Het is toch echt Tuneboy hoorwrote:Foutje, bedankt.wrote:wrote:Technoboy
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ah Dat word dus lekker spacenwrote:De zaal gaat om 21:00 open, vaak hoor je dan alleen nog maar vage space geluiden. 22:00 zal Tuneboy beginnen met draaien.wrote:Iedereen zegt de hele tijd Tuneboy opent om 22:00 maar op mijn ticket staat toch echt dat het om 21:00 begintOf is dat een foutje?
Super line-up voor Qlimax
Heb er zin in! En denk idd dat Wildstylez nog even solo gaat draaien ook, kan me niet voorstellen dat iedere artiest langer dan een uur krijgt. Of eventueel B-Freqz een half uurtje samen.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Sound rush en ran-d als surprise act dan maar?
Zou wel goed passen
Wat is het nut van een surprise act die bestaat uit sound rush en ran-d?
-
T
Krijg je weer t zelfde als vorig jaarwrote:Wat is het nut van een surprise act die bestaat uit sound rush en ran-d?
Dat is niet wat 'ie bedoeld. Begrijpend lezen..wrote:Krijg je weer t zelfde als vorig jaarwrote:Wat is het nut van een surprise act die bestaat uit sound rush en ran-d?dat sloeg helemaal nergens op die b2b met brennan heart
OT: Angerfist!!!
Waarom surprise acts doen. Dat is zo scheef op Qlimax. Als artiest sta JIJ op Qlimax. En dan denk je, oh ik schik wel even 30 min voor iemand anders.
Enige logische is gewoon hhz/wsz die even solo draait. Of idd b-freqz.
Ga we nu na het speculeren van de line up speculeren hoeveel surprise acts er wel niet kpmen?
Ga we nu na het speculeren van de line up speculeren hoeveel surprise acts er wel niet kpmen?
Ik bedoelde eigenlijk ook beide artiesten apart als surprise act. Vind ze nou niet echt 'surprise' waardig.wrote:Dat is niet wat 'ie bedoeld. Begrijpend lezen..wrote:Krijg je weer t zelfde als vorig jaarwrote:Wat is het nut van een surprise act die bestaat uit sound rush en ran-d?dat sloeg helemaal nergens op die b2b met brennan heart
![]()
OT: Angerfist!!!
Last edited by TSFH on , edited 1 time in total.
Hulde voor Q! Eindelijk weer eens een line up die ergens op lijkt. Niet teveel DJ’s neerpleuren en zo’n rommeltje als vorig jaar creëren. Nu heeft elke DJ z’n eigen (verdiende) plek en hoeft deze niet te delen met een ander. Deze editie gaat weer de boeken in, let maar op…

zou me niks verbazen als Ran-D een X-Qluisve krijgt en daarom als surprise act op Qlimax staat.
Dat is wel super tof! Is dat eerder gebeurd?wrote:zou me niks verbazen als Ran-D een X-Qluisve krijgt en daarom als surprise act op Qlimax staat.
-
T
Mensen zijn gehyped, natuurlijk wordt er gespeculeerdwrote:Waarom surprise acts doen. Dat is zo scheef op Qlimax. Als artiest sta JIJ op Qlimax. En dan denk je, oh ik schik wel even 30 min voor iemand anders.
wrote:zou me niks verbazen als Ran-D een X-Qluisve krijgt en daarom niet op Qlimax staat.
Misschien komt er nog een hardcore act bij ofzo? Elke dag werden 2 artiesten aangekondigd.
Anders zou B-Freqz ook wel tof zijn ofcourse
EDIT: Villain is natuurlijk ook aangekondigd, dat zal de 2e van vandaag wel zijn dan
Anders zou B-Freqz ook wel tof zijn ofcourse
EDIT: Villain is natuurlijk ook aangekondigd, dat zal de 2e van vandaag wel zijn dan
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Morgen het anthem dan maar? 
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Twijfel of ik ga deze line up valt me een beetje tegen te veel artiesten waar ik niks meeheb waarvan b-front toch wel het top punt is
Frontliner had dit dus jawrote:Dat is wel super tof! Is dat eerder gebeurd?wrote:zou me niks verbazen als Ran-D een X-Qluisve krijgt en daarom als surprise act op Qlimax staat.
If there is one DJ that knows how to take a party to the next level, then it’s definitely Brennan Heart. As a pioneer in hardstyle, Brennan Heart undoubtedly deserves his spot at the Temple of Hardstyle. Are you ready to lose your mind?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Als JIJ als dj op qlimax staat weet je allang hoe lang je set is. Die surprise acts zijn echt niet last min gepland ofzo xDwrote:Waarom surprise acts doen. Dat is zo scheef op Qlimax. Als artiest sta JIJ op Qlimax. En dan denk je, oh ik schik wel even 30 min voor iemand anders.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Die stond als surprise act op xq legendswrote:Frontliner had dit dus jawrote:Dat is wel super tof! Is dat eerder gebeurd?wrote:zou me niks verbazen als Ran-D een X-Qluisve krijgt en daarom als surprise act op Qlimax staat.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Op de site staan Coone en Brennan Heart omgewisseld tov de bekendmakingen 
Niet zo zeer als surprise act, maar heel vaak staat de artiest die de XQ gaat krijgt wel op Qlimax. zijn natuurlijk ook situaties waarin dat niet zo was zoals bijvoorbeeld B-Front. Het zou me echt niks verbazen als ze dat nu wel doen.
Ja, mensen. 'Het kan zo zijn dat de volgende die een XQ krijgt op Qlimax staat, maar het kan net zo goed zijn dat dat niet zo is'.
Last edited by patrickjeb on , edited 1 time in total.