Nou, line-up compleet. Nog steeds grote twijfel om te gaan. 'T is voor mij een beetje half om half.
Gewoon puur 't feit dat dit een groot commercieel feest is, geeft mij 't idee dat geen enkele artiest een beetje buiten zijn boekje gaat. En op alleen maar hitjes zit ik gewoon echt niet te wachten (wie wel overigens?).
Een Tuneboy kan interessant zijn, maar van hem verwacht ik ook weinig oude platen. Audiotrickz heeft prachtige platen gemaakt, ook super dat deze heren hier staan. Daarna komen 2 hele saaie acts met in mijn ogen zaaddodende plaatjes, Coone & BH). Project One is natuurlijk super vet, en hoop dat HHZ & WZ ook nog even samen 1/2 nieuwe tracks gaan maken. Frequencerz kan best vet zijn, maar ook hier ben ik bang voor een hele rij aan hitjes waar ik niet op zit te wachten. B-Front zijn platen passen perfect bij Qlimax, en is mijn grote favoriet in deze line-up. Ook bij hem hoop ik op een beetje variatie, en dat hij Magic een keer
niet draait. Angerfist.. goede hardcore artiest, kan daar eigenlijk weinig over zeggen behalve 't feit dat een hardcore afsluiter van mij niet per se hoeft.
Al met al dus een twijfel, maar moet dit feest een keer mee maken. Dan maar met een andere instelling er heen.