Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 22:11 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Alsjeblieft bob, B-front. Ik vraag het je lief, Universe :cry: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 22:14 

Hardtraxx Veteran

Nou, áls ik ooit nog naar Qlimax moet, dan is dit wel echt de ideale lineup. Ik denk alleen dat het lastig gaat zijn om mensen mee te krijgen, laat staan om nog kaartjes aan te komen. :P Maar wel heel vet trouwens dat Angerfist er staat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 22:43 

Hardtraxx Elite

ThaBomba. schreef:
Blijf je toch lekker thuis jankerd

Nee ik ga wel gewoon hoor. Ik vind het gewoon een klein beetje overdreven allemaal, the paradox is een hele goede plaat maar schokkend klaarkomen en van het plafond schrapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 22:49 

Hardtraxxer

Moeraskat schreef:
Frequencerz die hopelijk The End draaien :loving:

Ja, dat zou wat zijn

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 22:58 

Hardtraxx Veteran

Leuk Qlimax line-upje zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:02 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
ThaBomba. schreef:

Nee ik ga wel gewoon hoor. Ik vind het gewoon een klein beetje overdreven allemaal, the paradox is een hele goede plaat maar schokkend klaarkomen en van het plafond schrapen?

Het is de hype, de hype laat mensen gekke dingen zeggen. Ik heb ooit een B-front plaat omschreven als een cumfest.

Moet ik daadwerkelijk elke keer een nieuwe onderbroek aan doen bij het luisteren? Zou ik daadwerkelijk een klaarkom feestje organiseren ter ere van de betreffende track? Niet echt, maar op een gegeven moment kom je superlatieven tekort en probeer je eens out of the box te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:09 

Hardtraxx Veteran

Dikke vette line up. Nu al zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:24 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
ThaBomba. schreef:

Het is de hype, de hype laat mensen gekke dingen zeggen. Ik heb ooit een B-front plaat omschreven als een cumfest.

Moet ik daadwerkelijk elke keer een nieuwe onderbroek aan doen bij het luisteren? Zou ik daadwerkelijk een klaarkom feestje organiseren ter ere van de betreffende track? Niet echt, maar op een gegeven moment kom je superlatieven tekort en probeer je eens out of the box te denken.

Als het echt een cumfest was, dan was het natuurlijk niet 'out of the box' maar 'out of the boxer.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:26 

Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk wel aanwezig, best dikke line-up voor Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:29 

Hardtraxx Veteran

Wil hier aangezien de line-up best graag naartoe, alleen 96 euro voor een kaartje op ticketswap gaat m'n pet iets te boven eerlijk gezegd. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:43 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:

Het is ook zeker overdreven. Neem het met een korreltje zout. Of veel korreltjes.

@Rickzel mooi gesproken, meters kippenvel tot aan het Gelredome toen ik het las
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 00:03 

Hardtraxx Addict

Indyy schreef:
Wil hier aangezien de line-up best graag naartoe, alleen 96 euro voor een kaartje op ticketswap gaat m'n pet iets te boven eerlijk gezegd. >.<

Wacht rustig tot een paar dagen van te voren, die prijzen zakken wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 05:14 

Hardtraxx Veteran

Spanning Tree schreef:
Moeraskat schreef:
Frequencerz die hopelijk The End draaien :loving:

Ja, dat zou wat zijn

:loving:

Ik dacht het zelfde. :lol:
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 12:12 

Hardtraxx Addict

Dit zou bijna de perfecte line up zijn om Qlimax nog eens te bezoeken, maar helaas is het geld op :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 15:08 

Hardtraxx Addict

Nieuwe episode van Global Dedication staat in het teken van Qlimax 2016. Zal wel Coone z'n anthem in zitten.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 15:23 

Hardtraxxer

Redman schreef:
Nieuwe episode van Global Dedication staat in het teken van Qlimax 2016. Zal wel Coone z'n anthem in zitten.
Afbeelding

Hele grote kans van wel ja, had erg gehoopt dat het alsnog project one of wildstylez was maarja.. zal de officiële preview ook wel vrijdag online komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 15:43 

Hardtraxx Veteran

We gaan er vast de break + qlimax van horen en als 'ID - The Rise Of The Celestials (Qlimax 2016 Anthem)' in de TL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 16:00 

Hardtraxx Veteran

Mijn verwachtingen zijn niet hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 16:15 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Mijn verwachtingen zijn niet hoog.

Same. Kan dus alleen maar meevallen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 16:33 

Hopelijk wel een beetje orgineel en niet een ander anthem naapen zoals atmozfears vorig jaar deed :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 17:10 

Hardtraxxer

Wil niet zeggen omdat het coone zijn podcast is dat de anthem door hem gemaakt is , ik hoop op een anthem van Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 17:16 

ik blijf hopen op wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 17:19 

Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:

zal eerder Headhunterz zijn die solo draait aangezien hij totaal geen aankondiging heeft gedaan terwijl die wel als Project one draait. Dus schat de kans groter dat hij alleen draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 18:49 

FTN schreef:
jeffrey2107 schreef:

zal eerder Headhunterz zijn die solo draait aangezien hij totaal geen aankondiging heeft gedaan terwijl die wel als Project one draait. Dus schat de kans groter dat hij alleen draait.

ik had het over anthem, headhunterz heeft er al een gemaakt dus zal hij het niet nog een keer mogen doen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 19:02 

Donateur

Volgens mij zou iedere organisatie op dit moment, als er al zo'n regel bestond, een uitzondering maken voor Hhz. :P
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten