Ja te gek!!wrote:Maareuhhh, hoe vet vind je het dat je er dit jaar staat?wrote:tekstJe 2012 opkomst staat nog regelmatig op, ik ben hyped
![]()
Als dit de line-up voor elk andere feest was geweest dan Qlimax had ik getwijfeld om te gaan, maar als ik naar mijn ervaringen van vorig jaar kijk dan maakt de magie gewoon een heleboel goed. Ik heb er nu al godsgruwelijk veel zin in
Villain deed het vorig jaar perfect als MC, niet te aanwezig, en ahd duidelijk goed nagedacht over de dingen die hij door de mic schreeuwde. Was echt een hele prettige MC en zelfs een toevoeging.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BArtiest
- 215 posts member since 2014
- last seen Feb 2025
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 23 days ago
Zelfs na 36 sets weet je me nog niet te vervelen.wrote:ik weet niet wanneer jij mij de laatste keer hebt horen draaien maar die draai ik al even niet meerwrote: B-Front zijn platen passen perfect bij Qlimax, en is mijn grote favoriet in deze line-up. Ook bij hem hoop ik op een beetje variatie, en dat hij Magic een keer niet![]()
ik wissel met tracks meestal af! haha
Het is minimaal ook één keer Hamertijd!!wrote:Vergeet niet dat je ook niet bang hoeft te zijn!wrote:Wel jammer dat Ruffian er niet staat. Nu moet ik de hele nacht weer aanhoren hoe mooi we wel niet zijn en moet ik mijn land ook weer vertegenwoordigen.
Ik ga het proberen! Thanks!wrote:Vergeet niet dat je ook niet bang hoeft te zijn!wrote:Wel jammer dat Ruffian er niet staat. Nu moet ik de hele nacht weer aanhoren hoe mooi we wel niet zijn en moet ik mijn land ook weer vertegenwoordigen.
Eigenlijk schandalig dat het pas je tweede keer wordt, denk dat iedereen het er wel over eens is dat je stijl gewoon perfect bij dit feest pastwrote: Ja te gek!!heel blij mee! Is en blijft 1 van mijn favoriete feesten qua sfeer thema en muziek!
Kan nu al niet wachten op een Dark Moon in het Gelredome.

Hele zaal van het plafond schrapen na The Paradox
Last edited by ThaBomba. on , edited 1 time in total.
Toevallig gelijk een paar keer geluisterd toen B-Front aangekondigd werd, die plaat is gewoon gemaakt voor Qlimaxwrote:Kan nu al niet wachten op een Dark Moon in het Gelredome.![]()
Deal.wrote:B-Front natuurlijkwrote:Wie gaat Gravity draaien jongens?
Zero Gravity Remix zou ook behoorlijk mooi zijn op zich. Maar nu word ik waarschijnlijk te veeleisend.
Maar wel makkelijk om elk uur even een update te krijgen over hoeveel hardstyle lovers er in the place zijn!wrote:Vergeet niet dat je ook niet bang hoeft te zijn!wrote:Wel jammer dat Ruffian er niet staat. Nu moet ik de hele nacht weer aanhoren hoe mooi we wel niet zijn en moet ik mijn land ook weer vertegenwoordigen.
Los daarvan ben ik blij dat Ruffian er niet staat. Krijg nog steeds kriebels als ik terugdenk aan de setjes op de vrijdag van Defqon twee jaar geleden (Who are the warriors?! x10). Verder erg tevreden met de line-up. De enige twee namen die mij meestal niet zo weten te boeien zijn Brennan Heart en Coone. Brennan Heart had daarentegen afgelopen Decibel op zondag best een prima setje (op Lose My Mind and Wake Up na) en het nieuwe album van Coone heb ik nog niet geluisterd, dus daar laat ik me lekker bij verrassen.
Ipv Magic mag je ook wel Universe en Scary Noises (graag eens volledig) draaien 
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Magic in het GelreDome moet gewoon
maakt niet uit hoe vaak je hem gehoord hebt.
Iemand nog kaartje over heel toevallig? 
wrote:Hele zaal van het plafond schrapen na The Paradox
Of dat, of de hele zaal ligt schokkend klaar te komen op de dansvloer
Super dik en zwaar terecht dat Angerfist er staat!!
Echt een van de vetste Qlimax line-ups ooit, eigenlijk alleen Brennan Heart die me niet boeit.
Als er verder geen surpriseact komt (hoop nog steeds op een half uurtje NCBM
), hoop ik dat ze Bass Modulators en B-Front 75 minuten geven en dat Project One en Angerfist 45 minuten draaien. Dan is de avond voor mij op voorhand al perfect!!
Kort samengevat:
Echt een van de vetste Qlimax line-ups ooit, eigenlijk alleen Brennan Heart die me niet boeit.
Als er verder geen surpriseact komt (hoop nog steeds op een half uurtje NCBM
Kort samengevat:
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Last edited by Vitality on , edited 1 time in total.
Dubbel...

Last edited by Vitality on , edited 1 time in total.
Hier kan niet de schuld worden gelegd bij een kapotte muis, wat gebeurde er. 
Nee, geen Miwer taferelen.wrote:Hier kan niet de schuld worden gelegd bij een kapotte muis, wat gebeurde er.
Die quote en wijzig knoppen zitten gewoon te dicht bij elkaar...
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Spreek voor jezelf aub, overdreven gedoe.wrote:wrote:Hele zaal van het plafond schrapen na The Paradox
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 23 days ago
Enige smetje op XQ b front toen die tijd dat die niet volledig gedraaid is!
Alsjeblieft bob, B-front. Ik vraag het je lief, Universe
Blijf je toch lekker thuis jankerdwrote:Spreek voor jezelf aub, overdreven gedoe.wrote:wrote:Hele zaal van het plafond schrapen na The Paradox
-
MHardtraxxer
- 104 posts member since 2014
- last seen Mar 2020
Frequencerz die hopelijk The End draaien 
Bob lees je nog steeds mee? Haha.wrote:ik weet niet wanneer jij mij de laatste keer hebt horen draaien maar die draai ik al even niet meerwrote: B-Front zijn platen passen perfect bij Qlimax, en is mijn grote favoriet in deze line-up. Ook bij hem hoop ik op een beetje variatie, en dat hij Magic een keer niet![]()
ik wissel met tracks meestal af! haha
Qlimax is een commercieel feest, vandaar mijn referentie naar Magic