Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 16:46 

Hardtraxxer

Bij bass modulators staat: Beware: "there might be a severe case of goosebumps during this live set" wss een ncbm live set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 16:48 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
TheNabster schreef:
zou me niks verbazen als Ran-D een X-Qluisve krijgt en daarom niet op Qlimax staat.

Dat zou mij weer geld schelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 16:48 

Hardtraxx Veteran

Nou, line-up compleet. Nog steeds grote twijfel om te gaan. 'T is voor mij een beetje half om half.

Gewoon puur 't feit dat dit een groot commercieel feest is, geeft mij 't idee dat geen enkele artiest een beetje buiten zijn boekje gaat. En op alleen maar hitjes zit ik gewoon echt niet te wachten (wie wel overigens?).

Een Tuneboy kan interessant zijn, maar van hem verwacht ik ook weinig oude platen. Audiotrickz heeft prachtige platen gemaakt, ook super dat deze heren hier staan. Daarna komen 2 hele saaie acts met in mijn ogen zaaddodende plaatjes, Coone & BH). Project One is natuurlijk super vet, en hoop dat HHZ & WZ ook nog even samen 1/2 nieuwe tracks gaan maken. Frequencerz kan best vet zijn, maar ook hier ben ik bang voor een hele rij aan hitjes waar ik niet op zit te wachten. B-Front zijn platen passen perfect bij Qlimax, en is mijn grote favoriet in deze line-up. Ook bij hem hoop ik op een beetje variatie, en dat hij Magic een keer niet draait. Angerfist.. goede hardcore artiest, kan daar eigenlijk weinig over zeggen behalve 't feit dat een hardcore afsluiter van mij niet per se hoeft.

Al met al dus een twijfel, maar moet dit feest een keer mee maken. Dan maar met een andere instelling er heen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 16:54 

Hardtraxx Veteran

QLIMAX ANTHEM
Currently the anthem is being created. Stay tuned for more info.

Wellicht toch een P1 anthem ? Zou heel vet zijn.

Meestal is die anthem toch al allang klaar en verwerkt in de announcement video's ? Eerste keer dat ik meemaak dat hij nog in de maak is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 16:59 

Hardtraxx Elite

Dat het er staat betekent niet dat het ook zo is :P

Hardtraxxer

Hype

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
QLIMAX ANTHEM

Meestal is die anthem toch al allang klaar en verwerkt in de announcement video's ? Eerste keer dat ik meemaak dat hij nog in de maak is

Die zal wel klaar zijn hoor, dat soort tekst op een site moet je niet altijd letterlijk nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:00 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:

Why lie about it :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:06 

Nuracore schreef:
Zygoma schreef:

Why lie about it :P

Omdat q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:10 

Hardtraxx Veteran

RikxMusic schreef:
Bij bass modulators staat: Beware: "there might be a severe case of goosebumps during this live set" wss een ncbm live set?

Of anthem toch? Lijkt me alleen wel heeel sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:11 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
QLIMAX ANTHEM

Niet alles zo letterlijk opvatten..

Maar hoe vet zou het zijn als het anthem pas bekend wordt gemaakt op Qlimax zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:15 

Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Citaat:
If there is one DJ that knows how to take a party to the next level, then it’s definitely Brennan Heart. As a pioneer in hardstyle, Brennan Heart undoubtedly deserves his spot at the Temple of Hardstyle. Are you ready to lose your mind?

Nou leuk dat je het vraag q-dance, maar nee. Nee, daar ben ik niet klaar voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:19 

StevenvanKuijk schreef:
Nuracore schreef:
QLIMAX ANTHEM

Niet alles zo letterlijk opvatten..

Maar hoe vet zou het zijn als het anthem pas bekend wordt gemaakt op Qlimax zelf?

Veel vetter als iedereen hem al kan meeblerren toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:20 

Hardtraxx Veteran

Wel jammer dat Ruffian er niet staat. Nu moet ik de hele nacht weer aanhoren hoe mooi we wel niet zijn en moet ik mijn land ook weer vertegenwoordigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:23 

TSFH schreef:
Wel jammer dat Ruffian er niet staat. Nu moet ik de hele nacht weer aanhoren hoe mooi we wel niet zijn en moet ik mijn land ook weer vertegenwoordigen.

Ik heb van ruffian nog nooit een goedlopende zin gehoord die enigsinds nog wat betekend. Vind hem echt de slechtste mc die er is. Dus dan heb ik zelfs liever villain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:24 

Hardtraxx Addict

TheCrazyDutch schreef:
TSFH schreef:

Ik heb van ruffian nog nooit een goedlopende zin gehoord die enigsinds nog wat betekend. Vind hem echt de slechtste mc die er is. Dus dan heb ik zelfs liever villain.

Maar Ruffian is de Voice of Qlimax :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:25 

Donateur

Villain. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:32 

Bierkoning

Wie gaat Gravity draaien jongens? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:34 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Wie gaat Gravity draaien jongens? :loving:

B-Front natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:45 

Artiest

G1LL schreef:
B-Front zijn platen passen perfect bij Qlimax, en is mijn grote favoriet in deze line-up. Ook bij hem hoop ik op een beetje variatie, en dat hij Magic een keer niet

ik weet niet wanneer jij mij de laatste keer hebt horen draaien maar die draai ik al even niet meer :nono: ;) ik wissel met tracks meestal af! haha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:49 

Hardtraxxer

B-Front schreef:
G1LL schreef:
B-Front zijn platen passen perfect bij Qlimax, en is mijn grote favoriet in deze line-up. Ook bij hem hoop ik op een beetje variatie, en dat hij Magic een keer niet

ik weet niet wanneer jij mij de laatste keer hebt horen draaien maar die draai ik al even niet meer :nono: ;) ik wissel met tracks meestal af! haha :thumbup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:56 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
B-Front schreef:
G1LL schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:57 

Hardtraxx Veteran

Ik was vrij sarcastisch over Ruffian hoor xd . Maakt mij niet zoveel uit wie er als MC staat, als het maar geen DV8 is. Vond Ruffian altijd wel vet, maar hij praat wel te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:57 

Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
tekst

Maareuhhh, hoe vet vind je het dat je er dit jaar staat? :cool: Je 2012 opkomst staat nog regelmatig op, ik ben hyped :D

Als dit de line-up voor elk andere feest was geweest dan Qlimax had ik getwijfeld om te gaan, maar als ik naar mijn ervaringen van vorig jaar kijk dan maakt de magie gewoon een heleboel goed. Ik heb er nu al godsgruwelijk veel zin in ^^

Villain deed het vorig jaar perfect als MC, niet te aanwezig, en ahd duidelijk goed nagedacht over de dingen die hij door de mic schreeuwde. Was echt een hele prettige MC en zelfs een toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 18:01 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

Vergeet niet dat je ook niet bang hoeft te zijn!
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten