Wat een mega zieke editie gaat dit worden.

wrote:Het wordt alleen nog maar beter zeg, fantastisch nieuws dit!!
wrote:Het wordt alleen nog maar beter zeg, fantastisch nieuws dit!!
Hij zet dit echt niet zonder reden op Facebook lijkt mij...wrote:iedereen gaat er nu gelijk vanuit dat er een blademasterz act staat ofzo?![]()
zou goed kunnen, maar er staat altijd nog een vraagteken achter zijn berichtje... (of heb ik iets gemist???)
ik wacht nog even af voordat ik heel blij ga zijn
Ditwrote:Wauw dit gaat echt legendarisch wordenWat een heerlijk nieuws, werd niet echt enthousiast van Brennan Heart maar als dit een Blademasterz setje gaat worden dan kan ik mijn geluk niet op
Is het vloeken in de kerk als ik hoop dat dit dus absoluut niet gebeurt?wrote:Ditwrote:Wauw dit gaat echt legendarisch wordenWat een heerlijk nieuws, werd niet echt enthousiast van Brennan Heart maar als dit een Blademasterz setje gaat worden dan kan ik mijn geluk niet op
Als we toch bezig zijn met oude live-acts een moment op Qlimax te geven, straks B-Front die een half uurtje 2-Sidez extra krijgt
Hoop dit ook niet nee, zie B-Front liever (zo lang mogelijk!!) solo.wrote: Is het vloeken in de kerk als ik hoop dat dit dus absoluut niet gebeurt?
Vandaar ook 'Extra'wrote:Hoop dit ook niet nee, zie B-Front liever (zo lang mogelijk!!) solo.wrote: Is het vloeken in de kerk als ik hoop dat dit dus absoluut niet gebeurt?
Nomansland door het Gelredome?wrote:Hoop dit ook niet nee, zie B-Front liever (zo lang mogelijk!!) solo.wrote: Is het vloeken in de kerk als ik hoop dat dit dus absoluut niet gebeurt?
Voor mij zou dat een dream come true zijnwrote:mmm weet niet wat ik hiervan moet denken hoop niet dat het een avond wordt vol met classics een paar sets kan ik wel waarderen maar een avond word me toch wel te veel
Inderdaad. Erg blij dat ik er voor gekozen heb om juist dit jaar te gaan.wrote:Beste Qlimax Line-Up van het decenium