan. Kan helaas niet overstappen omdat Iggo de enige is met een centrale die meer dan 6mbit kan leveren :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De buren op de camping die als enige een wekker hebben en als enige niet wakker worden van de wekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gister een heel nieuw appartementen complex wat tegelijk de sleutel kreeg
oftewel een shitload aan mensen die tegelijk willen gaan verhuizen
en als er ook nog eens een idioot na 5 minuten de lift sloopt waardoor iedereen via de trap moet verhuizen begint het weekend lekker kut xd (bank van 3 meter in een lift van 2 proberen te proppen :/ )

gelukkig woon ik maar de op eerste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onduidelijkheid van de universiteit. Bij één vak stond er in de cursusinfo op blackboard dat ik een 5.5 voor het tentamen moet halen om het vak te halen (terwijl je normaal een 5.0 mag halen en compenseren met het werkgroepcijfer, wat mij wel zou lukken). Ik had dus een 5.0, dus dacht al dat het een her zou worden dinsdag. Nu keek ik net in uSis (administratiesysteem voor studenten) en daar zijn wel de studiepunten toegekend blijkbaar waardoor ik alleen nog één her voor een ander vak moet halen om m'n bachelordiploma te halen. Dat hertentamen is vrijdag en is vrij pittig dus ik weet nu niet of ik daar m'n tijd voor kan gebruiken nu of dat ik verder moet met dat andere vak...

En uiteraard kan ik niet bellen of zo maar moet ik wachten tot ik een mailtje terug krijg van de hoofddocent van het vak voor ik meer weet, wat waarschijnlijk niet gebeurt vandaag. ;_;
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al meer dan 2 uur moeten wachten op je thuisbezorgd voedsel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reclames van Tele2 nondeju wat fucking irritant :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Al meer dan 2 uur moeten wachten op je thuisbezorgd voedsel :/

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Al meer dan 2 uur moeten wachten op je thuisbezorgd voedsel :/


Bel je dan wel? Soms vergeten ze je ook gewoon even. Heb ik vaak genoeg meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 04:31 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Al meer dan 2 uur moeten wachten op je thuisbezorgd voedsel :/

Poeh doet me herinneren aan een debacle in Antwerpen. Wij bestellen bij een Italiaan, hebben we na 70 minuten nog onze bestelling niet. Wij bellen, ja we waren bij jullie geweest maar niemand deed open? Haha nou wij waren elk moment sinds de bestelling thuis en hadden geen bel gehoord. Of wij een nieuwe bestelling wilden. Nou nee ik zei van: ik bestel wel ergens anders. Vervolgens opnieuw besteld bij een andere toko, en na 60 minuten wachten daarop ook maar eens gebeld. Bleek die net te zijn vertrokken. Komt er een bezorger aan de deur, en zo hongerig als ik ondertussen was nam het blind aan, betaalde de gast en ging naar binnen. Om vervolgens weer de bel te horen, bleek dus dat we de bestelling al hadden aangenomen van de eerste Italiaan waar we hadden gebeld, en nu stond dus de bezorger van nummer 2 aan de deur. Goed het koste 2 uur en 10 minuten, maar dan heb je ook 2 porties en €20 minder in je portemonnee >.< en wat duurt wachten dan in eens lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Die reclames van Tele2 nondeju wat fucking irritant :x

Ik schaam me er bijna voor dat ik Tele2 als provider heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maandagmorgen en zeecontainer met de hand lossen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week moeten strijden voor school. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
RoyAPO schreef:
Al meer dan 2 uur moeten wachten op je thuisbezorgd voedsel :/


Bel je dan wel? Soms vergeten ze je ook gewoon even. Heb ik vaak genoeg meegemaakt.

Jaa ik had gebeld. Maar het is een Doner restaurant dat vrijwel de aller lekkerste van Heerhugowaard is. Misschien wel Nederland want heb nog nergens in NL betere Doner gevonden :P. Restaurant is gewoon veeel te klein voor de hoeveelheid klanten die ze krijgen. Het is daar echt altijd heel druk maar uitbreiden Ho maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
makrooy schreef:
RoyAPO schreef:
Al meer dan 2 uur moeten wachten op je thuisbezorgd voedsel :/


Bel je dan wel? Soms vergeten ze je ook gewoon even. Heb ik vaak genoeg meegemaakt.

Jaa ik had gebeld. Maar het is een Doner restaurant dat vrijwel de aller lekkerste van Heerhugowaard is. Misschien wel Nederland want heb nog nergens in NL betere Doner gevonden :P. Restaurant is gewoon veeel te klein voor de hoeveelheid klanten die ze krijgen. Het is daar echt altijd heel druk maar uitbreiden Ho maar


Weet wel dat ze ergens officieel hadden gezegd dat in Leeuwarden zo'n zaak zit die de beste Kapsalon van NL heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou kunnen. Maar hier in Heerhugowaard bezorgen ze het eten ook altijd heel netjes. Salade apart in een bakje, saus apart In een bakje. Sommigen flikken het nog steeds om er zelf saus overheen te doen, kan je echt niet maken xd. Daarnaast maakt de tent in Heerhugowaard ook gebruik van hele Turkse broden. Dus als je een kleine neemt krijg je de helft van het brood. Zo'n brood is veel chiller dan de broodjes die je in veel tenten krijgt aangezien deze niet scheurt of te ver open gesneden is

Dus als je toevallig keer in Heerhugowaard bent, ga naar Ali Baba :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is dat ongebruikelijk dan? Van de 4 of 5 zaken waar ik een kapsalon heb gehaald hier in Grunn zat de saus er altijd los bij. Salade meestal.
Toevallig is een daarvan ook Ali Baba.

Maar met salades ben ik bij thuisbezorgd sowieso huiverig. Vaak zijn het meer restjes wat nog onderaan de bakken lag waar het gewone eten mee wordt gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saus is idd niet ongebruikelijk. Salade vaak wel merk ik. Maar ach ja. Lastig om elke Doner zaak in Nederland te bezoeken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Saus is idd niet ongebruikelijk. Salade vaak wel merk ik. Maar ach ja. Lastig om elke Doner zaak in Nederland te bezoeken haha


Dan ben je over 10 jaar nog bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zou kunnen. Maar hier in Heerhugowaard bezorgen ze het eten ook altijd heel netjes. Salade apart in een bakje, saus apart In een bakje. Sommigen flikken het nog steeds om er zelf saus overheen te doen, kan je echt niet maken xd. Daarnaast maakt de tent in Heerhugowaard ook gebruik van hele Turkse broden. Dus als je een kleine neemt krijg je de helft van het brood. Zo'n brood is veel chiller dan de broodjes die je in veel tenten krijgt aangezien deze niet scheurt of te ver open gesneden is

Dus als je toevallig keer in Heerhugowaard bent, ga naar Ali Baba :P


Dit is toch meestal wel aan te geven? Daarnaast zie ik het probleem niet :P Ik vind het juist irritant om eerst nog zelf saus er overheen te moeten gooien. Liever de saus onder de kaas, dan zit het goed door het hele gerecht. Als je er zelf saus op moet gooien pleur je de saus over je gesmolten kaas heen en zit er niks op de rest. Salade wel lekkerder als het er los bij zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Onduidelijkheid van de universiteit. Bij één vak stond er in de cursusinfo op blackboard dat ik een 5.5 voor het tentamen moet halen om het vak te halen (terwijl je normaal een 5.0 mag halen en compenseren met het werkgroepcijfer, wat mij wel zou lukken). Ik had dus een 5.0, dus dacht al dat het een her zou worden dinsdag. Nu keek ik net in uSis (administratiesysteem voor studenten) en daar zijn wel de studiepunten toegekend blijkbaar waardoor ik alleen nog één her voor een ander vak moet halen om m'n bachelordiploma te halen. Dat hertentamen is vrijdag en is vrij pittig dus ik weet nu niet of ik daar m'n tijd voor kan gebruiken nu of dat ik verder moet met dat andere vak...

En uiteraard kan ik niet bellen of zo maar moet ik wachten tot ik een mailtje terug krijg van de hoofddocent van het vak voor ik meer weet, wat waarschijnlijk niet gebeurt vandaag. ;_;

Woop, telt dus blijkbaar gewoon. Nu keihard blokken voor het vak van vrijdag en dan hopelijk bachelordiploma binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er saus over je hele brood heen zitten kan je niet lekker eten. Dan word je bek zo smerig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het echt volledig verkeerd gelezen zie ik nu :$ Dacht door Broken Balance dat jij het ook over kapsalon had. In dat geval ben ik het wel met je eens ja.
Vorige  1 ... 957, 958, 959, 960, 961, 962, 963 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic