Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:16 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Troj schreef:
Rickzel schreef:
Dark Moon Qlimax 2016 edit als intro a la z'n mysterias opkomst in 2013(?) en je kunt mij opvegen.

:cry:

2012, zou je moeten weten aangezien dat optreden zelfs je avatar is en je een fan parade voor em wou geven.

Inderdaad, schandalig zeg.

Moment van zwakte, hoop dat jullie het me kunnen vergeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:20 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Angerfist zou verdiend zijn maar heel onwaarschijnlijk gezien AoD. Ik hoop het maar ik gok eerder Nosferatu.
Ran-D lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien dat er al 2 Rough State namen staan. Ik zou eerder E-Force denken.

Ik hoop eerlijk gezegd op die twee. Dat zou deze line up, voor mij, een van de beste sinds jaren maken.

Vorig jaar ook Ran-D - Adaro - Frequencerz. Ook 3x Roughstate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:22 

6.00 - 6.30 High Voltage
6.30 - 7.00 Nosferatu

Dit zou me heel erg blij maken maar gaat toch niet gebeuren :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:24 

Artiest

TheCrazyDutch schreef:
6.00 - 6.30 High Voltage
6.30 - 7.00 Nosferatu

Ja dat ie met de wisseling een pirouette draait van 'doei High Voltage , hoi nosferatu!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:28 

Enemy Contact schreef:
TheCrazyDutch schreef:
6.00 - 6.30 High Voltage
6.30 - 7.00 Nosferatu

Ja dat ie met de wisseling een pirouette draait van 'doei High Voltage , hoi nosferatu!'

Die pirouette zou t wel afmaken ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:31 

Hardtraxx Veteran

Hopen op E-Force en Nosferatu, en dan ben ik blij dat ik alsnog heb besloten om te gaan. En dat er nu maar niemand naar me toe komt tijdens Dark Moon met drumsticks. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:32 

Hardtraxxer

Enemy Contact schreef:
TheCrazyDutch schreef:
6.00 - 6.30 High Voltage
6.30 - 7.00 Nosferatu

Dat deed die toch bij X-Qlusive B-Front? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:33 

Hardtraxx Veteran

TheCrazyDutch schreef:
6.00 - 6.30 High Voltage
6.30 - 7.00 Nosferatu

Dat is eerder dit jaar al gebeurd toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:34 

Hardtraxxer

Koen schreef:
Waarom vergeten veel mensen dat de mensen op qlimax die dag nergens anders draaien. Angerfist staat die dag/nacht al in Frankrijk..

Kleine kans dat hij er dus staat tenzij hij die boekingen afzegt

Scherp! Niet gecheckt inderdaad haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:35 

klapstoel schreef:
TheCrazyDutch schreef:
6.00 - 6.30 High Voltage
6.30 - 7.00 Nosferatu

Dat is eerder dit jaar al gebeurd toch :P

Dat was samen met B-front idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:39 

Hardtraxx Veteran

Seneeq schreef:
Koen schreef:
Waarom vergeten veel mensen dat de mensen op qlimax die dag nergens anders draaien. Angerfist staat die dag/nacht al in Frankrijk..

Wel een behoorlijk hard feest met veel frenchcore namen, dus het zou best kunnen dat hij daar vroeg staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:41 

klapstoel schreef:
Seneeq schreef:
Koen schreef:

Wel een behoorlijk hard feest met veel frenchcore namen, dus het zou best kunnen dat hij daar vroeg staat.

Denk niet dat dat mag van Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 23:22 

Kraak... Piep...

Seneeq schreef:
Broken Balance schreef:
Angerfist zou verdiend zijn maar heel onwaarschijnlijk gezien AoD. Ik hoop het maar ik gok eerder Nosferatu.
Ran-D lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien dat er al 2 Rough State namen staan. Ik zou eerder E-Force denken.

Ik hoop eerlijk gezegd op die twee. Dat zou deze line up, voor mij, een van de beste sinds jaren maken.

Nosferatu zit ook bij Most Wanted dus dat argument gaat niet op. Tha Playah die vorig jaar afsloot overigens ook :) denk dat Angerfist best een goeie kans maakt.

Wat koen zegt lijkt me inderdaad de voornaamste rede.

Maar goed, het is vaak genoeg vrij duidelijk uitgelegd waarom namen als Radical Redemption, Angerfist, Miss K8 e.d. er nooit staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 23:38 

Hardtraxx Veteran

Crypsis stond er wel, dus waarom zou Radical Redemption/Nosferatu/Miss K8 niet kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 23:43 

Hardtraxxer

Koen schreef:

Ben je bekend met het leven van een DJ? Iemand als Hardwell vliegt op een Zaterdagje zo naar 3/4 verschillende landen om te draaien. Bordeaux is nog geen anderhalf uur vliegen, dus als Angerfist daar bijvoorbeeld om 2 uur zou draaien en hij af moet sluiten Qlimax redt 'ie dat toch makkelijk?

OT: Tot nu toe toch echt een dikke line-up. Dat we Project One mogen meemaken is toch fucking magisch! Maar zoals meerdere mensen al aangeven, het moet exclusief blijven. Coone en BH de 'minsten' voor mij. Allebei DJ's die een Qlimax waardige set kunnen neerzetten, maar het ook zomaar een 'top 40' setje worden. Ook niet erg, maar dan ga ik lekker ff een bakje koffie drinken. Frequencerz en B-Front natuurlijk fucking vet! The World (Frequencerz DJ Tool) en The Paradox! Veeg me op! Morgen Ran-D en Angerfist erbij. Ik mag niet klagen voor mijn eerste Qlimax :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 00:01 

Hardtraxx Veteran

Het gaat er niet over of het wel of niet haalbaar is, het is een exclusiviteits regel vanuit qdance...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 01:03 

Hardtraxxer

Gaat die regel ook op voor zo'n 3e rangs Hardcore feestje ergens in Bordeaux? Lijkt me namelijk heel sterk...
Je kan gelijk hebben hoor, het is ook omdat ik het gewoon echt dik zou vinden als hij afsluit. Mits hij zijn oude tracks draait. Zijn set met Partyraiser op Defqon dit jaar vond ik echt he-le-maal niks. Doe mij dan maar een combinatie Pizzin' Razorblades Album / Menace || Society.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 01:56 

Hardtraxx Addict

TropicalDanny schreef:
Gaat die regel ook op voor zo'n 3e rangs Hardcore feestje ergens in Bordeaux? Lijkt me namelijk heel sterk...
Je kan gelijk hebben hoor, het is ook omdat ik het gewoon echt dik zou vinden als hij afsluit. Mits hij zijn oude tracks draait. Zijn set met Partyraiser op Defqon dit jaar vond ik echt he-le-maal niks. Doe mij dan maar een combinatie Pizzin' Razorblades Album / Menace || Society.

Zo'n setje als op q-base zou ik voor tekenen. Al had hij daar natuurlijk wel langer dan dat hij op qlimax zal krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 02:13 

Hardtraxxer

Staat helaas nog niks van op internet. Welke tracks draaide hij toen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 05:19 

Hardtraxx Veteran

TropicalDanny schreef:

Het gaat erom dat alle djs al lang van te voren in het gelredome zijn om hun act voor te bereiden (kleding, make up) en de kans dat ze hun qlimax missen door onvoorziene omstandigheden wil q dance gewoon uitsluiten. Vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 07:36 

Kraak... Piep...

Klopt, de regel is niks anders op de dag zelf als je op Qlimax staat.

Voor de mensen die nog dachten dat Miss K8 het zou worden, die staat op haar eigen feest die nacht.

En de rede waarom Angerfist en RR er nooit staan, voor de 100e keer, is omdat Most Wanted hun paradepaardjes excusief houdt. Dat was Crypsis in die tijd niet. Die hebben, zoals Angerfist en RR ook niet hun eigen enorme feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 07:41 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Voor de mensen die nog dachten dat Miss K8 het zou worden, die staat op haar eigen feest die nacht.

En de rede waarom Angerfist en RR er nooit staan, voor de 100e keer, is omdat Most Wanted hun paradepaardjes excusief houdt. Dat was Crypsis in die tijd niet. Die hebben, zoals Angerfist en RR ook niet hun eigen enorme feesten.

RR heeft er in 2014 toch gestaan met Titan en warface ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 07:52 

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:

RR heeft er in 2014 toch gestaan met Titan en warface ?

Toen ik voor t laatst keek was dit t qlimax topic niet hard bass :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 07:54 

Hardtraxxer

Dat was hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 09:59 

Hardtraxx Veteran

Foutje bedankt :lol:
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten