Watdan? Ik vond Survival of the fittest ook een vet anthemwrote:Same. Kan dus alleen maar meevallen?wrote:Mijn verwachtingen zijn niet hoog.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dikke boeiend.
Anthem hoor je maar 1 keer op zo'n avond, maakt verder het feest ook niet leuker of minder leuk.
Ik heb liever dat Coone verder een lekkere set weg zet. Daar hecht ik meer waarde aan dan aan die ene plaat.
Anthem hoor je maar 1 keer op zo'n avond, maakt verder het feest ook niet leuker of minder leuk.
Ik heb liever dat Coone verder een lekkere set weg zet. Daar hecht ik meer waarde aan dan aan die ene plaat.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on Instagram
Wil natuurlijk opzich niet zoveel zeggen, maar dit is echt typisch zo'n subtiele Qlimax hint he. Kan er niks anders van maken, ookal probeer ik realistisch te zijn
Bioweapon evt. suprise act?
Wil natuurlijk opzich niet zoveel zeggen, maar dit is echt typisch zo'n subtiele Qlimax hint he. Kan er niks anders van maken, ookal probeer ik realistisch te zijn
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 3 days ago
[/HypetrainAan] Past wel bij het thema.. [/HypetrainUit]wrote:https://www.instagram.com/p/BLL2nDkhcKl/?taken-by=codeblackmedia
Wil natuurlijk opzich niet zoveel zeggen, maar dit is echt typisch zo'n subtiele Qlimax hint he. Kan er niks anders van maken, ookal probeer ik realistisch te zijn![]()
De line up is al zo goed dit jaar, ik durf niet meer op meer te hopen
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Ik ga liever gewoon met een groep naar feestjes. Ik zou het eerst wel doen, maar voort heb ik liever een feestje met vriendenwrote:Ik ga alleen en zit in de openbare inschrijving van party-vervoer.nl. Voor mij dus totale verrassing met wie ik in de bus zit en of er bekenden of onbekenden aanwezig zijn. Na jaren samen te gaan met m'n vriendin weer een keer solo. Heeft ook z'n charmes.wrote:was graag hierheen gegaan, maar niemand wilde mee
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Ieder die zijn ding uiteraard. Maar het proberen is het altijd waard.wrote:Ik ga liever gewoon met een groep naar feestjes. Ik zou het eerst wel doen, maar voort heb ik liever een feestje met vriendenwrote:Ik ga alleen en zit in de openbare inschrijving van party-vervoer.nl. Voor mij dus totale verrassing met wie ik in de bus zit en of er bekenden of onbekenden aanwezig zijn. Na jaren samen te gaan met m'n vriendin weer een keer solo. Heeft ook z'n charmes.wrote:was graag hierheen gegaan, maar niemand wilde mee
Het lijkt me sterk dat ze nu nog nieuwe acts zouden vragen om op qlimax te staan...wrote:[/HypetrainAan] Past wel bij het thema.. [/HypetrainUit]wrote:https://www.instagram.com/p/BLL2nDkhcKl/?taken-by=codeblackmedia
Wil natuurlijk opzich niet zoveel zeggen, maar dit is echt typisch zo'n subtiele Qlimax hint he. Kan er niks anders van maken, ookal probeer ik realistisch te zijn![]()
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Dat zouden de dj's allang weten natuurlijk en surprise act(s) zijn niet ondenkbaar.wrote:Het lijkt me sterk dat ze nu nog nieuwe acts zouden vragen om op qlimax te staan...wrote:[/HypetrainAan] Past wel bij het thema.. [/HypetrainUit]wrote:https://www.instagram.com/p/BLL2nDkhcKl/?taken-by=codeblackmedia
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Tsja, Rise of the Celestials.. 
R
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Heeft showtek al een boeking op die avond? 
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Voor de grap even gekeken en kan helemaal geen boekingen van ze vinden in november, dus wie weet xDwrote:Heeft showtek al een boeking op die avond?
R
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Showtek @qlimax confirmed.wrote:Voor de grap even gekeken en kan helemaal geen boekingen van ze vinden in november, dus wie weet xDwrote:Heeft showtek al een boeking op die avond?
Heeft David guetta al boekingen die avond? Zo nee dan zal die ook wel komen.
Inb4 Dirk-Jan DJ, Patrick Jumpen, Jeckyll & Hyde, FeestDJRuthless, Daft Punk etc.
Dirk-Jan DJ, Patrick Jumpen, Jeckyll & Hyde, FeestDJRuthless en Daft Punk draaien hier volgens mij ook
edit: oeps net te laat..
edit: oeps net te laat..
De echte verrassing is dat er straks helemaal geen surprise act is.
wrote:De echte verrassing is dat er straks helemaal geen surprise act is.
Mooi halfuurtje stil daar in het Gelredomewrote:De echte verrassing is dat er straks helemaal geen surprise act is.
OT: Twijfel of ik me nog wil gaan inschrijven voor een combi, op het moment ff geen munnie er voor en dan nog zien of er mensen meewillen.
Heb nog 2 plekken vrij in de auto, je zou met mij mee kunnenwrote:Mooi halfuurtje stil daar in het Gelredomewrote:De echte verrassing is dat er straks helemaal geen surprise act is.
OT: Twijfel of ik me nog wil gaan inschrijven voor een combi, op het moment ff geen munnie er voor en dan nog zien of er mensen meewillen.
Edit: Je moet van Randy mee, ook heb ik een dreigement meegekregen:

Wat een editie wordt dit!wrote:2016 ... the year of comebacks ... Blademasterz X Qlimax ?!
Het wordt alleen nog maar beter zeg, fantastisch nieuws dit!! 
S
9 posts member since 2015
last seen Jun 2017
Dit maakt het uurtje Brennan Heart zoveel beter.
Ik word steeds gelukkiger met mijn kaartje!!!
Ik word steeds gelukkiger met mijn kaartje!!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.